En daar bovenop de opmerking: " I am top of the world."quote:Op maandag 19 februari 2007 22:46 schreef jacqjacq het volgende:
ik ben de mooiste vrouw van het huis, aldus natasia in het radio-intervieuw met de geweldige jongens van radio almere (teiltje graag...)
Gooooooooed zo, ik heb een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ken die Patrick van vroeger. Was een junkie..liters make up op zijn bek..uitgekots in asd..fucking lelijk.
Ik vraag even mijn beste vriend om roddels en ga dan bellen naar de uitzending
Gelukkig heeft deze stadsradio twee luisteraars ofzo.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
'de mooiste vrouw van het huis' is weer helemaal gelukkig omdat ze andere mensen publiekelijk voor gek kon zetten en aanvallen, stoer wijf.
lijkt mij een hele goede actie!!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ken die Patrick van vroeger. Was een junkie..liters make up op zijn bek..uitgekots in asd..fucking lelijk.
Hou je ons op de hoogte? .... !quote:Op maandag 19 februari 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben het met je eens, alleen.......het leed is al geschied!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben wel blij met jou hier , zoveel info en kennissen, I love youquote:Op maandag 19 februari 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 19 februari 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
036 - 534 15 02 bel naar die pinkfm:)
Doe alsof je lekker wilt babbelen en snauw hem dan af..Patrick is ex hoer geweest
Ik heb ook al gezochtquote:Op maandag 19 februari 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
Meh online is het niet te beluisteren!
Jongens, stop maar met die spaarlampenactie en het scheiden van afval want Natasia zit on top of the world. De aarde zal dus wel snel vergaan ...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En daar bovenop de opmerking: " I am top of the world."![]()
Die zijn ze na vanavond ook kwijt!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:47 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Gelukkig heeft deze stadsradio twee luisteraars ofzo.![]()
Oh cool! Laat ff weten hoe of wat! Kan je het niet opnemen ofzo?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
ik kom in de uitzernding
PROESSSSSSSSSSSSTquote:Op maandag 19 februari 2007 22:47 schreef Fikkert het volgende:
zdngmw had het over een 9 mililiter ipv 9mm![]()
[afbeelding]
Ik kom niet op de site jullie?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga nu bellen..zet jullie pinkfm aan..geen idee of ik er doorkom
Neem het op!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
ik kom in de uitzernding
Shit !quote:Op maandag 19 februari 2007 22:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga nu bellen..zet jullie pinkfm aan..geen idee of ik er doorkom
Weet iemand de frequentie??quote:Op maandag 19 februari 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
Meh online is het niet te beluisteren!
Deja-vu..........dinosaurussen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
Jongens, stop maar met die spaarlampenactie en het scheiden van afval want Natasia zit on top of the world. De aarde zal dus wel snel vergaan ...
Ja...idd....sjeez...de arrogantie!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
Jongens, stop maar met die spaarlampenactie en het scheiden van afval want Natasia zit on top of the world. De aarde zal dus wel snel vergaan ...
Zdngmw mag buiten de kooi een vuurwapen dragen. wist je dat?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:47 schreef Fikkert het volgende:
zdngmw had het over een 9 mililiter ipv 9mm![]()
[afbeelding]
Wat is asd..fucking lelijk LoveProfusion?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ook via satelliet denk je?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:51 schreef LoveProfusion het volgende:
ether: 107.8FM, kabel: 91.1FM
Dat nog net niet ze zei dat ze er 150 punten voor over hadquote:Op maandag 19 februari 2007 22:51 schreef Danny het volgende:
ach, die gast mag nu dus langskomen voor Natasia zonder contactpunten
Is ze morgen weer vergeten.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat nog net niet ze zei dat ze er 150 punten voor over had
De link tussen Voetbal Insite en de Gouden Kooi ontgaat mij een beetjequote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Johan Derksen (voetbal insite) noemde net ook De Gouden Kooi..
Wat een media-aandacht weer vanavond.
ivm?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef Gert het volgende:
Johan Derksen (voetbal insite) noemde net ook De Gouden Kooi..
Wat een media-aandacht weer vanavond.
Wat heb je gezegd?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
ik was in de uitzending...10 minuten lang lol
Vertel ... vertel!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
kun je het hier of in de Updates plaatsen?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan ze eindelijk ruzie schoppen met haar TmTomquote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef KimiK het volgende:
Als ik het goed begreep moet Blatasja woensdag afrijden
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
OK ik was heel nerveus ik stond te trillen. Amateur gedoe daar. Ik heb het over Natasias hoeren verleden gehad. Datik het interview onterecht positief vond...laat het een afspiegeling zijn van wat mensen van haar denken dus ook negatieve vragen stellen..zal zo meer vertellen..ik ben niet goed in dat soort dingen ik tril helemaal maar hij verdedigde haar wel zei dat ze een goede moeder was..ik haalde het interview van zij online erbij waaruit bleek dat ze het thuis niet meer aankon. Dat ze privileges heeft etc. Dat ze dure cadeaus aan haar man en kinderen mag geven en anderen weer niet, dat ze er door de makers niet mag worden uitgestemd (waarop hij zei "lieve schat goede tijden is ook een soap")
Nou vertel ik kan het niet vinden op de satelliet...Ik heb wel een mail gestuurd.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed gedaan hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
OK ik was heel nerveus ik stond te trillen. Amateur gedoe daar. Ik heb het over Natasias hoeren verleden gehad. Datik het interview onterecht positief vond...laat het een afspiegeling zijn van wat mensen van haar denken dus ook negatieve vragen stellen..zal zo meer vertellen..ik ben niet goed in dat soort dingen ik tril helemaal maar hij verdedigde haar wel zei dat ze een goede moeder was..ik haalde het interview van zij online erbij waaruit bleek dat ze het thuis niet meer aankon. Dat ze privileges heeft etc. Dat ze dure cadeaus aan haar man en kinderen mag geven en anderen weer niet, dat ze er door de makers niet mag worden uitgestemd (waarop hij zei "lieve schat goede tijden is ook een soap")
Goed van jequote:Op maandag 19 februari 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zei al eerder, ILOVE YOUquote:Op maandag 19 februari 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Kewl van je LoveProfusion !!!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Best wel veel make-up, heeft ze dat zelf erop gesmeerd?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:03 schreef Asqalani het volgende:
Sylvia rules, mooie ogen heeft ze ook vanavond!
Ik doe er niet meer aan meequote:Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef Mika25 het volgende:
En we blijven maar over "haar" pratenZo krijgen we haar nooit weg!
Volgende keer gewoon denken dat hij een domme koe is en dat je boven hem staat. Praten in het openbaar is niets anders dan zelfvertrouwen opbouwen. Maar, nogmaals, echt tof dat je hebt gebeld. Jammer dat ik het niet kon horen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt eng dit ik ben nog nooit in een radio uitzneding geweest..en ook al luisteren er maar 40 mensen toch heel eng:)
Ik zei dat ik de streams volgde en dat ze op youtube maar moesten zoeken naar natasia die heeft gezegd dat ze achter de schermen er wel voor zorgen dat ze er niet uit mag etc...
En ik vroeg The Creeps aan van Fedde Le Grand. Natasia is dus zijn beste vriend zei hij.
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had het nog over haar ex en Endstra, dat ze een hoer is geweest (dat weet ik niet hoor, zei hij) Volgens mij heb ik ook nog over Brains valium zitten zeiken al weet ik dat niet zeker, stond wel op mijn kaartje..pff spannend zeg haha. Afijn volgens mij vond hij me te negatief want opeens moest ie het afkappen en vroeg ik het plaatje aan. Ik kookte van woede en zei dat hij Natasia niet een veer in d'r reet moest steken omdat ze echt wel 1 van de meest gehate personen van nederland is. Tevens zei hij dat ze echt een goede moeder is en zielsveel van haar kinderen houdt. Toen zei ik.."oh ik hoor haar nooit over die kinderen, soms over Wilgo, maar nooit over de kinderen..en ik volg de streams"
Mwahquote:Op maandag 19 februari 2007 23:03 schreef Asqalani het volgende:
Sylvia rules, mooie ogen heeft ze ook vanavond!
LOL .... da's lelijk !!!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Toen zei ik.."oh ik hoor haar nooit over die kinderen, soms over Wilgo, maar nooit over de kinderen..en ik volg de streams"
Tja het is weer hetzelfde verhaal alleen nu andere naam .quote:Op maandag 19 februari 2007 23:05 schreef Gigageil het volgende:
Gaan we nou ook de hele dag dat gezeik horen , maar nu van Amanda ipv Nena ?
Wat is het ook een gore mongool, wel neuken maar ook tegelijkertijd dat meisje zwartlullen.....![]()
![]()
Geen idee maar het staat wel mooiquote:Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Best wel veel make-up, heeft ze dat zelf erop gesmeerd?
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt eng dit ik ben nog nooit in een radio uitzneding geweest..en ook al luisteren er maar 40 mensen toch heel eng:)
Ik zei dat ik de streams volgde en dat ze op youtube maar moesten zoeken naar natasia die heeft gezegd dat ze achter de schermen er wel voor zorgen dat ze er niet uit mag etc...
En ik vroeg The Creeps aan van Fedde Le Grand. Natasia is dus zijn beste vriend zei hij.
Ik heb Fok wel genoemd in mijn mail.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Gaat er nog iemand bellen naar pink fm? Ik heb overigens ook fok nog even genoemd maar het ging zo snel en ik wilde goed overkomen maar ik werd er nerveus van dat ik wilde zeggen wat ik wilde zeggen lol
Ik geef regelmatig speeches voor groepen van een paar honderd man en dan ben ik niet nerveus. Misschien kwam het wel omdat ik echt boos was. Dat wijf denkt echt dat ze queen of the world is. fucking bitch is hetquote:Op maandag 19 februari 2007 23:05 schreef Judah het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon denken dat hij een domme koe is en dat je boven hem staat. Praten in het openbaar is niets anders dan zelfvertrouwen opbouwen. Maar, nogmaals, echt tof dat je hebt gebeld. Jammer dat ik het niet kon horen.
Maar zijn er geen podcast van zijn uitzending te vinden of eea opname?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik geef regelmatig speeches voor groepen van een paar honderd man en dan ben ik niet nerveus. Misschien kwam het wel omdat ik echt boos was. Dat wijf denkt echt dat ze queen of the world is. fucking bitch is het
nee zal het effe mailen.:)quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Maar zijn er geen podcast van zijn uitzending te vinden of eea opname?
Ok haal ademquote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik geef regelmatig speeches voor groepen van een paar honderd man en dan ben ik niet nerveus. Misschien kwam het wel omdat ik echt boos was. Dat wijf denkt echt dat ze queen of the world is. fucking bitch is het
Dat wijf haalt het slechtste in je naar boven, ik snap het wel hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat durf ik niet ... daarom vind ik je een held dat je hebt gebeld !!!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Gaat er nog iemand bellen naar pink fm? Ik heb overigens ook fok nog even genoemd maar het ging zo snel en ik wilde goed overkomen maar ik werd er nerveus van dat ik wilde zeggen wat ik wilde zeggen lol
Heb ik ook vaak, als ik rustig ben kan ik een enorme bek opzetten, maar als ik een beetje opgefokt raakt dan gaat het allemaal niet zo heel vloeiend meer. Dus ik ben bij voorbaat al niet geschikt voor reality-programma'squote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij noemde overigens Nena een snol en Huub 13 in een dozijn en toen zei ik iets van nee hoor, maar Natasia is inderdaad unique, ik ken niemand die de kinderen zou dumpen of iets dergelijks.
De anderen maken ook geen TV op dit moment. Het ging voornamelijk over "tv maken tijdens de gescripte discussies". Buiten deze discussies is Sylvia altijd al actief geweest...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Ik vind Sil nog steeds geen tv maken met die tarotkaarten.
Ze is natuurlijk geen Angélique.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Ja, maar er zijn geen mods.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
Moet dit niet COS # 492 zijn?!
Patrick noemde natasia zijn beste vriendin..dus hij zat alleen maar te zuigen. Gewoon doen en pak haar hard aan.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef Judah het volgende:
Hmm,
Eigenlijk zou ik voor mijn werk (Wegener Dagbladen) die kooi in moeten en Natasia op een tegenovergestelde manier bewerken zoals die Patrick deed. Vrees toch echter dat ik gezien m'n duidelijke mening niet welkom ben en dat huis enigszins op de kop zou zetten...
Waaaahhhh, heerlijk, ik geniet van zulke caps.quote:
Dat is wel hard hoor, ze heeft wel kinderen...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef Gigageil het volgende:
Zullen we een actie houden ?
Iedereen met een printer maakt een stuk of 20 prints van die gore naaktfoto van Natasia en plakt ze in zijn/haar buurt op de muren, en bv in Centraal Station en door de hele stad.......![]()
![]()
Wat eeen top ideequote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef Gigageil het volgende:
Iedereen met een printer maakt een stuk of 20 prints van die gore naaktfoto van Natasia en plakt ze in zijn/haar buurt op de muren, en bv in Centraal Station en door de hele stad.......![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had het nog over haar ex en Endstra, dat ze een hoer is geweest (dat weet ik niet hoor, zei hij) Volgens mij heb ik ook nog over Brains valium zitten zeiken al weet ik dat niet zeker, stond wel op mijn kaartje..pff spannend zeg haha. Afijn volgens mij vond hij me te negatief want opeens moest ie het afkappen en vroeg ik het plaatje aan. Ik kookte van woede en zei dat hij Natasia niet een veer in d'r reet moest steken omdat ze echt wel 1 van de meest gehate personen van nederland is. Tevens zei hij dat ze echt een goede moeder is en zielsveel van haar kinderen houdt. Toen zei ik.."oh ik hoor haar nooit over die kinderen, soms over Wilgo, maar nooit over de kinderen..en ik volg de streams"
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Denk dat de beste tactiek voor Natasia een combinatie van "rustige beledigende opmerkingen" en haar negeren als ze aan het schreeuwen is. Dus als ze gaat schreeuwen...gewoon laten uitpraten en opmerkingen maken zoals "is dat zo?" "oja?..interessant", om vervolgens verder te gaan met beledigingen. Of gewoon naar het plafond gaan staren als ze praat etc, of circeltjes blazen met je cigarette rookquote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef Judah het volgende:
Hmm,
Eigenlijk zou ik voor mijn werk (Wegener Dagbladen) die kooi in moeten en Natasia op een tegenovergestelde manier bewerken zoals die Patrick deed. Vrees toch echter dat ik gezien m'n duidelijke mening niet welkom ben en dat huis enigszins op de kop zou zetten...
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij noemde overigens Nena een snol en Huub 13 in een dozijn en toen zei ik iets van nee hoor, maar Natasia is inderdaad unique, ik ken niemand die de kinderen zou dumpen of iets dergelijks.
Eigenlijk ook geen radio...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Hij is gewoon als mediageil als haar. Ik denk dat ze maar kennis van elkaar zijn maar opeens zijn ze de beste vriendinnen van de wereld vanwege de media aandacht..Win-win actie.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Patrick noemde natasia zijn beste vriendin..dus hij zat alleen maar te zuigen. Gewoon doen en pak haar hard aan.
Ja uh ik plak ze wel naast die vermiste krolse kater ofzo. Sorry ... geen tijdquote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef Gigageil het volgende:
![]()
volgens mij heeft sylvia de teksten die bij de kaarten horen lichtelijk aangepast .... ehe ... zodat snol er in gaat gelovenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Hè eindelijk een reden waarom ik blij ben dat wij geen Centraal Station hebbenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef Gigageil het volgende:
![]()
Zo hier nog eenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hè eindelijk een reden waarom ik blij ben dat wij geen Centraal Station hebben![]()
Misschien krijgt hij nu wel zetpillen of injecties. Diazepam heb je in pillen, zetpillen, klysma's en injecties.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vaag verhaal. Brian gaat pas in maart naar de dokter. Tot die tijd moet hij zichzelf behelpen, heeft wel nieuwe ???? gekregen. Die werken beter dan dat commercieel spul. Natasia vraagt of het niet zeer doet. Valt wel mee volgens Brian ....... Zou hij spuiten krijgen ?
Wat is dat cheap foto van Les?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:15 schreef n1ek het volgende:
http://www.eengoudenkooi.nl/meetgreet.htm
lol
Oh, in dat geval ga ik weer op de bank liggen....... zo'n ongecontroleerde toestand hierquote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
Ja, maar er zijn geen mods.
Of een kaartje wat meer verhuld en dan als afzender succes ermee, groeten Dustyquote:Op maandag 19 februari 2007 23:15 schreef snetje het volgende:
[afbeelding]
leuk voor een kaartje ...voor brian![]()
Oude foto uit een shoot voor een castingbureau.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:19 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Wat is dat cheap foto van Les?![]()
Beterschap!!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, in dat geval ga ik weer op de bank liggen....... zo'n ongecontroleerde toestand hier![]()
* Leandra heeft t griepje van dr zoon overgenomen en is dus nu ziek, zwak en misselijk![]()
Doen jullie wel ff de updates en streamverslagen een beetje bijhouden?![]()
Niet te hopen dat hij zetpillen heeft en vervolgens keihard wordt genomen door Eric ..... We zien wel of Eric een keer als zombie rondloopt, dan weten we dat het gebeurt is ........quote:Op maandag 19 februari 2007 23:18 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij nu wel zetpillen of injecties. Diazepam heb je in pillen, zetpillen, klysma's en injecties.
hele oude die in de eerste weken van dgk ook in de telegraaf stond.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:19 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Wat is dat cheap foto van Les?![]()
welk haar ?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af of Natasia haar haar ontkroest.
Ja, ga maar naar bed. Dat adviseren wij je allemaal ....quote:Op maandag 19 februari 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
Ik zit mezelf nu af te vragen of het wijs is om vroeg naar bed te gaan, meestal als ik naar bed gaat gebeurt er wat.![]()
Goed gedaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ok ik vergeef haar maar ze moet het niet meer doen hoor!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:20 schreef Judah het volgende:
[..]
Oude foto uit een shoot voor een castingbureau.
Dat is niet nasty haar haar, dat is haar van een dode mevrouw uit India.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Ze scheert .......quote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
ohhhh met ze hoevelen ben jij dan ?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ga maar naar bed. Dat adviseren wij je allemaall ....![]()
Nee, haar paar eigen plukjes haar zijn helemaal ingevlochten en daar zijn strengen nephaar aan vastgenaaid. En nee, dat is geen grapje.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Moet wel !! Ilona heeft het strijkijzer verstoptquote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
je hebt haar zeker niet gezien vóór ze de extentions erin hadden gezetquote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Nasty's kroeshaar zit onder haar extensions ingevlochten op haar hoofdhuid.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
of klysmaquote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet te hopen dat hij zetpillen heeft en vervolgens keihard wordt genomen door Eric ..... We zien wel of Eric een keer als zombie rondloopt, dan weten we dat het gebeurt is ........
Ik hoop nog steeds dat iemand een cap heeft van het moment dat haar extensions eruit waren en je haar zag zitten met haar eigen dunne zielige plukjes haar. Zag er niet uit.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, haar paar eigen plukjes haar zijn helemaal ingevlochten en daar zijn strengen nephaar aan vastgenaaid. En nee, dat is geen grapje.
Is er nog ergens een foto van haar van voor de extensionsquote:Op maandag 19 februari 2007 23:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt haar zeker niet gezien vóór ze de extentions erin hadden gezet![]()
Je*us, meen je dat?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Nasty's kroeshaar zit onder haar extensions ingevlochten op haar hoofdhuid.
ze is wel geweestquote:Op maandag 19 februari 2007 23:24 schreef NS het volgende:
Heeeeeeeeeej, Amanda gaat naar bed zonder nog even naar Brian te gaan???
Brian komt nog wel even langs hoor...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:24 schreef NS het volgende:
Heeeeeeeeeej, Amanda gaat naar bed zonder nog even naar Brian te gaan???
Ja, meerdere:quote:Op maandag 19 februari 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Is er nog ergens een foto van haar van voor de extensions
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:25 schreef Judah het volgende:
[..]
Ja, meerdere:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=baboon&gbv=2
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:25 schreef Judah het volgende:
[..]
Ja, meerdere:
Je bedoelt zo iets??quote:Op maandag 19 februari 2007 23:24 schreef Lunaflame het volgende:
Ik hoop nog steeds dat iemand een cap heeft van het moment dat haar extensions eruit waren en je haar zag zitten met haar eigen dunne zielige plukjes haar. Zag er niet uit.
Ken het gevoel ... kom je er 's ochtends achter dat 15 minuten nadat je naar bed bent gegaan de pleuris was uitgebroken ....quote:Op maandag 19 februari 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
Ik zit mezelf nu af te vragen of het wijs is om vroeg naar bed te gaan, meestal als ik naar bed gaat gebeurt er wat.![]()
nee elke 2 weken worden de extensions eruit gehaald en opnieuw erin genaaid.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:26 schreef agter het volgende:
Maar haar eigen haar groeit toch gewoon door?
Dus dan krijgt ze straks een raar soort uitgroei...
yeah dat is 'm ...of eigenlijk nietquote:
jaaaaaaaaa morgen weer opletten als patricia komt om een mooie cap te maken.quote:
Haha dat komt al in de richting, ik heb haar toen gezien, toen alles eruit was en haar eigen haar nog niet was gevlochten, zag er niet uit.quote:
Dus ze mag haar haar ook niet te hard kammen begrijp ik...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
[..]
nee elke 2 weken worden de extensions eruit gehaald en opnieuw erin genaaid.
Bij villa vandaag van 13 januari op de Talpa site staat er een. Weet ff niet hoe ik hier een foto moet posten.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:52 schreef Lunaflame het volgende:
Is er niet ergens een foto van haar, toen haar extensions eruit waren en je zag watvoor een zielig beetje echt haar ze op haar kop had? Ze zag er 20 jaar ouder uit. Leuk om die foto aan het begin van elk topic te zetten of weet ik veel, als ze hem maar ergens te zien krijgt.
ja en we zijn gelukkig niet verslaafd he.... dus wij vinden dat helemaal niet erg, behalve dan die 10 cossen die erop gevolgd zijn door te lezen, dat haaaaaaaaaat ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ken het gevoel ... kom je er 's ochtends achter dat 15 minuten nadat je naar bed bent gegaan de pleuris was uitgebroken ....
Oh kom es met wat nieuws (en ik meen het ook nog) beetje goedkoop en triestigquote:Op maandag 19 februari 2007 23:25 schreef Judah het volgende:
[..]
Ja, meerdere:
Thanx, ik ga even kijken.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef Darna het volgende:
[..]
Bij villa vandaag van 13 januari op de Talpa site staat er een. Weet ff niet hoe ik hier een foto moet posten.
Dat meen je niet, gaan die krengen er iedere paar weken helemaal uit en weer in??quote:Op maandag 19 februari 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
jaaaaaaaaa morgen weer opletten als patricia komt om een mooie cap te maken.
Zij die niet genoemd mag worden. Er zijn meerdere variaties gloof ikquote:Op maandag 19 februari 2007 23:30 schreef StefanPeeters het volgende:
Effe een noobvraaggie: wat betekent nou eigenlijk zdngmw ?
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef Darna het volgende:
[..]
Bij villa vandaag van 13 januari op de Talpa site staat er een. Weet ff niet hoe ik hier een foto moet posten.
wat dat betreft zweer ik op de updates...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
ja en we zijn gelukkig niet verslaafd he.... dus wij vinden dat helemaal niet erg, behalve dan die 10 cossen die erop gevolgd zijn door te lezen, dat haaaaaaaaaat ik.![]()
die updates hier worden echt mega slecht bijgehouden. ik lees meestal bij de buren de streamverslagen ff die worden echt netjes bijgehouden.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat dat betreft zweer ik op de updates...
Dat mag wag kosten zeg... Ik ben benieuwd of er een relatie bestaat tussen "vrouwen die hun haar iedere week laten invlechten" en "crimininalitiet"...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat meen je niet, gaan die krengen er iedere paar weken helemaal uit en weer in??
En dan te bedenken dat Natasia niet de enige is die dat doet, dat er veel meer vrouwen zijn die daar iedere paar weken een halve dag voor bij de kapper gaan zitten.![]()
Sorry, .....quote:Op maandag 19 februari 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
KNIP
dat was de dag dat clarence seedorf op bezoek was in DGKquote:Op maandag 19 februari 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
KNIP
Zo he, wat een diva he? Wahahahahaaquote:
De echt "grote" gebeurtenissen vind je hier altijd wel in de updates terug, inclusief filmpjes.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
[..]
die updates hier worden echt mega slecht bijgehouden. ik lees meestal bij de buren de streamverslagen ff die worden echt netjes bijgehouden.![]()
Bah...haar van een dode vrouw uit India...moet er niet aan denken...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik wist niet eens dat haar haar nep was![]()
![]()
![]()
Ohhh....ZIJquote:Op maandag 19 februari 2007 23:30 schreef agter het volgende:
zij die niet genoemd mag worden
Ach er zijn natuurlijk genoeg vrouwen die het zich wel kunnen permitteren, de vraag is alleen of je het er voor over hebt. Ik zou mijn kinderen er iig geen boterham minder voor laten eten.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef agter het volgende:
Dat mag wag kosten zeg... Ik ben benieuwd of er een relatie bestaat tussen "vrouwen die hun haar iedere week laten invlechten" en "crimininalitiet"...
Je moet dat geld toch ergens vandaan halen...
tja, mijn naam is haasquote:Op maandag 19 februari 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
De echt "grote" gebeurtenissen vind je hier altijd wel in de updates terug, inclusief filmpjes.
Maar het zou inderdaad wel leuk zijn als eens wat meer mensen de moeite zouden nemen om af en toe wat in het update-topic te plaatsen, in plaats van alleen maar oeverloos te blijven kleppen in de COS.
En ze wil wel de kooi in om daar geld te verdienen...nu snap ik waarom.. ;-)quote:Op maandag 19 februari 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach er zijn natuurlijk genoeg vrouwen die het zich wel kunnen permitteren, de vraag is alleen of je het er voor over hebt. Ik zou mijn kinderen er iig geen boterham minder voor laten eten.
Je wist wel dat de tieten van zowel Amanda als Ilona nep zijn? Dat de dames geen van alleen hun eigen nagels hebben en dat de wenkbrauwen van Amanda een tattoo lijntje zijn ipv haartjes?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik wist niet eens dat haar haar nep was![]()
![]()
![]()
En d'r "brazillian Wax" is gewoon achtergebleven wax...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wist wel dat de tieten van zowel Amanda als Ilona nep zijn? Dat de dames geen van alleen hun eigen nagels hebben en dat de wenkbrauwen van Amanda een tattoo lijntje zijn ipv haartjes?
...ja, sprekend Dennis Rodmanquote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef FSR het volgende:
op die foto lijkt het wel een vent...
Dit is nou de mooiste vrouw van de villa, zoals ze zelf zegt.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ja, sprekend Dennis Rodman![]()
Idd.... en schoonheid mag dan niet van buiten zitten maar bij haar zit ie sowieso al niet van binnen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Dit is nou de mooiste vrouw van de villa, zoals ze zelf zegt.![]()
Nee, en ze worden ook twee weken niet gewassen.......quote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef agter het volgende:
[..]
Dus ze mag haar haar ook niet te hard kammen begrijp ik...
Ik denk eerder van een dood paard......quote:Op maandag 19 februari 2007 23:35 schreef agter het volgende:
[..]
Bah...haar van een dode vrouw uit India...moet er niet aan denken...
volgens mij gaat hij gewoon naar kantoor een brief schrijvenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik was even weg, maar zie dat Bart weer in de kleren is geklommen. Is er iets gebeurt ?
Ik heb ook het vermoeden dat er aan Amanda's neus gesleuteld is!!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wist wel dat de tieten van zowel Amanda als Ilona nep zijn? Dat de dames geen van alleen hun eigen nagels hebben en dat de wenkbrauwen van Amanda een tattoo lijntje zijn ipv haartjes?
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:30 schreef StefanPeeters het volgende:
Effe een noobvraaggie: wat betekent nou eigenlijk zdngmw ?
Kennelijk geen rust in zijn lijf. Even geleden kroop hij in bed ..... kan zeker niet slapen, het maalt te veel door zijn kop.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef n1ek het volgende:
[..]
volgens mij gaat hij gewoon naar kantoor een brief schrijven
edit: tuinbank
Begrijpt Les wel...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:53 schreef n1ek het volgende:
hij kon nog bellen maar wil duidelijk niet dat iedereen het hoort
Grote roze olifant???.....O jee, hebben ze haar gevild?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:15 schreef Sug4r het volgende:
Zie ik nou een grote roze olifant in de slaapkamer? Ohh nee het is Natasia![]()
En daar bovenop de opmerking: " I am top of the world."quote:Op maandag 19 februari 2007 22:46 schreef jacqjacq het volgende:
ik ben de mooiste vrouw van het huis, aldus natasia in het radio-intervieuw met de geweldige jongens van radio almere (teiltje graag...)
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:01 schreef Lunaflame het volgende:
Ik zag trouwens op VOL topic 129, pagina's 12 t/m 16 ook nog wat vreselijke foto's van nasty haar haar. Vooral die ene op pagina 16 is erg.
Ik weet alleen niet hoe ik die hier moet posten, sorry![]()
En zo is het ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:05 schreef snetje het volgende:
kijk amanda !! dit is veel pakkender ... i. p v dat wij meisjes vrouwen een jankende man zien ..op het moment dat hij er echt doorheen zit ...hoe romantisch toch
zien wij wij liever een echte man die stoer weer zijn bed uitkomt en in de kou buiten gaat zitten met een glas whiskey naast zich ... op de achtergrond de autobaan geluiden en dan een brief aan je schrijft !!
terwijl hij nu ook gewoon had kunnen doorronken in zijn bed ...
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit is nou de mooiste vrouw van de villa, zoals ze zelf zegt.![]()
BETERSCHAP LEANDRA!lekker bijslapenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, in dat geval ga ik weer op de bank liggen....... zo'n ongecontroleerde toestand hier![]()
* Leandra heeft t griepje van dr zoon overgenomen en is dus nu ziek, zwak en misselijk![]()
Doen jullie wel ff de updates en streamverslagen een beetje bijhouden?![]()
nee ze had haar roze stoeipakje weer aanquote:Op maandag 19 februari 2007 23:56 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Grote roze olifant???.....O jee, hebben ze haar gevild?![]()
het is net een nijlpaard met een piercingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight!
deze is echt te errug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nathasia past zo=
My god... daar gaat mijn nachtrust...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze zei vanmiddag dat ze het enge beestjes vond......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
My god... daar gaat mijn nachtrust...
Ik denk dat die dode salamander nog eerder zal schrikken dan Natasia zelf.
Een echte diva (NOT)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat beestje is zich vast doodgeschrokken toen ze haar zangles had.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ze zei vanmiddag dat ze het enge beestjes vond......
Zo zie ik haar het liefst, zo met die gapende grote scheur open......ongeveer elke 10 minuten na 22:00 s'avonds........Een echte miljonaire houd haar hand niet voor haar mond.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub en Syl moeten gewoon 'uit de gein' gewoon een keer stevig van bilquote:
Daar gaat mijn nachtrustquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar zullen wel een partij bolletjes in passen.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
Wat zielig voor die dode salamanderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:09 schreef KimiK het volgende:
Ze hebben de dode salamander in Natasja d'r bed gelegd![]()
![]()
Enne beterschap Leandra
Trusten en sweet dreamsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:23 schreef BwennieBren het volgende:het spijt me luitjes dat ik jullie nachtrust heb verstoord...
Ik daarentegen vind de streams geen kont aan vannacht, dus ik ga maar eens voor de verandering "vroeg" naar bed.![]()
![]()
![]()
Welterusten voor straks en hopelijk slaap lekker![]()
Ik ben het met je eens, maaaaaaar....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:24 schreef raggende_annie het volgende:
bij deze wil ik jullie graag even wijzen op het feit dat ik onlangs van een van de modjes een mailtje kreeg waarin mij dringend verzocht werd om natasia niet langer te vergelijken met een aap (om precies te zijn de baviaan). ik heb dit verzoek gerespecteerd en heb mijn koosnaampje voor natasia sindsdien niet meer gebruikt. ik zie hier nu echter 3 pagina's vol foto's van apen en vergelijkingen waar ik me nog niet aan gewaagd heb en vraag mij af waarom ik dan zo'n mailtje ontvang. iig geef ik jullie dit even mee aangezien jullie natuurlijk ook niet geblockt willen worden voor dit forum.
hier hoort nu iets te staan over 'n spijker en 'n kopquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:28 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maaaaaaar....
Dit is gewoon een biologische vergelijking tussen Natasia en een aap. En ik moet zeggen, die vergelijking is zo gek nog niet![]()
![]()
Ik heb trouwens ook regelmatig het idee dat het een man is, als ik zo eens naar sommige caps kijk, maargoed das weer wat anders.
Dat laatste is misschien een betere vergelijking, daar discrimineer je niet...
Tis gewoon een manwijf met een vreselijke scheur waar regelmatig de meest vreselijke dingen uitkomen.
!
jij droomt er al van hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Syl moeten gewoon 'uit de gein' gewoon een keer stevig van bil
Rijmt ook nog
ik snap dat hele AAP gedoe niet !!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:18 schreef Gigageil het volgende:
Wie zei er ook weer dat AAP niet kon....?
[afbeelding]
Lekkurrr ding hoorrr......![]()
Stichting AAP wil niet geassocieerd worden met Natasiaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:35 schreef snetje het volgende:
[..]
ik snap dat hele AAP gedoe niet !!
waarom mag AAP niet en dikke KOE welof vette WALVIS .....
wat is er mis met apen![]()
hahahahaha ! mag ik raden van wie ..... ehehehehehequote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:24 schreef raggende_annie het volgende:
bij deze wil ik jullie graag even wijzen op het feit dat ik onlangs van een van de modjes een mailtje kreeg waarin mij dringend verzocht werd om natasia niet langer te vergelijken met een aap (om precies te zijn de baviaan). ik heb dit verzoek gerespecteerd en heb mijn koosnaampje voor natasia sindsdien niet meer gebruikt. ik zie hier nu echter 3 pagina's vol foto's van apen en vergelijkingen waar ik me nog niet aan gewaagd heb en vraag mij af waarom ik dan zo'n mailtje ontvang. iig geef ik jullie dit even mee aangezien jullie natuurlijk ook niet geblockt willen worden voor dit forum.
Nooit te vroeg pieken he, ik denk dat ze even de tijd nemen om in die rol te groeien. ik denk overigens dat de manier waarop BESH nu teamt al behoorlijk steektquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:35 schreef Missy_1974 het volgende:
ik snap er weinig meer van. BHES bespreken een boel, we gaan der sarren, elke minuut van de dag aanvallen etc etc, hebben vinnige opmerkingen als ze bij elkaar zitten.
maar er gebeurd er weinig, geen gesar, geen aanvallen, alleen maar praatjes.
ik vind dit echt jammer ze zouden hun echte mening is meer moeten ventileren, want op dit tempo krijgen ze natas of brian idd niet weg daar zullen ze toch echt actie voor moeten ondernemen ipv dat slappe gedoe, waar blijven al die grote woorden toch
De minder ontwikkelden onder ons zien het verschil tussen een aap en iemand met een negroïde uiterlijk niet helemaal. Dat kan te wijten zijn aan het ontbreken van een chromosoompje of de ernstige noodzaak voor een brilletje.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:35 schreef snetje het volgende:
ik snap dat hele AAP gedoe niet !!
waarom mag AAP niet en dikke KOE welof vette WALVIS .....
wat is er mis met apen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |