Maar ze weten toch veel van genocide!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef Godslasteraar het volgende:
Turkije zus, Turkije zo, reuze interessant allemaal, maar lid van de EU zullen ze niet worden. Zinloze discussie.
Maak er mooi fillumpje van, of een powerpoint presentatie.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:45 schreef Monidique het volgende:
Hey pssst, angst kopen?
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef Godslasteraar het volgende:
en maar klagen dat Wilders een xenofoob zou zijn, en dan vervolgens huilen over zijn ongebruikelijke kapsel. Holland op z'n smalst.
Overigens heeft Wilders een Hogaarse vrouw als ik het goed heb begrepen. Nog iemand met een buitenlandse vriendin/vrouw? Opvallend dat al die MultiKul apologeten vrijwel altijd een partner hebben uit het eigen etnische hoekje. Aboutaleb was daar ook heel duidelijk in, zijn dochters wil hij niet met "ongelovigen" getrouwd zien. Is ook meteen duidelijk wat het doel is van de MultiKul.
hebben wij die kennis dan nodig? Wat ben je allemaal van plan?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar ze weten toch veel van genocide!
Ja en als je vriendin toevallig ook blank is, mag je niet vrijzinnig zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, want als je een hongaarse vrouw hebt, kun je geen xenofoob zijn.
Vreemd dat je dit wel vreemd vind, maar wat Wilders roept (wat 10x extremer is) de normaalste zaak van de wereld vind. Selectieve verontwaardiging.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef MrX1982 het volgende:
Heeft Aboutaleb dat gezegd?
Onderdeel van zijn cultuur moet je respect voor hebben.
En alles wat niet-hongaars is.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hongaren staan overigens niet bekend om hun liefde voor bijvoorbeeld Joden en zigeuners....
Moet je aan Doek en SCH vragen. Die weten alles!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef Godslasteraar het volgende:
hebben wij die kennis dan nodig? Wat ben je allemaal van plan?![]()
Het past niet echt in de boel bij elkaar houden strategie van zijn meester Cohen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vreemd dat je dit wel vreemd vind, maar wat Wilders roept (wat 10x extremer is) de normaalste zaak van de wereld vind. Selectieve verontwaardiging.
Daar komt Cohen weer om de hoek, met de haren erbij gesleept.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het past niet echt in de boel bij elkaar houden strategie van zijn meester Cohen.
Ah te makkelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het past niet echt in de boel bij elkaar houden strategie van zijn meester Cohen.
Die zag ik al van ver aankomen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar komt Cohen weer om de hoek, met de haren erbij gesleept.![]()
Hij had ook nog zo'n heerlijke quote over afvalligenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Die is toch idolaat van Aboutaleb?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
in een interview in het parool. Maar let maar eens op, vrijwel al die multikultjes hebben een partner uit het eigen groepje. En zo zie je Nederlanders met partners uit alle windhoeken, maar ik moet de eerste Marokkaanse nog tegenkomen met een Antilliaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef MrX1982 het volgende:
Heeft Aboutaleb dat gezegd?
Onderdeel van zijn cultuur moet je respect voor hebben.
Uhm, mijn zus?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
in een interview in het parool. Maar let maar eens op, vrijwel al die multikultjes hebben een partner uit het eigen groepje. En zo zie je Nederlanders met partners uit alle windhoeken, maar ik moet de eerste Marokkaanse nog tegenkomen met een Antilliaan.
De polderversie van Godwin.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik zie nog steeds geen verband met het niet mogen hebben van kritiek op Wilders.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
in een interview in het parool. Maar let maar eens op, vrijwel al die multikultjes hebben een partner uit het eigen groepje. En zo zie je Nederlanders met partners uit alle windhoeken, maar ik moet de eerste Marokkaanse nog tegenkomen met een Antilliaan.
Aboutaleb mag zoiets vinden maar dan mag een ander dat natuurlijk ook. Weg boel bij elkaar houden strategie. Wat sowieso al weinig hout snijdt.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:28 schreef PJORourke het volgende:
Hij had ook nog zo'n heerlijke quote over afvalligen![]()
Het is wel toevallig dat nou precies Godslasteraar die combi maakt in zn voorbeeldquote:
Tuurlijk mag hij dat vinden, maar dan heb je geen enkel recht meer om Wilders xenofoob te noemen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:32 schreef MrX1982 het volgende:
Aboutaleb mag zoiets vinden maar dan mag een ander dat natuurlijk ook. Weg boel bij elkaar houden strategie. Wat sowieso al weinig hout snijdt.
De boel bij elkaar houden terwijl de boel nooit bij elkaar is geweest.
Idealen zijn meestal voor een ander. Het is frappant. Een Nederlander met een Marokkaanse zie je inderdaad weinig of je moet meteen moslim worden zoals Van Persie.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:30 schreef Godslasteraar het volgende:
werkelijk? en zijnde niet-moslim? Dat is dan weer hoopgevend!quote:
En dan is het natuurlijk geen Nederlander meer, als het een moslim is toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Idealen zijn meestal voor een ander. Het is frappant. Een Nederlander met een Marokkaanse zie je inderdaad weinig of je moet meteen moslim worden zoals Van Persie.
De kans is ook gewoon minder natuurlijk. Dat bevordert je vooringenomen mening uiteraard aardig.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Idealen zijn meestal voor een ander. Het is frappant. Een Nederlander met een Marokkaanse zie je inderdaad weinig of je moet meteen moslim worden zoals Van Persie.
Ja, maar het is (helaas voor jou dan) wel een moslim, maar dat was ie al voordat ze elkaar kenden. En ze gaan in Mei trouwenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
werkelijk? en zijnde niet-moslim? Dat is dan weer hoopgevend!Moet ze aanzienlijk liberaler zijn dan jij, mischien wat meer met haar optrekken?
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik zie nog steeds geen verband met het niet mogen hebben van kritiek op Wilders.![]()
Dan had je het RTL half 8 nieuws moeten bekijken met het item over Marokko.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin meer om over moslims te praten. Alleen nog over lekkere moslima's zonder burka.
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:14 schreef Godslasteraar het volgende:
en maar klagen dat Wilders een xenofoob zou zijn, en dan vervolgens huilen over zijn ongebruikelijke kapsel. Holland op z'n smalst.
Overigens heeft Wilders een Hogaarse vrouw als ik het goed heb begrepen. Nog iemand met een buitenlandse vriendin/vrouw? Opvallend dat al die MultiKul apologeten vrijwel altijd een partner hebben uit het eigen etnische hoekje. Aboutaleb was daar ook heel duidelijk in, zijn dochters wil hij niet met "ongelovigen" getrouwd zien. Is ook meteen duidelijk wat het doel is van de MultiKul.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar het is (helaas voor jou dan) wel een moslim, maar dat was ie al voordat ze elkaar kenden. En ze gaan in Mei trouwen![]()
Ik constateer slechts iets. Als ik het fout heb mag je het zeggen. Je ziet het vaak?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De kans is ook gewoon minder natuurlijk. Dat bevordert je vooringenomen mening uiteraard aardig.
Wat is er voorspelbaar aan? Alsof mijn zus dat uberhaupt wist en daarom vanwege dat, de keuze had gemaaktquote:
Elke dag.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik constateer slechts iets. Als ik het fout heb mag je het zeggen. Je ziet het vaak?
Ik best wel ja, al is het alleen al in mijn familie.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik constateer slechts iets. Als ik het fout heb mag je het zeggen. Je ziet het vaak?
Ja of je denkt dat moslims zwart haar hebben en een baard en dat ze een jelebba dragen. Dan zie je ze niet vaak nee.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan kom ik blijkbaar op de verkeerde plaatsen.
Graag je eigen soort neuken is hetzelfde als alle niet-eigen soorten graag zien oprotten?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tuurlijk mag hij dat vinden, maar dan heb je geen enkel recht meer om Wilders xenofoob te noemen.
en zij weet juist die ene antilliaanse moslim te vinden? Maar goed, hun keuze ... en ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op maandag 19 februari 2007 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is er voorspelbaar aan? Alsof mijn zus dat uberhaupt wist en daarom vanwege dat, de keuze had gemaakt. Hoeveel antillianen zijn er moslim?
Een niet-moslim met een Marokkaanse vrouw/vriendin?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Ik best wel ja, al is het alleen al in mijn familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |