abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46480301
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Hij doet niet alles met voorbedachte rade hoor, volgens mij wil hij gewoon echt graag dat Bart hem mag en dat hij en Bart over blijven. Terwijl Bart hem nog steeds het liefst zo snel mogelijk er uit loost volgens mij, alleen nu is Huub sterker dan de andere kant denkt ie. Maar hij mag hem absoluut niet.
Zie ik toch echt heel anders, dat Bert Huub een irritant mannetje vindt (oh ja, dat IS zo ) wil nog niet zeggen dat hij Huub niet mag. Komt bij dat z'n spelopvatting beter overeen komt met die van Huub.
Huub ziet in Bert gewoon een heel waardige spelpartner, dus trekt hem naar z'n zijde. Bert krijgt er genoeg voor terug lijkt me, hij heeft weer eens wat lolletjes.
pi_46480303
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:46 schreef Taurus het volgende:

[..]

Bart is ook van andere klasse want die ziet zichzelf als oppergod van 't huis. Alleen uit hij dat niet want dat is niet nodig bij hem, zolang hij 't zelf maar weet. Ik zou hem er uit stemmen donderdag. Heb je niks aan.
Ben ik het niet mee eens. De afgelopen weken heeft hij duidelijk zijn zwakke punt laten zien en daar knapte hij gisteren/vandaag op af. Hij ziet zich niet als oppermachtig want hij is zich HEEL bewust van zijn achilleshiel.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_46480316
Streams afgedraaid?
pi_46480322
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:49 schreef Pulu het volgende:
ik las het al een paar keer...wanneer hebben Natasia en Amanda dan gezoend?
Bart heeft het gezegd, maar het is niet duidelijk of het ook zo is.

Ik geloof dat Sylvia het moet gaan navragen bij Amanda
pi_46480357
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Omgekeerd niet dan? Ze kunnen het van elkaar hebben (ze weten wie het zegt.)
Er zit naar mijn mening veel minder humor in Sylvia's reacties en acties richting Huub. Ze is veel venijniger.
pi_46480363
Natas wakker

En weer slapen.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_46480368
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:46 schreef Taurus het volgende:

[..]

Bart is ook van andere klasse want die ziet zichzelf als oppergod van 't huis. Alleen uit hij dat niet want dat is niet nodig bij hem, zolang hij 't zelf maar weet. Ik zou hem er uit stemmen donderdag. Heb je niks aan.
Nou taurus, jij bent anti-bart, prima jouw mening de mijne is anders

maargoed als jij aan lichaamshouding/mimiek niet kan zien of iemand oprecht is ga ik de discussie ook niet eens aan.
pi_46480384
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:54 schreef tipsch het volgende:

[..]

Er zit naar mijn mening veel minder humor in Sylvia's reacties en acties richting Huub. Ze is veel venijniger.
Niet zo spontaan in het op tafel gooien van gedachten lijkt me een betere omschrijving.
pi_46480386
Waarom 4 slapende streams?
pi_46480401
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:56 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Niet zo spontaan in het op tafel gooien van gedachten lijkt me een betere omschrijving.
Nou nee hoor, ik vind m'n omschrijving treffender dan dat
pi_46480408
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:56 schreef Pulu het volgende:
Omdat ze slapen?
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_46480420
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:56 schreef Pulu het volgende:
Niet helemaal. 1 en 2 bereiden ons voor op morgen. Dan krijgen wij weer een paar vette (not) gedichten voor onze kiezen. Hij is er al uren mee bezig.
pi_46480430
haha ,wat is het ook een supermiet het Huupje. Staar ie voordat hij z'n bed induikt weer van die nichterige rekrommel uit te voeren
pi_46480431
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:52 schreef avonne het volgende:

[..]

Bart heeft het gezegd, maar het is niet duidelijk of het ook zo is.

Ik geloof dat Sylvia het moet gaan navragen bij Amanda
De zus van Amanda zei er toch ook iets over tijdens het bezoek?

(hidiho check filmpje ;-p)
pi_46480487
bedtijd, welterusten
pi_46480498
Dode boel daar.
Ik denk dat ik maar weer even afhaak.

[ Bericht 58% gewijzigd door F04 op 20-02-2007 02:23:09 ]
pi_46480530
We zijn het niet altijd met elkaar eens, maar dat mag ook.
FOK you all en welterusten.
In vind het leuk op FOK.

Trusten.
pi_46480560
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:55 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

Nou taurus, jij bent anti-bart, prima jouw mening de mijne is anders

maargoed als jij aan lichaamshouding/mimiek niet kan zien of iemand oprecht is ga ik de discussie ook niet eens aan.
Nou zeg.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 02:20:30 #119
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46480604
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:41 schreef avonne het volgende:
weet iemand nog wanneer dat ongeveer was, dat verhaal dat Natasia haar ex wilde vergiftigen?
Ik wil nou wel eens opzoeken waar het in de COS staat.
Voor het geval een broodje aap is.
Heeft ze zelf gezegt, ergens in week 1 of 2 geloof ik, maar toen was er nog niemand in de COS. En ik heb er ook geen filmpje van. Maar ik heb het gehoort.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 20 februari 2007 @ 02:25:16 #120
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46480629
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 02:00 schreef mootie het volgende:

[..]

De zus van Amanda zei er toch ook iets over tijdens het bezoek?

(hidiho check filmpje ;-p)
Als je me een dag en tijd geeft, wil ik voor je kijken. Maar als ik of iemand anders het hadden gezien, stond het nu al op youtube, denk ik.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 02:28:44 #121
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46480644
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat krijgen we nu ?

Ik heb gewoon nog iets toegevoegd om de eerste zin te verduidelijken. En dat siert mij niet? Ik maak zelf wel uit of ik even een post wil verduidelijken door er wat bij te zetten. Het siert jou niet door er achteraf over te gaan zeiken. Bekende racistische termen hoef je gewoon niet te gaan gebruiken, ook al bedoel je ze niet racistisch.

heel gemakkelijk om te posten en naderhand niks aan te gaan poasten .... zo kan je elke discussie wel winnen !
jammer !!! ik had je hoger ingeschat !!
wat mij echt stoort is het feit...dat het woord aap niet meer gebruikt mag worden
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 03:02:08 #122
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46480768
Bart kan niet slapen en heeft zich weer aangekleed.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 05:12:46 #123
166006 Polonium-120
the morning after
pi_46481019
.... amanDEL, die was opgestaan maar nu alweer in bed ligt heeft een brief geschreven aan haar moeder die enigszins ongerust is en hoogst waarschijnlijk benieuwd is naar het nieuwe avontuur van haar dochter... Mede dankzij veel geluk heb ik een groot gedeelte van de tekst van het scherm kunnen mee lezen... de brief is als volgt:....

Liefste mama,

Ga even zitten als je dit leest.
Het is met pein in mijn hard dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getroken zonder mijn toffe vriend rogier. Ik woon nu in eemnes in een huis van een kast met ses andere personen en ben pasioneel verliefd en het is best een vriendeleike jongen, ondanks zijn black outs heeft hij veel in de melk te brokkelen (en hij is nu minder para dankzij de Diazepam). Soms moeten we veel diskuzeuren, ik erger me dan kostelijk en dan escaleert het helemaal uit de hand.

Dat is nog niet alles; ik ben in verwagting van brainless mijn dushi zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdeleike onderhuuradres van oome sjon.
Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom en die luiers
zijn echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes.

Ik leerde reeeds dat marihuana niet ferslafend is en we hebben besloten het zelf
te gaan kweeken, voor ons en onze vrienden. brainless die ons eigen productiebedrijfje mag opzetten van oome sjon is al aktief als tussenhandelaar in kokaiene en ekstisie. We
zijn echt goed bezig hoor!
Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelv ook
een klijn beetje koke en ekstisie en dat spul is hartstikke duur hoor, haast niet te
betalen. Het kost een placenta, maar dan heb je ook wat.

Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat brainless geregeld
een paar zeer goede vrienden en familie uitnodigt kan ik toch ook wat meebetalen. Mijn natte doos draait overuren en dat moet ik nog in rekening brengen. Ik ben bang dat ik te weinig flamoeshoesen heb gebruikt... daarom vraag ik je verder te bidden dat de wetensgap snel iets mag vinden tegen eeds, zodat mijn brainless toch nog kan geneezen. En mama, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 19 en kan al heel goet voor mezelf zorgen.

Over een paar jaar zal ik je komen op zoeken zodat je al je
kleinkinderen kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter Amanda.
XXXXX

P.S. Mama, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?
Gekke mama.

(Wilmaaaaa Nanninga print het bovenstaande ontroerende briefje in de televaag, wil je)
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 08:18:01 #124
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46481439
Goeiemorgen

Het huis is nog in zeer diepe rust en op de achtergrond hoor je wat gerommel in de keuken (ws. is Palma al aanwezig)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 08:30:47 #125
168159 FSR
Just myself
pi_46481519
Ik vind DGK een beetje saai worden.....
When exist, things are inévitable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')