Voor mij ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
En renzOr ook uit de beurt van Rotterdam en RJ ook
Kom ook naar de Carnaval meet..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:07 schreef Maisnon het volgende:
Den Bosch zou wel ideaal zijndan kom ik ook!
hoe komt het dat den bosch zo hard gaat?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:07 schreef Maisnon het volgende:
Den Bosch zou wel ideaal zijndan kom ik ook!
ja goede vraagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
hoe komt het dat den bosch zo hard gaat?
Omdat Den Bosch een hele leuke stad is? Het is niet voor niks uitgeroepen tot "Leukste stad van Nederland"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
hoe komt het dat den bosch zo hard gaat?
Daar ben ik voor de meet al 4 weken achter elkaar geweest.quote:
Sorry, kmoet de volgende ochtend al vroeg autorijdenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:08 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Kom ook naar de Carnaval meet..![]()
[FOK CARNAVAL MEET 20-2-07] Weer een meet? Ja.
Rotterdam is vanuit Utrecht ook een pokke-eind, als je de nachttrein moet nemen. En ik woon dichterbij Rotterdam dan bij Utrecht. Doe mij Rotterdam maar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef FiXeR999 het volgende:
Denbosch ligt beter centraal dan Rotterdam btw, voor de belgen, limburgers, etc.. Rotterdam is vanuit Limburg, Groningen etc echt een pokke end.
iedereen stemt zo ongeveer uit eigenbelang op die pollquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rotterdam is vanuit Utrecht ook een pokke-eind, als je de nachttrein moet nemen. En ik woon dichterbij Rotterdam dan bij Utrecht. Doe mij Rotterdam maar.
Puur eigenbelang, ja.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rotterdam is vanuit Utrecht ook een pokke-eind, als je de nachttrein moet nemen. En ik woon dichterbij Rotterdam dan bij Utrecht. Doe mij Rotterdam maar.
Puur eigenbelang, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |