quote:
Ik heb de rest van de week nog vrijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:45 schreef Ole het volgende:
Ik heb verdorie geen voorjaarsvakantie meer![]()
Dat is balen inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Hadden we tot vorig jaar nog wel. Zomaar 5 vakantiedagen weg!
Ik alleen donderdagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb de rest van de week nog vrij
Bij mij ook, geen vrij deze of volgende week. Wel in de zomer een extra week als ik wil.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Hadden we tot vorig jaar nog wel. Zomaar 5 vakantiedagen weg!
Hey waar zijn de foto's!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:39 schreef rubbereend het volgende:aalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
dadelijk naar Eindhoven
bij mijn vrienden op de fototoestellen! Als ik ze eenmaal heb gooi ik wel wat online!quote:
Net zoals je zou doen met een foto waarop je zit te pokeren zekerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij mijn vrienden op de fototoestellen! Als ik ze eenmaal heb gooi ik wel wat online!
oja nou dan kan die meteen mee online!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net zoals je zou doen met een foto waarop je zit te pokeren zeker
Quoted for irony.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net zoals je zou doen met een foto waarop je zit te pokeren zeker
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij mijn vrienden op de fototoestellen! Als ik ze eenmaal heb gooi ik wel wat online!
Dat soort dingen doe ik nou nooitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:46 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde vannacht m'n buurjongen om 6 uur binnen strompelen en om 9 uur weer naar zijn werk gaan. Die zal een zware dag hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |