Het is eventjes wat rustiger dat ben ik met je eens, maar ik verwacht dat daar best wel weer verandering in komtquote:
'Ik had je hoger ingeschat' ...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:28 schreef snetje het volgende:
[..]
heel gemakkelijk om te posten en naderhand niks aan te gaan poasten .... zo kan je elke discussie wel winnen !
jammer !!! ik had je hoger ingeschat !!
wat mij echt stoort is het feit...dat het woord aap niet meer gebruikt mag worden![]()
bij sylvia zal het altijd gemaakt blijven uitzien, want zoals de redaktie haar in het programma wil hebben, scheldend/schreeuwend en ruziemakend, zo is zij gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:31 schreef Clank het volgende:
Voor Sylvia hoop ik dat er een stemming aankomt waarmee ze haar 'nieuwe ik' kan bewijzen, want haar pogingen om mee te doen aan de 'snode plannen' zijn nog te gemaakt. Een beetje een kat in het nauw.
Vast wel, al kijk ik daar niet echt naar uit. Met drank op zal Huub scherper worden, maar hij zal ook weer doorslaan...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is eventjes wat rustiger dat ben ik met je eens, maar ik verwacht dat daar best wel weer verandering in komtEerst de stemming van deze week afwachten (daarom is er ws. ook nog geen nieuwe bewoner gekomen), en a.s. weekend mag Huub weer drinken, dat scheelt ook al een hoop
Ik heb zo'n idee dat ze een sein hebben gehad van "ff rustig doen allemaal"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is eventjes wat rustiger dat ben ik met je eens, maar ik verwacht dat daar best wel weer verandering in komtEerst de stemming van deze week afwachten (daarom is er ws. ook nog geen nieuwe bewoner gekomen), en a.s. weekend mag Huub weer drinken, dat scheelt ook al een hoop
Huub zal moeten uitkijken idd, al is de motivator voor de agressie die bij Huub naar boven kwam (NL) weg, dus scheelt een hoop, maar hij zal natuurlijk wel een risico lopen als ie weer in de olie is....hopelijk houd Bart Huub in de gaten en grijpt ie in als Huub teveel op heeft en agressief wordtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vast wel, al kijk ik daar niet echt naar uit. Met drank op zal Huub scherper worden, maar hij zal ook weer doorslaan...
Ik schat die kans ook niet hoog in idd, maar er kan nog veel gebeuren tot woensdag 12:00uur dus ik wacht het nog ff afquote:Een stemming komt niks van terecht deze maand, er is niemand bij wie het nu gaat lukken, dus verwacht ik geen aanvraag. Heel jammer.
Denk niet dat we een scheldende en schreeuwende Sylvia gaan krijgen, maar een Syl die beheerst sneren uit gaat delen. Ze zei gisteren ook dat ze wilde stoppen met de keukendienst omdat ze al de zorg voor het paard heeft. Dat zou ze eigenlijk moeten doen en dan eens kijken hoelang Natasia het volhoudt om zich in te houden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
bij sylvia zal het altijd gemaakt blijven uitzien, want zoals de redaktie haar in het programma wil hebben, scheldend/schreeuwend en ruziemakend, zo is zij gewoon niet.
denk niet dat het goed uitpakt
Maar ze kauwt als een giraffe.., en ziet er uit en kijkt uit d'r doppen als een primaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'Ik had je hoger ingeschat' ...![]()
Ga in FB klagen als je zonodig de apen erbij wilt halen.![]()
Is het programma echt tot dit niveau gedaald?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:37 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft nog niets gemerkt van de dode salamander die Eric in haar bed gelegd heeft??
Nee, hij durft niet zonder Bart (en alcohol).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Heeft Huub Brian gisteren al en beetje aangepakt?
Dat dacht ik ook even. Maar ze was niet erg zenuwachtig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:10 schreef toneelhaak1 het volgende:
Volgens mij moet ze vandaag afrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |