abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46476397
Natasia en Brian hebben het nu over het drankgedrag van Amandel alsof ze echt 9 is.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_46476415
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:03 schreef Asqalani het volgende:
Sylvia rules, mooie ogen heeft ze ook vanavond!
Best wel veel make-up, heeft ze dat zelf erop gesmeerd?
pi_46476416
Ik had het nog over haar ex en Endstra, dat ze een hoer is geweest (dat weet ik niet hoor, zei hij) Volgens mij heb ik ook nog over Brains valium zitten zeiken al weet ik dat niet zeker, stond wel op mijn kaartje..pff spannend zeg haha. Afijn volgens mij vond hij me te negatief want opeens moest ie het afkappen en vroeg ik het plaatje aan. Ik kookte van woede en zei dat hij Natasia niet een veer in d'r reet moest steken omdat ze echt wel 1 van de meest gehate personen van nederland is. Tevens zei hij dat ze echt een goede moeder is en zielsveel van haar kinderen houdt. Toen zei ik.."oh ik hoor haar nooit over die kinderen, soms over Wilgo, maar nooit over de kinderen..en ik volg de streams"
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46476421
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef Mika25 het volgende:
En we blijven maar over "haar" praten Zo krijgen we haar nooit weg!
Ik doe er niet meer aan mee
Voor mij bestaat ze niet meer.
  maandag 19 februari 2007 @ 23:05:14 #105
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46476424
Gaan we nou ook de hele dag dat gezeik horen , maar nu van Amanda ipv Nena ?

Wat is het ook een gore mongool, wel neuken maar ook tegelijkertijd dat meisje zwartlullen.....
  maandag 19 februari 2007 @ 23:05:41 #106
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46476440
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt eng dit ik ben nog nooit in een radio uitzneding geweest..en ook al luisteren er maar 40 mensen toch heel eng:)

Ik zei dat ik de streams volgde en dat ze op youtube maar moesten zoeken naar natasia die heeft gezegd dat ze achter de schermen er wel voor zorgen dat ze er niet uit mag etc...

En ik vroeg The Creeps aan van Fedde Le Grand. Natasia is dus zijn beste vriend zei hij.
Volgende keer gewoon denken dat hij een domme koe is en dat je boven hem staat. Praten in het openbaar is niets anders dan zelfvertrouwen opbouwen. Maar, nogmaals, echt tof dat je hebt gebeld. Jammer dat ik het niet kon horen.
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_46476456
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had het nog over haar ex en Endstra, dat ze een hoer is geweest (dat weet ik niet hoor, zei hij) Volgens mij heb ik ook nog over Brains valium zitten zeiken al weet ik dat niet zeker, stond wel op mijn kaartje..pff spannend zeg haha. Afijn volgens mij vond hij me te negatief want opeens moest ie het afkappen en vroeg ik het plaatje aan. Ik kookte van woede en zei dat hij Natasia niet een veer in d'r reet moest steken omdat ze echt wel 1 van de meest gehate personen van nederland is. Tevens zei hij dat ze echt een goede moeder is en zielsveel van haar kinderen houdt. Toen zei ik.."oh ik hoor haar nooit over die kinderen, soms over Wilgo, maar nooit over de kinderen..en ik volg de streams"
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46476462
Gaat er nog iemand bellen naar pink fm? Ik heb overigens ook fok nog even genoemd maar het ging zo snel en ik wilde goed overkomen maar ik werd er nerveus van dat ik wilde zeggen wat ik wilde zeggen lol
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 23:06:19 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_46476471
Ennieweeeeeeeeeeeeeez, Snollie heeft weer gedronken dus Braaaaaaaaaaaaajen kan helaas weer niet neuken. Veel te opvallend. Jammer he , klote siegoloog.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46476472
Als Brian en Natasia er niet waren geweest, had Huub met Amanda geneukt. Nou eeeeeeeecht, dat had dus echt niet gekund he! Neuken met Amanda, tssss, wie zou dat durven doen
pi_46476475
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:03 schreef Asqalani het volgende:
Sylvia rules, mooie ogen heeft ze ook vanavond!
Mwah

maandag 19 februari 2007 @ 23:06:34 #112
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46476481
Geopperd = Oud Nederlands Woord uit de tijd dat er nog slaven rondliepen op de Antillen.....
  maandag 19 februari 2007 @ 23:06:36 #113
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46476482
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Toen zei ik.."oh ik hoor haar nooit over die kinderen, soms over Wilgo, maar nooit over de kinderen..en ik volg de streams"
LOL .... da's lelijk !!!
pi_46476483
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:05 schreef Gigageil het volgende:
Gaan we nou ook de hele dag dat gezeik horen , maar nu van Amanda ipv Nena ?

Wat is het ook een gore mongool, wel neuken maar ook tegelijkertijd dat meisje zwartlullen.....
Tja het is weer hetzelfde verhaal alleen nu andere naam .
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46476488
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Best wel veel make-up, heeft ze dat zelf erop gesmeerd?
Geen idee maar het staat wel mooi
  maandag 19 februari 2007 @ 23:06:49 #116
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46476489
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt eng dit ik ben nog nooit in een radio uitzneding geweest..en ook al luisteren er maar 40 mensen toch heel eng:)

Ik zei dat ik de streams volgde en dat ze op youtube maar moesten zoeken naar natasia die heeft gezegd dat ze achter de schermen er wel voor zorgen dat ze er niet uit mag etc...

En ik vroeg The Creeps aan van Fedde Le Grand. Natasia is dus zijn beste vriend zei hij.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_46476505
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Gaat er nog iemand bellen naar pink fm? Ik heb overigens ook fok nog even genoemd maar het ging zo snel en ik wilde goed overkomen maar ik werd er nerveus van dat ik wilde zeggen wat ik wilde zeggen lol
Ik heb Fok wel genoemd in mijn mail.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46476517
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:05 schreef Judah het volgende:

[..]

Volgende keer gewoon denken dat hij een domme koe is en dat je boven hem staat. Praten in het openbaar is niets anders dan zelfvertrouwen opbouwen. Maar, nogmaals, echt tof dat je hebt gebeld. Jammer dat ik het niet kon horen.
Ik geef regelmatig speeches voor groepen van een paar honderd man en dan ben ik niet nerveus. Misschien kwam het wel omdat ik echt boos was. Dat wijf denkt echt dat ze queen of the world is. fucking bitch is het
pi_46476534
De 2 debielen denken echt dat ze Amoebe aan het beschermen zijn. Het zijn de grootste viezerikken die er zijn.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46476555
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ik geef regelmatig speeches voor groepen van een paar honderd man en dan ben ik niet nerveus. Misschien kwam het wel omdat ik echt boos was. Dat wijf denkt echt dat ze queen of the world is. fucking bitch is het
Maar zijn er geen podcast van zijn uitzending te vinden of eea opname?
pi_46476556
Hij noemde overigens Nena een snol en Huub 13 in een dozijn en toen zei ik iets van nee hoor, maar Natasia is inderdaad unique, ik ken niemand die de kinderen zou dumpen of iets dergelijks.
pi_46476565
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Maar zijn er geen podcast van zijn uitzending te vinden of eea opname?
nee zal het effe mailen.:)
pi_46476569
quote:

[..]

Ok haal adem Natasia is zoveel drukte niet waard, die klote trol
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 19 februari 2007 @ 23:09:51 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46476597
Moet dit niet COS # 492 zijn?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 23:09:55 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_46476599
quote:

[..]

Dat wijf haalt het slechtste in je naar boven, ik snap het wel hoor.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')