Hey, ken ik jou niet ergens van??quote:
Je weet niet eens WAARbij je niet gaat zijn...knap van jequote:
Nee hoor, gewoon allebei even groot, dus een groot busstation en een groot treinstation.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:48 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daarvoor een half busstation en een heel treinstation voor nodig had.![]()
jepquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
vriendinnetje van dominique.90 toch?
Strand lijkt mij ook tof ja. En het is weer eens wat anders.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Deze keer kom ik wel en ik wil het liefst naar t strand.Ik vind Utrecht echt geen zak aan.
Zand in den bilnaadquote:Op zondag 4 maart 2007 18:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Strand lijkt mij ook tof ja. En het is weer eens wat anders.
HOER!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:32 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP!
Daar waar het bier het goedkoopst is.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zijn we er al uit?
Utrecht dus !quote:
Pff je legt je vloei toch niet in het zand.quote:
als je op het strand zit en het waait zit toch wel overal zand in.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pff je legt je vloei toch niet in het zand..
Dan zitten er allemaal korreltjes in je assie en word je helemaal knetter ofzoquote:Op zondag 4 maart 2007 20:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
als je op het strand zit en het waait zit toch wel overal zand in.
Niet als je je lange vloei enzo gewoon in een zak laat zitten en gewoon boven de grond draait.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
als je op het strand zit en het waait zit toch wel overal zand in.
Het zou toch wat zijn, geven we geld uit aan skunk en assi blijkt dat we zand kunnen roken.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan zitten er allemaal korreltjes in je assie en word je helemaal knetter ofzo![]()
We moeten toch ergens over praten tot eind mei?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:18 schreef TheYoung1 het volgende:
Maar wie staat er nu eindelijk op en hakt de knoop door over waar!?
Kenne wal lang vanalles blijven roepen, maar dat zet ook geen doden aan de zijk he...
True that.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We moeten toch ergens over praten tot eind mei?.
Lekker toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan zitten er allemaal korreltjes in je assie en word je helemaal knetter ofzo![]()
Neh, lijkt mij nou niks om zand in je blow te hebben.quote:
Misschien geeft het een extra effect.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neh, lijkt mij nou niks om zand in je blow te hebben..
NIET! De poll beslist en het strand staat nu bovenaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
We splitsen gewoon op!
Degene die naar Utrecht willen gaan 25 mei naar de Stairway en de strandliefhebbers naar, precies het strand.
Zo daar zijn we uit.
Op zich een goed plan maar dan loop je weer een hoop mensen mis.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
We splitsen gewoon op!
Degene die naar Utrecht willen gaan 25 mei naar de Stairway en de strandliefhebbers naar, precies het strand.
Zo daar zijn we uit.
Puik plan.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op zich een goed plan maar dan loop je weer een hoop mensen mis.
Ik denk dat het beter is als we de fok-met in utrecht houden. Toch het centraalste en dat er dan een apparte strandmeet georganiseerd word.
Maar waar moeten we het nu over hebben tot 25 mei dan?quote:
Of de strand meet of de Utrecht meet op 25 mei gehouden gaat worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar waar moeten we het nu over hebben tot 25 mei dan?
Misschien kan iemand beginnen met een leuke banner? Wiki maken... We kunnen nog even verder zoeken naar alternatieve locaties...quote:Op zondag 4 maart 2007 20:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar waar moeten we het nu over hebben tot 25 mei dan?
Hoe zat dat met Y, of is dat al geweest?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Karaoke lijkt me nog steeds een geweldig idee.
Ging niet door jammergenoeg.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe zat dat met Y, of is dat al geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |