Je hebt voor Utrecht gekozen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:12 schreef renz0r het volgende:
Voted!
allemaal op Paultjehhhhhquote:
Nee. Dit idee was er vorig jaar al. En hij was van Remlof of van mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Was mijn idee hoor
Onz meet 25 Mei - Waar is de volgende meet? nu met Poll
jahquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Dit idee was er vorig jaar al. En hij was van Remlof of van mij.
Minimeet a.s. vrijdag in Meppel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Strandmeet is goed idee! Meppel ook![]()
Je gaat dit keer wel durven?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
In mei is het nog betrekkelijk rustig dus ik zou zelfs net buiten scheveningen evt kunnen zorgen voor een prive-fok meeting bij een strandtent
Oe! Geen idee wat die spelletjes zijn maar klinkt leukquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:15 schreef -skippybal- het volgende:
Of, of, of, spelletjesnacht in een bos!!
Douanespel, levend stratego, buskruiten![]()
Ow, ja volgens mij van jouquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Dit idee was er vorig jaar al. En hij was van Remlof of van mij.
De eerste aandachtshoer is ten tonele verschenenquote:
Als ik een aandachtshoer was, was ik wel gekomen uiteraardquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
De eerste aandachtshoer is ten tonele verschenen![]()
Ben ik dat dan ook? ik kom ook niet, maar de datum viel me op omdat ik dan jarig ben en ik wilde dat toch even melden...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
De eerste aandachtshoer is ten tonele verschenen![]()
Gewoon overnachten op utrecht met de restquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef oshiro het volgende:
Tvp!
Als utrecht: dan geen nachttrein meer, dat wil ik wel even melden. Dan maar vroeg aan het bier.
Hoi? B-D?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Minimeet a.s. vrijdag in Meppel?
Ja, we hebben zelfs een leuk lijstje straks in de OP met de aandachtshoertjesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ben ik dat dan ook? ik kom ook niet, maar de datum viel me op omdat ik dan jarig ben en ik wilde dat toch even melden...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gewoon overnachten op utrecht met de rest
Whut? We hebben het toch tof gehad op Utrecht of wa?quote:
Heb je er patent op aangevraagd?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:50 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Was mijn idee hoor
Onz meet 25 Mei - Waar is de volgende meet? nu met Poll
Pussy!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef postmortum het volgende:
ik durf niet te komen
Vertel eens wat nieuws.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef postmortum het volgende:
ik durf niet te komen
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
k loop vanmidag door station Heerlen en ik zie allerlei mensen verkleed rondlopen. Dus ik tegen iedereen leuk kostuumquote:
Dude, SRLY?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
k loop vanmidag door station Heerlen en ik zie allerlei mensen verkleed rondlopen. Dus ik tegen iedereen leuk kostuum
Komt iemand voorbij in Hiphopkleding, dus ik roepen: MOOI KOSTUUM
En toen werd hij boos en riep dat die al zijn homies ging halen en toen heb ik me maar snel uit de voeten gemaakt![]()
Wheheheheheehe watjequote:
Een strand ligt bij mijn weten buiten.Fok!meets zijn leuk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:24 schreef Biogarde het volgende:
Ga lekker naar buiten. Er is zoveel leuks te beleven
quote:Nee, drie-maandelijks meeten
Ja?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een strand ligt bij mijn weten buiten.Fok!meets zijn leuk.
[..]
Heb JIJ een leven???
![]()
quote:
Of ze verschuiven het naar een compleet andere dag haha.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:50 schreef BonJovi het volgende:
Ja dan hebben ze stiekem ergens anders een party zijn we alleen met zijn 2en daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |