Koninklijk meervoud?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:41 schreef clauwheee het volgende:
Hier zijn we!
ik kijk wel eens naar de Trosquote:Op maandag 19 februari 2007 22:53 schreef clauwheee het volgende:
Wij niet nee. Ik ook niet. Jij?
Had je die dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of zet ik nu mijn geloofwaardigheid op het spel ?
daar ben ik wel al die tijd vanuit gegaanquote:Op maandag 19 februari 2007 22:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Had je die dan?
da's best aardig van jequote:Op maandag 19 februari 2007 23:03 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk dat ik iedereen een fijne avond ga wensen
Another lesson learned.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar ben ik wel al die tijd vanuit gegaan![]()
je wilt bourbon?quote:
Crouching Golfer, Hidden Cat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij zit nu vast in de struiken om haar te vangen.
Dan zijn de buren wakker, kunnen ze meehelpen zoekenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja zoiets ja. Een megafoon zal weinig uithalen.
Nope, nog geen spoor van haar te vinden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is ze al teruggevonden?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk er niet meer van op golfer.
Shit man.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:01 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeuh een 5 terug. Morgen proberen iemand om te praten anders een half jaar kansloos![]()
Kansloos binnen mijn reeds aanwezige kansloosheid
Ik deed het net ff naquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja zoiets ja. Een megafoon zal weinig uithalen.
Sucks.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:01 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeuh een 5 terug. Morgen proberen iemand om te praten anders een half jaar kansloos![]()
Kansloos binnen mijn reeds aanwezige kansloosheid
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Gelukkig maar. Ik was al opgebleven, maar kan nu met een gerust hart naar bed...
Goede poes hoor, dat je de buurt muisvrij houdt.quote:
Hey, Dickie!quote:
Niet te veel schreeuwen aubquote:
Mijn stem die loopt steeds verder weg, maar verderquote:
Als je tijd over houdt, moet je toch even naar de linkjes in mijn signature kijkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:39 schreef VoreG het volgende:
nu al klaar voor de rest van de nacht. Gelukkig heb ik studieboeken meegenomen
Donequote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je tijd over houdt, moet je toch even naar de linkjes in mijn signature kijken
Spanje heb je dit weekend gemist, waarvoor dankquote:
Ik denk ik gun de rest ook een kansje. Ik sta nog steeds eerste neem ik aan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Spanje heb je dit weekend gemist, waarvoor dank
Geen idee, dat komt allemaal na de carnavalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk ik gun de rest ook een kansje. Ik sta nog steeds eerste neem ik aan?
Hoe lang duurt dat kutfeest nog?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geen idee, dat komt allemaal na de carnaval
ja heel hypocriet! Wat dat betreft mag je dan ook geen kerstmis vierenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat kutfeest nog?
Ik las laatst dat het steeds minder populair wordt, goede zaak!
Sowieso vind ik de mensen die carnaval vieren een stelletje watjes, wel feestvieren, maar het vasten daarna laten schieten.
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 04:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja heel hypocriet! Wat dat betreft mag je dan ook geen kerstmis vieren![]()
Wel vriendelijk glimlachen naar onze receptioniste he?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:05 schreef appelsientje het volgende:
Nu maar weer eens gaan opletten bij de cursus
Ellenquote:
ze ontmoet iig Joe' Oi Oi Oi' Hachemquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ellen. Speelde echt goed op het einde
.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:05 schreef pascalheister het volgende:
Net even in overleg gezeten hier, hoor je dat de vriendin van de bedrijfsleider nog maar een paar weken te leven heeft, ze komt uit zwitserland, hij gaat er vandaag ook naar toe. Vorig jaar is die zus van haar al overleden, Wat een hel voor hem en die ouders zeg, binnen een jaar dadelijk 2 dochters kwijt![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:05 schreef pascalheister het volgende:
Net even in overleg gezeten hier, hoor je dat de vriendin van de bedrijfsleider nog maar een paar weken te leven heeft, ze komt uit zwitserland, hij gaat er vandaag ook naar toe. Vorig jaar is die zus van haar al overleden, Wat een hel voor hem en die ouders zeg, binnen een jaar dadelijk 2 dochters kwijt![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wel vriendelijk glimlachen naar onze receptioniste he?
Gezellig bericht op de vroege morgen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:05 schreef pascalheister het volgende:
Ben er alquote:
Wat een onzinnige weddenschap zeg. Kan men het niet gewoon bij wedstrijdresultaten houdenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
In Italie kun je nu bij Unibet gokken op wanneer het stadion in Napoli weer open zal gaan voor seizoenkaarthouders
Kan het sarcasme aan de andere kant er ook nog wel in zien hoor...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
In Italie kun je nu bij Unibet gokken op wanneer het stadion in Napoli weer open zal gaan voor seizoenkaarthouders
Ja, ik heb wel genoten. Ik ben wel naar een erg rustige kroeg geweest, maar dat beviel me wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:41 schreef lookinforyou het volgende:
Bos was carnaval leuk?
Hopelijk wordt het vanavond nog leuker![]()
maar vrees dat we dik gaan verliezen
dat mag je hopen........quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel genoten. Ik ben wel naar een erg rustige kroeg geweest, maar dat beviel me wel.
Ik heb ook niet de verwachting dat PSV gaat winnen van Arsenal, toch wordt het hopelijk een mooie wedstrijd.
Ik ook niet hoor, moet morgenochtend gewoon weer aan de slagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:45 schreef Ole het volgende:
Ik heb verdorie geen voorjaarsvakantie meer![]()
Hadden we tot vorig jaar nog wel. Zomaar 5 vakantiedagen weg!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, moet morgenochtend gewoon weer aan de slag
quote:
Ik heb de rest van de week nog vrijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:45 schreef Ole het volgende:
Ik heb verdorie geen voorjaarsvakantie meer![]()
Dat is balen inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Hadden we tot vorig jaar nog wel. Zomaar 5 vakantiedagen weg!
Ik alleen donderdagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb de rest van de week nog vrij
Bij mij ook, geen vrij deze of volgende week. Wel in de zomer een extra week als ik wil.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Hadden we tot vorig jaar nog wel. Zomaar 5 vakantiedagen weg!
Hey waar zijn de foto's!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:39 schreef rubbereend het volgende:aalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
dadelijk naar Eindhoven
bij mijn vrienden op de fototoestellen! Als ik ze eenmaal heb gooi ik wel wat online!quote:
Net zoals je zou doen met een foto waarop je zit te pokeren zekerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij mijn vrienden op de fototoestellen! Als ik ze eenmaal heb gooi ik wel wat online!
oja nou dan kan die meteen mee online!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net zoals je zou doen met een foto waarop je zit te pokeren zeker
Quoted for irony.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net zoals je zou doen met een foto waarop je zit te pokeren zeker
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij mijn vrienden op de fototoestellen! Als ik ze eenmaal heb gooi ik wel wat online!
Dat soort dingen doe ik nou nooitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:46 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde vannacht m'n buurjongen om 6 uur binnen strompelen en om 9 uur weer naar zijn werk gaan. Die zal een zware dag hebben.![]()
Tnx!quote:
Heb ik het eindelijk gevonden, is niemand onlinequote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:52 schreef Bluezz het volgende:
Pascal, wat vreselijk
Ole, het gaat prima, ik heb het ook wel eens gebruikt op mijn werk
Je ziet alleen niet dat mensen iets zeggen, dat is lastig...
Dat is lastig dan inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb ik het eindelijk gevonden, is niemand online![]()
Ach, ik mag nu weer gezellig vergaderen. mijn favoriete bezigheid op mijn werkquote:
Waar zie jij datquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke partij tussen Berdych en Youzhny in Ahoy'.
Dat komt omdat tong het ook nog ff moet opstartenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:52 schreef Ole het volgende:
Heb ik het eindelijk gevonden, is niemand online![]()
M'n vriend is al 2 dagen onbereikbaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat komt omdat tong het ook nog ff moet opstarten
http://webmessenger.msn.com/?mkt=nl-nl Klik eens?quote:
En je bent onlinequote:Aanmelden bij MSN Web Messenger
Ter controle van uw identiteit voor MSN Web Messenger moet u uw wachtwoord bevestigen.
E-mailadres
tong800@hotmail.com invullen
Wachtwoord invullen
Heeft Clauwheee je besmet?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Kut man, ik ben brak. Ik vrees keelontsteking, heb gisteren zelfs de hele avond aan het water gezeten. Vrouwlief ligt ook gesneuveld in bed...
Zaterdag en zondag tot half 4/4 uur volgehouden, gisteren toch maar om half 2 afgetaaid. Kijk, als het nu aan het bier zou liggen dan kun je jezelf nog de schuld geven hè...quote:
Ja, op het Hinthamereinde bekeken en een stukje vanuit de Bar le Duc. Ik vind die wagens van dit en vorig jaar 10x niks, op een enkele uitzondering na. Zo'n roze tulp met een groene kikker erin ken ik nu wel. Die losse groepjes worden daarentegen wel steeds leuker en zelfs soms gewoon goed grappig. Jij?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog naar de optocht geweest DD?
Welke?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:00 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Prins Carnaval.
Lukt niet bluezz m'n PC is echt over stuur.Ik kan ook niet emailen. Een vriend van me heeft zolang een programmaatje geïstalleerd zodat ik wel kan Fokken. Vraag me niet hoe het kan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://webmessenger.msn.com/?mkt=nl-nl Klik eens?
[..]
En je bent online
Ik was al om half 2 op de markt en die optocht was daar pas rond 4 uur ofzo. Dus was al redelijk blauw toen ie aankwam. Vond hem ook tegenvallen dus toen zijn we maar naar de kroeg gegaan. Heel weinig van gezien dus. Vond sowieso de sfeer op straat een beetje tegenvallen. In de kroegen was het des te gezelliger (en drukkerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja, op het Hinthamereinde bekeken en een stukje vanuit de Bar le Duc. Ik vind die wagens van dit en vorig jaar 10x niks, op een enkele uitzondering na. Zo'n roze tulp met een groene kikker erin ken ik nu wel. Die losse groepjes worden daarentegen wel steeds leuker en zelfs soms gewoon goed grappig. Jij?
Ben de intocht gaan kijken in de Kruisstraat, op de hoek bij Kees en een stukje in de Vughterstraat. Toen de twee koters erbij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik was al om half 2 op de markt en die optocht was daar pas rond 4 uur ofzo. Dus was al redelijk blauw toen ie aankwam. Vond hem ook tegenvallen dus toen zijn we maar naar de kroeg gegaan. Heel weinig van gezien dus. Vond sowieso de sfeer op straat een beetje tegenvallen. In de kroegen was het des te gezelliger (en drukker) eindeindelik wat gegeten en de avond/nacht afgesloten in Zandhazendurp.
Ook, verder Kleine werelt Jheronimus 2x bellen hof van holland en dan ben ik er vast nog een paar vergeten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben de intocht gaan kijken in de Kruisstraat, op de hoek bij Kees en een stukje in de Vughterstraat. Toen de twee koters erbij.
Kroegen waren afgeladen vol ja, ben vooral in kroegen geweest en weinig op straat gebleven. Waar kom jij, de Parade?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
eerst de Utreg-selectie, nu ook al DD en zijn vrouw .. die Clau is wel bezig
![]()
![]()
Bosquote:
Dat is KLB dat kan nogquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:57 schreef tong80 het volgende:
Appelsientje je vraag wie Faas Wilkes is is geëvenaard.
Wim Kieft
Hahaha ja iddquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:57 schreef tong80 het volgende:
Appelsientje je vraag wie Faas Wilkes is is geëvenaard.
Wim Kieft
je moet wat als je vrijgezel bentquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
eerst de Utreg-selectie, nu ook al DD en zijn vrouw .. die Clau is wel bezig
![]()
![]()
Zo goed alsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bos
Helemaal klaar voor vanavond ??
Inderdaad, daar komen ook niet-voetballiefhebbers. Die weten zoiets vaak niet.quote:
Mooi mooi... ik heb er zin in !!quote:
Idd in VBL komen enkel liefhebbersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar komen ook niet-voetballiefhebbers. Die weten zoiets vaak niet.
Natuurlijk niet altijd. Maar iemand die het spelletje al een tijdje volgt en al even meepost in VBL, moet toch enige kennis hebben wat betreft de grotere Nederlandse voetballers ooit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:27 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idd in VBL komen enkel liefhebbers![]()
Gelderse schijven met bier een italiaanse aardappelschotelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:55 schreef Suijk het volgende:
Hier rösti vandaag.
Uiteraard, maar dat hoef je niet altijd te laten zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:27 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idd in VBL komen enkel liefhebbers![]()
Nog even en het wordt opgediend.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn papa staat te kokerellen nu. Iets met biefstuk/tartaar ofzo, ik ben weer benieuwd.
20.45quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:15 schreef Ole het volgende:
Hoe laat begint het vanavond?
20:45 natuurlijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:15 schreef Ole het volgende:
Er zijn er 1200 uitgedeeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:15 schreef Suijk het volgende:
Ik zag net dat er een aantal Arsenal supporters een boerenkiel aan hebben.
Minimalisme! Een begrijpelijk woordje Nederlands erbij kan geen kwaad hoorquote:
Klopt, die krijgen ze van PSV vanwege het Carnaval.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:15 schreef Suijk het volgende:
Ik zag net dat er een aantal Arsenal supporters een boerenkiel aan hebben.
Meen je niet. Hoeveel wordt het?quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Minimalisme! Een begrijpelijk woordje Nederlands erbij kan geen kwaad hoor
Zou het? Ik dacht dat ze na de wedstrijd op het boerenland gingen werken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, die krijgen ze van PSV vanwege het Carnaval.
ik denk dat Arsenal wel gaat winnen (helaas)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:19 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Meen je niet. Hoeveel wordt het?
Wat een supporterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik denk dat Arsenal wel gaat winnen (helaas)
Nog zo'n kennerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:27 schreef Gollemrulez het volgende:
Zonder Van Persie blijft er weinig over
Ik steek niet voor niets mn tong uit m'n smiley.quote:
Ik ben realistisch. Een supporter van N.E.C. roept toch ook niet hard dat ze van PSV gaan winnen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een supporter
Wat is er mis met PSV
Half 7 volgens mijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:15 schreef Ole het volgende:
Een bal.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:27 schreef Gollemrulez het volgende:
Zonder Van Persie blijft er weinig over
[afbeelding]
Wat een vergelijking. Je hebt de kampioen van Nederland die 2 jaar geleden nog halve finalist waren. Tegen Arsenal die dit jaar zeker geen kampioen in Engeland worden. Ik kan niet zo goed tegen dat gekleineer van Nederlandse clubs. Zo blijf je klein.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben realistisch. Een supporter van N.E.C. roept toch ook niet hard dat ze van PSV gaan winnen.
We hebben gewoon minder kwaliteit dan Arsenal, dat is gewoon zo. die halve finale zie ik als een eenmalige uitschieter.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking. Je hebt de kampioen van Nederland die 2 jaar geleden nog halve finalist waren. Tegen Arsenal die dit jaar zeker geen kampioen in Engeland worden. Ik kan niet zo goed tegen dat gekleineer van Nederlandse clubs. Zo blijf je klein.
Ik denk dat je X-factor bedoelt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:40 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik volg idols niet dit jaar na de voorronde zie net de finalist die toegejuigd wordt door geilende pubermeisjes. Helaas voor hen zag ik iin één oogopslag dat die gozer zo homo is als de Paus Katholiek.
Ik snap dat echt niet Bos. Je hebt verdomme de laatste 15 jaar de drie beste spitsen van de wereld in huis gehad.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We hebben gewoon minder kwaliteit dan Arsenal, dat is gewoon zo. die halve finale zie ik als een eenmalige uitschieter.
Ja, maar met alleen spitsen kom je er niet. Nu hebben wel wel een van de beste keepers ter wereld in wording. Maar dat is gewoon te weinig om echt hoge ogen te gooien in Europa. Arsenal zal over twee wedstrijden gewoon de terechte winnaar zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet Bos. Je hebt verdomme de laatste 15 jaar de drie beste spitsen van de wereld in huis gehad.
Ik ben sprakeloos.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar met alleen spitsen kom je er niet. Nu hebben wel wel een van de beste keepers ter wereld in wording. Maar dat is gewoon te weinig om echt hoge ogen te gooien in Europa. Arsenal zal over twee wedstrijden gewoon de terechte winnaar zijn.
Zal Groningen wel winnen denk ik. PSV stelt echt niks voor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:49 schreef clauwheee het volgende:
Vanavond PSV, zin in. Heb ik weer wat te doen!
Komende zaterdag de FC tegen PSV, ben dr eens niet bij..
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal Groningen wel winnen denk ik. PSV stelt echt niks voor.
Iddquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:24 schreef Suijk het volgende:
Welnee, Bos, beetje vertrouwen. Zo goed zijn die nou ook weer niet.
Understatements zijn best cool.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien ben ik inderdaad wat pessimistisch [..]
komt niet goed vanavondquote:
Dat ziet iedereen van boven de 16 toch wel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:40 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik volg idols niet dit jaar na de voorronde zie net de finalist die toegejuigd wordt door geilende pubermeisjes. Helaas voor hen zag ik iin één oogopslag dat die gozer zo homo is als de Paus Katholiek.
Nou, die bleef weer lang open.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:45 schreef tong80 het volgende:
De gozer die de finale heeft gehaald is zo gay als de neten.
FF stangen
Ik zal wat azijn voor je bewaren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:09 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 gaat naar het station en het stadion. Tot morgen![]()
Nou laat die maar staan voor donderdagquote:
Positief denkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
komt niet goed vanavond![]()
PSV heeft sinds de winterstop bagger gespeeld, waarom zou dat nu ineens anders zijn?
En geen Farfan, maar Tardelli![]()
Borisz ik wist niet dat je dislecties was. Waar is Cruijff nog ?quote:
Ik had het over Kluivertquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Borisz ik wist niet dat je dislecties was. Waar is Cruijff nog ?
Die is geblesseerd.quote:
Ik heb graag ongelijk vanavond.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Positief denken
Anders heeft het voor mij al geen zin meer om te kijken vanavond.
Celticquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:15 schreef DIGGER het volgende:Celtic - Milan kijken, kan wel eens een bijzonder leuke match worden met zo'n gehandicapt Milan en Celtic dat er altijd direct vol in kleunt.
Je kent er maar twee ?quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik heb graag ongelijk vanavond.....
Celtic, Rangers, Hearts, Aberdeen, Dundee Utd, Falkirk, Hibernians. Valt wel mee hoor, ik denk dat Borisz ook wel op zoveel komt.quote:
Hallo hee, ik heb mijn vriendin een jaar geleden gevraagd en je hebt al meer geregeld dan ik nu.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:39 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig.. vorige week mijn vriendin ten huwlijk gevraagd...
En nu hebben we al een dag planning, de kerk geregeld, gemeentehuis en zeer waarschijnlijk hebben we de band ook al... en een plek waar het feest gehouden gaat worden
Eerst een dag naar de sauna, ff lekker relaxen, daarna zouden we gaan uit eten... en zijn nog ff langs de plek gereden waar ons huis komt.. en daar heb ik haar gevraagdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef clauwheee het volgende:
Kut, dat heb ik gemist Sientje!! Hoe heb je dr gevraagd???
Hup PSV.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hallo hee, ik heb mijn vriendin een jaar geleden gevraagd en je hebt al meer geregeld dan ik nu.
Beetje sarcasme mag wel hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Celtic, Rangers, Hearts, Aberdeen, Dundee Utd, Falkirk, Hibernians. Valt wel mee hoor, ik denk dat Borisz ook wel op zoveel komt.
Niet zo denigrerend over de jeugd. Niet iedereen heeft 60 jaar levenservaring, maar dat zegt niet veel.
Sorry dat ik niet meekijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef appelsientje het volgende:
wel saai op zo'n hotelkamer voetbal kijken...
En ik maar wachten en wachtenquote:
Ik ga niet zeggen dat je meer geregeld hebt dan ik (mag ook niet, begin juni is voor ons de datum alquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hallo hee, ik heb mijn vriendin een jaar geleden gevraagd en je hebt al meer geregeld dan ik nu.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat je meer geregeld hebt dan ik (mag ook niet, begin juni is voor ons de datum al), maar je hebt inderdaad al heel veel geregeld!
* Eilanden deze post opstuurt naar Appeldinnetjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik maar wachten en wachten![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden deze post opstuurt naar Appeldinnetje![]()
43quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WAAR!
Sientje ze hebben me het verkeerde kamernummer gegeven denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |