Had je gehoord dat ik twee lammetjes heb?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ies nieuwe strategie, "de bal kaatsen"quote:Op maandag 19 februari 2007 21:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De SC is buitengewoon oninteressant geworden. Nu heeft het hetzelfde niveau als de rest van POL.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Had je gehoord dat ik twee lammetjes heb?![]()
lees de OP.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:46 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ies nieuwe strategie, "de bal kaatsen"
ook dát is uitzonderlijk, partners kom je meestal niet op je werk tegen (meen ik te weten).quote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja en dat is vreemd? Zal ik je het nog smeuiger vertellen, het zijn nog collega's van elkaar ook. Ze werken beiden bij justitie.In hetzelfde gebouw
![]()
Raad de quote.quote:En (>>>>), ga naar huis en laat je neuken! Daar ben je als (>>>>) voor bedoeld.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ook dát is uitzonderlijk, partners kom je meestal niet op je werk tegen (meen ik te weten).
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:49 schreef Godslasteraar het volgende:
hoe zit het rouwens met de loyaliteit op een dergelijk gevoelige functie? ivm met broertjes enzo![]()
Ryan3.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
Raad de quote.
Nee, althans geen vrijgezelle zusters meer.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:50 schreef MrX1982 het volgende:
Heb je nog zussen Mutant. Dan kan ik mijn blijkbaar vooringenomen mening bijstellen.
Onzin.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Voor al het politieke geleuter behalve over:
* Moslims
* standaard gezeik over links en rechts tegenstellingen en vooroordelen.
Ja!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
echt heel tof.
Zal ik s een mooie foto plaatsen van de kat?
Je moet natuurlijk wel een pit uitspugen. Of moet je ze kraken, als walnoten?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Onzin.
Ik vreet moslims bij mijn biertje. Beetje taai, met name die lange tenen.
Uh? Dat dacht ik toch niet? Meeste partners werden via het werk gevonden, meende ik?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ook dát is uitzonderlijk, partners kom je meestal niet op je werk tegen (meen ik te weten).
www.tinypic.comquote:Op maandag 19 februari 2007 21:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is een handige host voor foto's?
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij altijd.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:48 schreef PJORourke het volgende:
Nog iemand zin in een pogrom?
ow, kan ook zijn dat iemand mij dat ten stelligste heeft afgeraden, er was in ieder geval iets meequote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Uh? Dat dacht ik toch niet? Meeste partners werden via het werk gevonden, meende ik?
Ze hebben meestal geen pit.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een pit uitspugen. Of moet je ze kraken, als walnoten?
ja ikke begrijp.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
"bal kaatsen" = "koekje van eigen deeg"
Tuurlijk. Welke bevolkingsgroep moet er het eerst aangaan? Jij mag kiezen, lief Doekje.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:58 schreef du_ke het volgende:
Jij altijd.
Aww wat lief. Mijn kat zag er precies zo uit!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig zijn er zat mensen die wel op een normale plaats in het politieke centrum staanquote:Op maandag 19 februari 2007 22:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tuurlijk. Welke bevolkingsgroep moet er het eerst aangaan? Jij mag kiezen, lief Doekje.![]()
Die zit nu in de soep?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aww wat lief. Mijn kat zag er precies zo uit!![]()
Da's geen antwoord, Doekje. Een pogrom, daar hadden we het over.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:04 schreef du_ke het volgende:
Gelukkig zijn er zat mensen die wel op een normale plaats in het politieke centrum staan. Zodat achterlijk rechts gewoon uit de regering zal blijven
.
Ik waarschuw maar 1 keer.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er zat mensen die wel op een normale plaats in het politieke centrum staan. Zodat achterlijk rechts gewoon uit de regering zal blijven
.
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:03 schreef sigme het volgende:
Poes.
Nu kan ik zoet gaan slapen. Truste!
Jouw hobby meid, dus die mag je zelf uitvoeren. Al zal je wel niet van je kamertje afdurvenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Da's geen antwoord, Doekje. Een pogrom, daar hadden we het over.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik waarschuw maar 1 keer.De volgende keer bant Muutje je. (zie OP)
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jouw hobby meid, dus die mag je zelf uitvoeren. Al zal je wel niet van je kamertje afdurven.
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik waarschuw maar 1 keer.De volgende keer bant Muutje je. (zie OP)
en dan zal een wolf zich neerleggen naast het lamquote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Rascistquote:Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef du_ke het volgende:
Nou dan ga ik als Cesar maar wat Galliërs afmaken.
Boer!quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8oXtm95utTc&eurl=
hehequote:Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef Monidique het volgende:
Welke MBA ook weer?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef Monidique het volgende:
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2006/10/20061011-7.htmlquote:These budget numbers are not just estimates; these are the actual results for the fiscal year that ended February the 30th.* [sic]
(...)
* September 30th
Welke FSB'er / KGB'er gaat er nu een aanslag plegen in eigen land?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Goed, laten we het eens over Rusland hebben.
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2006/10/20061011-7.html. En dergelijke idioten gaan over de wereld...
http://blogs.usatoday.com/oped/2007/02/plain_talk_by_a_1.htmlquote:A year ago I criticized Hillary Clinton for saying "this (Bush) administration will go down in history as one of the worst."
"She's wrong," I wrote. Then I rated these five presidents, in this order, as the worst: Andrew Jackson, James Buchanan, Ulysses Grant, Hoover and Richard Nixon. "It's very unlikely Bush can crack that list," I added.
I was wrong. This is my mea culpa. Not only has Bush cracked that list, but he is planted firmly at the top.
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Minder dan de gemiddelde Limburger.
quote:
Cuba stapt over op open source
Door Mick de Neeve - maandag 19 februari 2007 18:00 - Bron: LinuxInsider - Views: 8.140 - Permalink
Cuba gaat overheidsinstellingen en staatsbedrijven uitrusten met Linux en andere opensourcesoftware. Bij de bekendmaking werd een oude uitspraak aangehaald van Bill Gates, die eens zei dat copyrighthervormers 'moderne communisten' zijn.
open source communisme De regering van het communistische land heeft aangegeven van Microsofts software af te willen. Enerzijds is men gecharmeerd van het vrij delen van de software door een wereldwijde gemeenschap van developers, maar er worden ook veiligheidsoverwegeingen genoemd om de beslissing te staven. Ramiro Valdés, de Cubaanse minister van communicatie, zei bij de bekendmaking van de plannen op een technologieconferentie dat hij Microsoft ervan verdenkt dat het met het leger en de geheime dienst samenwerkt. De regering van de VS is, om het zacht uit te drukken, geen beste vrienden met het land. Een andere reden voor de overstap kan overigens wellicht gezocht worden in de langzame internetverbinding naar Cuba, waarbij Amerikaanse bedrijven die bang zijn voor schending van handelsembargo's, ook nog eens downloads vanuit dat land blokkeren. Daardoor zouden veel pc's onvoldoende beschermd zijn met de laatste software-updates.
FSF-voorman Richard Stallman was ook van de partij op de Cubaanse conferentie, en vertelde daar dat hij programma's waarvan de eigendomsrechten bij bedrijven liggen, als een veiligheidsrisico beschouwt. Volgens Stallman kunnen dergelijke programma's niet vertrouwd worden. 'Als je de code niet mag zien, weet je ook niet wat de software doet of wat voor achterdeuren erin zijn achtergelaten', zo stelde hij. Daarnaast vind het FSF-opperhoofd dat auteursrechtwetgeving immoreel is en vergeleek die met wetten die mensen gevangen zetten voor het delen en wijzigen van recepten. Academicus Hector Rodriguez gaat samen met zijn universitaire departement de migratie ondersteunen, waarbij een eigen versie van Linux wordt gebakken die is gebaseerd op de Gentoo-distributie en door het leven zal gaan onder de naam Nova. Het is nog niet duidelijk wanneer het werk erop zit. 'Ik kan niet met zekerheid zeggen dat we over drie jaar halverwege zijn', aldus Rodriguez.
Ramiro Valdés, Cubaans minsiter Minister Valdés verdedigde overigens het Cubaanse internetbeleid, dat hij 'rationeel en efficient' noemt: pc's staan in scholen en door de regering gerunde verenigingen, terwijl de meeste burgers geen thuisverbinding wordt toegestaan. Tevens worden sites die zich minder vriendelijk over de regering uitlaten, geblokkeerd. 'De nieuwe technologiën kunnen en moeten gecontroleerd worden', zo stelde de minister.
Op z'n tijd. Lang leve de plaggenhut.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Bouw je nog steeds hutjes, even terzijde?
Dark roomquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:09 schreef gelly het volgende:
Waar lag zijn loyaliteit ?
tja, dat moet allemaal maar kunnen in Nederland, Ayaan moest zo snel mogelijk weg weg weg, en nu hebben we een vrouwenmeppert in de PVV, en in het kabinet een man die naar het schijnt zijn eigen zus de dood in heeft gedreven, en daaraan voorafgaand in de weer was met een huurmoordenaar die de ongewenste huwelijkspartner van zuslief moest kaltstellen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
......
Geertje is toch ook loyaal aan Dionne, zijn goede vriend de potentiele vrouwenmoordenaar ?
En aan Limburg natuurlijk.. voor het geval Limburg de oorlog verklaart aan Nederland...moeten we nu al Geert maar afvoeren wegens loyaliteitsrisico..?
Terugkomend... loyaal zijn aan een mogelijke vrouwenmoordenaar ..is dat ook niet tegen de rechtsorde, voor het geval dat het vriendje inderdaad een vrouwenmoordenaar zal worden ?
Verdorie nog een vrouwenmishandelaar in dat clubje vreemdelingenhaters...wie is dat ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:27 schreef Godslasteraar het volgende:
hebben we een vrouwenmeppert in de PVV,
Heeft ze die ontkend dan? Dat was toch die D'66 Turkse die dat deed???quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe zit het met Albayrak en de Armeense genocide. Of moet het eerst formeel bewezen worden.
Hoe zat dat precies dan? Heb het indertijd niet echt gevolgd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe zit het met Albayrak en de Armeense genocide. Of moet het eerst formeel bewezen worden.
Ik vind vooral Lemmeb een gevaar. Dat is een Maoïst.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:54 schreef Bluesdude het volgende:
Toch is die Ella Vogelaar een gevaar hoor.....
haar loyaliteit, weet je... ze heeft een commissariaat bij Unilever...
Echt ontkend heeft ze net niet maar ook niet erkend.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:52 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft ze die ontkend dan? Dat was toch die D'66 Turkse die dat deed???
quote:In het volkenrecht is de term ’genocide zeer precies omschreven. Om ’officieel’ als genocide te worden aangemerkt, moet bewezen worden dat de volkerenmoord doelbewust is opgezet en uitgevoerd om een bepaalde bevolkingsgroep uit te moorden. Dat bewijs is formeel nooit geleverd in de Armeense kwestie.
http://www.trouw.nl/dever(...)_verleden_onder_ogenquote:In deze context krijgt het Nederlandse debat over de Armeense genocide wat bizarre trekjes. Het is terecht dat wij spreken over genocide, want de slachtpartijen uit die periode doen in gruwelijkheid en omvang niet onder voor wat er zich in Darfur en in Rwanda, Burundi en Bosnië afspeelde. Of het ook precies aan de volkenrechtelijke definitie van genocide voldoet, laten wij graag over aan juristen en historici.
Door Ton Zwaan ook in Trouw.quote:Timmermans zette in een wolk van woorden uiteen dat we enerzijds, ja, te maken hebben met een genocide, maar anderzijds, nee, ook weer niet (Trouw, 4 oktober). ’Westerse én sommige Turkse historici’ zijn het eens ’dat een genocide plaatsvond’. Maar ’om ’officieel’ als genocide te worden aangemerkt, moet bewezen worden dat de volkerenmoord doelbewust is opgezet en uitgevoerd (...) Dat bewijs is formeel nooit geleverd in de Armeense kwestie’.
Dit klinkt gewichtig en juridisch zorgvuldig, maar het is onzin. Er is wereldwijd geen enkele instantie belast met ’officiële’ registratie van genociden, noch bestaat er enig lichaam dat zich bezighoudt met het ’volkenrechtelijk’ en ’formeel bewijzen’ van genociden. Wel heeft 5 juli 1919 een Turks militair tribunaal in Istanbul de voornaamste verantwoordelijken bij verstek ter dood veroordeeld, onder meer wegens de volgens ’een centraal plan georganiseerde massamoord op de Armeniërs’, waarbij ’noch sprake was van een militaire noodzaak’, ’noch van een gerechtvaardigde bestraffing’. Kennelijk achtte dat Turkse gerechtshof dat destijds dus in elk geval wel bewezen.
Ja, kijk, precies hetzelfde als bij de holocaust, denk ik. De gemeenschap van historici. Nog heeft het de "portee" niet van de holocaust, vind ik, maar misschien komt dat nog eens. Dus wacht rustig de verschillende theses af.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Echt ontkend heeft ze net niet maar ook niet erkend.
[..]
[..]
http://www.trouw.nl/dever(...)_verleden_onder_ogen
[..]
Door Ton Zwaan ook in Trouw.
Dus wie moet dit formeel gaan bewijzen?
In elk geval niet Albayrak of andere Turkse Nederlanders lijkt me.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Echt ontkend heeft ze net niet maar ook niet erkend.
[..]
[..]
http://www.trouw.nl/dever(...)_verleden_onder_ogen
[..]
Door Ton Zwaan ook in Trouw.
Dus wie moet dit formeel gaan bewijzen?
In historici kringen wordt toch algemeen aangenomen dat het om een genocide ging. Hoe dan ook is ze er vrij mistig over en dat voor de nieuwe staatssecretaris van justitie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, kijk, precies hetzelfde als bij de holocaust, denk ik. De gemeenschap van historici. Nog heeft het de "portee" niet van de holocaust, vind ik, maar misschien komt dat nog eens. Dus wacht rustig de verschillende theses af.
Net als het geouwehoer trouwens in dat topic over CPN'ers, allemaal leuk en aardig hoor, maar zet er in jezusnaam een paar historici op. Ik heb pijn in m'n ogen gekregen van de onzin die er wordt gedebiteerd.
Kan, ik heb me er nooit al te zeer in verdiept. Ben wel benieuwd naar de scoop van de ontkenners eigenlijk, vermoed alleen dat me die bekend voor zal komen. En nee, die kermisnogwatdude lees ik per definitie niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In historici kringen wordt toch algemeen aangenomen dat het om een genocide ging. Hoe dan ook is ze er vrij mistig over en dat voor de nieuwe staatssecretaris van justitie.
Mwoah, ik weet niet, niet door Vogelaar iig. Zit wel toevallig biografie van Mao te lezen en dat werpt wel weer interessant licht op de Chinese kant van de zaak.quote:Wat betreft de CPN'ers. Communisme lijkt weer helemaal terug te zijn op het (politieke)discussieërplatform.
da's maar tijdelijk hoor, de verhoudingen zijn internationaal zo verstoord dat allerlei zotten weer aan het woord komen die normalitair genegeerd zouden worden. Als Bush verdwijnt zal het gros van die verwarde geesten ook verdwijnen. Inclusief types als Chavez.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:18 schreef MrX1982 het volgende:
.......
Wat betreft de CPN'ers. Communisme lijkt weer helemaal terug te zijn op het (politieke)discussieërplatform.
Nee, een communist is hij zeker niet. Chavez trekt profijt van de negatieve reacties die Bush opwekt, een echte populist. En grappig genoeg weet hij op die manier mensen af te leiden van de ravage die hij zelf aanricht in Venezuela.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:32 schreef du_ke het volgende:
Chavez lijkt me ook niet echt een communist. Wel een dwaas overigens.
Ach, als ze straks allemaal getrouwd zijn met een Poolse vrouw dan valt het wel weer mee hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:27 schreef du_ke het volgende:
Ach er lopen hier op fok een paar van die jonge communisten rond. Net zo min toerekeningsvatbaar als fanatieke wildersaanhangers of zogenaamde libertairen.
Plaggenhut? Ik bouwde ze graag, vroegah!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op z'n tijd. Lang leve de plaggenhut.
Niets zo mooi als wat gesticht worden.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
en dan zal een wolf zich neerleggen naast het lam
of is dat weer te stichtelijk?
Het wachten is op de Bushjes, als staatslieden in ruste, om zich op te werpen als redder van de aardkloot.quote:Tony Blair wil zich straks op het klimaat storten
LONDEN - Wat de Britse premier na zijn aftreden zou doen, was tot voor kort voer voor speculatie. Maar de BBC-kijkers weten het nu: hij wil het klimaat redden.
Toen Margaret Thatcher in 1990 na een ruim tienjarig premierschap afscheid nam van Downing Street, viel ze in een zwart gat. Volgens haar chauffeur vulde de Iron Lady de dagen vooral met schoonmaken. Zelfs alle boeken uit haar kast werden met de stofzuiger bewerkt – Thatcher heeft nooit erg van lezen gehouden.
Wat Tony Blair, eveneens tien jaar aan de macht, gaat doen deze zomer nadat hij is opgestapt, was tot dusver voer voor speculatie. Maar in een BBC-programma heeft hij voor het eerst een tipje van de sluier opgelicht: hij wil zich onder meer inzetten voor de strijd tegen klimaatverandering.
‘Ik wil iets doen dat echt zinvol is’, aldus Blair (53). ‘En klimaatverandering is zeker iets waarin ik ben geïnteresseerd. Ik ga daar zeker mee door, ook als ik geen premier meer ben.’ Hij treedt daarmee in de voetsporen van onder anderen de Amerikaanse ex-vicepresident Al Gore.
Blair zegt alles op alles te willen zetten om een ‘historisch’ akkoord te bereiken over de reductie van de CO2 -uitstoot tijdens de G8-top in juni – zijn laatste kans op een grote daad op het wereldtoneel. Hij is optimistisch vanwege de ‘stemmingsomslag’ in de VS.
Daarnaast gaat Blair hoogstwaarschijnlijk zijn memoires schrijven. Het zal hem enige moeite kosten, aangezien de premier onlangs opbiechtte dat hij – tot zijn spijt – geen dagboek heeft bijgehouden.
Ook is al duidelijk dat Blair, in het kielzog van andere groten der aarde, goede daden wil verrichtten via een eigen stichting.
Ook Thatcher richtte een eigen stichting op, die nu alleen nog in de VS actief is onder de naam Margaret Thatcher Centre for Freedom. Net als haar opvolger John Major deed ze het goed in het lezingencircuit, waar een halfuurtje Thatcher 50 duizend dollar opleverde – een verleiding die ook Blair moeilijk zal kunnen weerstaan.
Die lezingen zouden wel eens bittere noodzaak kunnen zijn, want makelaars schatten de maandelijkse hypotheeklasten van de Blairs (Groot-Brittannië kent geen hypotheekrenteaftrek) op zeker 30 duizend euro.
Vorige maand kochten de Blairs hun vijfde huis, dat aan de achterzijde grenst aan het pand aan Connaught Square, dat ze in 2003 kochten voor bijna 6 miljoen euro. Het nadeel van deze laatste woning is dat hij maar één uitgang heeft aan de straatkant. Als straks wat muren worden doorgebroken met de nieuwe aankoop, levert dat veiligheidsmensen aanzienlijk minder hoofdbrekens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |