Celtic, Rangers, Hearts, Aberdeen, Dundee Utd, Falkirk, Hibernians. Valt wel mee hoor, ik denk dat Borisz ook wel op zoveel komt.quote:
Hallo hee, ik heb mijn vriendin een jaar geleden gevraagd en je hebt al meer geregeld dan ik nu.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:39 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig.. vorige week mijn vriendin ten huwlijk gevraagd...
En nu hebben we al een dag planning, de kerk geregeld, gemeentehuis en zeer waarschijnlijk hebben we de band ook al... en een plek waar het feest gehouden gaat worden
Eerst een dag naar de sauna, ff lekker relaxen, daarna zouden we gaan uit eten... en zijn nog ff langs de plek gereden waar ons huis komt.. en daar heb ik haar gevraagdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef clauwheee het volgende:
Kut, dat heb ik gemist Sientje!! Hoe heb je dr gevraagd???
Hup PSV.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hallo hee, ik heb mijn vriendin een jaar geleden gevraagd en je hebt al meer geregeld dan ik nu.
Beetje sarcasme mag wel hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Celtic, Rangers, Hearts, Aberdeen, Dundee Utd, Falkirk, Hibernians. Valt wel mee hoor, ik denk dat Borisz ook wel op zoveel komt.
Niet zo denigrerend over de jeugd. Niet iedereen heeft 60 jaar levenservaring, maar dat zegt niet veel.
Sorry dat ik niet meekijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef appelsientje het volgende:
wel saai op zo'n hotelkamer voetbal kijken...
En ik maar wachten en wachtenquote:
Ik ga niet zeggen dat je meer geregeld hebt dan ik (mag ook niet, begin juni is voor ons de datum alquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hallo hee, ik heb mijn vriendin een jaar geleden gevraagd en je hebt al meer geregeld dan ik nu.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat je meer geregeld hebt dan ik (mag ook niet, begin juni is voor ons de datum al), maar je hebt inderdaad al heel veel geregeld!
* Eilanden deze post opstuurt naar Appeldinnetjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik maar wachten en wachten![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden deze post opstuurt naar Appeldinnetje![]()
43quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WAAR!
Sientje ze hebben me het verkeerde kamernummer gegeven denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |