abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46569610
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:46 schreef djayzz het volgende:

[..]

was ze vorige maand ook, dus het klopt wel
Ja, duh, logisch elke maand. Maar wel heel toevallig dat ze het precies doet op het moment dat ze eindelijk wat bloot wil laten zien... Maar goed, misschien ben je wel gewoon een beetje naief.
  donderdag 22 februari 2007 @ 19:57:36 #252
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_46569738
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:54 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ja, duh, logisch elke maand. Maar wel heel toevallig dat ze het precies doet op het moment dat ze eindelijk wat bloot wil laten zien... Maar goed, misschien ben je wel gewoon een beetje naief.
dat kan zij toch niet sturen ofwel
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_46569849
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:40 schreef djayzz het volgende:
Kut... ze is ongesteld
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:01:53 #254
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_46569881
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef VD het volgende:

[..]

Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
Ik ben nog geen echte schipper

Daar gaat het topic ook over
pi_46569913
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:01 schreef djayzz het volgende:
Ik ben nog geen echte schipper
Laat je dan maar pijpen.
pi_46569928
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:46 schreef djayzz het volgende:

[..]

was ze vorige maand ook, dus het klopt wel
ja en als je nu over ca. 28 dagen pas weer probeert, guess what ?!

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46570072
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:57 schreef djayzz het volgende:

[..]

dat kan zij toch niet sturen ofwel
Nee, uiteraard niet, maar weet je zeker dat het precies 4 weken geleden is? Aangezien je haar nooit naakt hebt gezien, kan het maar zo zijn dat ze "toevallig" altijd ongesteld is als jij een stapje verder probeert te gaan.

Nou ja, wat kan mij het ook schelen, blijf er lekker in geloven, dan zul je toch moeten wachten totdat zij kinderen wil....
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:14:08 #258
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_46570349
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:06 schreef mirannie het volgende:

[..]

Nee, uiteraard niet, maar weet je zeker dat het precies 4 weken geleden is? Aangezien je haar nooit naakt hebt gezien, kan het maar zo zijn dat ze "toevallig" altijd ongesteld is als jij een stapje verder probeert te gaan.

Nou ja, wat kan mij het ook schelen, blijf er lekker in geloven, dan zul je toch moeten wachten totdat zij kinderen wil....
weet zeker dat 4 weken geleden is
Ja, maak me nog vrolijker
pi_46570987
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef djayzz het volgende:

[..]

weet zeker dat 4 weken geleden is
Ja, maak me nog vrolijker
en jij blijft braaf om de 4 weken proberen zodat je zeker weet dat ze weer ongesteld is natuurlijk

zo kun je elkaar jarenlang aan het lijntje houden, wat leuk!
pi_46572099
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:28 schreef milagro het volgende:

[..]

en jij blijft braaf om de 4 weken proberen zodat je zeker weet dat ze weer ongesteld is natuurlijk

zo kun je elkaar jarenlang aan het lijntje houden, wat leuk!
Begin inderdaad zo langzamerhand te geloven dat dat het is. Toen het idee van dat douchen ontstond, wist hij al dat ze ongtesteld zou zijn. Immers weet hij nu ook dat het precies 4 weken geleden is....
pi_46572257
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef mirannie het volgende:

[..]

Begin inderdaad zo langzamerhand te geloven dat dat het is. Toen het idee van dat douchen ontstond, wist hij al dat ze ongtesteld zou zijn. Immers weet hij nu ook dat het precies 4 weken geleden is....
Dat wist zij ook.. misschien dat ze daarom wel toestemde, ze wist dat ze toch een excuus achter de hand had Hoop het niet voor TS
pi_46572379
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:58 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Dat wist zij ook.. misschien dat ze daarom wel toestemde, ze wist dat ze toch een excuus achter de hand had Hoop het niet voor TS
gewoon volgende week dus weer een poging doen, hè, zo moeilijk is dat niet.
pi_46572442
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef djayzz het volgende:
Ik heb al twee en een half jaar een relatie en we hebben nog geen sex.
hebben we nog niet echt behoefte aan. Zijn er meer mensen die een lange relatie hebben zonder sex, want in deze tijd hoor ik daar weinig over.
Zij is 17 en ik ben 21. ze woont 140 km van me vandaan dus zie ik haar maar een keer in de 1 á 2 weken
ik Zou zeggen neem iemand van je eigenleeftijd die zijn meestal iets lustbeluster.
pi_46572534
en de rest klinkt als slap gelul. da.
pi_46573130
Wat een kneuzen kermis zeg, ze is ongesteld dus hoeft ze ook niet bang te zijn dat ze zwanger wordt van er alleen al naar kijken
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_46579366
ook als ze ongesteld is kunnen jullie lekker onder de douche staan toch?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_46579651
Nou sorry, maar ik zou ook niet willen dat ik de eerste keer uit de kleren met m'n eerste vriendje ongesteld zou zijn. Zo'n bloedbad (bijna letterlijk) is niet echt sfeervol. Zeker onder de douche lijkt zoiets heel dramatisch.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 22 februari 2007 @ 23:35:50 #268
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_46580130
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:05 schreef djayzz het volgende:
Ik hou verdomme van haar!!!!

Ik ben blij dat mijn vriendin niet een type is die gelijk op de eerste dag met een jongen neukt.
Het gaat nu wel erg langzaam, maar dat komt wel.

Reacties als: "ik neuk der zelf wel" heb ik niks aan, dus hou die voor je
zanik niet vent!
als jij haar aan de kant zet, dan gaat ze zuipen en laat ze zich diezelfde avond nog neuken door een ander!
pi_46580775
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:35 schreef Wupppie het volgende:

[..]

zanik niet vent!
als jij haar aan de kant zet er niet bent, dan gaat ze zuipen en laat ze zich diezelfde avond nog neuken door een ander!
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_46581159
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:23 schreef Maeghan het volgende:
Nou sorry, maar ik zou ook niet willen dat ik de eerste keer uit de kleren met m'n eerste vriendje ongesteld zou zijn. Zo'n bloedbad (bijna letterlijk) is niet echt sfeervol. Zeker onder de douche lijkt zoiets heel dramatisch.
ok zit misschien wat in, maar aan de andere kant tampon?

Maar ik ben waarschijnlijk al iets verder dan die twee
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 23 februari 2007 @ 01:19:39 #271
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_46583113
Ik zat vanmiddag in de bus te bedenken dat ze weleens ongesteld zou kunnen worden dit weekend. Als ik dat van te voren wist, had ik me er niet zo op verheugd.
Maarja, kan gewoon gezellig met zijn tweetjes hand in hand op de bank zitten, filmpje kijken en daarna haar in de logeerkamer een kusje geven en gaan slapen.

Weltrusten
  vrijdag 23 februari 2007 @ 01:20:15 #272
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_46583127
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:35 schreef Wupppie het volgende:

[..]

zanik niet vent!
als jij haar aan de kant zet, dan gaat ze zuipen en laat ze zich diezelfde avond nog neuken door een ander!
zeg dan niks of hou je mond
pi_46583829
ach kom djayzz.. ondertussen is hier toch redelijk wat gezegd. Het lijntje waar je aanzit wordt steeds langer. Zo lang dat je straks vanzelf iemand anders tegenkomt waarmee je wel een (naar mijn mening) normale relatie mee kunt opbouwen.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 02:20:11 #274
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_46583931
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 02:09 schreef indahnesia.com het volgende:
ach kom djayzz.. ondertussen is hier toch redelijk wat gezegd. Het lijntje waar je aanzit wordt steeds langer. Zo lang dat je straks vanzelf iemand anders tegenkomt waarmee je wel een (naar mijn mening) normale relatie mee kunt opbouwen.
En dan?

dan breekt het lijntje:

Alles liever dan dit: Bredase tieners plegen groepsverkrachting

Dat is nou hoe seks tegenwoordig in de maatschappij zit!!
Vrouwen / meisjes worden met 0 respect behandeld. Zo wil en zal ik niet zijn!

Ik behandel mijn meisje met respect en liefde, ik ben al 2,5 jaar helemaal gek op haar, en nu pas wil ik met haar naar bed.
Het is wel weer het andere uiterste, maar dat liever!

[edit]

Dit wilde ik even kwijt
  Redactie Games vrijdag 23 februari 2007 @ 02:26:50 #275
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46583987
Ach nou ja, probeer het over precies 4 weken weer zou ik zeggen
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46584073
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 02:20 schreef djayzz het volgende:

[..]

En dan?

dan breekt het lijntje:

Ik behandel mijn meisje met respect en liefde, ik ben al 2,5 jaar helemaal gek op haar, en nu pas wil ik met haar naar bed.

[edit]

Dit wilde ik even kwijt
Hoho, geen reden om meteen met dit soort dingen aan te komen.
Sex is gewoon iets wat in principe lekker is voor beide kanten. En om eerlijk te zijn ben ik bang dat je vriendin voorlopig nog helemaal niet klaar is voor sex, te meer daar er ook geen stappen naartoe genomen zijn, maar je beiden in een lekker makkelijk en veilig patroon zit. Breek daar eens uit.
Wíl je nou of niet? En zojaa, wat is dan nog steeds haar reden, om na 2.5 jaar te zeggen : "Nee, ik wil nog niet."
Ik krijg het vermoeden dat ze vooral heel erg bang is, en juist daarom nooit een stap verder zal gaan. Het is makkelijker om bang te zijn en niets nieuws te proberen dan gewoon door die angst gaan en het in ieder geval eens te proberen. Sure, je kúnt zwanger worden, je kúnt pijn hebben erbij. Maar dat weet je pas als je het probeert.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_46584347
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 02:20 schreef djayzz het volgende:

[..]

En dan?

dan breekt het lijntje:

[edit]

Dit wilde ik even kwijt
Als jij zo extreem denkt over sex, dan klopt er toch iets niet hoor. Er is ook een middenweg, en dat wil zeggen dat beiden het ermee eens zijn, heeft niets met groepsverkrachting te maken.
pi_46584428
De reacties mogen best iets normaler.
pi_46584433
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 04:02 schreef clumsy_clown het volgende:
De reacties mogen best iets normaler.
Dat slaat nergens op....ga krassen ofzo want mijn antwoord was serieus en het is 1 van de mogelijkheden....
pi_46584445
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 04:04 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op....ga krassen ofzo want mijn antwoord was serieus en het is 1 van de mogelijkheden....
R&P Feedback
pi_46584446
Dat was redelijk normaal geloof ik, gezien dit hele topic aan elkaar hangt van de stroperige grapjes en dergelijke.
pi_46584481
Goed, TS, tips omtrent het naar bed gaan met je vriendin zijn gegeven, op dat gebied is alles nu wel gezegd. De discussie of ze je al dan niet aan het lijntje houdt wijs je keihard af en wil je niets van horen, dus verdere discussiewaarde blijft er ook niet echt over.

Meld het even in FB als je een update kan geven (na een weekje, misschien 2 lijkt me) dan gooi ik hem tegen die tijd weer open. Voor nu valt er niets meer te zeggen.
pi_46593661
Laatste opmerking van TS. Voor de volledigheid:

Ik ben te ver gegaan in mijn reactie op Wel relatie (nog) geen sex

Ik houdt jullie niet aan het lijntje, het is allemaal waar. vanmiddag komt mijn vriendin naar mij toe, en we hebben nog geen sex gehad. De reacties van de afgelopen dagen hebben me zeker geholpen, alleen sommige reacties waren minder leuk (die zijn er altijd)
Na de reactie van Wel relatie (nog) geen sex moest ik even mijn frustraties kwijt van mensen die zeggen dat ze achter mijn rug om met jan en alleman naar bed gaat. Heb het ook niet helemaal goed gelezen dus verkeerd gereageerd.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')