quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:59 schreef remlof het volgende:
Poll: Strandmeet of toch gewoon Utrecht?Strandmeet! Utrecht!
Tussenstand:
Ook een poll maken? klik dan hier
ja hey, je zei tot 2x toe dat je geen zin had om een nieuwe te makenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:48 schreef Frumzel het volgende:
En ik had de lapo. Tot 2x toe, maar remlof vond het weer bagger!![]()
En nu maak ik een nieuwe, is iemand anders me weer voor
Idd, dus die andere kan dichtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hey, je zei tot 2x toe dat je geen zin had om een nieuwe te maken
Zeg, wie zegt dat ik me aan m'n woord houd?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hey, je zei tot 2x toe dat je geen zin had om een nieuwe te maken
is alquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Idd, dus die andere kan dicht
strandmeet, was mijn idee!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
is al
wat denk jij van een meet in een strandtent brian?
Coolquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
is al
wat denk jij van een meet in een strandtent brianHobje ?
je hebt de rest niet eens gelezen dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:53 schreef Frumzel het volgende:
[..]
strandmeet, was mijn idee!!
Onz meet 25 Mei - Waar is de volgende meet? nu met Poll
Met Hobje? Cool!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
is al
wat denk jij van een meet in een strandtent brian?
Ja, dus het kwam helemaal spontaan uit me opquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
je hebt de rest niet eens gelezen dus
Je bent een grote jongen toch ..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:53 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Hoi!
(Ze doen niet lief tegen me)
ik ga het toch proberenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Je weets gewoon stairway natuurlijk mafkees
Je gaat toch niet de traditite verbreken!?
ja daaaaaaaag de meeste stemmen waren voor Utrecht, die strandmeet kan altijd toch daarna in augustus ofzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:59 schreef remlof het volgende:
Tussenstand:
[afbeelding]
een meet in augustus gaat niet lukken, dan zijn er teveel op vakantiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja daaaaaaaag de meeste stemmen waren voor Utrecht, die strandmeet kan altijd toch daarna in augustus ofzo![]()
Ik heb hem in de OP gezet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:59 schreef remlof het volgende:
Tussenstand:
[afbeelding]
JA MAAR DE MEESTE STEMMEN WAREN VOOR UTRECHTquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
een meet in augustus gaat niet lukken, dan zijn er teveel op vakantie
en het zal toch wel utrecht worden hoor paultjuhhhquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb hem in de OP gezet.
Maar wel voor Utrecht gestemt.
ik welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ben je dan wel aardig tegen mij.![]()
whaha jawel johquote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan komt hij niet als wij komen hahaha.![]()
![]()
Ja om zeker te weten of wij wel komen, zodat hij thuis kan blijven, haha.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha jawel johhij nodigd ons zelfs uit
Of Limburg ....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:59 schreef remlof het volgende:
Tussenstand:
[afbeelding]
Was mijn idee hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:53 schreef Frumzel het volgende:
[..]
strandmeet, was mijn idee!!
Goed idee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:31 schreef cerror het volgende:
Meppel?
Je hebt voor Utrecht gekozen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:12 schreef renz0r het volgende:
Voted!
allemaal op Paultjehhhhhquote:
Nee. Dit idee was er vorig jaar al. En hij was van Remlof of van mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Was mijn idee hoor
jahquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Dit idee was er vorig jaar al. En hij was van Remlof of van mij.
Minimeet a.s. vrijdag in Meppel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Strandmeet is goed idee! Meppel ook![]()
Je gaat dit keer wel durven?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
In mei is het nog betrekkelijk rustig dus ik zou zelfs net buiten scheveningen evt kunnen zorgen voor een prive-fok meeting bij een strandtent
Oe! Geen idee wat die spelletjes zijn maar klinkt leukquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:15 schreef -skippybal- het volgende:
Of, of, of, spelletjesnacht in een bos!!
Douanespel, levend stratego, buskruiten![]()
Ow, ja volgens mij van jouquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Dit idee was er vorig jaar al. En hij was van Remlof of van mij.
De eerste aandachtshoer is ten tonele verschenenquote:
Als ik een aandachtshoer was, was ik wel gekomen uiteraardquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
De eerste aandachtshoer is ten tonele verschenen![]()
Ben ik dat dan ook? ik kom ook niet, maar de datum viel me op omdat ik dan jarig ben en ik wilde dat toch even melden...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
De eerste aandachtshoer is ten tonele verschenen![]()
Gewoon overnachten op utrecht met de restquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef oshiro het volgende:
Tvp!
Als utrecht: dan geen nachttrein meer, dat wil ik wel even melden. Dan maar vroeg aan het bier.
Hoi? B-D?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Minimeet a.s. vrijdag in Meppel?
Ja, we hebben zelfs een leuk lijstje straks in de OP met de aandachtshoertjesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ben ik dat dan ook? ik kom ook niet, maar de datum viel me op omdat ik dan jarig ben en ik wilde dat toch even melden...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gewoon overnachten op utrecht met de rest
Whut? We hebben het toch tof gehad op Utrecht of wa?quote:
Heb je er patent op aangevraagd?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Was mijn idee hoor
Pussy!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef postmortum het volgende:
ik durf niet te komen
Vertel eens wat nieuws.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef postmortum het volgende:
ik durf niet te komen
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
k loop vanmidag door station Heerlen en ik zie allerlei mensen verkleed rondlopen. Dus ik tegen iedereen leuk kostuumquote:
Dude, SRLY?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
k loop vanmidag door station Heerlen en ik zie allerlei mensen verkleed rondlopen. Dus ik tegen iedereen leuk kostuum
Komt iemand voorbij in Hiphopkleding, dus ik roepen: MOOI KOSTUUM
En toen werd hij boos en riep dat die al zijn homies ging halen en toen heb ik me maar snel uit de voeten gemaakt![]()
Wheheheheheehe watjequote:
Een strand ligt bij mijn weten buiten.Fok!meets zijn leuk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:24 schreef Biogarde het volgende:
Ga lekker naar buiten. Er is zoveel leuks te beleven
quote:Nee, drie-maandelijks meeten
Ja?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een strand ligt bij mijn weten buiten.Fok!meets zijn leuk.
[..]
Heb JIJ een leven???
![]()
quote:
Of ze verschuiven het naar een compleet andere dag haha.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:50 schreef BonJovi het volgende:
Ja dan hebben ze stiekem ergens anders een party zijn we alleen met zijn 2en daar.
Haha dat weet ik helaas wel zeker.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is dit nou voor gekloot remlof Utrecht was de uitkomst van de vorige meet nu ga jij weern nieuwe poll houden , slaat nergens op, je wil gewoon jou ding er weer doordrukken!
hey die meet is pas over 3 maanden, het is alleen maar om de tijd te vullenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
echt stom gweoon utrecht stond dik bovenaan bij de poll die over de plaatst van de meet gaat en dan komt remlof weer van nee utrecht wil ik niet ik ga er gewoon maar nieuwe poll bovenop beginnen zodat het misschien nou wel lukt
haal die poll dan ff weg uit de OPquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
hey die meet is pas over 3 maanden, het is alleen maar om de tijd te vullen
3 maanden zijn zo om.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
haal die poll dan ff weg uit de OP![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Blijven jullie bezig met die klote meets
ja vanwie is die die duikt opeens overal opquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:25 schreef paultjuhhh het volgende:
ohnoes die bonjovi kloon er ook weer bij
Nee zo houden, je gooit je naamsbekendheid toch niet overboord.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:25 schreef BonJovi het volgende:
ik denk dat ik me naam maar moet veranderen in KLOON
van jou dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja vanwie is die die duikt opeens overal op
precies!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee zo houden, je gooit je naamsbekendheid toch niet overboord.![]()
Buskruitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:15 schreef -skippybal- het volgende:
Of, of, of, spelletjesnacht in een bos!!
Douanespel, levend stratego, buskruiten![]()
Ik vind het goed.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:19 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Doe de meet gewoon in Dordrecht
Is zwijndrecht groot genoeg om een fok!meet te houden? Past dat?quote:
Moet er een komen dan?quote:
3 groepjes dan zijn het nog best grote groepen om een avondje mee uit te gaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef Nosh het volgende:
Haha. 3 maanden lang ruzie maken omdat iedereen de meet op een even deprimerende plek wilt, en uiteindelijk staan er 3 groepjes verspreid door Nederland te panikeren.
Nee. Echt. Succes.
*komen ze wel vanzelf achterquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef Nosh het volgende:
Haha. 3 maanden lang ruzie maken omdat iedereen de meet op een even deprimerende plek wilt, en uiteindelijk staan er 3 groepjes verspreid door Nederland te panikeren.
Nee. Echt. Succes.
Hoe laat begint hij?quote:
Nee, ook dit keer mag je niet komenquote:
maar als ik wel durf.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:22 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, ook dit keer mag je niet komen
Je durft gewoon niet![]()
Dan drink je gewoon een biertje meequote:
dus dan mag ik wel komen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Dan drink je gewoon een biertje mee![]()
Ehhh.... nee, ik ben gewoon aardig tegen jequote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:28 schreef longinus het volgende:
[..]
Ehhh.... nee, ik ben gewoon aardig tegen je![]()
Zak hooi, ik had je de vorige meet al aangeboden om mee te rijdenquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:29 schreef murp het volgende:
iemand die vind of ik wel mag komen???
Ah, we gaan dus naar het strand.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef paultjuhhh het volgende:
IS DIE POLL NOOU NOG NIET UIT DE OP!
Nee,op kampquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, we gaan dus naar het strand..
Was dat over mijn post?quote:
Neuh ik had iets gepost wat hier helemaal niet hoordequote:
Nu nog mijn andere klonen en het is volquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:52 schreef BonJovi het volgende:
Dan kom ik ook automatisch toch KLOON
Inderdaad, ik heb ze maar even tegen henzelf in bescherming genomen door hun meest puberale posts in dit topic te wissenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:14 schreef RealZeus het volgende:
Ik voel dat er twee bushokjes aan moeten geloven op de meet. En ja, inderdaad voor Sander170 en BonJovi.
En ja,ik weet dat Sander170 minder n00b is dan ik, maar hij post wel als een net geregde puber van 13.![]()
Dank jequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb ze maar even tegen henzelf in bescherming genomen door hun meest puberale posts in dit topic te wissen
Nee. En nu weer ontopicquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dank jeEn nee heletijd topics wissen en ons pesten is niet puberaal zeker
![]()
Ik denk dat daar een poll over komt. Waarin we kunnen stemmen, je weet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Waar gaat het nou gebeuren?!
Dan stem ik voor de kust, of ben ik nou te laat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik denk dat daar een poll over komt. Waarin we kunnen stemmen, je weet.
Ja ben ik ook wel benieuwd wat het nou word.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Waar gaat het nou gebeuren?!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:49 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dan stem ik voor de kut, of ben ik nou te laat?![]()
quote:
Oh, nou sorry hoor, dan had je maar een andere datum moeten kiezen en niet mijn verjaardag!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, we hebben zelfs een leuk lijstje straks in de OP met de aandachtshoertjes
Geen bushokjes oke, hoogstens voor jou.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:20 schreef SnowDoggg het volgende:
1 bushokje is genoeg hoor! 2 ramen aan elke kant
En achter nog 1 voor een grote noob![]()
Zonde van al die bushokjes anders![]()
Welke komkommers heb jij het over dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:22 schreef rudedeltadude het volgende:
wat was er met die komkommers dan?
Al spank je me bips helemaal rood!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die was niet aan mij bestemd toch ?
( Waar heeft die gast het over ???? )
quote:
Nee,jij hebt minimaal een compleet busstation nodig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:33 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Geen bushokjes oke, hoogstens voor jou.![]()
Je kan niet wachten hč?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:47 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Morgen precies nog 3 maanden![]()
![]()
Ik over precies 3 weken 22.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
En over 3 maanden 2 weken en 1 dag ben ik 19![]()
Jeeejquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik over precies 3 weken 22.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:00 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jeeej![]()
Je ben dan wel al bijna 30ihihhihi
Ja maar 20 is een mooie leeftijdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:06 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]sorry
ik ben al bijna 20
Jaaa ik weet nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja maar 20 is een mooie leeftijd
Jaaa.. of anders scheveningenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
UTRECHHHT!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
UTRECHHHT!
Gelegenheid om eindelijk weer es een jonge dame de weg te vragen....quote:
Nee, jij hebt een heel busstation + treinsstation nodig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,jij hebt minimaal een compleet busstation nodig.Allejezus ,wat een bagger.
ik weet dat het ee ONZ/baggermeet is ,maar je kunt ook overdrijven.
Droog.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Gelegenheid om eindelijk weer es een jonge dame de weg te vragen....
"Euh jonge dame, hoe kom ik in U trecht.....?![]()
Ik dacht dat je daarvoor een half busstation en een heel treinstation voor nodig had.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een heel busstation + treinsstation nodig.![]()
Jij hebt ook overal commentaar op zeg, je kunt inderdaad overdrijven.
Dat had je in het vorige topic ook al gemeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef postmortum het volgende:
ik durf niet te komen
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik val niet onder de doelgroep..
Dat heeft mijn stemquote:
Iris Pub zijn cool !quote:
Hoezo nietquote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik val niet onder de doelgroep..
Ons publiek: 21-25quote:
Já!quote:
Daar ben ik het wel mee eens.quote:
Je weet toch dat we altijd appart eten. Reserveringen werken niet.quote:
Beetje prijzigquote:
Hoezo volgens jouw een half busstation en een heel treinstation dan ?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:48 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daarvoor een half busstation en een heel treinstation voor nodig had.![]()
Felroze achtergrond en konijnenoortjes.quote:
Ja en daarna met z'n allen hollywood onveilig maken. Als je er gaan eten mag je daar gratis naar binnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Felroze achtergrond en konijnenoortjes.
Niks beter dan kitscherige plastic-handboeien-met-knullig-kanten-C&A-setje-erotiek.
Ah,een breezersletjesdisco dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:20 schreef FamFarmerFan het volgende:Als jullie naar Hollywood toegaan dan blaas ik af
De gemiddelde leeftijd is 17 en een beetje ofzo...
Nog een goede reden om te gaan.
Als jij je even voorsteld enzo dan is dat probleem zo verholpen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef zainabber het volgende:
Ik kom misschien ook, maar niemand kent mij.
vriendinnetje van dominique.90 toch?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef zainabber het volgende:
Ik kom misschien ook, maar niemand kent mij.
Als elke fok!ster nou haar lekkere vriendinnen mee neemt worden die meets interessanter.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
vriendinnetje van dominique.90 toch?
Vanaf de 15/16 mag ik toch wel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Als ze nou ook eens een leuke leeftijd hebben helemaal
Voor jou wel. Voor mij niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vanaf de 15/16 mag ik toch wel?.
Vanaf een jaar of 18 svpquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vanaf de 15/16 mag ik toch wel?.
Wat impliceer je nu bizz?quote:
hoera ik word herkend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hey, ken ik jou niet ergens van??quote:
Je weet niet eens WAARbij je niet gaat zijn...knap van jequote:
Nee hoor, gewoon allebei even groot, dus een groot busstation en een groot treinstation.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:48 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daarvoor een half busstation en een heel treinstation voor nodig had.![]()
jepquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Strand lijkt mij ook tof ja. En het is weer eens wat anders.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Deze keer kom ik wel en ik wil het liefst naar t strand.Ik vind Utrecht echt geen zak aan.
Zand in den bilnaadquote:Op zondag 4 maart 2007 18:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Strand lijkt mij ook tof ja. En het is weer eens wat anders.
HOER!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:32 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP!
Daar waar het bier het goedkoopst is.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zijn we er al uit?
Utrecht dus !quote:
Pff je legt je vloei toch niet in het zand.quote:
als je op het strand zit en het waait zit toch wel overal zand in.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pff je legt je vloei toch niet in het zand..
Dan zitten er allemaal korreltjes in je assie en word je helemaal knetter ofzoquote:Op zondag 4 maart 2007 20:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
als je op het strand zit en het waait zit toch wel overal zand in.
Niet als je je lange vloei enzo gewoon in een zak laat zitten en gewoon boven de grond draait.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
als je op het strand zit en het waait zit toch wel overal zand in.
Het zou toch wat zijn, geven we geld uit aan skunk en assi blijkt dat we zand kunnen roken.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan zitten er allemaal korreltjes in je assie en word je helemaal knetter ofzo![]()
We moeten toch ergens over praten tot eind mei?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:18 schreef TheYoung1 het volgende:
Maar wie staat er nu eindelijk op en hakt de knoop door over waar!?
Kenne wal lang vanalles blijven roepen, maar dat zet ook geen doden aan de zijk he...
True that.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We moeten toch ergens over praten tot eind mei?.
Lekker toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan zitten er allemaal korreltjes in je assie en word je helemaal knetter ofzo![]()
Neh, lijkt mij nou niks om zand in je blow te hebben.quote:
Misschien geeft het een extra effect.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neh, lijkt mij nou niks om zand in je blow te hebben..
NIET! De poll beslist en het strand staat nu bovenaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
We splitsen gewoon op!
Degene die naar Utrecht willen gaan 25 mei naar de Stairway en de strandliefhebbers naar, precies het strand.
Zo daar zijn we uit.
Op zich een goed plan maar dan loop je weer een hoop mensen mis.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
We splitsen gewoon op!
Degene die naar Utrecht willen gaan 25 mei naar de Stairway en de strandliefhebbers naar, precies het strand.
Zo daar zijn we uit.
Puik plan.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op zich een goed plan maar dan loop je weer een hoop mensen mis.
Ik denk dat het beter is als we de fok-met in utrecht houden. Toch het centraalste en dat er dan een apparte strandmeet georganiseerd word.
Maar waar moeten we het nu over hebben tot 25 mei dan?quote:
Of de strand meet of de Utrecht meet op 25 mei gehouden gaat worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar waar moeten we het nu over hebben tot 25 mei dan?
Misschien kan iemand beginnen met een leuke banner? Wiki maken... We kunnen nog even verder zoeken naar alternatieve locaties...quote:Op zondag 4 maart 2007 20:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar waar moeten we het nu over hebben tot 25 mei dan?
Hoe zat dat met Y, of is dat al geweest?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Karaoke lijkt me nog steeds een geweldig idee.
Ging niet door jammergenoeg.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe zat dat met Y, of is dat al geweest?
Mij ookquote:Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Karaoke lijkt me nog steeds een geweldig idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |