Voor mij ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
En renzOr ook uit de beurt van Rotterdam en RJ ook
Kom ook naar de Carnaval meet..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:07 schreef Maisnon het volgende:
Den Bosch zou wel ideaal zijndan kom ik ook!
hoe komt het dat den bosch zo hard gaat?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:07 schreef Maisnon het volgende:
Den Bosch zou wel ideaal zijndan kom ik ook!
ja goede vraagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
hoe komt het dat den bosch zo hard gaat?
Omdat Den Bosch een hele leuke stad is? Het is niet voor niks uitgeroepen tot "Leukste stad van Nederland"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
hoe komt het dat den bosch zo hard gaat?
Daar ben ik voor de meet al 4 weken achter elkaar geweest.quote:
Sorry, kmoet de volgende ochtend al vroeg autorijdenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:08 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Kom ook naar de Carnaval meet..![]()
[FOK CARNAVAL MEET 20-2-07] Weer een meet? Ja.
Rotterdam is vanuit Utrecht ook een pokke-eind, als je de nachttrein moet nemen. En ik woon dichterbij Rotterdam dan bij Utrecht. Doe mij Rotterdam maar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef FiXeR999 het volgende:
Denbosch ligt beter centraal dan Rotterdam btw, voor de belgen, limburgers, etc.. Rotterdam is vanuit Limburg, Groningen etc echt een pokke end.
iedereen stemt zo ongeveer uit eigenbelang op die pollquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rotterdam is vanuit Utrecht ook een pokke-eind, als je de nachttrein moet nemen. En ik woon dichterbij Rotterdam dan bij Utrecht. Doe mij Rotterdam maar.
Puur eigenbelang, ja.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rotterdam is vanuit Utrecht ook een pokke-eind, als je de nachttrein moet nemen. En ik woon dichterbij Rotterdam dan bij Utrecht. Doe mij Rotterdam maar.
Puur eigenbelang, ja.
wat is dat nou weer voor een randstedelijke uit-de-hoogte-doenerij?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Mocht ik naar deze meet gaan, ik ga niet naar Den Bosch of Zwolle.
Stemmen over tijd en locatie werkt ook gewoon niet..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:22 schreef pc-fr34k het volgende:
30 stemmen, zeker zitten daar ook stemmen tussen van mensne die helemaal niet van plan zijn om te komen..
we hebben nog 3 maandenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stemmen over tijd en locatie werkt ook gewoon niet..
Ik zou ook altijd het liefst in Amsterdam willen, dus iedereen wil graag bij hem/haar in de buurt.
De yvonne methode werkt het beste (we hadden ditgezeik ook met een crewmeet)
je prikt een datum en een locatie, en wie kan komt, wie niet kan komt lekker niet. meetings zat hoor
.
Nu zit je alweer 3 topics vol te lullen over waar en wanneer, en nog is er geen beslissing..
Rotterdam 25 mei. De locatie komt nog.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je prikt een datum en een locatie, en wie kan komt, wie niet kan komt lekker niet. meetings zat hoor
.
Omdat mensen nu al lopen te mekkeren, ik kan daar niet heen, dus doe maar daar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
we hebben nog 3 maandendus want maakt het uit dat het even duurt voordat je weet waar het is
Bestquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Rotterdam 25 mei. De locatie komt nog.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Rotterdam 25 mei. De locatie komt nog.
whaha ben je gek.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan gaan we eerst naar Coconuts vervolgens naar 't Plein om te eindigen in de Skihut.
PI'squote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
whaha ben je gek.skihut is te erg
night town was best goed idee
Hey Markquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:15 schreef spenky het volgende:
in rotterdam.. dan kom ik ook !
Vind ik ook hoor. Centraler kan het gewoon niet, wel zo eerlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom moet het ineens in een andere stad... Utrecht is toch gewoon prima..
aan de stemmen te zien dus nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De afgelopen ONZ meets waren telkens in Utrecht, met uitzondering van de strandmeet in Amsterdam, gaat een beetje vervelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja duhh... als Groningen er bij stond dan zou ik daar ook op stemmen... Maar niet als ik kijk naar hoe centraal het ligt zodat er meer fokkers kunnen komen..quote:
Jah centraal is wel fijn, op zich heb ik ook weer niet zo heel veel bezwaar tegen Utrecht. Alleen Stairway idd, dat hebben we nu wel gezien toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Centraler kan het gewoon niet, wel zo eerlijk.
Stairway kan ik me voorstellen dat men het een beetje zat is, maar er is vast een alternatief.
Andere tent zoeken...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jah centraal is wel fijn, op zich heb ik ook weer niet zo heel veel bezwaar tegen Utrecht. Alleen Stairway idd, dat hebben we nu wel gezien toch?![]()
prima, wie weet er een die 50 man aankan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Andere tent zoeken...![]()
Hier in Assen zijn zelfs tenten waar makkelijk 50 man in kunnen dus dat lijkt me in Utreg al helemaal geen probleem.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
prima, wie weet er een die 50 man aankan?
De Beurs komt in me op, maar da's echt studentikoos, niet echt heel erg geschiktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
prima, wie weet er een die 50 man aankan?
WvS is kut, je mag er niet eens je eigen drankjes aan de bar bestellen maar je moet wachten op de bediening, en die is nogal fucking traagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
De Beurs komt in me op, maar da's echt studentikoos, niet echt heel erg geschikt. De winkel van Sinkel kan ook grote groepen aan, maar is niet erg gezellig.
* moemoe denkt
Ze zijn zeker traag, er loopt heel wat bediening maar dat is niet te merken. Daarnaast heeft het een kille uitstraling.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WvS is kut, je mag er niet eens je eigen drankjes aan de bar bestellen maar je moet wachten op de bediening, en die is nogal fucking traag.
Eigenlijk ben ik hier ook wel mee eensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Centraler kan het gewoon niet, wel zo eerlijk.
Stairway kan ik me voorstellen dat men het een beetje zat is, maar er is vast een alternatief.
Ik vind stairway ook niet echt neutraal , niet dat ik de muziek zo erg vind ofzo, ik luister van alles. Ende van de avond vind ik de muziek er wel wat beter, als het wat harder word.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef HeatWave het volgende:
Nou is Stairway dat ook niet, maar iig een beetje neutrale keuze qua muziek lijkt me ook wel fijn, of dat het iig niet te hard staat in het begin van de avond.
Ik vertik het om een hele avond naar trens of haardkoor te moeten luisteren.
Daar zat ik ook aan te denken, dat helemaal makkelijk voor mij.quote:
I don't think soquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan gaan we eerst naar Coconuts vervolgens naar 't Plein om te eindigen in de Skihut.
Rotterdam is centraler dan Amsterdam. Dat zit helemaal naar boven... Rotterdam kan je van boven en beneden komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef eQuaL het volgende:
Ik heb Rotterdam gestemd, maar ik wilde Amsterdam stemmen![]()
Ik heb toch OV, doe dan meteen maar een leuke stad he![]()
En Amsterdam ligt nog wel redelijk goed toch, vergeleken met Rotterdam of Dordrecht?
Ja fuck dan is Utrecht nog het bestequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Rotterdam is centraler dan Amsterdam. Dat zit helemaal naar boven... Rotterdam kan je van boven en beneden komen.
ach, die poll is alleen om effe te kijken waar de voorkeuren liggen... de meesten hebben de stairway in utrecht nu wel gezien. en besides, die meet is nog meer dan 3 maanden in de toekomst, we moeten toch ergens over lullen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef FlyingFox het volgende:
Leuk initiatief. Riep de voige keer ook al hard dat ik zou komen, en weer vergeten. Stom!
Gevaar van een poll: iedereen stemt, maar komen alle stemmers ook echt?? Wellicht wordt de locatie daalk minder aantrekkelijk voor de harde kern die wel denk te komen.
Zeg dat nou nietquote:
dan kan je blijven slapen bizz!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet! zitten we straks met zn allen in ernem ofzo
.
En R'dam is ook niet zo erg leukquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja fuck dan is Utrecht nog het beste, ik moet dik 2 uur reizen naar Rotterdam.
Wel dichtbij voor jou.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:22 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
En R'dam is ook niet zo erg leuk
Jaaa dat welquote:
Scheveningenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Owja.![]()
Hoi.
En nee geen Scheveningen, Utrecht is gewoon het beste
Kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, als ik een slaapplaats in de buurt heb is het wel tof
*hint*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |