Best wel veel make-up, heeft ze dat zelf erop gesmeerd?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:03 schreef Asqalani het volgende:
Sylvia rules, mooie ogen heeft ze ook vanavond!
Ik doe er niet meer aan meequote:Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef Mika25 het volgende:
En we blijven maar over "haar" pratenZo krijgen we haar nooit weg!
Volgende keer gewoon denken dat hij een domme koe is en dat je boven hem staat. Praten in het openbaar is niets anders dan zelfvertrouwen opbouwen. Maar, nogmaals, echt tof dat je hebt gebeld. Jammer dat ik het niet kon horen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt eng dit ik ben nog nooit in een radio uitzneding geweest..en ook al luisteren er maar 40 mensen toch heel eng:)
Ik zei dat ik de streams volgde en dat ze op youtube maar moesten zoeken naar natasia die heeft gezegd dat ze achter de schermen er wel voor zorgen dat ze er niet uit mag etc...
En ik vroeg The Creeps aan van Fedde Le Grand. Natasia is dus zijn beste vriend zei hij.
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik had het nog over haar ex en Endstra, dat ze een hoer is geweest (dat weet ik niet hoor, zei hij) Volgens mij heb ik ook nog over Brains valium zitten zeiken al weet ik dat niet zeker, stond wel op mijn kaartje..pff spannend zeg haha. Afijn volgens mij vond hij me te negatief want opeens moest ie het afkappen en vroeg ik het plaatje aan. Ik kookte van woede en zei dat hij Natasia niet een veer in d'r reet moest steken omdat ze echt wel 1 van de meest gehate personen van nederland is. Tevens zei hij dat ze echt een goede moeder is en zielsveel van haar kinderen houdt. Toen zei ik.."oh ik hoor haar nooit over die kinderen, soms over Wilgo, maar nooit over de kinderen..en ik volg de streams"
Mwahquote:Op maandag 19 februari 2007 23:03 schreef Asqalani het volgende:
Sylvia rules, mooie ogen heeft ze ook vanavond!
LOL .... da's lelijk !!!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Toen zei ik.."oh ik hoor haar nooit over die kinderen, soms over Wilgo, maar nooit over de kinderen..en ik volg de streams"
Tja het is weer hetzelfde verhaal alleen nu andere naam .quote:Op maandag 19 februari 2007 23:05 schreef Gigageil het volgende:
Gaan we nou ook de hele dag dat gezeik horen , maar nu van Amanda ipv Nena ?
Wat is het ook een gore mongool, wel neuken maar ook tegelijkertijd dat meisje zwartlullen.....![]()
![]()
Geen idee maar het staat wel mooiquote:Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Best wel veel make-up, heeft ze dat zelf erop gesmeerd?
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt eng dit ik ben nog nooit in een radio uitzneding geweest..en ook al luisteren er maar 40 mensen toch heel eng:)
Ik zei dat ik de streams volgde en dat ze op youtube maar moesten zoeken naar natasia die heeft gezegd dat ze achter de schermen er wel voor zorgen dat ze er niet uit mag etc...
En ik vroeg The Creeps aan van Fedde Le Grand. Natasia is dus zijn beste vriend zei hij.
Ik heb Fok wel genoemd in mijn mail.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Gaat er nog iemand bellen naar pink fm? Ik heb overigens ook fok nog even genoemd maar het ging zo snel en ik wilde goed overkomen maar ik werd er nerveus van dat ik wilde zeggen wat ik wilde zeggen lol
Ik geef regelmatig speeches voor groepen van een paar honderd man en dan ben ik niet nerveus. Misschien kwam het wel omdat ik echt boos was. Dat wijf denkt echt dat ze queen of the world is. fucking bitch is hetquote:Op maandag 19 februari 2007 23:05 schreef Judah het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon denken dat hij een domme koe is en dat je boven hem staat. Praten in het openbaar is niets anders dan zelfvertrouwen opbouwen. Maar, nogmaals, echt tof dat je hebt gebeld. Jammer dat ik het niet kon horen.
Maar zijn er geen podcast van zijn uitzending te vinden of eea opname?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik geef regelmatig speeches voor groepen van een paar honderd man en dan ben ik niet nerveus. Misschien kwam het wel omdat ik echt boos was. Dat wijf denkt echt dat ze queen of the world is. fucking bitch is het
nee zal het effe mailen.:)quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Maar zijn er geen podcast van zijn uitzending te vinden of eea opname?
Ok haal ademquote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik geef regelmatig speeches voor groepen van een paar honderd man en dan ben ik niet nerveus. Misschien kwam het wel omdat ik echt boos was. Dat wijf denkt echt dat ze queen of the world is. fucking bitch is het
Dat wijf haalt het slechtste in je naar boven, ik snap het wel hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |