Tis gewoon een triest figuur...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:24 schreef My_ het volgende:
Ik vind Eric ook irritant. Het lijkt wel een klein meisje, overal over janken en zeiken.
Waarschijnlijk heeft de leraar ook wat streams gekekenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:37 schreef Forme het volgende:
Palma tegen Brian je gitaarles gaat niet door,
Brian: Waarom dan niet?
Palma: Weet ik niet hij kon niet,
Brian: Dat is nu al de 4e keer![]()
Brian moest zelfs eerst nog even stoer doen: "I know..."quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:37 schreef Forme het volgende:
Palma tegen Brian je gitaarles gaat niet door,
Brian: Waarom dan niet?
Palma: Weet ik niet hij kon niet,
Brian: Dat is nu al de 4e keer![]()
Ik dacht dat hij zei : "ai no' bedoelend oh neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:39 schreef demins het volgende:
[..]
Brian moest zelfs eerst nog even stoer doen: "I know..."
dat snap ik ook niet dat niemand dat doetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap echt niet dat niemand Natasia op haar kinderen en slechte opvoeding heeft gepakt. Dat ze alleen maar materialistisch is. Dat ze egoistisch is. Dat een echte diva goed kan zingen. Op wie ze nou verliefd was, Of ze echt een hoer is geweest? Of die ex haar mishandelde, etc.
Brian moet eens in zijn gezicht gezegd worden dat hij niet kan dichten, gitaarspelen en dat hij BrainDead Braindamage en Brainless word genoemd op internet. Dat hij agressief en sexueel gefrustreerd is. Dat hij moet leren omgaan met vrouwen etc.
Ik moet bekennen dat ik Brian inderdaad meestal verkeerd versta!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei : "ai no' bedoelend oh nee
Generaliseren alle homo's zo snel ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:44 schreef choepachoep het volgende:
zeg zeg
doordat 1 vieze rotnicht gister zegt dat ie eric niet mag betekent dit niet dat alle homo's eric niet mogen...
lekker generaliserend..
ik vind eric wel redelijk ok en ben homo.
niet te snel je conclusies trekken en generaliseren hier mafkezen.
Morgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap echt niet dat niemand Natasia op haar kinderen en slechte opvoeding heeft gepakt. Dat ze alleen maar materialistisch is. Dat ze egoistisch is. Dat een echte diva goed kan zingen. Op wie ze nou verliefd was, Of ze echt een hoer is geweest? Of die ex haar mishandelde, etc.
Brian moet eens in zijn gezicht gezegd worden dat hij niet kan dichten, gitaarspelen en dat hij BrainDead Braindamage en Brainless word genoemd op internet. Dat hij agressief en sexueel gefrustreerd is. Dat hij moet leren omgaan met vrouwen etc.
Voor de streamers interessant wellicht, maar voor TV neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee, alleen de valse nichtenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Generaliseren alle homo's zo snel ?
voor mijn eigen bestwil is het af en toe beter als ik maar gewoon iets anders ga doen dan streams kijken, maak me gewoon echt regelmatig erg kwaad over bepaalde bewoners.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Koken jullie ook weleens van woede als jullie de streams kijken?
Die Patrick was gewoon een huisvriendje van Natasia en zei wat ze wilde horen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:47 schreef choepachoep het volgende:
hahaha pullup.
nee joh, we zijn echt niet gek hier hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:48 schreef choepachoep het volgende:
alleen maar even zodat jullie weten dat er niet opeens een enorme groep mensen in nederland is die brian lekker vind en eric walgelijk...
dat zou een te eng wereldbeeld zijn.
Daar hoop ik ook op! Alle ballen op Huub!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:03 schreef happyme28 het volgende:
Huub gaat dat denk wel doen. Hij belde gister niet voor niets naar achter om te vragen of Bart weggestemd mag worden. Dat mocht werd gezegd, dus ik denk dat hij dat wel gaat doen.
Hewhe jij bent de eerste die dat door heeft!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:01 schreef demins het volgende:
Bart doet vreselijk zijn best om der rest duidelijk te maken dat hij er uit gestemd wil worden. Zonder er ook maar iets over te zeggen. Alleen superstille hints. Eric lijkt hem niet te begrijpen. Toch is het de enige mogelijkheid: Bart er uit met behoud van 10k!!!
Stukje televisie maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Brici het volgende:
waarom om 12 uur verzamelen?
Nogmaals, Huub heeft dat wel door, maar wil hem het liefst behouden, dus probeert hij eerst iemand anders eruit te krijgen. Lukt dat niet, dan zal hij een stemming voor Bart aanvragen, vermoed ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Hewhe jij bent de eerste die dat door heeft!
Hij wil er gewoon uitgestemd worden en maakt al een week hints daarna.
Echt niemand lijkt dat door te hebben hier....
Ze heeft vast een oortje in van de redactie! Anders haal je nooit zo'n score als zij haalt!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
Palma is de Egbert van DGK. Ze komt altijd op verkeerde momenten gesprekken onderbreken.
Eric mag Brian openlijk nemenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Brici het volgende:
eerste? Dat riep ik een week geleden al.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Als eric echt 23 cm heeft dan word het alsof je een veerboot door een deuropening wilt duwenquote:
Ik zie het op 21" maar ik weet niet of ik er nou zo'n behoefte aan heb.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:08 schreef demins het volgende:
[..]
Dan ga ik vast klaarzitten, want ik wil een goede plek!![]()
Ik was mezelf een week geleden al voor, heur!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Daar zou diskwalificatie op moeten volgen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:10 schreef Peter6000 het volgende:
En ja hoor: Eric gebruikt het woordje "uitdaging".![]()
BERT??? WIE DE F*CK IS BERT????quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet eraan toevoegen dat ik pas de laatste week ook iets van zelfspot bij Bertje zie, maar ik ben de depri-Bert van de afgelopen 4 maanden echt nog niet vergeten. Eigenlijk sinds hij maatjes is met Huub. Bert is een volger (wie had dat gedacht van een gozer met zo'n enorm charisma!) en komt nu redelijk mee met Huub kwa dat, inmiddels.
Dat is het koosnaampje van Tipsch voor Bartquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:18 schreef Bastiaan81 het volgende:
[..]
BERT??? WIE DE F*CK IS BERT????
Lijkt mij de invloed van de redactie. Immers het lijkt erop dat Silvia gepushed word om meer te laten zien en anders krijgt ze de toneelhaak. Huub is dan z'n backup kwijt. Ik denk dat Huub probeert te bewerkstelligen dat Bart ook zijn backup maatje wordt en Brian laat vallen. Just in case.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Brian?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:27 schreef itsme het volgende:
Saiie streams al weer dagen. Toch?
Hoe is het met [afbeelding] ?![]()
De aankomst van diva Natasia met haar rijbewijsje??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef Brici het volgende:
Natasia bebloed met het levenloze lichaam van de rij-instructeur in haar armen. Bij het hek zien we nog snel hoe Natasia word opgepoets door de redactie en een slechte kopie van een echt rijbewijs in haar handen krijgt gedrukt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef Clank het volgende:
[..]
De aankomst van diva Natasia met haar rijbewijsje??
Einde oefening voor Sylvia. Dat ze van de redactie haar koffers moet pakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is de toneelhaak precies?
Huub zou Sylvia er toch niet uitstemmen..dus hoe willen ze haar dan uit de villa krijgen?
Maar ze kunnen haar toch er niet uitgelikkeren? Dat kan toch alleen door een stemming. Alsof we zouden horen "Sylvia is geen aanwinst voor het programma dus hebben wij haar eruit gedonderd" .quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Einde oefening voor Sylvia. Dat ze van de redactie haar koffers moet pakken.
Is ook te zot voor woorden, maar het stond in de kleine lettertjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt mij de invloed van de redactie. Immers het lijkt erop dat Silvia gepushed word om meer te laten zien en anders krijgt ze de toneelhaak. Huub is dan z'n backup kwijt. Ik denk dat Huub probeert te bewerkstelligen dat Bart ook zijn backup maatje wordt en Brian laat vallen. Just in case.
Die toneelhaak vind ik echt belachelihjk omdat Silvia juist sterk geworden is door te blijven wie ze is. Daar zou nu eens een aktie over opgezet moeten worden: Laat de mensen in het huis zijn wie ze zijn of doe een betere screening.
Ik heb al eens eerder de vergelijking aangehaald.
Silvia heeft voor 10.000 euro een lot gekocht om een villa en geld te winnen door zo lang mogelijk te blijven zitten.
Stel dat jij een staatslot koopt waarop de hoofdprijs is gevallen maar de staatsloterij keert niet uit omdat je te weinig reclame hebt gemaakt voor deze staatsloterij.
het is juist leuk als ze na 1 jaar niks heeft bereikt, haar relatie over is en als Milton de voogdij over de kinderen wil. Haar ex pooier nog geld tegoed heeft en niemand haar een baan wil geven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:33 schreef Clank het volgende:
Is alleen maar gunstig als ze haar rijbewijs eindelijk haalt. Weer een doel bereikt!!
Je hoort het de miljonairs toch regelmatig zeggen dat Silvia zich meer moet laten zien omdat de redactie anders kan besluiten Silvia terug te trekken (de toneelhaak is om iemand van het podium te halen). Ze is ook naar achteren geroepen en je kunt uit de gesprekken onderling oppikken dat ze op de schopstoel zit/zat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub zou Sylvia er toch niet uitstemmen..dus hoe willen ze haar dan uit de villa krijgen?
Ik kan me het dus ook niet voorstellen dat dat legaal zou zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar ze kunnen haar toch er niet uitgelikkeren? Dat kan toch alleen door een stemming. Alsof we zouden horen "Sylvia is geen aanwinst voor het programma dus hebben wij haar eruit gedonderd" .
Gewoon eruit halen. Ik heb me ook altijd afgevraagd hoe ze dat dan willen verkopen, dus ik denk dat het wel los zal lopen. Maar het is natuurlijk een raar verhaal.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
misschien dat ze haar een verleidelijke oprotpremie geven wat ze accepteert, echt leuk vindt ze het daar namelijk niet, zeker weten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar ze kunnen haar toch er niet uitgelikkeren? Dat kan toch alleen door een stemming. Alsof we zouden horen "Sylvia is geen aanwinst voor het programma dus hebben wij haar eruit gedonderd" .
Ik kan me ook niet voorstellen dat de streamkijkers en fokkers dit zouden accepteren. AKTIE!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan me het dus ook niet voorstellen dat dat legaal zou zijn
Die is ook leukquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:36 schreef Clank het volgende:
Huub zit er vanmorgen op los te flirten met Anne-Floor![]()
Als de redactie maar gelooft dat de kijker het gelooftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar HOE kan de redactie Sylvia terug trekken? Alsof Sylvia zelf zou zeggen "sorry maar ik moet wegens familieomstandigheden naar huis" ...dat gelooft niemand.
Inderdaad. goed geraden. Je wint een stoei partijtje metquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Brian?
Die lult straks wel weer uit zijn neus, gegarandeerd!
Ik vind het gesprek tussen die 2 best wel rustgevend eigenlijk...
Maar hopen dat het niet dezelfde redactie is als BB6. Die waren in staat om het gehele BigBrother format om zeep te helpen. Maar dit terzijde.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als de redactie maar gelooft dat de kijker het gelooft.
Oh please, geef mijn portie maar aan Fikkie... ehhh.... Amanda...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Inderdaad. goed geraden. Je wint een stoei partijtje met [afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh please, geef mijn portie maar aan Fikkie... ehhh.... Amanda...
Even if he was the last person on earth, I fuck outside my species
Hij is er ook pas 4 maanden mee bezig om dit onder de knie te krijgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:50 schreef Utrecht het volgende:
Probeert hij nou het nummer "tears in Heaven" te spelen.
STOP Je verneukt echt het hele nummer
Ben blij dat ik het (toevallig) pas voor de eerste keer hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is er ook pas 4 maanden mee bezig om dit onder de knie te krijgen
Dat is een goed voor Huub, elke dag aan de snaren draaien zodat Brainless hem elke dag weer moet stemmenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:50 schreef FSR het volgende:
Leuke actie voor Sylvia Gitaar in 2en...
Owww waarom lag ie zo laat te slapen dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:46 schreef Utrecht het volgende:
Brian heeft vannacht zijn fans teruggeschreven
Dan zal ze het wel gehaald hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:01 schreef pullup het volgende:
Ze heeft niet zo'n goede examenroute gereden jongens. Het gaat er om spannen![]()
Het zal wel een proefrun geweest zijn anders wist ze het toch welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dan zal ze het wel gehaald hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |