Tnx!quote:
Heb ik het eindelijk gevonden, is niemand onlinequote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:52 schreef Bluezz het volgende:
Pascal, wat vreselijk
Ole, het gaat prima, ik heb het ook wel eens gebruikt op mijn werk
Je ziet alleen niet dat mensen iets zeggen, dat is lastig...
Dat is lastig dan inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb ik het eindelijk gevonden, is niemand online![]()
Ach, ik mag nu weer gezellig vergaderen. mijn favoriete bezigheid op mijn werkquote:
Waar zie jij datquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke partij tussen Berdych en Youzhny in Ahoy'.
Dat komt omdat tong het ook nog ff moet opstartenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:52 schreef Ole het volgende:
Heb ik het eindelijk gevonden, is niemand online![]()
M'n vriend is al 2 dagen onbereikbaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat komt omdat tong het ook nog ff moet opstarten
http://webmessenger.msn.com/?mkt=nl-nl Klik eens?quote:
En je bent onlinequote:Aanmelden bij MSN Web Messenger
Ter controle van uw identiteit voor MSN Web Messenger moet u uw wachtwoord bevestigen.
E-mailadres
tong800@hotmail.com invullen
Wachtwoord invullen
Heeft Clauwheee je besmet?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Kut man, ik ben brak. Ik vrees keelontsteking, heb gisteren zelfs de hele avond aan het water gezeten. Vrouwlief ligt ook gesneuveld in bed...
Zaterdag en zondag tot half 4/4 uur volgehouden, gisteren toch maar om half 2 afgetaaid. Kijk, als het nu aan het bier zou liggen dan kun je jezelf nog de schuld geven hè...quote:
Ja, op het Hinthamereinde bekeken en een stukje vanuit de Bar le Duc. Ik vind die wagens van dit en vorig jaar 10x niks, op een enkele uitzondering na. Zo'n roze tulp met een groene kikker erin ken ik nu wel. Die losse groepjes worden daarentegen wel steeds leuker en zelfs soms gewoon goed grappig. Jij?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog naar de optocht geweest DD?
Welke?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:00 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Prins Carnaval.
Lukt niet bluezz m'n PC is echt over stuur.Ik kan ook niet emailen. Een vriend van me heeft zolang een programmaatje geïstalleerd zodat ik wel kan Fokken. Vraag me niet hoe het kan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://webmessenger.msn.com/?mkt=nl-nl Klik eens?
[..]
En je bent online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |