Brian zal in ieder geval erg verbaasd zijn, maar wat nog meer. Dat plannetje is vooral gericht op Brian, toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:48 schreef n1ek het volgende:
dat drank plan moeten ze wel tot uitvoering brengen. Kijken hoe de rest reageert
ja was kortquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:50 schreef Pulu het volgende:
Duurde dat youtube filmpje dat Brian bij Huub verhaal ging halen maar 2 minuutjes
Hoezo kapsones?!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:43 schreef nueffeniet het volgende:
ik snap niet dat syl en huub niet zeggen hey bart val lekker dood tering wat een kapsones die gast
Dat is toch wel duidelijk?!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
hier verder?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
hier verder?
Ik zit er ook echt van te genietenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Een hilarisch trio
Huub heeft echt ontzettend veel humor en precies de humor die Bart en vooral Sylvia kunnen waarderen.
Volgens mij mist Bart helemaal niets hoor. Sinds hij met huub geint, is Bart ook weer de oudequote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:52 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij mist de ironie in die zogenaamde arrogantie totaal heb ik het idee
Hoezo was dat duidelijk? Het ging gelijk op. Ik probeerde alleen de balans wat te beinvloeden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:55 schreef My_ het volgende:
[..]
Dat is toch wel duidelijk?!
Het is toch niet nodig om 4 posts te gebruiken om aan te duiden dan we hier verder gaan?!
Bert mist wel degelijk een leuke dosis zelfspot imhoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij mist Bart helemaal niets hoor. Sinds hij met huub geint, is Bart ook weer de oude
zo bedoelde ik het niet he. Iemand schreef kapsones. Maar dat moet je met een korreltje zout nemen hij zit ook vol zelfspot.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij mist Bart helemaal niets hoor. Sinds hij met huub geint, is Bart ook weer de oude
Meen je dat nou? Ik vind dat juist hij dat wel heeft, alleen niemand daagt hem uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bert mist wel degelijk een leuke dosis zelfspot imho
Daar zijn de meningen dan toch over verdeelt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bert mist wel degelijk een leuke dosis zelfspot imho
Ik snap niet dat je dat waard vindt om je druk om te maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:05 schreef snetje het volgende:
ff oftopic ..... ben het een beetje zat nu met al dat gekross met topics !!
alle dieren mogen vanaf nu !! behalve een aap !!
FOK zakt in ...naar mijn mening !! nog ff en het niveau is nog erger dan het libelle forum ....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:05 schreef snetje het volgende:
ff oftopic ..... ben het een beetje zat nu met al dat gekross met topics !!
alle dieren mogen vanaf nu !! behalve een aap !!
FOK zakt in ...naar mijn mening !! nog ff en het niveau is nog erger dan het libelle forum ....![]()
![]()
Ik moet eraan toevoegen dat ik pas de laatste week ook iets van zelfspot bij Bertje zie, maar ik ben de depri-Bert van de afgelopen 4 maanden echt nog niet vergeten. Eigenlijk sinds hij maatjes is met Huub. Bert is een volger (wie had dat gedacht van een gozer met zo'n enorm charisma!) en komt nu redelijk mee met Huub kwa dat, inmiddels.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:05 schreef My_ het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan toch over verdeelt.
Ik vind namelijk dat hij dat wel heeft...
Normaal vind ik het ook vrij makkelijk om het te ignoren, maar als het de overhand begint te nemen kan ik me er toch wel heel erg aan storen, zo triest.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dat waard vindt om je druk om te maken.
Racisten maken donkere mensen nogal eens uit voor aap. Dan is het toch vrij logisch dat je dat als niet-racist probeert te vermijden.
maak me niet druk !! no wayquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beter stilte dan geforceerd gepraat imho, zoals Erik vaak doet. "Hebben julile nog wat leuks gedaan" op dat melodische toontje van 'mquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Zowel Bart als Sylvia slaan totaal dicht als Huub er niet meer bij is.
en dan denk jij dat er een sexuele spanning is tussen die twee?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Zowel Bart als Sylvia slaan totaal dicht als Huub er niet meer bij is.
Zelfde als hier hoor, wie het eerste is is het topic dat gebruikt wordtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Morwen, gaat dat met die TT's bij jullie gemakkelijker?
Tussen Bart en Sylvia? Dacht dat het een spanning tussen Huub & Sylvia was...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
en dan denk jij dat er een sexuele spanning is tussen die twee?
in het heetst van de strijd mag je hier ook echt veel lelijks spuien hoor, denk ik. maar om er nou een sport van te maken om voortdurend net over het randje te zitten, mwa - onnodig toch.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:10 schreef snetje het volgende:
[..]
maak me niet druk !! no way![]()
ik was van mening dat FOK een forum was waar je ongeacht alles ....je mening niet onder stoelbanken hoefde te schuiven ...
ho ho ho !! nu moet jij ff heel goed gaan oppassen jij he !!quote:
Tussen Huub en Sylvia hè !!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
en dan denk jij dat er een sexuele spanning is tussen die twee?
RASBORA CAUDIMACULATA!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:15 schreef snetje het volgende:
[..]
ho ho ho !! nu moet jij ff heel goed gaan oppassen jij he !!
ik heb hiero een hangbuikzwijntje .... en die noem ik zeekoe !!!
doe nog eens !! en je krijgt een ban !! ...............................echt wel![]()
![]()
![]()
ah, is dat wat je ziet scanman?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:14 schreef n1ek het volgende:
Sylvia: Waar is Huub. Staat hij zich weer te rukken op de plee?
ah, sorryquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tussen Huub en Sylvia hè !!!!!!!!
vind ik ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sinds Bart met Sylvia en Huub optrekt vind ik hem een stuk leuker om te volgen.
Sowieso als je met iemand zoent is er al een vorm van seksuele spanning. Dat val niet te ontkennen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia en Huub samen werkt zo enorm goed (wat mij betreft) omdat ik me altijd blijf afvragen of het misschien wel meer serieus is dan het lijkt. Er is wel degelijk een seksuele spanning, ook al maken ze er geintjes over.
ja joehoe, ik volgde je niet helemaal, ik dacht dat je een sexuele spanning bemerkte tussen Sylvia en Bert. foutjequote:
Inderdaad, hij komt wat losser en meer oprecht over.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:17 schreef avonne het volgende:
[..]
vind ik ook.
Hij lacht dan ook echt.
Met nathanael was het nooit vrolijk lachen, maar meer vuil lachen
siert je niet scanman ..... je posts te gaan veranderen na commentaar van anderen ......zie je weL....fok wordt soft ...scanman wordt soft ............... LIBELLE !!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Racisten maken donkere mensen nogal eens uit voor aap. Dan is het toch vrij logisch dat je dat als niet-racist probeert te vermijden.
Wat krijgen we nu ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
siert je niet scanman ..... je posts te gaan veranderen na commentaar van anderen ......zie je weL....fok wordt soft ...scanman wordt soft ............... LIBELLE !!!
Dat is Erik's anaaldildoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:24 schreef Mika25 het volgende:
Dat masage-ding van Bart begint irritant te worden...
Altijd gedacht dat "aap" voornamelijk in voetbal-stadions gebruikt wordt. Ik heb het nog nooit daarbuiten gehoord...tenminste niet als rascistische term...quote:
Laat hem maar even, hij begint weer een beetje terug te komen, in de goede groep.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:24 schreef Mika25 het volgende:
Dat masage-ding van Bart begint irritant te worden...
Nou scan, een softie ben je wel een beetje hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu ?
Ik heb gewoon nog iets toegevoegd om de eerste zin te verduidelijken. En dat siert mij niet? Ik maak zelf wel uit of ik even een post wil verduidelijken door er wat bij te zetten. Het siert jou niet door er achteraf over te gaan zeiken. Bekende racistische termen hoef je gewoon niet te gaan gebruiken, ook al bedoel je ze niet racistisch.
hij luisterde naar je, alleen nu gaat Huub ermee verderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Bart KAP EENS MET DAT DING
Dat ben ik dan graag.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou scan, een softie ben je wel een beetje hoor
wáárom zie ik dat niet!!? (ik wil het zien!)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:28 schreef Mika25 het volgende:
Wel opvallend...Huub kijkt naar Bart en Sylvia kijkt de hele tijd naar Huub op een manier die toch meer lijkt te zijn dan gewone vriendschap...dus wie weet...we hebben nog 19 maanden te gaan
Omgekeerd niet dan? Ze kunnen het van elkaar hebben (ze weten wie het zegt.)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
Ik vind sylvia soms zelfs een beetje onaardig doen tegen Huub de laatste tijd - is dat een onzekerheid die ze heeft dan? (zou hij wel, zou hij niet)
oh zeker!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:33 schreef Mika25 het volgende:
Well...Huub kan afentoe best wel erg irritant zijn, logisch dat ze dan ook afentoe eens onaardig is
Heerlijk!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:32 schreef daWeasel het volgende:
Hee, een keer een gesprek op niveau in DGK in plaats van over bewerkstelligen en kindertjes en mannetjes. Hoogtepunt!
Mwah, laat Huub maar schuivenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:37 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't zo irritant om te zien dat Huub zo tegen Bart op kijkt. Nergens voor nodigTenminste het lijkt wel echt zo, hij zit altijd zo hoopvol om hoog te kijken lijkt 't.
Hij doet niet alles met voorbedachte rade hoor, volgens mij wil hij gewoon echt graag dat Bart hem mag en dat hij en Bart over blijven. Terwijl Bart hem nog steeds het liefst zo snel mogelijk er uit loost volgens mij, alleen nu is Huub sterker dan de andere kant denkt ie. Maar hij mag hem absoluut niet.quote:
Is toch begrijpelijk dat Huub Bart in zijn groep wil hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:37 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't zo irritant om te zien dat Huub zo tegen Bart op kijkt. Nergens voor nodigTenminste het lijkt wel echt zo, hij zit altijd zo hoopvol om hoog te kijken lijkt 't.
Bart is ook van andere klasse want die ziet zichzelf als oppergod van 't huis. Alleen uit hij dat niet want dat is niet nodig bij hem, zolang hij 't zelf maar weet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is toch begrijpelijk dat Huub Bart in zijn groep wil hebben.
brainless, zdngmw en amoebje zijn toch van een andere klasse.
Zie ik toch echt heel anders, dat Bert Huub een irritant mannetje vindt (oh ja, dat IS zoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij doet niet alles met voorbedachte rade hoor, volgens mij wil hij gewoon echt graag dat Bart hem mag en dat hij en Bart over blijven. Terwijl Bart hem nog steeds het liefst zo snel mogelijk er uit loost volgens mij, alleen nu is Huub sterker dan de andere kant denkt ie. Maar hij mag hem absoluut niet.
Ben ik het niet mee eens. De afgelopen weken heeft hij duidelijk zijn zwakke punt laten zien en daar knapte hij gisteren/vandaag op af. Hij ziet zich niet als oppermachtig want hij is zich HEEL bewust van zijn achilleshiel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Bart is ook van andere klasse want die ziet zichzelf als oppergod van 't huis. Alleen uit hij dat niet want dat is niet nodig bij hem, zolang hij 't zelf maar weet.Ik zou hem er uit stemmen donderdag. Heb je niks aan.
Bart heeft het gezegd, maar het is niet duidelijk of het ook zo is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:49 schreef Pulu het volgende:
ik las het al een paar keer...wanneer hebben Natasia en Amanda dan gezoend?
Er zit naar mijn mening veel minder humor in Sylvia's reacties en acties richting Huub. Ze is veel venijniger.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omgekeerd niet dan? Ze kunnen het van elkaar hebben (ze weten wie het zegt.)
Nou taurus, jij bent anti-bart, prima jouw mening de mijne is andersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Bart is ook van andere klasse want die ziet zichzelf als oppergod van 't huis. Alleen uit hij dat niet want dat is niet nodig bij hem, zolang hij 't zelf maar weet.Ik zou hem er uit stemmen donderdag. Heb je niks aan.
Niet zo spontaan in het op tafel gooien van gedachten lijkt me een betere omschrijving.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er zit naar mijn mening veel minder humor in Sylvia's reacties en acties richting Huub. Ze is veel venijniger.
Nou nee hoor, ik vind m'n omschrijving treffender dan datquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet zo spontaan in het op tafel gooien van gedachten lijkt me een betere omschrijving.
Omdat ze slapen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:56 schreef Pulu het volgende:
Waarom 4 slapende streams?
Niet helemaal. 1 en 2 bereiden ons voor op morgen. Dan krijgen wij weer een paar vette (not) gedichten voor onze kiezen. Hij is er al uren mee bezig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:56 schreef Pulu het volgende:
Waarom 4 slapende streams?
De zus van Amanda zei er toch ook iets over tijdens het bezoek?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Bart heeft het gezegd, maar het is niet duidelijk of het ook zo is.
Ik geloof dat Sylvia het moet gaan navragen bij Amanda
Nou zeg.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:55 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Nou taurus, jij bent anti-bart, prima jouw mening de mijne is anders
maargoed als jij aan lichaamshouding/mimiek niet kan zien of iemand oprecht is ga ik de discussie ook niet eens aan.
Heeft ze zelf gezegt, ergens in week 1 of 2 geloof ik, maar toen was er nog niemand in de COS. En ik heb er ook geen filmpje van. Maar ik heb het gehoort.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:41 schreef avonne het volgende:
weet iemand nog wanneer dat ongeveer was, dat verhaal dat Natasia haar ex wilde vergiftigen?
Ik wil nou wel eens opzoeken waar het in de COS staat.
Voor het geval een broodje aap is.
Als je me een dag en tijd geeft, wil ik voor je kijken. Maar als ik of iemand anders het hadden gezien, stond het nu al op youtube, denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
De zus van Amanda zei er toch ook iets over tijdens het bezoek?
(hidiho check filmpje ;-p)
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu ?
Ik heb gewoon nog iets toegevoegd om de eerste zin te verduidelijken. En dat siert mij niet? Ik maak zelf wel uit of ik even een post wil verduidelijken door er wat bij te zetten. Het siert jou niet door er achteraf over te gaan zeiken. Bekende racistische termen hoef je gewoon niet te gaan gebruiken, ook al bedoel je ze niet racistisch.
Het is eventjes wat rustiger dat ben ik met je eens, maar ik verwacht dat daar best wel weer verandering in komtquote:
'Ik had je hoger ingeschat' ...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:28 schreef snetje het volgende:
[..]
heel gemakkelijk om te posten en naderhand niks aan te gaan poasten .... zo kan je elke discussie wel winnen !
jammer !!! ik had je hoger ingeschat !!
wat mij echt stoort is het feit...dat het woord aap niet meer gebruikt mag worden![]()
bij sylvia zal het altijd gemaakt blijven uitzien, want zoals de redaktie haar in het programma wil hebben, scheldend/schreeuwend en ruziemakend, zo is zij gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:31 schreef Clank het volgende:
Voor Sylvia hoop ik dat er een stemming aankomt waarmee ze haar 'nieuwe ik' kan bewijzen, want haar pogingen om mee te doen aan de 'snode plannen' zijn nog te gemaakt. Een beetje een kat in het nauw.
Vast wel, al kijk ik daar niet echt naar uit. Met drank op zal Huub scherper worden, maar hij zal ook weer doorslaan...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is eventjes wat rustiger dat ben ik met je eens, maar ik verwacht dat daar best wel weer verandering in komtEerst de stemming van deze week afwachten (daarom is er ws. ook nog geen nieuwe bewoner gekomen), en a.s. weekend mag Huub weer drinken, dat scheelt ook al een hoop
Ik heb zo'n idee dat ze een sein hebben gehad van "ff rustig doen allemaal"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is eventjes wat rustiger dat ben ik met je eens, maar ik verwacht dat daar best wel weer verandering in komtEerst de stemming van deze week afwachten (daarom is er ws. ook nog geen nieuwe bewoner gekomen), en a.s. weekend mag Huub weer drinken, dat scheelt ook al een hoop
Huub zal moeten uitkijken idd, al is de motivator voor de agressie die bij Huub naar boven kwam (NL) weg, dus scheelt een hoop, maar hij zal natuurlijk wel een risico lopen als ie weer in de olie is....hopelijk houd Bart Huub in de gaten en grijpt ie in als Huub teveel op heeft en agressief wordtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vast wel, al kijk ik daar niet echt naar uit. Met drank op zal Huub scherper worden, maar hij zal ook weer doorslaan...
Ik schat die kans ook niet hoog in idd, maar er kan nog veel gebeuren tot woensdag 12:00uur dus ik wacht het nog ff afquote:Een stemming komt niks van terecht deze maand, er is niemand bij wie het nu gaat lukken, dus verwacht ik geen aanvraag. Heel jammer.
Denk niet dat we een scheldende en schreeuwende Sylvia gaan krijgen, maar een Syl die beheerst sneren uit gaat delen. Ze zei gisteren ook dat ze wilde stoppen met de keukendienst omdat ze al de zorg voor het paard heeft. Dat zou ze eigenlijk moeten doen en dan eens kijken hoelang Natasia het volhoudt om zich in te houden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
bij sylvia zal het altijd gemaakt blijven uitzien, want zoals de redaktie haar in het programma wil hebben, scheldend/schreeuwend en ruziemakend, zo is zij gewoon niet.
denk niet dat het goed uitpakt
Maar ze kauwt als een giraffe.., en ziet er uit en kijkt uit d'r doppen als een primaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'Ik had je hoger ingeschat' ...![]()
Ga in FB klagen als je zonodig de apen erbij wilt halen.![]()
Is het programma echt tot dit niveau gedaald?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:37 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft nog niets gemerkt van de dode salamander die Eric in haar bed gelegd heeft??
Nee, hij durft niet zonder Bart (en alcohol).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Heeft Huub Brian gisteren al en beetje aangepakt?
Dat dacht ik ook even. Maar ze was niet erg zenuwachtig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:10 schreef toneelhaak1 het volgende:
Volgens mij moet ze vandaag afrijden.
Ik denk dat Natasia wel een Mogelijkheid is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:09 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Nee, hij durft niet zonder Bart (en alcohol).
Bovendien denk ik niet dat ze Brian van gedachte kunnen veranderen om Natasia of Amanda eruit te stemmen.
Maar het zou leuk zijn als Huub en Bart een poging wagen!
denk dat ze moet afrijden.... ik heb een angstig gevoel dat ze nog gaat slagen ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:11 schreef toneelhaak1 het volgende:
ze zegt dat ze het wel spannend vindt, maar ze heeft er wel zin in.... waarin.......!!!!
Hopen dat ze maar zakt he, bespaard ons wat geschreeuw vandaag in de kooi:)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
denk dat ze moet afrijden.... ik heb een angstig gevoel dat ze nog gaat slagen ook
Ja denk ook wel dat ze gaat slagen, ze hebben vast de examinator omgekochtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
denk dat ze moet afrijden.... ik heb een angstig gevoel dat ze nog gaat slagen ook
typisch een aktie van zo'n eric, schijnt overigens op de talpa site een radio interview geweest te zijn met 'zo'n radio-homo-uitzending pink fm, die eric schijnt onder zijn soortgenoten niet echt popi te zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:56 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Is het programma echt tot dit niveau gedaald?
ik heb het gesprek gehoord. de dj is een vriendje/oude bekende van natasia, en ze noemden elkaar tijdens het intervieuw dan ook schat en poppendrolletje (echt waar !) .quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
typisch een aktie van zo'n eric, schijnt overigens op de talpa site een radio interview geweest te zijn met 'zo'n radio-homo-uitzending pink fm, die eric schijnt onder zijn soortgenoten niet echt popi te zijn![]()
Is maar lokaalgeleuter:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:34 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik heb het gesprek gehoord. de dj is een vriendje/oude bekende van natasia, en ze noemden elkaar tijdens het intervieuw dan ook schat en poppendrolletje (echt waar !) .
de dj was helemaal weg van natasia en zei alleen maar lullige dingen over voornamelijk huub en eric.
overigens was hij niet erg op de hoogte van DKG want hij wist niet dat huub alweer terug was in de kooi.
natasia kreeg het vervolgens voor elkaar om naast slijmerig te poppendrollen heel veel shit de ether in te gooien over met name eric. Volgens haar is hij een vuile relnicht. Enkelen andere fokkers die het intervieuw ook hebben gehoord waren zo pissig dat ze hebben gebeld naar het programma en gemaild. (profussion heeft het zelfs tot de radiouitzending geschopt,waarin ie probeerde nog even het een en ander recht te zetten).
leuk was wel dat brian de hartelijke groeten moest hebben van de pinkfm mensen, want brian bleek erg goed bij de roze gemeenschap te vallen (zeiden zij). Of brian daar zo blij mee is vraag ik me af, brian kennende.....
Hopelijk gaat eric voor de gein ook een beetje achter brian aan, daar krijgt brian het dan heel ongemakkelijk mee![]()
okay. maar eric, homo of geen homo, lijkt me toch een vervelend mannetje, en ;laten we eerlijk wezen, hoe hij binnenkwam met flinke grootspraak, heeft-ie toch nog niet wwar kunnen makenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:34 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik heb het gesprek gehoord. de dj is een vriendje/oude bekende van natasia, en ze noemden elkaar tijdens het intervieuw dan ook schat en poppendrolletje (echt waar !) .
de dj was helemaal weg van natasia en zei alleen maar lullige dingen over voornamelijk huub en eric.
overigens was hij niet erg op de hoogte van DKG want hij wist niet dat huub alweer terug was in de kooi.
natasia kreeg het vervolgens voor elkaar om naast slijmerig te poppendrollen heel veel shit de ether in te gooien over met name eric. Volgens haar is hij een vuile relnicht. Enkelen andere fokkers die het intervieuw ook hebben gehoord waren zo pissig dat ze hebben gebeld naar het programma en gemaild. (profussion heeft het zelfs tot de radiouitzending geschopt,waarin ie probeerde nog even het een en ander recht te zetten).
leuk was wel dat brian de hartelijke groeten moest hebben van de pinkfm mensen, want brian bleek erg goed bij de roze gemeenschap te vallen (zeiden zij). Of brian daar zo blij mee is vraag ik me af, brian kennende.....
Hopelijk gaat eric voor de gein ook een beetje achter brian aan, daar krijgt brian het dan heel ongemakkelijk mee![]()
Hou deze Youtube users maar in de gaten, sommige van hen uploaden dagelijks DGK-filmpjes:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:50 schreef FSR het volgende:
wat me is opgevallen is dat veel DGK filmpjes op Youtube zijn verwijderd....
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:02 schreef scanman01 het volgende:
Palma: "Hebben jullie een kadootje voor Natasia?"
Huub: "Ik heb wel een kadootje voor haar, maar dat kost me tien rooitjes"
Ja vind ik ook, ik vind hem erg arrogantquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:07 schreef scanman01 het volgende:
Bart valt op een lullige manier tegen palma uit vind ik
Senk jou senk jou....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:02 schreef BwennieBren het volgende:
Goedemorgen luitjes
[..]
Hou deze Youtube users maar in de gaten, sommige van hen uploaden dagelijks DGK-filmpjes:
http://www.youtube.com/profile_videos?user=HiDiHoVideos
http://www.youtube.com/profile_videos?user=moniquetel
http://www.youtube.com/profile_videos?user=nowlivestream
http://www.youtube.com/profile_videos?user=GDKvideos
http://www.youtube.com/profile_videos?user=kankeropnou&page=1
http://www.youtube.com/profile_videos?user=Webdeb
http://www.youtube.com/profile_videos?user=goudenfilmpjes
Palma toonde dat ze geen enkel EQ heeft! Zeer terecht van Bart!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:07 schreef scanman01 het volgende:
Bart valt op een lullige manier tegen palma uit vind ik
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja ik was nog in de radiouitzending 10 minuten. Was wel een belevenis. Ik had het over Natasia hoerenverleden, haar ex, endstra, psychische gesteldheid, dat ze word voorgetrokken, dat ze er niet uitgestemd mag worden door de redactie en dat ze een slechte moeder is die d'r kinderen dumpt om er zelf beter van te worden..en ipv een cursus opvoeden die ze nodig had doet ze haar tieten en buik
Ze dacht dat het allemaal al zo ongeveer was opgelost. En om eerlijk te zijn: dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:12 schreef demins het volgende:
[..]
Palma toonde dat ze geen enkel EQ heeft! Zeer terecht van Bart!
"Ik dacht dat..." De klassieke excuusfrase...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze dacht dat het allemaal al zo ongeveer was opgelost. En om eerlijk te zijn: dat dacht ik ook.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Koken jullie ook weleens van woede als jullie de streams kijken?
Ik eet alleen magnetronmaaltijden!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Nope, me gasstel stat beneden.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:18 schreef LoveProfusion het volgende:
DUS ERIC IS GEEN DIVA, LOLquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma vind ik ook alleen maar irritant..ken haar vaag van gay.nl maar laten we zeggen, ze staat graag in het middelpunt..en er is hier maar 1 diva en dat is LOVEPROFUSION
oh sorry ik liet me even gaan
Toen zei Amanda:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:21 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vertelt over een dode salamander in haar bed.
Brian: "Ik zag een salamander in het zwembad. Die zwemde er gewoon in"
Ik vind het jammer dat er een steroetype nicht het huis in is gegaan. gewoon een beetje een stoere gast was wel ok geweest. neemt niet weg dat ik Eric wel weer een aanvulling vind en dat Sylvia erg happy met hem is vind ik wel leuk. Wou alleen dat ie wat minder nichterig was..soms kijk ik echt met kromme tenen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
DUS ERIC IS GEEN DIVA, LOL
WAT VIND JE OVERIGENS VAN DIE ERIC, BEN OVERIGENS GEEN HOMOFOOB, 1 VAN MIJN BESTE VRIENDEN IS HOMO, MAAR VIND DIE ERIC ECHT IRRITANT
Tegenwoordig gaat-ie uit voordat het zover komt. Het is met name Brian die me met z'n zachte aaahmmm-stemmetje en z'n ultradomme geulul en gecultiveerde accentje over de rooie kan krijgen. Dan heb ik zin om een stoeptegel tegen z'n rattenkop aan te smijten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:18 schreef LoveProfusion het volgende:
DAT BEDOEL IK NOU, HEB HET OVER HEGAD MET MIJN VRIEND, DIE ZEI DAT JONGEREN DIE MET EEN COMING-OUT ZITTEN HIER NOU ECHT NIET OP ZITTEN TE WACHTEN.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er een steroetype nicht het huis in is gegaan. gewoon een beetje een stoere gast was wel ok geweest. neemt niet weg dat ik Eric wel weer een aanvulling vind en dat Sylvia erg happy met hem is vind ik wel leuk. Wou alleen dat ie wat minder nichterig was..soms kijk ik echt met kromme tenen.
Je geschreeuw doet pijn aan mijn oren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:28 schreef robert2006 het volgende:
CAPS
dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat-ie uit voordat het zover komt. Het is met name Brian die me met z'n zachte aaahmmm-stemmetje en z'n ultradomme geulul en gecultiveerde accentje over de rooie kan krijgen. Dan heb ik zin om een stoeptegel tegen z'n rattenkop aan te smijten.
okay, omdat je het zo aardig vraagt, lolquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:
Robert, mag die capslock uit?
Nou zeg, je haalt de woorden uit mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat-ie uit voordat het zover komt. Het is met name Brian die me met z'n zachte aaahmmm-stemmetje en z'n ultradomme geulul en gecultiveerde accentje over de rooie kan krijgen. Dan heb ik zin om een stoeptegel tegen z'n rattenkop aan te smijten.
Tis gewoon een triest figuur...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:24 schreef My_ het volgende:
Ik vind Eric ook irritant. Het lijkt wel een klein meisje, overal over janken en zeiken.
Waarschijnlijk heeft de leraar ook wat streams gekekenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:37 schreef Forme het volgende:
Palma tegen Brian je gitaarles gaat niet door,
Brian: Waarom dan niet?
Palma: Weet ik niet hij kon niet,
Brian: Dat is nu al de 4e keer![]()
Brian moest zelfs eerst nog even stoer doen: "I know..."quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:37 schreef Forme het volgende:
Palma tegen Brian je gitaarles gaat niet door,
Brian: Waarom dan niet?
Palma: Weet ik niet hij kon niet,
Brian: Dat is nu al de 4e keer![]()
Ik dacht dat hij zei : "ai no' bedoelend oh neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:39 schreef demins het volgende:
[..]
Brian moest zelfs eerst nog even stoer doen: "I know..."
dat snap ik ook niet dat niemand dat doetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap echt niet dat niemand Natasia op haar kinderen en slechte opvoeding heeft gepakt. Dat ze alleen maar materialistisch is. Dat ze egoistisch is. Dat een echte diva goed kan zingen. Op wie ze nou verliefd was, Of ze echt een hoer is geweest? Of die ex haar mishandelde, etc.
Brian moet eens in zijn gezicht gezegd worden dat hij niet kan dichten, gitaarspelen en dat hij BrainDead Braindamage en Brainless word genoemd op internet. Dat hij agressief en sexueel gefrustreerd is. Dat hij moet leren omgaan met vrouwen etc.
Ik moet bekennen dat ik Brian inderdaad meestal verkeerd versta!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei : "ai no' bedoelend oh nee
Generaliseren alle homo's zo snel ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:44 schreef choepachoep het volgende:
zeg zeg
doordat 1 vieze rotnicht gister zegt dat ie eric niet mag betekent dit niet dat alle homo's eric niet mogen...
lekker generaliserend..
ik vind eric wel redelijk ok en ben homo.
niet te snel je conclusies trekken en generaliseren hier mafkezen.
Morgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap echt niet dat niemand Natasia op haar kinderen en slechte opvoeding heeft gepakt. Dat ze alleen maar materialistisch is. Dat ze egoistisch is. Dat een echte diva goed kan zingen. Op wie ze nou verliefd was, Of ze echt een hoer is geweest? Of die ex haar mishandelde, etc.
Brian moet eens in zijn gezicht gezegd worden dat hij niet kan dichten, gitaarspelen en dat hij BrainDead Braindamage en Brainless word genoemd op internet. Dat hij agressief en sexueel gefrustreerd is. Dat hij moet leren omgaan met vrouwen etc.
Voor de streamers interessant wellicht, maar voor TV neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee, alleen de valse nichtenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Generaliseren alle homo's zo snel ?
voor mijn eigen bestwil is het af en toe beter als ik maar gewoon iets anders ga doen dan streams kijken, maak me gewoon echt regelmatig erg kwaad over bepaalde bewoners.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Die Patrick was gewoon een huisvriendje van Natasia en zei wat ze wilde horen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:47 schreef choepachoep het volgende:
hahaha pullup.
nee joh, we zijn echt niet gek hier hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:48 schreef choepachoep het volgende:
alleen maar even zodat jullie weten dat er niet opeens een enorme groep mensen in nederland is die brian lekker vind en eric walgelijk...
dat zou een te eng wereldbeeld zijn.
Daar hoop ik ook op! Alle ballen op Huub!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:03 schreef happyme28 het volgende:
Huub gaat dat denk wel doen. Hij belde gister niet voor niets naar achter om te vragen of Bart weggestemd mag worden. Dat mocht werd gezegd, dus ik denk dat hij dat wel gaat doen.
Hewhe jij bent de eerste die dat door heeft!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:01 schreef demins het volgende:
Bart doet vreselijk zijn best om der rest duidelijk te maken dat hij er uit gestemd wil worden. Zonder er ook maar iets over te zeggen. Alleen superstille hints. Eric lijkt hem niet te begrijpen. Toch is het de enige mogelijkheid: Bart er uit met behoud van 10k!!!
Stukje televisie maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Brici het volgende:
waarom om 12 uur verzamelen?
Nogmaals, Huub heeft dat wel door, maar wil hem het liefst behouden, dus probeert hij eerst iemand anders eruit te krijgen. Lukt dat niet, dan zal hij een stemming voor Bart aanvragen, vermoed ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Hewhe jij bent de eerste die dat door heeft!
Hij wil er gewoon uitgestemd worden en maakt al een week hints daarna.
Echt niemand lijkt dat door te hebben hier....
Ze heeft vast een oortje in van de redactie! Anders haal je nooit zo'n score als zij haalt!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
Palma is de Egbert van DGK. Ze komt altijd op verkeerde momenten gesprekken onderbreken.
Eric mag Brian openlijk nemenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Brici het volgende:
eerste? Dat riep ik een week geleden al.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Als eric echt 23 cm heeft dan word het alsof je een veerboot door een deuropening wilt duwenquote:
Ik zie het op 21" maar ik weet niet of ik er nou zo'n behoefte aan heb.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:08 schreef demins het volgende:
[..]
Dan ga ik vast klaarzitten, want ik wil een goede plek!![]()
Ik was mezelf een week geleden al voor, heur!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Daar zou diskwalificatie op moeten volgen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:10 schreef Peter6000 het volgende:
En ja hoor: Eric gebruikt het woordje "uitdaging".![]()
BERT??? WIE DE F*CK IS BERT????quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet eraan toevoegen dat ik pas de laatste week ook iets van zelfspot bij Bertje zie, maar ik ben de depri-Bert van de afgelopen 4 maanden echt nog niet vergeten. Eigenlijk sinds hij maatjes is met Huub. Bert is een volger (wie had dat gedacht van een gozer met zo'n enorm charisma!) en komt nu redelijk mee met Huub kwa dat, inmiddels.
Dat is het koosnaampje van Tipsch voor Bartquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:18 schreef Bastiaan81 het volgende:
[..]
BERT??? WIE DE F*CK IS BERT????
Lijkt mij de invloed van de redactie. Immers het lijkt erop dat Silvia gepushed word om meer te laten zien en anders krijgt ze de toneelhaak. Huub is dan z'n backup kwijt. Ik denk dat Huub probeert te bewerkstelligen dat Bart ook zijn backup maatje wordt en Brian laat vallen. Just in case.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Brian?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:27 schreef itsme het volgende:
Saiie streams al weer dagen. Toch?
Hoe is het met [afbeelding] ?![]()
De aankomst van diva Natasia met haar rijbewijsje??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Brici het volgende:
Natasia bebloed met het levenloze lichaam van de rij-instructeur in haar armen. Bij het hek zien we nog snel hoe Natasia word opgepoets door de redactie en een slechte kopie van een echt rijbewijs in haar handen krijgt gedrukt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef Clank het volgende:
[..]
De aankomst van diva Natasia met haar rijbewijsje??
Einde oefening voor Sylvia. Dat ze van de redactie haar koffers moet pakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is de toneelhaak precies?
Huub zou Sylvia er toch niet uitstemmen..dus hoe willen ze haar dan uit de villa krijgen?
Maar ze kunnen haar toch er niet uitgelikkeren? Dat kan toch alleen door een stemming. Alsof we zouden horen "Sylvia is geen aanwinst voor het programma dus hebben wij haar eruit gedonderd" .quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Einde oefening voor Sylvia. Dat ze van de redactie haar koffers moet pakken.
Is ook te zot voor woorden, maar het stond in de kleine lettertjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt mij de invloed van de redactie. Immers het lijkt erop dat Silvia gepushed word om meer te laten zien en anders krijgt ze de toneelhaak. Huub is dan z'n backup kwijt. Ik denk dat Huub probeert te bewerkstelligen dat Bart ook zijn backup maatje wordt en Brian laat vallen. Just in case.
Die toneelhaak vind ik echt belachelihjk omdat Silvia juist sterk geworden is door te blijven wie ze is. Daar zou nu eens een aktie over opgezet moeten worden: Laat de mensen in het huis zijn wie ze zijn of doe een betere screening.
Ik heb al eens eerder de vergelijking aangehaald.
Silvia heeft voor 10.000 euro een lot gekocht om een villa en geld te winnen door zo lang mogelijk te blijven zitten.
Stel dat jij een staatslot koopt waarop de hoofdprijs is gevallen maar de staatsloterij keert niet uit omdat je te weinig reclame hebt gemaakt voor deze staatsloterij.
het is juist leuk als ze na 1 jaar niks heeft bereikt, haar relatie over is en als Milton de voogdij over de kinderen wil. Haar ex pooier nog geld tegoed heeft en niemand haar een baan wil geven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:33 schreef Clank het volgende:
Is alleen maar gunstig als ze haar rijbewijs eindelijk haalt. Weer een doel bereikt!!
Je hoort het de miljonairs toch regelmatig zeggen dat Silvia zich meer moet laten zien omdat de redactie anders kan besluiten Silvia terug te trekken (de toneelhaak is om iemand van het podium te halen). Ze is ook naar achteren geroepen en je kunt uit de gesprekken onderling oppikken dat ze op de schopstoel zit/zat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub zou Sylvia er toch niet uitstemmen..dus hoe willen ze haar dan uit de villa krijgen?
Ik kan me het dus ook niet voorstellen dat dat legaal zou zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar ze kunnen haar toch er niet uitgelikkeren? Dat kan toch alleen door een stemming. Alsof we zouden horen "Sylvia is geen aanwinst voor het programma dus hebben wij haar eruit gedonderd" .
Gewoon eruit halen. Ik heb me ook altijd afgevraagd hoe ze dat dan willen verkopen, dus ik denk dat het wel los zal lopen. Maar het is natuurlijk een raar verhaal.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
misschien dat ze haar een verleidelijke oprotpremie geven wat ze accepteert, echt leuk vindt ze het daar namelijk niet, zeker weten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar ze kunnen haar toch er niet uitgelikkeren? Dat kan toch alleen door een stemming. Alsof we zouden horen "Sylvia is geen aanwinst voor het programma dus hebben wij haar eruit gedonderd" .
Ik kan me ook niet voorstellen dat de streamkijkers en fokkers dit zouden accepteren. AKTIE!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me het dus ook niet voorstellen dat dat legaal zou zijn
Die is ook leukquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:36 schreef Clank het volgende:
Huub zit er vanmorgen op los te flirten met Anne-Floor![]()
Als de redactie maar gelooft dat de kijker het gelooftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar HOE kan de redactie Sylvia terug trekken? Alsof Sylvia zelf zou zeggen "sorry maar ik moet wegens familieomstandigheden naar huis" ...dat gelooft niemand.
Inderdaad. goed geraden. Je wint een stoei partijtje metquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Brian?
Die lult straks wel weer uit zijn neus, gegarandeerd!
Ik vind het gesprek tussen die 2 best wel rustgevend eigenlijk...
Maar hopen dat het niet dezelfde redactie is als BB6. Die waren in staat om het gehele BigBrother format om zeep te helpen. Maar dit terzijde.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als de redactie maar gelooft dat de kijker het gelooft.
Oh please, geef mijn portie maar aan Fikkie... ehhh.... Amanda...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Inderdaad. goed geraden. Je wint een stoei partijtje met [afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh please, geef mijn portie maar aan Fikkie... ehhh.... Amanda...
Even if he was the last person on earth, I fuck outside my species
Hij is er ook pas 4 maanden mee bezig om dit onder de knie te krijgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:50 schreef Utrecht het volgende:
Probeert hij nou het nummer "tears in Heaven" te spelen.
STOP Je verneukt echt het hele nummer
Ben blij dat ik het (toevallig) pas voor de eerste keer hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is er ook pas 4 maanden mee bezig om dit onder de knie te krijgen
Dat is een goed voor Huub, elke dag aan de snaren draaien zodat Brainless hem elke dag weer moet stemmenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:50 schreef FSR het volgende:
Leuke actie voor Sylvia Gitaar in 2en...
Owww waarom lag ie zo laat te slapen dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:46 schreef Utrecht het volgende:
Brian heeft vannacht zijn fans teruggeschreven
Dan zal ze het wel gehaald hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:01 schreef pullup het volgende:
Ze heeft niet zo'n goede examenroute gereden jongens. Het gaat er om spannen![]()
Het zal wel een proefrun geweest zijn anders wist ze het toch welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dan zal ze het wel gehaald hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |