Deja-vu..........dinosaurussen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
Jongens, stop maar met die spaarlampenactie en het scheiden van afval want Natasia zit on top of the world. De aarde zal dus wel snel vergaan ...
Ja...idd....sjeez...de arrogantie!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
Jongens, stop maar met die spaarlampenactie en het scheiden van afval want Natasia zit on top of the world. De aarde zal dus wel snel vergaan ...
Zdngmw mag buiten de kooi een vuurwapen dragen. wist je dat?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:47 schreef Fikkert het volgende:
zdngmw had het over een 9 mililiter ipv 9mm![]()
[afbeelding]
Wat is asd..fucking lelijk LoveProfusion?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ken die Patrick van vroeger. Was een junkie..liters make up op zijn bek..uitgekots in asd..fucking lelijk.
Ik vraag even mijn beste vriend om roddels en ga dan bellen naar de uitzending
Ook via satelliet denk je?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:51 schreef LoveProfusion het volgende:
ether: 107.8FM, kabel: 91.1FM
Dat nog net niet ze zei dat ze er 150 punten voor over hadquote:Op maandag 19 februari 2007 22:51 schreef Danny het volgende:
ach, die gast mag nu dus langskomen voor Natasia zonder contactpunten
Is ze morgen weer vergeten.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat nog net niet ze zei dat ze er 150 punten voor over had
De link tussen Voetbal Insite en de Gouden Kooi ontgaat mij een beetjequote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Johan Derksen (voetbal insite) noemde net ook De Gouden Kooi..
Wat een media-aandacht weer vanavond.
ivm?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Johan Derksen (voetbal insite) noemde net ook De Gouden Kooi..
Wat een media-aandacht weer vanavond.
Wat heb je gezegd?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
ik was in de uitzending...10 minuten lang lol
Vertel ... vertel!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
kun je het hier of in de Updates plaatsen?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan ze eindelijk ruzie schoppen met haar TmTomquote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef KimiK het volgende:
Als ik het goed begreep moet Blatasja woensdag afrijden
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
OK ik was heel nerveus ik stond te trillen. Amateur gedoe daar. Ik heb het over Natasias hoeren verleden gehad. Datik het interview onterecht positief vond...laat het een afspiegeling zijn van wat mensen van haar denken dus ook negatieve vragen stellen..zal zo meer vertellen..ik ben niet goed in dat soort dingen ik tril helemaal maar hij verdedigde haar wel zei dat ze een goede moeder was..ik haalde het interview van zij online erbij waaruit bleek dat ze het thuis niet meer aankon. Dat ze privileges heeft etc. Dat ze dure cadeaus aan haar man en kinderen mag geven en anderen weer niet, dat ze er door de makers niet mag worden uitgestemd (waarop hij zei "lieve schat goede tijden is ook een soap")
Nou vertel ik kan het niet vinden op de satelliet...Ik heb wel een mail gestuurd.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed gedaan hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
OK ik was heel nerveus ik stond te trillen. Amateur gedoe daar. Ik heb het over Natasias hoeren verleden gehad. Datik het interview onterecht positief vond...laat het een afspiegeling zijn van wat mensen van haar denken dus ook negatieve vragen stellen..zal zo meer vertellen..ik ben niet goed in dat soort dingen ik tril helemaal maar hij verdedigde haar wel zei dat ze een goede moeder was..ik haalde het interview van zij online erbij waaruit bleek dat ze het thuis niet meer aankon. Dat ze privileges heeft etc. Dat ze dure cadeaus aan haar man en kinderen mag geven en anderen weer niet, dat ze er door de makers niet mag worden uitgestemd (waarop hij zei "lieve schat goede tijden is ook een soap")
Goed van jequote:Op maandag 19 februari 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zei al eerder, ILOVE YOUquote:Op maandag 19 februari 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Kewl van je LoveProfusion !!!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |