ja en we zijn gelukkig niet verslaafd he.... dus wij vinden dat helemaal niet erg, behalve dan die 10 cossen die erop gevolgd zijn door te lezen, dat haaaaaaaaaat ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ken het gevoel ... kom je er 's ochtends achter dat 15 minuten nadat je naar bed bent gegaan de pleuris was uitgebroken ....
Oh kom es met wat nieuws (en ik meen het ook nog) beetje goedkoop en triestigquote:Op maandag 19 februari 2007 23:25 schreef Judah het volgende:
[..]
Ja, meerdere:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=baboon&gbv=2
Thanx, ik ga even kijken.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef Darna het volgende:
[..]
Bij villa vandaag van 13 januari op de Talpa site staat er een. Weet ff niet hoe ik hier een foto moet posten.
Dat meen je niet, gaan die krengen er iedere paar weken helemaal uit en weer in??quote:Op maandag 19 februari 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
jaaaaaaaaa morgen weer opletten als patricia komt om een mooie cap te maken.
Zij die niet genoemd mag worden. Er zijn meerdere variaties gloof ikquote:Op maandag 19 februari 2007 23:30 schreef StefanPeeters het volgende:
Effe een noobvraaggie: wat betekent nou eigenlijk zdngmw ?
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef Darna het volgende:
[..]
Bij villa vandaag van 13 januari op de Talpa site staat er een. Weet ff niet hoe ik hier een foto moet posten.
wat dat betreft zweer ik op de updates...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
ja en we zijn gelukkig niet verslaafd he.... dus wij vinden dat helemaal niet erg, behalve dan die 10 cossen die erop gevolgd zijn door te lezen, dat haaaaaaaaaat ik.![]()
die updates hier worden echt mega slecht bijgehouden. ik lees meestal bij de buren de streamverslagen ff die worden echt netjes bijgehouden.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat dat betreft zweer ik op de updates...
Dat mag wag kosten zeg... Ik ben benieuwd of er een relatie bestaat tussen "vrouwen die hun haar iedere week laten invlechten" en "crimininalitiet"...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat meen je niet, gaan die krengen er iedere paar weken helemaal uit en weer in??
En dan te bedenken dat Natasia niet de enige is die dat doet, dat er veel meer vrouwen zijn die daar iedere paar weken een halve dag voor bij de kapper gaan zitten.![]()
Sorry, .....quote:Op maandag 19 februari 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
KNIP
dat was de dag dat clarence seedorf op bezoek was in DGKquote:Op maandag 19 februari 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
KNIP
Zo he, wat een diva he? Wahahahahaaquote:
De echt "grote" gebeurtenissen vind je hier altijd wel in de updates terug, inclusief filmpjes.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
[..]
die updates hier worden echt mega slecht bijgehouden. ik lees meestal bij de buren de streamverslagen ff die worden echt netjes bijgehouden.![]()
Bah...haar van een dode vrouw uit India...moet er niet aan denken...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik wist niet eens dat haar haar nep was![]()
![]()
![]()
Ohhh....ZIJquote:Op maandag 19 februari 2007 23:30 schreef agter het volgende:
zij die niet genoemd mag worden
Ach er zijn natuurlijk genoeg vrouwen die het zich wel kunnen permitteren, de vraag is alleen of je het er voor over hebt. Ik zou mijn kinderen er iig geen boterham minder voor laten eten.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef agter het volgende:
Dat mag wag kosten zeg... Ik ben benieuwd of er een relatie bestaat tussen "vrouwen die hun haar iedere week laten invlechten" en "crimininalitiet"...
Je moet dat geld toch ergens vandaan halen...
tja, mijn naam is haasquote:Op maandag 19 februari 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
De echt "grote" gebeurtenissen vind je hier altijd wel in de updates terug, inclusief filmpjes.
Maar het zou inderdaad wel leuk zijn als eens wat meer mensen de moeite zouden nemen om af en toe wat in het update-topic te plaatsen, in plaats van alleen maar oeverloos te blijven kleppen in de COS.
En ze wil wel de kooi in om daar geld te verdienen...nu snap ik waarom.. ;-)quote:Op maandag 19 februari 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach er zijn natuurlijk genoeg vrouwen die het zich wel kunnen permitteren, de vraag is alleen of je het er voor over hebt. Ik zou mijn kinderen er iig geen boterham minder voor laten eten.
Je wist wel dat de tieten van zowel Amanda als Ilona nep zijn? Dat de dames geen van alleen hun eigen nagels hebben en dat de wenkbrauwen van Amanda een tattoo lijntje zijn ipv haartjes?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik wist niet eens dat haar haar nep was![]()
![]()
![]()
En d'r "brazillian Wax" is gewoon achtergebleven wax...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wist wel dat de tieten van zowel Amanda als Ilona nep zijn? Dat de dames geen van alleen hun eigen nagels hebben en dat de wenkbrauwen van Amanda een tattoo lijntje zijn ipv haartjes?
...ja, sprekend Dennis Rodmanquote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef FSR het volgende:
op die foto lijkt het wel een vent...
Dit is nou de mooiste vrouw van de villa, zoals ze zelf zegt.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ja, sprekend Dennis Rodman![]()
Idd.... en schoonheid mag dan niet van buiten zitten maar bij haar zit ie sowieso al niet van binnen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Dit is nou de mooiste vrouw van de villa, zoals ze zelf zegt.![]()
Nee, en ze worden ook twee weken niet gewassen.......quote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef agter het volgende:
[..]
Dus ze mag haar haar ook niet te hard kammen begrijp ik...
Ik denk eerder van een dood paard......quote:Op maandag 19 februari 2007 23:35 schreef agter het volgende:
[..]
Bah...haar van een dode vrouw uit India...moet er niet aan denken...
volgens mij gaat hij gewoon naar kantoor een brief schrijvenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik was even weg, maar zie dat Bart weer in de kleren is geklommen. Is er iets gebeurt ?
Ik heb ook het vermoeden dat er aan Amanda's neus gesleuteld is!!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wist wel dat de tieten van zowel Amanda als Ilona nep zijn? Dat de dames geen van alleen hun eigen nagels hebben en dat de wenkbrauwen van Amanda een tattoo lijntje zijn ipv haartjes?
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:30 schreef StefanPeeters het volgende:
Effe een noobvraaggie: wat betekent nou eigenlijk zdngmw ?
Kennelijk geen rust in zijn lijf. Even geleden kroop hij in bed ..... kan zeker niet slapen, het maalt te veel door zijn kop.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef n1ek het volgende:
[..]
volgens mij gaat hij gewoon naar kantoor een brief schrijven
edit: tuinbank
Begrijpt Les wel...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:53 schreef n1ek het volgende:
hij kon nog bellen maar wil duidelijk niet dat iedereen het hoort
Grote roze olifant???.....O jee, hebben ze haar gevild?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:15 schreef Sug4r het volgende:
Zie ik nou een grote roze olifant in de slaapkamer? Ohh nee het is Natasia![]()
En daar bovenop de opmerking: " I am top of the world."quote:Op maandag 19 februari 2007 22:46 schreef jacqjacq het volgende:
ik ben de mooiste vrouw van het huis, aldus natasia in het radio-intervieuw met de geweldige jongens van radio almere (teiltje graag...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |