.... amanDEL, die was opgestaan maar nu alweer in bed ligt heeft een brief geschreven aan haar moeder die enigszins ongerust is en hoogst waarschijnlijk benieuwd is naar het nieuwe avontuur van haar dochter... Mede dankzij veel geluk heb ik een groot gedeelte van de tekst van het scherm kunnen mee lezen... de brief is als volgt:....
Liefste mama,
Ga even zitten als je dit leest.
Het is met pein in mijn hard dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getroken zonder mijn toffe vriend rogier. Ik woon nu in eemnes in een huis van een kast met ses andere personen en ben pasioneel verliefd en het is best een vriendeleike jongen, ondanks zijn black outs heeft hij veel in de melk te brokkelen (en hij is nu minder para dankzij de Diazepam). Soms moeten we veel diskuzeuren, ik erger me dan kostelijk en dan escaleert het helemaal uit de hand.
Dat is nog niet alles; ik ben in verwagting van brainless mijn dushi zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdeleike onderhuuradres van oome sjon.
Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom en die luiers
zijn echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes.
Ik leerde reeeds dat marihuana niet ferslafend is en we hebben besloten het zelf
te gaan kweeken, voor ons en onze vrienden. brainless die ons eigen productiebedrijfje mag opzetten van oome sjon is al aktief als tussenhandelaar in kokaiene en ekstisie. We
zijn echt goed bezig hoor!
Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelv ook
een klijn beetje koke en ekstisie en dat spul is hartstikke duur hoor, haast niet te
betalen. Het kost een placenta, maar dan heb je ook wat.
Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat brainless geregeld
een paar zeer goede vrienden en familie uitnodigt kan ik toch ook wat meebetalen. Mijn natte doos draait overuren en dat moet ik nog in rekening brengen. Ik ben bang dat ik te weinig flamoeshoesen heb gebruikt... daarom vraag ik je verder te bidden dat de wetensgap snel iets mag vinden tegen eeds, zodat mijn brainless toch nog kan geneezen. En mama, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 19 en kan al heel goet voor mezelf zorgen.
Over een paar jaar zal ik je komen op zoeken zodat je al je
kleinkinderen kunt bewonderen.
Je liefhebbende dochter Amanda.
XXXXX
P.S. Mama, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?
Gekke mama.
(Wilmaaaaa Nanninga print het bovenstaande ontroerende briefje in de televaag, wil je)
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.