Of ze verschuiven het naar een compleet andere dag haha.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:50 schreef BonJovi het volgende:
Ja dan hebben ze stiekem ergens anders een party zijn we alleen met zijn 2en daar.
Haha dat weet ik helaas wel zeker.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is dit nou voor gekloot remlof Utrecht was de uitkomst van de vorige meet nu ga jij weern nieuwe poll houden , slaat nergens op, je wil gewoon jou ding er weer doordrukken!
hey die meet is pas over 3 maanden, het is alleen maar om de tijd te vullenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
echt stom gweoon utrecht stond dik bovenaan bij de poll die over de plaatst van de meet gaat en dan komt remlof weer van nee utrecht wil ik niet ik ga er gewoon maar nieuwe poll bovenop beginnen zodat het misschien nou wel lukt
haal die poll dan ff weg uit de OPquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
hey die meet is pas over 3 maanden, het is alleen maar om de tijd te vullen
3 maanden zijn zo om.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
haal die poll dan ff weg uit de OP![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Blijven jullie bezig met die klote meets
ja vanwie is die die duikt opeens overal opquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:25 schreef paultjuhhh het volgende:
ohnoes die bonjovi kloon er ook weer bij
Nee zo houden, je gooit je naamsbekendheid toch niet overboord.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:25 schreef BonJovi het volgende:
ik denk dat ik me naam maar moet veranderen in KLOON
van jou dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja vanwie is die die duikt opeens overal op
precies!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee zo houden, je gooit je naamsbekendheid toch niet overboord.![]()
Buskruitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:15 schreef -skippybal- het volgende:
Of, of, of, spelletjesnacht in een bos!!
Douanespel, levend stratego, buskruiten![]()
Ik vind het goed.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:19 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Doe de meet gewoon in Dordrecht
Is zwijndrecht groot genoeg om een fok!meet te houden? Past dat?quote:
Moet er een komen dan?quote:
3 groepjes dan zijn het nog best grote groepen om een avondje mee uit te gaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef Nosh het volgende:
Haha. 3 maanden lang ruzie maken omdat iedereen de meet op een even deprimerende plek wilt, en uiteindelijk staan er 3 groepjes verspreid door Nederland te panikeren.
Nee. Echt. Succes.
*komen ze wel vanzelf achterquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef Nosh het volgende:
Haha. 3 maanden lang ruzie maken omdat iedereen de meet op een even deprimerende plek wilt, en uiteindelijk staan er 3 groepjes verspreid door Nederland te panikeren.
Nee. Echt. Succes.
Hoe laat begint hij?quote:
Nee, ook dit keer mag je niet komenquote:
maar als ik wel durf.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:22 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, ook dit keer mag je niet komen
Je durft gewoon niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |