TS
Ik moet zeggen, en het is al eerder gezegt, je verdedigd de hele tijd je vriendin en de relatie. Logisch, maar niet nodig lijkt me. Jij weet of de relatie goed is of niet, die opmerkingen hier veranderen daar niets aan. En je kan zeggen dat het allemaal geen probleem is en dat alles koek en ei is, maar dat is niet zo.
Jij bent er klaar voor, je hebt geduld gehad en het begint nu echt te jeuken bij je. Dit betekend niet dat je seks moet forceren, maar een fatsoenlijk gesprek hierover is geen gek idee. Je hebt zelf al gezegt dat je vriendin er ook niet makkelijk over praat, dus probeer daar ook aan te werken. Je moet het van twee kanten aanpakken, aan de ene kant wil je dus inderdaad haar geruststellen en gewend raken aan elkaar door bijvoorbeeld te gaan douchen (lijkt me een goeie tip btw..) en die van het sekswoordenboek.nl vond ik ook erg goed. Dat laatste kan luchtig en toch nuttig.
Aan de andere kant moet je er ook serieus over kunnen praten en erachter zien te komen wat er in haar hoofd omgaat.
Je hoeft niet meteen te neuken, laat haar sowieso eerst eens goed aan jouw lichaam zitten, voorbeeld ook door aftrekken en op het vrouwelijk lichaam zijn ook genoeg plaatsen te vinden die boeiend zijn zonder haar 'slip' uit te doen. Ook deze tip is al eens gegeven, maar toen ging je daar op in door te zeggen dat het geen probleem is je vriendin opgewonden te krijgen. Maar concentreer je nu eens op die andere plekken en ga dan ook niet over naar vingeren, waardoor ze klaarkomt en de kans er is dat de opwinding weg is. Je wil haar juist gek maken en aan de andere kant kan je zo ook eens leuk bekijken wat je vriendin allemaal nog meer lekker vind. Het opgewonden krijgen gaat dan niet om klaarkomen, net zoals seks ook niet om klaarkomen moet gaan. Dat komt later allemaal wel
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.