Nee hoor.. Er zijn zat redenen waarom iemand zo lang wacht..quote:
Als jij denkt dat hij hier beter past laten we hem staan..quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef djayzz het volgende:
Dit is toch SEX of niet dan
Ik heb opzich wel behoefte, maar zei is er nog niet klaar voor, en daar heb ik dan respect voor.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:23 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Je bent een vent van 21, hebt ruim twee jaar een relatie en geen behoefte aan sex...
Klinkt niet echt gezond![]()
En hoe oud is 'zei'?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel behoefte, maar zei is er nog niet klaar voor, en daar heb ik dan respect voor.
Da's wel netjesquote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel behoefte, maar zei is er nog niet klaar voor, en daar heb ik dan respect voor.
Heel netjes van jequote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:17 schreef djayzz het volgende:
Ik ben 21 en mijn vriendin is 18
Ik zal proberen volgende keren mijn reacties te bundelen
En bedankt.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef Enchanter het volgende:
Misscien is zij vroeger wel misbruikt en is ze bang voor seks![]()
Maar als ik jou was zou ik gewoon zolang naar de hoeren gaan![]()
Dat komt omdat die arme jongen nog niet weet wat hij mist.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Heel netjes van je![]()
Denk niet dat er veel mannen zijn die zo'n tijd willen wachten.
Ik zou best sex willen, maar wil het haar niet opdringen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef Frutsel het volgende:
Respect in elk geval dat je zo lang wilt/kunt wachten.
Opdringen lijkt me ook afstotend werken...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar wil het haar niet opdringen.
ZEI was idd een typfout.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, for fuck sakes, kap es met die ZEI ZIJ DAT ZEI ZIJ DAT ZEI heel verwarrend en fout was
Ondertussen nueckt ze buiten de deur met tig anderen..
Handwerk is bij haar;) maar heb nou ook niet echt behoefte dat ze dat bij mij doet.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Opdringen lijkt me ook afstotend werken...
Kan zijn dat ze die gevoelens/verlangens niet heeft... al doet ze dus wel handwerk enzo... (bij jou neem ik aan)
Doet ze het met zichzelf ?Mag jij het bij haar? Misschien schaamt ze zich...
Tja..de ene heeft die behoeftes vroeg, de ander laat... de één is vroeg nieuwsgierig, de ander laat. Tegenwoordig kan je d'r bijna niet meer omheen en gebeurd het al vroeg om je heen. Als er geen geloofsmotief is, tja.. dan blijft het wachten...Maar goed, ik kan me voorstellen dat dat geduld op een gegeven moment op raakt
![]()
Succes![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Handwerk is bij haar;) maar heb nou ook niet echt behoefte dat ze dat bij mij doet.
Zelf vingeren doet ze niet.
Nee, maar heb wel het gevoel dat het voor de zomer er wel van komt.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:52 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Als ze nog twee jaar wil wachten, doe jij dat dan?
jawel, maar had in sexualiteit forum al posts gezien van jongens die nooit masturbeerden, dat lijkt me dan ook weer niksquote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit moet een grap zijn.
Masturbeer je dan zelf wel eens
En dan? Als ze 18 is heeft ze er opeens wel allemaal zin in?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel het gevoel dat het voor de zomer er wel van komt.
(ze wordt namelijk dan 18, ja schreef wel dat ze 18 was, maar dat was typfoutje:P)
Weet niet, is misschien een psychologische grens.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En dan? Als ze 18 is heeft ze er opeens wel allemaal zin in?
Handwerk lijkt me anders een prima tussenweg...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Handwerk is bij haar;) maar heb nou ook niet echt behoefte dat ze dat bij mij doet.
Zelf vingeren doet ze niet.
Aha!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet niet, is misschien een psychologische grens.
ze woont trouwens wel 140 km van me vandaan, en we zijn allebei nog student.
zie haar dus 1 keer per week, soms 1 keer in de 2 weken
zie een paar posts hierbovenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:57 schreef SunChaser het volgende:
heb je wel seks met je zelf of ook dar geen behoefte aan?
ze is nogal kinderlijk, misschien ligt het daaraan. ze is niet religieus en van haar ouders mag ik ook al lang op haar kamer slapen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:05 schreef Lkw het volgende:
Klinkt allemaal nogal vaag.
Wees eens duidelijker over waarom ze afhoudt?
Ok nu ben ik ook overtuigdquote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef djayzz het volgende:
Als we droogneuken is ze wel bang dat ze zwanger wordt. dat houdt haar ook tegen denk ik.
Gewoon na het zingen de kerk uit, veilig genoeg!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als we droogneuken is ze wel bang dat ze zwanger wordt. dat houdt haar ook tegen denk ik.
Apart. Vooral dat ze zelf niet masturbeert (als dat inderdaad klopt). Zolang ze dat niet doet, kun jij het wel schudden, denk ik. Masturberen heeft namelijk ook nogal te maken met jezelf leren kennen, vertrouwd raken met jezelf, wat prettig is, wat niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
ze is nogal kinderlijk, misschien ligt het daaraan. ze is niet religieus en van haar ouders mag ik ook al lang op haar kamer slapen.
ze vindt het heel fijn als ik aan haar zit, alleen denk ik dat ze zich schaamt voor haar schaamstreek, ben nog niet verder dan de onderbroek geweest namelijk.
Heb haar al verteld dat er goede voorbehoedsmiddelen zijn (zoals een implantaat wat hormonen uitscheid) maar daar wilde ze nog niet mee beginnen.
Dan was er dus toch iets mis mee.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:13 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zei/zij gehad, maar toch is m'n post weg.
Jeetje, zit haar seksuele voorlichting wel goed? Zoek 's wat rond op internet naar sites die skes en voorbehoedsmiddelen uitleggen. Ik zou ook de boot afhouden als je meteen over spiraaltjes ed begintquote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
ze is nogal kinderlijk, misschien ligt het daaraan. ze is niet religieus en van haar ouders mag ik ook al lang op haar kamer slapen.
ze vindt het heel fijn als ik aan haar zit, alleen denk ik dat ze zich schaamt voor haar schaamstreek, ben nog niet verder dan de onderbroek geweest namelijk.
Heb haar al verteld dat er goede voorbehoedsmiddelen zijn (zoals een implantaat wat hormonen uitscheid) maar daar wilde ze nog niet mee beginnen.
Over anticonceptie hebben we het al gehad, ze wilde geen condoom. Ze kwam zelf ook met die anticonceptie.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Apart. Vooral dat ze zelf niet masturbeert (als dat inderdaad klopt). Zolang ze dat niet doet, kun jij het wel schudden, denk ik. Masturberen heeft namelijk ook nogal te maken met jezelf leren kennen, vertrouwd raken met jezelf, wat prettig is, wat niet.
Ik zou trouwens niet over implantaten die hormonen afscheiden beginnen, daar voelt ze zich vast niet relaxter door vermoed ik. Condoom is beter te bevatten en klinkt al minder afschrikwekkend.
Ze heeft echt de biologielessen niet gevolgd of wel?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan je door voorvocht ook zwanger raken ofniet?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze heeft echt de biologielessen niet gevolgd of wel?
Maar goed, je kunt ook altijd nog samen masturberen, pijpen, beffen en noem maar op. Je hoeft er niet direct vol in natuurlijk. Daar zou je mee kunnen beginnen, maar als ze dat al niet wil, hm.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Over anticonceptie hebben we het al gehad, ze wilde geen condoom. Ze kwam zelf ook met die anticonceptie.
De pil is ze bang dat ze die vergeet...
Hmm, als het tegen die tijd nog niet zo ver is (zomer) dan is dat wel een goede inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien moet je d'r voor haar verjaardag een vibrator geven of zo, misschien gaat ze daarmee wel wat experimenteren en komt ze er zo achter dat sex niet per definitie eng is of nageslacht veroorzaakt.
Je hoeft niet te wachten tot ze jarig is natuurlijk, morgen zijn de winkels ook openquote:Op maandag 19 februari 2007 23:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hmm, als het tegen die tijd nog niet zo ver is (zomer) dan is dat wel een goede inderdaad
Iddquote:Op maandag 19 februari 2007 23:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je hoeft niet te wachten tot ze jarig is natuurlijk, morgen zijn de winkels ook open
Ziet ze het zelf als probleem eigenlijk?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Iddmaar dat durf ik dan weer niet. ze ziet me al aankomen.
en ik ook
![]()
Denk dat ik het van het weekend nog eens met haar ga spelen, misschien kom ik langzamerhand wat verder.
ze kan er niet makkelijk over praten idd.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ziet ze het zelf als probleem eigenlijk?
Doet ze er verlegen over of gedecideerd?
Juist daarom ben ik er voorzichtig mee, maarja, loop nu inmiddels enkele maanden met de gedachten rond dat ik graag wil...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:36 schreef Lkw het volgende:
Doe in ieder geval niet iedere keer dat je haar ziet een poging, dan krijgt het iets beladends. Sex moet wel leuk zijn, en luchtig en vrij. Alles wat moet is namelijk vervelend.
Hmm jah,quote:Op maandag 19 februari 2007 23:45 schreef Lkw het volgende:
Tja man, ik weet het ook niet. Ik zou toch eens proberen om samen te masturberen, dat is voor haar hopelijk nog wel redelijk veilig. Dan is dat slipje tenminste eindelijk een keer uit en hoeft ze toch niet direct aan den penetratie. Misschien een eerste stap.
Je hoeft niet persé tegen het plafond aan te spuiten toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hmm jah,
maar dan nog een vraag. ik masturbeer altijd op het toilet, als je het in bed doet geeft het toch zo'n rotzooi?
En een condoom eromheen vind ik niet fijn
thnx, hoop dat ik morgen nog wat reacties krijg over hoe ik dit het beste aan kan pakken.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé tegen het plafond aan te spuiten toch?
Als je ergens een doekje of desnoods een pleerol paraat houdt, kan het hartstikke geciviliseerd en netjes.
En anders gooi je naderhand de boel gewoon in de was, wat maakt het uit
vind jij een condoom niet fijn of zij? want ik zag je eerder zeggen dat zij niet aan de condoom wil, maar als ik dit lees heb jij het liever ook niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hmm jah,
maar dan nog een vraag. ik masturbeer altijd op het toilet, als je het in bed doet geeft het toch zo'n rotzooi?
En een condoom eromheen vind ik niet fijn
Waarom niet?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:27 schreef djayzz het volgende:
Over anticonceptie hebben we het al gehad, ze wilde geen condoom.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:12 schreef Maeghan het volgende:
Hm, ik kan me echt niet voorstellen dat dit waar is... =/
Een meisje dat er met 18 niet aan toe is, dat kan ik me met enige fantasie nog voorstellen. Een jongen van 21 die alleen op het toilet masturbeert omdat het anders zo'n zooitje wordt in bed? Zo ver rijkt mijn verbeelding niet.
Ik zou toch denken dat als je op die leeftijd na zo'n relatie geen zin in seks hebt en je nog schaamt bij je partner, dat ze dan ofwel een enorm trauma moet hebben ergens van, of dat ze gewoon geen zin heeft in hem in het bijzonder. Maar goed, eigenlijk geloof ik er geen moer van.
Gelukkig zijn er buiten jouw verbeelding ook mensen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:12 schreef Maeghan het volgende:
Een meisje dat er met 18 niet aan toe is, dat kan ik me met enige fantasie nog voorstellen. Een jongen van 21 die alleen op het toilet masturbeert omdat het anders zo'n zooitje wordt in bed? Zo ver reikt mijn verbeelding niet.
Ik zou toch denken dat als je op die leeftijd na zo'n relatie geen zin in seks hebt en je nog schaamt bij je partner, dat ze dan ofwel een enorm trauma moet hebben ergens van, of dat ze gewoon geen zin heeft in hem in het bijzonder. Maar goed, eigenlijk geloof ik er geen moer van.
Nou, ik zou het ook niet zo snel proberen eigenlijk. Droogneuken, rukken, vingeren op dezelfde avond terwijl ik totaal geen anticonceptie gebruik, neh. Het risico is megaklein, maar ik neem het gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef knep het volgende:
[..]
Ik was al afgehaakt bij het droogneuken en het misschien zwanger worden
Dat begrijp ik, het gaat ook niet per se om dit ene specifieke punt maar om de gehele context waarin het geplaatst wordtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:41 schreef releaze het volgende:
[..]
Nou, ik zou het ook niet zo snel proberen eigenlijk. Droogneuken, rukken, vingeren op dezelfde avond terwijl ik totaal geen anticonceptie gebruik, neh. Het risico is megaklein, maar ik neem het gewoon niet.
(heb ook ooit na een onvrijwillige pijpbeurt mezelf laten testen op aids, de kans is ontzettend klein, maar dat ga ik gewoon niet wagen, dat wil ik gewoon zeker weten)
mja ik het hoor het wel vaker, niets is te dol. Kijk, sommige mensen zijn into hele heftige BDSM, vinden we allemaal niet vreemd meer, maar als je ernstig terughoudend ben kunnen we het alleen maar voorstellen bij een hardcore eo-jongerendagbezoeker. Ik vind het niet zo vreemde contextquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:42 schreef knep het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, het gaat ook niet per se om dit ene specifieke punt maar om de gehele context waarin het geplaatst wordt.
Ik ben beide niet, maar begin gewoon veeeeeeeel later met sex dan de rest van Fok! ongeveer..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:47 schreef releaze het volgende:
[..]
mja ik het hoor het wel vaker, niets is te dol. Kijk, sommige mensen zijn into hele heftige BDSM, vinden we allemaal niet vreemd meer, maar als je ernstig terughoudend ben kunnen we het alleen maar voorstellen bij een hardcore eo-jongerendagbezoeker. Ik vind het niet zo vreemde context
Ik moet toegeven dat ik hier ook afhaak als het gaat om de geloofwaardigheid van TS...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:12 schreef Maeghan het volgende:
Een meisje dat er met 18 niet aan toe is, dat kan ik me met enige fantasie nog voorstellen. Een jongen van 21 die alleen op het toilet masturbeert omdat het anders zo'n zooitje wordt in bed? Zo ver reikt mijn verbeelding niet.
Ja, idd,quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:01 schreef Camplo het volgende:
Zit ze ooit op jou als jullie aant zoenen zijn?
En krijg jij dan geen enorme dikke boner?
Of wordt zij niet geil?
Damn
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef djayzz het volgende:
Ik heb al twee en een half jaar een relatie en we hebben nog geen sex.
hebben we nog niet echt behoefte aan. Zijn er meer mensen die een lange relatie hebben zonder sex, want in deze tijd hoor ik daar weinig over.
Zij is 17 en ik ben 21. ze woont 140 km van me vandaan dus zie ik haar maar een keer in de 1 á 2 weken
Lees het topic verder ook even, dan weet je wat meer waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zul je na 2,5 jaar ook niet meer krijgen
Dit hele topic is een hoop bullshit, ten eerste heb je geen probleem je vindt het allemaal best zo, je vraagt je af of er meer frigide figuren op Fok zitten, nee dus, opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lees het topic verder ook even, dan weet je wat meer waar je het over hebt.
luister.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lees het topic verder ook even, dan weet je wat meer waar je het over hebt.
Wil je tips?? Zeg dan tegen haar dat je wilt neuken!! Dat is mijn tip! Niet haar gaan verdedigen, gewoon zeggen, ik wil seks, ik wil het nu en anders tief je maar n end op.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:42 schreef djayzz het volgende:
Idd, tis niet allemaal even duidelijk, sorry
gevoelens zijn ook moeilijk te omschrijven
probeerde wat meningen en tips van mede Fok!kers te krijgen. heb ik gehad.
Slotje
Thnx, hier heb ik tenminste iets aanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef Étoile het volgende:
Als het idd echt zo is, dan is het idd een best bijzondere situatie tegenwoordig. Je zegt dat ze wel opgewonden wordt, maar nog niets wil doen. Is dat omdat ze niet wil of niet durft? Hebben jullie daar wel eens een echt open gesprek over gehad?
Het lijkt me sowieso goed als ze (en jij misschien ook|) zich wat meer verdiept over dingen als zwanger raken e.d., bijv. een site als sexwoordenboek.nl legt dingen vrij duidelijk uit.
Het feit dat ze zich wel wil laten vingeren, maar jou niet wil aftrekken oid vind ik ook niet helemaal zuiver, wel de lusten, maar niet de lasten. Misschien is dat samen masturberen wel een goed idee of elkaar helemaal masseren/aanraken (ook daar) om meer lichamelijk vertrouwd te raken.
Voel je iig niet schuldig of raar als je het eens ter sprake brengt, het is eigenlijk alleen maar heel gezond en normaal dat je er wel behoefte aan hebt
Misschien kunnen jullie proberen het samen te zien als een leuke spannende ontdekkingsreis. Je bent met iemand waar je nu al jaren vertrouwd mee bent, dat is juist wel fijn. Ga anders eens samen een middagje die site doorspitten, lachen om 'gekke' dingen, maar zo wel een hoop leren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnx, hier heb ik tenminste iets aan
Vinger jij een hele goede vriendin dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:44 schreef het.ismij het volgende:
oke,..heel apart..
Zijn jullie niet gewoon goede vrienden?
Voor vrienden doe je toch (bijna) allesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vinger jij een hele goede vriendin dan?
Nee, maar MIJN vriendin neuk ik welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
zoals veelal in een gezonde relatie gebeurd,quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee, maar MIJN vriendin neuk ik wel
en dan niet na 2en half jaar er nog een x een topic over openen,quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:54 schreef Camplo het volgende:
Als dr kut nat is issie dat ook voor een pik.
SIM-PÈL
umzz ja, en wel meer ook...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mmja dat is redelijk normaal hoor, als iemand even wat hulp nodig heeft moet je ff helpen, that's what friends are for.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
TS weet waarschijnlijk niet hoe hij een vrouw moet laten genieten...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:18 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Dat dacht TS ook toen ie er 2.5 jaar geleden aan begon![]()
Ik zal eens beter mijn best doen van het weekendquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:20 schreef VlaDje het volgende:
[..]
TS weet waarschijnlijk niet hoe hij een vrouw moet laten genieten...
tenminste, dat denk ik wat dr aan de hand is...
Ze zou ook wel niet misbruikt wezen als ze zich laat vingeren....
hij doet t gewoon niet lekker genoeg waarschijnlijk![]()
Goedzo, en gaat ipv met je hand eens met je mond naar beneden..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zal eens beter mijn best doen van het weekend
Al gedaan, alleen dat slipje wil maar niet uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Goedzo, en gaat ipv met je hand eens met je mond naar beneden..
Als dat nog niets uithaald heeft ze een gevoelloze kut![]()
jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:18 schreef Camplo het volgende:
Als je dr wilt beffen wat doet ze dan?
Blokkeert ze je?
owjah met jou kan ik praten!!quote:
Het lukt heel goed om haar opgewonden te krijgen zonder dat ik bij haar slip komquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:36 schreef het.ismij het volgende:
[..]
owjah met jou kan ik praten!!![]()
![]()
This works every time.
oke en serieus.
besteeds inderdaad aandacht aan de rest van het lichaam! borsten/tepels zijn erg belangrijk o.a. in het spel!
Check hoe een vrouw totaal gek krijgen voor hint & tips.
Niet opgewonden genoeg zotezien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het lukt heel goed om haar opgewonden te krijgen zonder dat ik bij haar slip kom
* het.ismij kan het niet laten om een reactie hierop te geven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het lukt heel goed om haar opgewonden te krijgen zonder dat ik bij haar slip kom
Dat denk je nu waarschijnlijk al een jaar of twee?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:05 schreef djayzz het volgende:
Ik ben blij dat mijn vriendin niet een type is die gelijk op de eerste dag met een jongen neukt.
Het gaat nu wel erg langzaam, maar dat komt wel.
Er is tot nu toe een goede reactie gegeven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:05 schreef djayzz het volgende:
Ik hou verdomme van haar!!!!
Ik ben blij dat mijn vriendin niet een type is die gelijk op de eerste dag met een jongen neukt.
Reacties als: "ik neuk der zelf wel" heb ik niks aan, dus hou die voor je
Je wilt haar niet dwingen maar toch realiseer je jezelf dat het niet normaal is... wat is de opzet dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik wil haar niet dwingen, dat doe jij blijkbaar wel
Als ik haar moet dwingen om sex met me te hebben, ben je toch ook niet goed wijs ofwel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je wilt haar niet dwingen maar toch realiseer je jezelf dat het niet normaal is... wat is de opzet dan?
Doe ik toch, en ik praat er zelfs op een forum overquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:12 schreef Camplo het volgende:
Praat erover
Jah maar ons hoef je niet te neuken vriendquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doe ik toch, en ik praat er zelfs op een forum over
Lol, doe ik ook wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah maar ons hoef je niet te neuken vriend![]()
Praat er met je vriendin over.
Jij denkt dat ik de afgelopen 2,5 jaar niet gepraat heb erover?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef Sjonnjoop het volgende:
Als iets niet normaal is en je vervolgens 2.5 jaar niet normaal verder gaat zonder te praten en duidelijk te krijgen over waarom ze frigide is dan ben je wel behoorlijk kansloos bezig.
Stop, dit was mijn intentie, meer nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef Sjonnjoop het volgende:
Ok, dus je hebt het geprobeerd het werkt niet, nu ga je je af vragen of er anderen zijn, en nee het lijkt er niet op.
Ik ga eens proberen samen te masturberen, of samen te douchen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef Sjonnjoop het volgende:
Wat ga je nu dan precies doen waardoor het als magic wel werkt?
Ok.... en dit had je niet in die afgelopen tijd al eens kunnen proberen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Stop, dit was mijn intentie, meer niet
[..]
Ik ga eens proberen samen te masturberen, of samen te douchen.
eventueel sexwoordenboek.nl samen bekijken of een vibrator kopen zijn ook nog opties.
En vooral altijd goed blijven praten met haar natuurlijk
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
of een vibrator kopen zijn ook nog opties.
je hebt ook een serieuze reactie van mij gewistquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Énorme zooi bagger opgeruimd. De briljante humor die bepaalde mensen hier lijken te hebben kan weggelaten worden. Ik beloof dat we het niet zullen missen.
Herhalen die handel!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je hebt ook een serieuze reactie van mij gewist![]()
hij was misschien hard, maar wel serieus
Staat ze onder de douche in dr bikiniquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef djayzz het volgende:
Mijn vriendin had voor valentijn een douche zeep gekocht voor mij.
Heb net met haar gebeld en voorgesteld om die van het weekend samen te proberen onder de douche. Dat leek haar wel een leuk idee, dus misschien komt toch nog alles goed![]()
Je moet niet douchen, dat vind ze eng, ga in bad met veel schuim, veeeeeel veiliger en meer kans op succesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef djayzz het volgende:
Heb net met haar gebeld en voorgesteld om die van het weekend samen te proberen onder de douche. Dat leek haar wel een leuk idee, dus misschien komt toch nog alles goed![]()
Ik kan het me niet herinneren. Als hij serieus was is hij misschien meegegaan in de opruimactie, zonder het bedoeld te hebben, sorry.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je hebt ook een serieuze reactie van mij gewist![]()
hij was misschien hard, maar wel serieus
* het.ismij rolt van ze stoel van het lachen, alleen al van het idee,.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:53 schreef Camplo het volgende:
[..]
Staat ze onder de douche in dr bikini![]()
Als dat zo is dan veeg me op.
Ik zal het hier laten wetenquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:06 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij rolt van ze stoel van het lachen, alleen al van het idee,.![]()
![]()
TS: oke, en nu maar "hopen" dat die j er van het weekend ook nog is.
Ik zie mijn vriendin van het weekend pas weerquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:26 schreef Camplo het volgende:
Al updates?
Ik douche me s'ochtends altijd![]()
Geen fantasieën van Viola Holt svp.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin van het weekend pas weer![]()
Of wil je updates over hoe ik me alleen douche?
Wil ze nu wel met je douchen danquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin van het weekend pas weer![]()
Of wil je updates over hoe ik me alleen douche?
Ligt ook een beetje aan het gedrag...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:11 schreef Camplo het volgende:
Douchen met een wijf dan heb je al een tent tussen je benen staan zonder tentzeil.
alle respect gaat ook uit naar TS uiteraardquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik zou het niet volhouden, na 2 jaar relatie nog geen seks...
Okay, maar zodra dat klaar isquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan het gedrag...
Als mn vriendin zich aan het scheren is wordt ik dr niet anders van![]()
Wanneer het klaar is moet dr even aangezeten worden iddquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Okay, maar zodra dat klaar is![]()
![]()
@ TS geef eens pic van je vriendin... ben benieuwd of het een moqql is.
En anders check je gewoon dr ass... hail to the king babyquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wanneer het klaar is moet dr even aangezeten worden idd![]()
ik ben ook benieuwd![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wil ze nu wel met je douchen dan![]()
Btw,, woont je vriendin in Urk of Staphorst?![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef djayzz het volgende:
Ik zal vanavond eens eentje uploaden, ben nu niet thuisquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Okay, maar zodra dat klaar is![]()
![]()
@ TS geef eens pic van je vriendin... ben benieuwd of het een moqql is.
Haha, fack it, sta je daar in je blote tokes...quote:
Dat is iig niet 2.5 jaar in een relatie geen sex hebbenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:22 schreef Nosh het volgende:
normaal
Voor mij al sinds 16:15!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
Is het al weekend, Camplo?
quote:
TS wel... tenminste, als ie de kans krijgt:quote:Je gaat toch niet wachten tot het weekend is met neuken.
Dus een beetje onzinnig om nu al naar de neukstand van zaken te informerenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef djayzz het volgende:
Heb net met haar gebeld en voorgesteld om die van het weekend samen te proberen onder de douche.
Echt, ik heb wat idiote, waardeloze opmerkingen gezien in dit topic, maar deze steekt er echt met kop en schouders bovenuitquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef Corelli het volgende:
at OP
dan doe je echt iets verkeert
kijk, ik heb nog nooit een relatie gehad, dan kom je automatisch niet aan sex toe (sex wat is dat eigenlijk? ken ik niet?). Maar als ik er een had dan zou ik wel eventjes gaan uitvogelen wat dat sex nu inhieldHelaas voor mij heb ik geen relatie
kut
Thnx, maar hoop dat er snel verandering in komtquote:
Er doet zich vast wel 's een gelegenheid voor, zoiets heeft gewoon tijd nodig..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnx, maar hoop dat er snel verandering in komt
soms iets te veel tijdquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:17 schreef Ludger het volgende:
[..]
Er doet zich vast wel 's een gelegenheid voor, zoiets heeft gewoon tijd nodig..![]()
Wat zij zegtquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt, ik heb wat idiote, waardeloze opmerkingen gezien in dit topic, maar deze steekt er echt met kop en schouders bovenuit
Ik snap wel waarom ik bij haar blijf, omdat ik van haar hou !! Liefde kan toch ook zonder sex? misschien in de belevingswereld van vele jongeren niet, maar bij mij wel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef mirannie het volgende:
Ik heb de eerste 2 pagina's gelezen, maar ben er wel uit eigenlijk... Allereerst snap ik niet wat je op 21jarige leeftijd nog doet met een kinderachtig meisje (zoals je haar zelf beschreven hebt). Ze gaat wel erg ver in haar preutsheid, maar denk eerlijk gezegd dat ook jij wel eens wat losser mag worden...
Je jeugd verneuken zonder sex... en het dan pas leren kennen als je 55 bent en viagra nodig hebt tssskquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ik bij haar blijf, omdat ik van haar hou !! Liefde kan toch ook zonder sex? misschien in de belevingswereld van vele jongeren niet, maar bij mij wel.
Lees pagina 3 en 4 ook even, dan weet je meer waar je het over hebt![]()
Liefde kan absoluut zonder sex, maar helemaal gezond is het niet hoor. En zeker niet als jij toch onderhand wel wat wilt. En aangezien gelijkwaardigheid in een relatie toch heel belangrijk is, en dat zijn jullie gewoon echt niet. Ik bedoel het echt niet rot ofzo, maar liefde is nou eenmaal niet de sleutel tot alles al lijkt het dat soms wel te zijn. En dan heb ik het dus echt niet alleen over de sex, maar om sowieso al het feit dat jij haar kinderachtig noemt... Wat ik ook wel weer begrijp hoor na wat ik gelezen heb.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ik bij haar blijf, omdat ik van haar hou !! Liefde kan toch ook zonder sex? misschien in de belevingswereld van vele jongeren niet, maar bij mij wel.
Gelezen hoor, mening ongewijzigd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
wauwquote:
Al mijn vorige oplossingen en suggesties zijn weggemodquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wauwmeneer komt na 4 pagina's met een opmerking
bravo![]()
Ik wordt dr zelfs nu al een beetje geil vanquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:49 schreef Camplo het volgende:
Wat je ook kunt doen.
Ga morgen 500 waxinelichtjes kopen. Koop 2 aanstekers.
Bestel bij Lush.nl wat bubbling zeep met een goed geurtje... schop je ouders ff tijdelijk het huis uit komende zaterdag. zet alle lampjes neer door het hele huis. Koop van die rozenblaadjes gevallen met geurtjes eraan.
Strooi als een malloot die dingen door het hele huis. Zorg dat alle 500 de lichtjes branden (kost ff maar dan heb je ook wat).
Laat het bad warmlopen en zorg dat je van die elementen erin hebt hangen die het warm houden. Dim alle lichten door er rood crepe papier voor te hangen.
Zorg voor massageolie, glijmiddel (OP WATERBASIS!!!) en leen bij mij maar wat Knuffelrock muziek![]()
Als je vriendin dat ziet jonge, dan begint die kut te druppelen zo erg dat je maybe niet eens het bad helemaal vol hoeft te laten lopen en heb je knallende seks gek dat wil je niet weten!!!
Trust me it works!
PS. Scheer je schaamhaar weg!!!
Lezen we van de week dat zijn huis is afgebrandquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:49 schreef Camplo het volgende:
Wat je ook kunt doen.
Bestel bij Lush.nl wat bubbling zeep met een goed geurtje... schop je ouders ff tijdelijk het huis uit komende zaterdag. zet alle lampjes neer door het hele huis. Koop van die rozenblaadjes gevallen met geurtjes eraan.
Strooi als een malloot die dingen door het hele huis. Zorg dat alle 500 de lichtjes branden (kost ff maar dan heb je ook wat).
...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:49 schreef Camplo het volgende:
Wat je ook kunt doen.
Laat het bad warmlopen en zorg dat je van die elementen erin hebt hangen die het warm houden. Dim alle lichten door er rood crepe papier voor te hangen.
Zorg voor massageolie, glijmiddel (OP WATERBASIS!!!) en leen bij mij maar wat Knuffelrock muziek![]()
Als je vriendin dat ziet jonge, dan begint die kut te druppelen zo erg dat je maybe niet eens het bad helemaal vol hoeft te laten lopen en heb je knallende seks gek dat wil je niet weten!!!
Trust me it works!
PS. Scheer je schaamhaar weg!!!
Nee.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
Pass dit eens door naar dribbel_ wil je!
Attenooie, na 500 kaarsjes aansteken heb ik geen zin meer in whatso-ever.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:49 schreef Camplo het volgende:
Wat je ook kunt doen.
Was het de lush zeep of rozenblaadjes die het voor je deden?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wordt dr zelfs nu al een beetje geil van![]()
Deze opmerking maak ik meestal op maandag al btw... dan valt de week best meequote:
500 waxinelichtjes is inderdaad niet niets..quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Deze opmerking maak ik meestal op maandag al btw... dan valt de week best mee![]()
nu hopen dat hij al waxinelichtjes en rozenblaadjes heeft gekocht![]()
Anders krijg je dat nooit bij mekaar in 2 dagen![]()
Dit topic moet toch een keer vol, anders komt er nooit een einde aan deze treurloze teneergang van het image van TS.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Hou 's op met de slowchat en onzinnige posts.
Idd.. En bang zijn om 'm te vergeten is nergens voor nodig, als je er zo bang voor bent vergeet je 'm uberhaupt niet zo snel, en er zijn genoeg trucjes om eraan herinnerd te worden (desnoods belt of smst TS elke avond even om haar erop te wijzen)quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef mirannie het volgende:
Oh ja, en dan nog de anti conceptie... ze heeft overal wel een smoes voor, onvoorstelbaar. Breng haar gewoon naar de dokter voor een recept voor de pil, want die angst die ze heeft, blijft sowieso zo lang ze geen anticonceptie heeft.
Waarschijnlijk schrikt haar dat juist nog meer af, eigenlijk moet je niet praten maar doen, als je er 'droog' over praat klinkt alles heel eng en vreemd, maar als je eenmaal bezig bent en zij is in de stemming kan je door bepaalde dingen te doen steeds een stapje verder komen. Zoals dit weekend misschienquote:En ik zou haar als ik jou was eens wat "harder" toespreken. Je kan wel lief blijven zeggen dat je op haar wacht, maar uit haar zelf gebeurd er zeker niks.
Maar dat heeft ie dus eigenlijk al geprobeerd. Hij mag haar wel vingeren, maar dan met slip aan. En tot op heden is hij dus nog geen stap verder gekomen. Ik denk serieus niet dat het werkt hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Waarschijnlijk schrikt haar dat juist nog meer af, eigenlijk moet je niet praten maar doen, als je er 'droog' over praat klinkt alles heel eng en vreemd, maar als je eenmaal bezig bent en zij is in de stemming kan je door bepaalde dingen te doen steeds een stapje verder komen. Zoals dit weekend misschien
Das waar idd.. daarom is het ook lastig om er een oplossing voor te vinden, behalve te wachtenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie dus eigenlijk al geprobeerd. Hij mag haar wel vingeren, maar dan met slip aan. En tot op heden is hij dus nog geen stap verder gekomen. Ik denk serieus niet dat het werkt hoor.
je doelt op het vingeren met slipje aan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie dus eigenlijk al geprobeerd. Hij mag haar wel vingeren, maar dan met slip aan. En tot op heden is hij dus nog geen stap verder gekomen. Ik denk serieus niet dat het werkt hoor.
Hahaha, nee, ik bedoel door langzaam aan verder te gaan. Hij is nu al 2 en half jaar bezig om die slip uit te krijgen. Op dit tempo hebben ze sex tegen de tijd dat hij met pensioen gaat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je doelt op het vingeren met slipje aan?
Idd, dat hoop ik dus ook. we gaan het zien van het weekend, heb 50 waxinelichtjes, ik denk dat ik mijn ouders naar de bioscoop stuur vrijdag of zaterdagavond, en dan maar kijken hoe ver ik komquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Das waar idd.. daarom is het ook lastig om er een oplossing voor te vinden, behalve te wachten
Maargoed, misschien is die douche een stap in de goede richting
50 maarquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, dat hoop ik dus ook. we gaan het zien van het weekend, heb 50 waxinelichtjes, ik denk dat ik mijn ouders naar de bioscoop stuur vrijdag of zaterdagavond, en dan maar kijken hoe ver ik kom![]()
Nah op een dag is ze zwanger en ze heeft geen idee hoe dat nou kan. En dan komt er zo'n klein negertje uit tevoorschijn oid, tegen die tijd zal TS het ook wel doorhebben denk ik.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, nee, ik bedoel door langzaam aan verder te gaan. Hij is nu al 2 en half jaar bezig om die slip uit te krijgen. Op dit tempo hebben ze sex tegen de tijd dat hij met pensioen gaat.
Hoho, als ze naakt naast je staat dan nog niet meteen met die waxinelichtjes beginnen te wapperen vriend.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, dat hoop ik dus ook. we gaan het zien van het weekend, heb 50 waxinelichtjes, ik denk dat ik mijn ouders naar de bioscoop stuur vrijdag of zaterdagavond, en dan maar kijken hoe ver ik kom![]()
Ik krijg een beetje de indruk dat je weliswaar 2,5 jaar hebt gewacht, maar dat je min of meer hebt besloten dat het wachten nu maar eens afgelopen moet zijn. Niet onlogisch misschien, maar dat wil niet zeggen dat je nu ineens met zevenmijlslaarzen op je doel moet afstevenen. Je zult het nog steeds met kleine stapjes moeten doen, als deze relatie en je vriendin je lief zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn, na 2,5 jaar stel jij toch ook je eisen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje de indruk dat je weliswaar 2,5 jaar hebt gewacht, maar dat je min of meer hebt besloten dat het wachten nu maar eens afgelopen moet zijn. Niet onlogisch misschien, maar dat wil niet zeggen dat je nu ineens met zevenmijlslaarzen op je doel moet afstevenen. Je zult het nog steeds met kleine stapjes moeten doen, als deze relatie en je vriendin je lief zijn.
Nee, in 2,5 jaar tijd hadden ze samen rustig toe kunnen groeien naar seks. Nu ineens zeggen: ik heb 2,5 jaar gewacht, uit die broek en neuken zal niet echt goed werken, vermoed ik zoquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn, na 2,5 jaar stel jij toch ook je eisen?![]()
Dus m.a.w. als niemand had gezegd doe ff rustig was de TS z'n relatie dit weekend probably ten einde.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, in 2,5 jaar tijd hadden ze samen rustig toe kunnen groeien naar seks. Nu ineens zeggen: ik heb 2,5 jaar gewacht, uit die broek en neuken zal niet echt goed werken, vermoed ik zo
Camplo heeft de relatie gered zeg maarquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dus m.a.w. als niemand had gezegd doe ff rustig was de TS z'n relatie dit weekend probably ten einde.
TS hoeveel ervaring heb je met meisjes?
Met zn kaarsjes ideequote:Op donderdag 22 februari 2007 13:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Camplo heeft de relatie gered zeg maar![]()
Jah maar als je nog nooit samen gedouched hebt lijkt het me geen idee massaal het huis om te bouwen tot een plaatselijk Kama Sutra darkroom. Lijkt me dat die vriendin zo hard schrikt dat ze spontaan wegrent.quote:
Die van mij die zou me werkelijk waar direct om de nek springen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah maar als je nog nooit samen gedouched hebt lijkt het me geen idee massaal het huis om te bouwen tot een plaatselijk Kama Sutra darkroom. Lijkt me dat die vriendin zo hard schrikt dat ze spontaan wegrent.
Ik zou er gewoon een leuk weekendje van maken. Boek een leuk hotelletje in een leuke stad, ga overdag leuke dingen samen doen. Daarna kan je bv samen douchen of in bad gaan, hotelkamer paar kaarsjes kan idd wel leuk zijn. Maar om dat bij papa en mama te gaan doen... Totally boringquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah maar als je nog nooit samen gedouched hebt lijkt het me geen idee massaal het huis om te bouwen tot een plaatselijk Kama Sutra darkroom. Lijkt me dat die vriendin zo hard schrikt dat ze spontaan wegrent.
Ik ben toch wel wat origineler op dat gebiedquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jealousy's a motherfocker isnt it?![]()
Als ik er 1 heb zal ze het vast wel waarderen. Ooit wel wat romantische shit gedaan jah maar dat leverde 0,0 problemen op en een knallende avondquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die van mij die zou me werkelijk waar direct om de nek springen...
Zo romantisch ben ik nou ook weer niet normaal![]()
Hij wil haar neuken, niet ten huwelijk vragenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon een leuk weekendje van maken. Boek een leuk hotelletje in een leuke stad, ga overdag leuke dingen samen doen. Daarna kan je bv samen douchen of in bad gaan, hotelkamer paar kaarsjes kan idd wel leuk zijn. Maar om dat bij papa en mama te gaan doen... Totally boring
Wij met z'n allen wel denk ik maar TS heeft probably zo'n meisje waarbij de eerste ook de ware en de enige en de echte moet zijn, en alles perfect moet gebeuren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben toch wel wat origineler op dat gebied
Daarom... Maar maak er dan wat leuks van... Meisje komt bij hm om te gaan douchenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wij met z'n allen wel denk ik maar TS heeft probably zo'n meisje waarbij de eerste ook de ware en de enige en de echte moet zijn, en alles perfect moet gebeuren.
leest het topic is,quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom... Maar maak er dan wat leuks van... Meisje komt bij hm om te gaan douchenJa ik vind t echt lame
Ga weg joh met je quasi grappige opmerkingen. Het is gewoon leuk om een meisje te verrassen en verwennenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hij wil haar neuken, niet ten huwelijk vragen![]()
en daarvoor hoef je echt niet een weekendje wegquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga weg joh met je quasi grappige opmerkingen. Het is gewoon leuk om een meisje te verrassen en verwennen![]()
Hij is niet abnormaal maar Adam & Eva waren ook niet getrouwd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:59 schreef Schlampfe het volgende:
Lijkt me geen enkel probleem hoor TS, sommige mensen hier denken dat je meteen niet spoort als je nog geen sex hebt gehad na zo'n tijd, maar kan het prima begrijpen. Voor sommige mensen is het namelijk nog wel speciaal, aldanniet uit geloofsovertuigingen.
Lekker toch, lekker dicht tegen elkaar aan kruipen onder de douche,quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:21 schreef djayzz het volgende:
Ik weet zeker dat ze de kaarsjes heel leuk gaat vinden:) en dat douchen wilde ze ook proberen, verder ga ik dit weekend nog niet hoor;)
Heb zojuist nog wat leuke films gedownload, en heb nog wat horror films liggen, dat vinden we allebei leukquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Lekker toch, lekker dicht tegen elkaar aan kruipen onder de douche,
uiteraard de billetjes even poetsen...
kan een leuke avond worden, mits je daarna samen nog iets leuks gaat doen uiteraard![]()
Thnxquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:24 schreef VlaDje het volgende:
iig, succesondanks het af en toe lullige posten wat ik deed, gun ik het je wel
![]()
of post het hier anders ff hoe het gegaan isquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef Camplo het volgende:
Ik ben ook fucking benieuwd.
Als je genueckt hebt wel ff een PM sturen naar moi svp.
Ben zaterdagnacht toch pas rond 05:30 thuis
Komt voor de bakker, maar neucken zal er nog wel niet van komen deze weekquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
of post het hier anders ff hoe het gegaan is![]()
Een reeks yeahquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Komt voor de bakker, maar neucken zal er nog wel niet van komen deze week![]()
volgende week het vervolg![]()
als het uit is gaat ze met jan en alleman let op me woorde.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:05 schreef djayzz het volgende:
Jij weet natuurlijk precies hoe het zitquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef deepart het volgende:
als het uit is gaat ze met jan en alleman let op me woorde.
Jij schijnbaar niet anders had je der allang mee geneuktquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk precies hoe het zit![]()
was ze vorige maand ook, dus het klopt welquote:
quote:
Ja, duh, logisch elke maand. Maar wel heel toevallig dat ze het precies doet op het moment dat ze eindelijk wat bloot wil laten zien... Maar goed, misschien ben je wel gewoon een beetje naief.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
was ze vorige maand ook, dus het klopt wel![]()
dat kan zij toch niet sturen ofwelquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, duh, logisch elke maand. Maar wel heel toevallig dat ze het precies doet op het moment dat ze eindelijk wat bloot wil laten zien... Maar goed, misschien ben je wel gewoon een beetje naief.
Ik ben nog geen echte schipperquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef VD het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
ja en als je nu over ca. 28 dagen pas weer probeert, guess what ?!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
was ze vorige maand ook, dus het klopt wel![]()
Nee, uiteraard niet, maar weet je zeker dat het precies 4 weken geleden is? Aangezien je haar nooit naakt hebt gezien, kan het maar zo zijn dat ze "toevallig" altijd ongesteld is als jij een stapje verder probeert te gaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat kan zij toch niet sturen ofwel![]()
weet zeker dat 4 weken geleden isquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, maar weet je zeker dat het precies 4 weken geleden is? Aangezien je haar nooit naakt hebt gezien, kan het maar zo zijn dat ze "toevallig" altijd ongesteld is als jij een stapje verder probeert te gaan.
Nou ja, wat kan mij het ook schelen, blijf er lekker in geloven, dan zul je toch moeten wachten totdat zij kinderen wil....
en jij blijft braaf om de 4 weken proberen zodat je zeker weet dat ze weer ongesteld is natuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
weet zeker dat 4 weken geleden is![]()
Ja, maak me nog vrolijker
Begin inderdaad zo langzamerhand te geloven dat dat het is. Toen het idee van dat douchen ontstond, wist hij al dat ze ongtesteld zou zijn. Immers weet hij nu ook dat het precies 4 weken geleden is....quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:28 schreef milagro het volgende:
[..]
en jij blijft braaf om de 4 weken proberen zodat je zeker weet dat ze weer ongesteld is natuurlijk
zo kun je elkaar jarenlang aan het lijntje houden, wat leuk!
Dat wist zij ook.. misschien dat ze daarom wel toestemde, ze wist dat ze toch een excuus achter de hand hadquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Begin inderdaad zo langzamerhand te geloven dat dat het is. Toen het idee van dat douchen ontstond, wist hij al dat ze ongtesteld zou zijn. Immers weet hij nu ook dat het precies 4 weken geleden is....
gewoon volgende week dus weer een poging doen, hè, zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat wist zij ook.. misschien dat ze daarom wel toestemde, ze wist dat ze toch een excuus achter de hand hadHoop het niet voor TS
ik Zou zeggen neem iemand van je eigenleeftijd die zijn meestal iets lustbeluster.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef djayzz het volgende:
Ik heb al twee en een half jaar een relatie en we hebben nog geen sex.
hebben we nog niet echt behoefte aan. Zijn er meer mensen die een lange relatie hebben zonder sex, want in deze tijd hoor ik daar weinig over.
Zij is 17 en ik ben 21. ze woont 140 km van me vandaan dus zie ik haar maar een keer in de 1 á 2 weken
zanik niet vent!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:05 schreef djayzz het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:35 schreef Wupppie het volgende:
[..]
zanik niet vent!
als jij haar aan de kant zet er niet bent, dan gaat ze zuipen en laat ze zich diezelfde avond nog neuken door een ander!
ok zit misschien wat in, maar aan de andere kant tampon?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:23 schreef Maeghan het volgende:
Nou sorry, maar ik zou ook niet willen dat ik de eerste keer uit de kleren met m'n eerste vriendje ongesteld zou zijn. Zo'n bloedbad (bijna letterlijk) is niet echt sfeervol. Zeker onder de douche lijkt zoiets heel dramatisch.
zeg dan niks of hou je mondquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:35 schreef Wupppie het volgende:
[..]
zanik niet vent!
als jij haar aan de kant zet, dan gaat ze zuipen en laat ze zich diezelfde avond nog neuken door een ander!
En dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:09 schreef indahnesia.com het volgende:
ach kom djayzz.. ondertussen is hier toch redelijk wat gezegd. Het lijntje waar je aanzit wordt steeds langer. Zo lang dat je straks vanzelf iemand anders tegenkomt waarmee je wel een (naar mijn mening) normale relatie mee kunt opbouwen.
Hoho, geen reden om meteen met dit soort dingen aan te komen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan?
dan breekt het lijntje:
Alles liever dan dit: Bredase tieners plegen groepsverkrachting
Dat is nou hoe seks tegenwoordig in de maatschappij zit!!
Vrouwen / meisjes worden met 0 respect behandeld. Zo wil en zal ik niet zijn!
Ik behandel mijn meisje met respect en liefde, ik ben al 2,5 jaar helemaal gek op haar, en nu pas wil ik met haar naar bed.
Het is wel weer het andere uiterste, maar dat liever!
[edit]
Dit wilde ik even kwijt
Als jij zo extreem denkt over sex, dan klopt er toch iets niet hoor. Er is ook een middenweg, en dat wil zeggen dat beiden het ermee eens zijn, heeft niets met groepsverkrachting te maken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan?
dan breekt het lijntje:
Alles liever dan dit: Bredase tieners plegen groepsverkrachting
Dat is nou hoe seks tegenwoordig in de maatschappij zit!!
Vrouwen / meisjes worden met 0 respect behandeld. Zo wil en zal ik niet zijn!
Ik behandel mijn meisje met respect en liefde, ik ben al 2,5 jaar helemaal gek op haar, en nu pas wil ik met haar naar bed.
Het is wel weer het andere uiterste, maar dat liever!
[edit]
Dit wilde ik even kwijt
Dat slaat nergens op....ga krassen ofzo want mijn antwoord was serieus en het is 1 van de mogelijkheden....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:02 schreef clumsy_clown het volgende:
De reacties mogen best iets normaler.
R&P Feedbackquote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op....ga krassen ofzo want mijn antwoord was serieus en het is 1 van de mogelijkheden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |