Dan drink je gewoon een biertje meequote:
dus dan mag ik wel komen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Dan drink je gewoon een biertje mee![]()
Ehhh.... nee, ik ben gewoon aardig tegen jequote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:28 schreef longinus het volgende:
[..]
Ehhh.... nee, ik ben gewoon aardig tegen je![]()
Zak hooi, ik had je de vorige meet al aangeboden om mee te rijdenquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:29 schreef murp het volgende:
iemand die vind of ik wel mag komen???
Ah, we gaan dus naar het strand.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef paultjuhhh het volgende:
IS DIE POLL NOOU NOG NIET UIT DE OP!
Nee,op kampquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, we gaan dus naar het strand..
Was dat over mijn post?quote:
Neuh ik had iets gepost wat hier helemaal niet hoordequote:
Nu nog mijn andere klonen en het is volquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:52 schreef BonJovi het volgende:
Dan kom ik ook automatisch toch KLOON
Inderdaad, ik heb ze maar even tegen henzelf in bescherming genomen door hun meest puberale posts in dit topic te wissenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:14 schreef RealZeus het volgende:
Ik voel dat er twee bushokjes aan moeten geloven op de meet. En ja, inderdaad voor Sander170 en BonJovi.
En ja,ik weet dat Sander170 minder n00b is dan ik, maar hij post wel als een net geregde puber van 13.![]()
Dank jequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb ze maar even tegen henzelf in bescherming genomen door hun meest puberale posts in dit topic te wissen
Nee. En nu weer ontopicquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dank jeEn nee heletijd topics wissen en ons pesten is niet puberaal zeker
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |