nee zal het effe mailen.:)quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Maar zijn er geen podcast van zijn uitzending te vinden of eea opname?
Ok haal ademquote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik geef regelmatig speeches voor groepen van een paar honderd man en dan ben ik niet nerveus. Misschien kwam het wel omdat ik echt boos was. Dat wijf denkt echt dat ze queen of the world is. fucking bitch is het
Dat wijf haalt het slechtste in je naar boven, ik snap het wel hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik geef regelmatig speeches voor groepen van een paar honderd man en dan ben ik niet nerveus. Misschien kwam het wel omdat ik echt boos was. Dat wijf denkt echt dat ze queen of the world is. fucking bitch is het
Dat durf ik niet ... daarom vind ik je een held dat je hebt gebeld !!!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Gaat er nog iemand bellen naar pink fm? Ik heb overigens ook fok nog even genoemd maar het ging zo snel en ik wilde goed overkomen maar ik werd er nerveus van dat ik wilde zeggen wat ik wilde zeggen lol
Heb ik ook vaak, als ik rustig ben kan ik een enorme bek opzetten, maar als ik een beetje opgefokt raakt dan gaat het allemaal niet zo heel vloeiend meer. Dus ik ben bij voorbaat al niet geschikt voor reality-programma'squote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij noemde overigens Nena een snol en Huub 13 in een dozijn en toen zei ik iets van nee hoor, maar Natasia is inderdaad unique, ik ken niemand die de kinderen zou dumpen of iets dergelijks.
De anderen maken ook geen TV op dit moment. Het ging voornamelijk over "tv maken tijdens de gescripte discussies". Buiten deze discussies is Sylvia altijd al actief geweest...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Ik vind Sil nog steeds geen tv maken met die tarotkaarten.
Ze is natuurlijk geen Angélique.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Ja, maar er zijn geen mods.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
Moet dit niet COS # 492 zijn?!
Patrick noemde natasia zijn beste vriendin..dus hij zat alleen maar te zuigen. Gewoon doen en pak haar hard aan.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef Judah het volgende:
Hmm,
Eigenlijk zou ik voor mijn werk (Wegener Dagbladen) die kooi in moeten en Natasia op een tegenovergestelde manier bewerken zoals die Patrick deed. Vrees toch echter dat ik gezien m'n duidelijke mening niet welkom ben en dat huis enigszins op de kop zou zetten...
Waaaahhhh, heerlijk, ik geniet van zulke caps.quote:
Dat is wel hard hoor, ze heeft wel kinderen...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef Gigageil het volgende:
Zullen we een actie houden ?
Iedereen met een printer maakt een stuk of 20 prints van die gore naaktfoto van Natasia en plakt ze in zijn/haar buurt op de muren, en bv in Centraal Station en door de hele stad.......![]()
![]()
Wat eeen top ideequote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef Gigageil het volgende:
Iedereen met een printer maakt een stuk of 20 prints van die gore naaktfoto van Natasia en plakt ze in zijn/haar buurt op de muren, en bv in Centraal Station en door de hele stad.......![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had het nog over haar ex en Endstra, dat ze een hoer is geweest (dat weet ik niet hoor, zei hij) Volgens mij heb ik ook nog over Brains valium zitten zeiken al weet ik dat niet zeker, stond wel op mijn kaartje..pff spannend zeg haha. Afijn volgens mij vond hij me te negatief want opeens moest ie het afkappen en vroeg ik het plaatje aan. Ik kookte van woede en zei dat hij Natasia niet een veer in d'r reet moest steken omdat ze echt wel 1 van de meest gehate personen van nederland is. Tevens zei hij dat ze echt een goede moeder is en zielsveel van haar kinderen houdt. Toen zei ik.."oh ik hoor haar nooit over die kinderen, soms over Wilgo, maar nooit over de kinderen..en ik volg de streams"
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
ik was in de uitzending...10 minuten lang lol
Denk dat de beste tactiek voor Natasia een combinatie van "rustige beledigende opmerkingen" en haar negeren als ze aan het schreeuwen is. Dus als ze gaat schreeuwen...gewoon laten uitpraten en opmerkingen maken zoals "is dat zo?" "oja?..interessant", om vervolgens verder te gaan met beledigingen. Of gewoon naar het plafond gaan staren als ze praat etc, of circeltjes blazen met je cigarette rookquote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef Judah het volgende:
Hmm,
Eigenlijk zou ik voor mijn werk (Wegener Dagbladen) die kooi in moeten en Natasia op een tegenovergestelde manier bewerken zoals die Patrick deed. Vrees toch echter dat ik gezien m'n duidelijke mening niet welkom ben en dat huis enigszins op de kop zou zetten...
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij noemde overigens Nena een snol en Huub 13 in een dozijn en toen zei ik iets van nee hoor, maar Natasia is inderdaad unique, ik ken niemand die de kinderen zou dumpen of iets dergelijks.
Eigenlijk ook geen radio...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Hij is gewoon als mediageil als haar. Ik denk dat ze maar kennis van elkaar zijn maar opeens zijn ze de beste vriendinnen van de wereld vanwege de media aandacht..Win-win actie.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Patrick noemde natasia zijn beste vriendin..dus hij zat alleen maar te zuigen. Gewoon doen en pak haar hard aan.
Ja uh ik plak ze wel naast die vermiste krolse kater ofzo. Sorry ... geen tijdquote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef Gigageil het volgende:
![]()
volgens mij heeft sylvia de teksten die bij de kaarten horen lichtelijk aangepast .... ehe ... zodat snol er in gaat gelovenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Hè eindelijk een reden waarom ik blij ben dat wij geen Centraal Station hebbenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef Gigageil het volgende:
![]()
Zo hier nog eenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hè eindelijk een reden waarom ik blij ben dat wij geen Centraal Station hebben![]()
Misschien krijgt hij nu wel zetpillen of injecties. Diazepam heb je in pillen, zetpillen, klysma's en injecties.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vaag verhaal. Brian gaat pas in maart naar de dokter. Tot die tijd moet hij zichzelf behelpen, heeft wel nieuwe ???? gekregen. Die werken beter dan dat commercieel spul. Natasia vraagt of het niet zeer doet. Valt wel mee volgens Brian ....... Zou hij spuiten krijgen ?
Wat is dat cheap foto van Les?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:15 schreef n1ek het volgende:
http://www.eengoudenkooi.nl/meetgreet.htm
lol
Oh, in dat geval ga ik weer op de bank liggen....... zo'n ongecontroleerde toestand hierquote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
Ja, maar er zijn geen mods.
Of een kaartje wat meer verhuld en dan als afzender succes ermee, groeten Dustyquote:Op maandag 19 februari 2007 23:15 schreef snetje het volgende:
[afbeelding]
leuk voor een kaartje ...voor brian![]()
Oude foto uit een shoot voor een castingbureau.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:19 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Wat is dat cheap foto van Les?![]()
Beterschap!!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, in dat geval ga ik weer op de bank liggen....... zo'n ongecontroleerde toestand hier![]()
* Leandra heeft t griepje van dr zoon overgenomen en is dus nu ziek, zwak en misselijk![]()
Doen jullie wel ff de updates en streamverslagen een beetje bijhouden?![]()
Niet te hopen dat hij zetpillen heeft en vervolgens keihard wordt genomen door Eric ..... We zien wel of Eric een keer als zombie rondloopt, dan weten we dat het gebeurt is ........quote:Op maandag 19 februari 2007 23:18 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij nu wel zetpillen of injecties. Diazepam heb je in pillen, zetpillen, klysma's en injecties.
hele oude die in de eerste weken van dgk ook in de telegraaf stond.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:19 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Wat is dat cheap foto van Les?![]()
welk haar ?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af of Natasia haar haar ontkroest.
Ja, ga maar naar bed. Dat adviseren wij je allemaal ....quote:Op maandag 19 februari 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
Ik zit mezelf nu af te vragen of het wijs is om vroeg naar bed te gaan, meestal als ik naar bed gaat gebeurt er wat.![]()
Goed gedaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ok ik vergeef haar maar ze moet het niet meer doen hoor!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:20 schreef Judah het volgende:
[..]
Oude foto uit een shoot voor een castingbureau.
Dat is niet nasty haar haar, dat is haar van een dode mevrouw uit India.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Ze scheert .......quote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
ohhhh met ze hoevelen ben jij dan ?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ga maar naar bed. Dat adviseren wij je allemaall ....![]()
Nee, haar paar eigen plukjes haar zijn helemaal ingevlochten en daar zijn strengen nephaar aan vastgenaaid. En nee, dat is geen grapje.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Moet wel !! Ilona heeft het strijkijzer verstoptquote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
je hebt haar zeker niet gezien vóór ze de extentions erin hadden gezetquote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Nasty's kroeshaar zit onder haar extensions ingevlochten op haar hoofdhuid.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |