quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:01 schreef Lunaflame het volgende:
Ik zag trouwens op VOL topic 129, pagina's 12 t/m 16 ook nog wat vreselijke foto's van nasty haar haar. Vooral die ene op pagina 16 is erg.
Ik weet alleen niet hoe ik die hier moet posten, sorry![]()
En zo is het ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:05 schreef snetje het volgende:
kijk amanda !! dit is veel pakkender ... i. p v dat wij meisjes vrouwen een jankende man zien ..op het moment dat hij er echt doorheen zit ...hoe romantisch toch
zien wij wij liever een echte man die stoer weer zijn bed uitkomt en in de kou buiten gaat zitten met een glas whiskey naast zich ... op de achtergrond de autobaan geluiden en dan een brief aan je schrijft !!
terwijl hij nu ook gewoon had kunnen doorronken in zijn bed ...
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit is nou de mooiste vrouw van de villa, zoals ze zelf zegt.![]()
BETERSCHAP LEANDRA!lekker bijslapenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, in dat geval ga ik weer op de bank liggen....... zo'n ongecontroleerde toestand hier![]()
* Leandra heeft t griepje van dr zoon overgenomen en is dus nu ziek, zwak en misselijk![]()
Doen jullie wel ff de updates en streamverslagen een beetje bijhouden?![]()
nee ze had haar roze stoeipakje weer aanquote:Op maandag 19 februari 2007 23:56 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Grote roze olifant???.....O jee, hebben ze haar gevild?![]()
het is net een nijlpaard met een piercingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight!
deze is echt te errug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nathasia past zo=
My god... daar gaat mijn nachtrust...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze zei vanmiddag dat ze het enge beestjes vond......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
My god... daar gaat mijn nachtrust...
Ik denk dat die dode salamander nog eerder zal schrikken dan Natasia zelf.
Een echte diva (NOT)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat beestje is zich vast doodgeschrokken toen ze haar zangles had.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ze zei vanmiddag dat ze het enge beestjes vond......
Zo zie ik haar het liefst, zo met die gapende grote scheur open......ongeveer elke 10 minuten na 22:00 s'avonds........Een echte miljonaire houd haar hand niet voor haar mond.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt eng dit ik ben nog nooit in een radio uitzneding geweest..en ook al luisteren er maar 40 mensen toch heel eng:)
Ik zei dat ik de streams volgde en dat ze op youtube maar moesten zoeken naar natasia die heeft gezegd dat ze achter de schermen er wel voor zorgen dat ze er niet uit mag etc...
En ik vroeg The Creeps aan van Fedde Le Grand. Natasia is dus zijn beste vriend zei hij.
Huub en Syl moeten gewoon 'uit de gein' gewoon een keer stevig van bilquote:
Daar gaat mijn nachtrustquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar zullen wel een partij bolletjes in passen.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
Wat zielig voor die dode salamanderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:09 schreef KimiK het volgende:
Ze hebben de dode salamander in Natasja d'r bed gelegd![]()
![]()
Enne beterschap Leandra
Trusten en sweet dreamsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:23 schreef BwennieBren het volgende:het spijt me luitjes dat ik jullie nachtrust heb verstoord...
Ik daarentegen vind de streams geen kont aan vannacht, dus ik ga maar eens voor de verandering "vroeg" naar bed.![]()
![]()
![]()
Welterusten voor straks en hopelijk slaap lekker![]()
Ik ben het met je eens, maaaaaaar....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:24 schreef raggende_annie het volgende:
bij deze wil ik jullie graag even wijzen op het feit dat ik onlangs van een van de modjes een mailtje kreeg waarin mij dringend verzocht werd om natasia niet langer te vergelijken met een aap (om precies te zijn de baviaan). ik heb dit verzoek gerespecteerd en heb mijn koosnaampje voor natasia sindsdien niet meer gebruikt. ik zie hier nu echter 3 pagina's vol foto's van apen en vergelijkingen waar ik me nog niet aan gewaagd heb en vraag mij af waarom ik dan zo'n mailtje ontvang. iig geef ik jullie dit even mee aangezien jullie natuurlijk ook niet geblockt willen worden voor dit forum.
hier hoort nu iets te staan over 'n spijker en 'n kopquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:28 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maaaaaaar....
Dit is gewoon een biologische vergelijking tussen Natasia en een aap. En ik moet zeggen, die vergelijking is zo gek nog niet![]()
![]()
Ik heb trouwens ook regelmatig het idee dat het een man is, als ik zo eens naar sommige caps kijk, maargoed das weer wat anders.
Dat laatste is misschien een betere vergelijking, daar discrimineer je niet...
Tis gewoon een manwijf met een vreselijke scheur waar regelmatig de meest vreselijke dingen uitkomen.
!
jij droomt er al van hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Syl moeten gewoon 'uit de gein' gewoon een keer stevig van bil
Rijmt ook nog
ik snap dat hele AAP gedoe niet !!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:18 schreef Gigageil het volgende:
Wie zei er ook weer dat AAP niet kon....?
[afbeelding]
Lekkurrr ding hoorrr......![]()
Stichting AAP wil niet geassocieerd worden met Natasiaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:35 schreef snetje het volgende:
[..]
ik snap dat hele AAP gedoe niet !!
waarom mag AAP niet en dikke KOE welof vette WALVIS .....
wat is er mis met apen![]()
hahahahaha ! mag ik raden van wie ..... ehehehehehequote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:24 schreef raggende_annie het volgende:
bij deze wil ik jullie graag even wijzen op het feit dat ik onlangs van een van de modjes een mailtje kreeg waarin mij dringend verzocht werd om natasia niet langer te vergelijken met een aap (om precies te zijn de baviaan). ik heb dit verzoek gerespecteerd en heb mijn koosnaampje voor natasia sindsdien niet meer gebruikt. ik zie hier nu echter 3 pagina's vol foto's van apen en vergelijkingen waar ik me nog niet aan gewaagd heb en vraag mij af waarom ik dan zo'n mailtje ontvang. iig geef ik jullie dit even mee aangezien jullie natuurlijk ook niet geblockt willen worden voor dit forum.
Nooit te vroeg pieken he, ik denk dat ze even de tijd nemen om in die rol te groeien. ik denk overigens dat de manier waarop BESH nu teamt al behoorlijk steektquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:35 schreef Missy_1974 het volgende:
ik snap er weinig meer van. BHES bespreken een boel, we gaan der sarren, elke minuut van de dag aanvallen etc etc, hebben vinnige opmerkingen als ze bij elkaar zitten.
maar er gebeurd er weinig, geen gesar, geen aanvallen, alleen maar praatjes.
ik vind dit echt jammer ze zouden hun echte mening is meer moeten ventileren, want op dit tempo krijgen ze natas of brian idd niet weg daar zullen ze toch echt actie voor moeten ondernemen ipv dat slappe gedoe, waar blijven al die grote woorden toch
De minder ontwikkelden onder ons zien het verschil tussen een aap en iemand met een negroïde uiterlijk niet helemaal. Dat kan te wijten zijn aan het ontbreken van een chromosoompje of de ernstige noodzaak voor een brilletje.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:35 schreef snetje het volgende:
ik snap dat hele AAP gedoe niet !!
waarom mag AAP niet en dikke KOE welof vette WALVIS .....
wat is er mis met apen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |