Mercedes-Benz 190quote:Op maandag 19 februari 2007 18:05 schreef Cyberdogg het volgende:
Post is een plaatje van een gave 190d.
Blijkbaar is het een rage aan het wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het normaal dat de mensen die je de goorste naaistreken leveren, vroeger je beste vrienden waren?
Ik wil weer een GTVquote:Op maandag 19 februari 2007 18:31 schreef Hugster het volgende:
Alfaheaumeaux
Nee. Echte vrienden niet. 'Vrindjes' wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het normaal dat de mensen die je de goorste naaistreken leveren, vroeger je beste vrienden waren?
toch beter wat die Amerikanen flikken met hun 320pk uit een 6 liter V10quote:
Wat maakt het nu weer een kont uit of een auo maatschappelijk verantwoord isquote:Op maandag 19 februari 2007 18:54 schreef Cyberdogg het volgende:
Als je 19 bent en je rijdt Saab, is dat maatschappelijk te verantwoorden? Zat er net over na te denken, ben er nog niet uit. Vind het zelf wel geinig.
Wow jij bent echt rebels. Echt serieus respect voor je. Checkt fotoboek.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat maakt het nu weer een kont uit of een auo maatschappelijk verantwoord is
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Wow jij bent echt rebels. Echt serieus respect voor je. Checkt fotoboek.
te bouwen motor?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:17 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
* PeuRac is happy
![]()
![]()
![]()
Nog een ding vinden en dan kan ik gaan rekenen aan mn te bouwen motor![]()
Ik ben t huis tuin en keuken sleutelen aan mn Alfa een beetje gewoon aan t vinden, daarom zocht ik een nieuwe uitdaging. Die denk ik gevonden te hebben door voor een 155 een speciale motor op te gaan bouwen, volgens de specificaties die ik wil. Nu Zijn er voor de 155 (v6) heel veel mogelijkheden, van 2.5 v6 12v t/m 3.7 v6 24v en 2.0v6 12v Turbo tot 3.0 v6 12v turbo en alles daartussen.quote:
Veel te veel tijd en geld steken in een project wat gedoemd is te mislukkenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben t huis tuin en keuken sleutelen aan mn Alfa een beetje gewoon aan t vinden, daarom zocht ik een nieuwe uitdaging. Die denk ik gevonden te hebben door voor een 155 een speciale motor op te gaan bouwen, volgens de specificaties die ik wil. Nu Zijn er voor de 155 (v6) heel veel mogelijkheden, van 2.5 v6 12v t/m 3.7 v6 24v en 2.0v6 12v Turbo tot 3.0 v6 12v turbo en alles daartussen.
Nu heb ik ongeveer een kleine 1000 pagina's aan papieren (de helft moet ik nog uitprinten. De meeste zijn schema's, van elec, tot maten van de blokken en van koeling ed. Aan de hand daarvan kijk ik wat theoretisch mogelijk is, wat de kosten zijn en dan ga ik kijken wat ik wil gaan maken. (zo'n 3.7 24v is wel leuk, maar financieel niet haalbaar, net als een TB motor heel zeldzaam is).
Ik hoop niet dat het misluktquote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Veel te veel tijd en geld steken in een project wat gedoemd is te mislukkenEen echte autoliefhebber
![]()
Waarom zou ik een snellere auto willen? Het is mijn hobby, het gaat me niet in de eerste plaats om het vermogen, alswel om de lol van het eraan sleutelen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef Richboy het volgende:
Als je die tijd nou 'ns zou gaan werken, kun je aan het eind van de rit een heul wat snellere/betere wagen aanschaffen.
Dat komt er inderdaad onder als nodig, zij maken mooi spul. Ik heb al geinformeerd bij mn dealer wat zo iets moet kosten.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:41 schreef Hugster het volgende:
quaife
Is het in Finland goedkoper?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat komt er inderdaad onder als nodig, zij maken mooi spul. Ik heb al geinformeerd bij mn dealer wat zo iets moet kosten.
Geen idee, vermoedelijk niet (vooral omdat hier sowieso véél minder Alfa's rond rijden), maar de motor ga ik in NL opbouwen. Eventuele onderdelen die ik wil hebben koop ik deze zomer, of laat ik door vrienden/kennissen/familie doen.quote:
Als het Miedema heet en familie van me is, woont het in Minnertsga of Stiens.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef Cyberdogg het volgende:
Ik zit wel steeds te ouwehoeren hiero, maarm Miedema heb jij familie in Zuidhorn wonen?
One car to rule them allquote:
Ben de 155 ( rij er nu jaar of 6 in ) en de gemiddelde 155-rijder zat ( nee, niet jou Boquote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
GTV is 2.0 turbo is veul mooier als die shit 155![]()
blijft jammer dat die GTV geen rwd is. Anders had ik hem al laaaaaaaaang gekocht![]()
haal eerts je rijbewijs maar eens, handige harryquote:Op maandag 19 februari 2007 21:38 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk alleen dat een camaro kopen net zo' debacle wordt als Bo z'n Cherokee
Oeh een sneerquote:Op maandag 19 februari 2007 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haal eerts je rijbewijs maar eens, handige harry
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 19 februari 2007 21:38 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk alleen dat een camaro kopen net zo' debacle wordt als Bo z'n Cherokee
niet op die van mijquote:Op maandag 19 februari 2007 21:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
<Alexxxxxx-mode>
Maar de camaro staat op mijn "ooit-nog-eens-te-bezitten" lijstje
</Alexxxxx mode>
Pff. Ik heb nu m'n zusje moeten beloven dat ik deze week de rijschool belquote:
Camaroquote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ben de 155 ( rij er nu jaar of 6 in ) en de gemiddelde 155-rijder zat ( nee, niet jou Bo) zat, en aangezien ik geen Camaro van Bo mag kopen....
yepquote:Op maandag 19 februari 2007 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
CamaroJij hebt topgear 2 weken geleden niet gekeken?
Dat was toch een camaro?
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:48 schreef LaCie het volgende:
kutte van die bakken is dat als je ze na 2 maanden dagen zat bent.............
2 uur. Als je weer bij de pomp staatquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
2 uur. Als je weer bij de pomp staat
Moeten ze bij Breitscheidt wel een tankstation bouwen zodat ik kan tanken voor de 2e helft van de ringquote:Op maandag 19 februari 2007 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
Mooie ringbak zo'n camaro voor het betere voorbandjes slopen![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Moeten ze bij Breitscheidt wel een tankstation bouwen zodat ik kan tanken voor de 2e helft van de ring
en als je moest invoewgen op een snelweg, rotonde of whatever waar je geen voorrang hadquote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef LaCie het volgende:
Alleen op vakantie vond ik die Jeep heel fijn
en grote water plassenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:39 schreef lipje het volgende:
[..]
en als je moest invoewgen op een snelweg, rotonde of whatever waar je geen voorrang had
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
Mooie ringbak zo'n camaro voor het betere voorbandjes slopen![]()
Rukkert.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:47 schreef Tjabbo het volgende:
mislukt
Schizo.quote:
Precies.quote:
drank en geile vrouwenquote:
Nog steeds op de UT? Jongen toch, arme jij!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:05 schreef Tjabbo het volgende:
machst gut jung. danke.
Heutzutage wieder los gehen mit supra bauwen.
immer erst nog arbeiten am UT.
Und du? immer nog studieren?
mooi dronken en geilquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:26 schreef Xtreem het volgende:
TF:
Breda heeft mooie vrouwen![]()
Foto's van jou in je apepakkie?!
Brintaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
chocoladesaus, slagroom, aardbeien en geile vrouwen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee ontslagen, ze is overbodig geworden
Nee. Haar werk zit er gewoon op, voor het werk wat er nu nog gedaan moet worden moet je wel iets kunnen, grof gezegdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:02 schreef 2cv het volgende:
Teveel bezig zijn met mooi zijn en te weinig met werken ?
Het is dus gewoon een domme blonde doos.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
De pitspoes ja
[..]
Nee. Haar werk zit er gewoon op, voor het werk wat er nu nog gedaan moet worden moet je wel iets kunnen, grof gezegd![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:12 schreef LaCie het volgende:
Keurt de garage me goed, krijgen we rdw steekproef en die weet nog een klein dingetje te vinden waardoor ie weer afgekeurd is![]()
Lijkt wel As the World Turns, komt nooit een einde aan![]()
1ste keer bij garage bij m'n werk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]Dat is al je derde keer voor komend jaar?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is dus gewoon een domme blonde doos.
VW Golf.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:24 schreef Cyberdogg het volgende:
Wat voor hok rij je?
Dom is voor mij niet bepaaldquote:
ech nietquote:
of is die vermomd als vwquote:
En nou ben ik uitgeluld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haar lichaam word niet lelijker door haar gebrek aan intelligentie.
Maar zij als geheel wordt minder aantrekkelijk door aan intelligentiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haar lichaam word niet lelijker door haar gebrek aan intelligentie.
En jouw zin wordt er onbegrijpelijk door.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar zij als geheel wordt minder aantrekkelijk door aan intelligentie
Jongen, ik wil toch helemaal geen relatiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar zij als geheel wordt minder aantrekkelijk door aan intelligentie
21 jaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jongen, ik wil toch helemaal geen relatieik wil gewoon neuken
Gewoon even je zak legen dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jongen, ik wil toch helemaal geen relatieik wil gewoon neuken
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:12 schreef LaCie het volgende:
Keurt de garage me goed, krijgen we rdw steekproef en die weet nog een klein dingetje te vinden waardoor ie weer afgekeurd is![]()
Lijkt wel As the World Turns, komt nooit een einde aan![]()
truequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
mja alleen de tijd die je er mee bezig bent is beetje zonde he![]()
dan begin ik gelijk 2 maanden voor dat ie afloopt ipv een dag nadat ie verlopen isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
en het mooie is....
volgend jaar weer
Nou nou, strax ga je nog beweren dat alfa net zo degelijk is als opelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Reputatie opel: roestbak, altijd kapot, saai, burgerbak
Reputatie alfa: roestbak, altijd kapot, snel, mooi
Ik zou wel weten wlek kapotte roetsbak ik aan zou schaffen hoor
( een Visa![]()
)
* Fugie schopt tegen open deurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Van Opels zijn er gewoon te veel om ze nog leuk te vinden.
Daar is geen raden aan, het is algemeen bekend dat de Visa een verkoopflop is geworden omdat ie zo lelijk is, en dat er nog maar weinig van over zijn omdat ze van ellende uit elkaar donderen ondertussen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Fugie schopt tegen open deur
visas zijn er te weinig, de rede laat zich raden
hij kan juist niet openquote:
ik was cynischquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:47 schreef Fugie het volgende:
ik was sarcastisch, mocht dat niet duidelijk zijn
nee, hij MAG niet openquote:
hij valt er spontaan uitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, hij MAG niet openJe hebt zlef gezien hoe lastig hij dan weer dicht gaat
Maar hey, ik maak wel altidj de blist bij het instappenDe Dukes of Hazzard zijn er niks bij!
een aanpakkerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:22 schreef 2cv het volgende:
Binnenkort helemaal niet.
Als het aan mij lag zaten er inderdaad allang 2 andere deuren in en een nieuwe koppeling. Maar er moeten even 3 agenda's op 1 lijn getrokken worden en dat is vaak altijd moeilijk.quote:
Details willen we !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, t had weinig gescheeld of ik was vandaag weer werkloos geweest, dus dan had ik in ieder geval zeeën van tijd gehadMaar toch maar adem in adem uit gedaan en tot tien geteld, dus nu morgen weer leuk werk
(...)
Hier willen we alleen details als het draagarmen van een Citroën zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:35 schreef M5 het volgende:
*&%^@#$%&* tyfus voorwielophangings draagarmen![]()
![]()
als dit een citroen forum was gaf ik je direct gelijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hier willen we alleen details als het draagarmen van een Citroën zijn.
details.. er moet er ééntje vervangen worden en dat kost me meer dan de helft van de aanschafprijs van jou autoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
De rest van de wereld kijkt nara meer dan alleen citroëns dus kom maar op met de details M5
En ik wil zo op bed, dus geen details over het gedonder op mn werk
Oh dan kun je beter een eendenkoppeling kopen, das goedkoper!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef M5 het volgende:
[..]
details.. er moet er ééntje vervangen worden en dat kost me meer dan de helft van de aanschafprijs van jou auto
past niet. maar ik moet er geen 2e hands zooi voor hebben, dan sta ik er over 'n half jaar weer mee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh dan kun je beter een eendenkoppeling kopen, das goedkoper!
VW Visaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef M5 het volgende:
[..]
past niet. maar ik moet er geen 2e hands zooi voor hebben, dan sta ik er over 'n half jaar weer mee.
alleen VW-Original teile ®![]()
zo serieus bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
VW Visa![]()
![]()
Ohja, even voor de figuurtjes die denken dat in een Visa een Visa-koppeling moet en in een Eend een Eendenkoppeling omdat een Visa een Visa is en een Eend een eend (je kent het wel, dommige cirkelredeneringen): ik heb bij DRIE verschillende mensen nagevraagd of dat hele zooitje overeen kwam en al die 3 mensen (die overigens een gedegen kennis hebben van zowel de Visa als de Eend) wisten onafhankelijk van elkaar te vertellen dat het allemaal hetzelfde is. Als het niet blijkt te passen of te kloppen dan koopt Alex een Visa-koppeling die wel past en krijgt hij van mij de centen voor de koppeling terug (en ik de koppeling van hem).
En het spreekt voor zich dat de koppeling gloednageldtjespiksplinterniieuw is en niet een 2e hands weggesleten stuk rommel.
Ik welquote:
ja dat is goed, zeker voor jou skinny assquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef PeuRac het volgende:
Is 1x ontbijten en 4x per dag warm eten goed voor je?![]()
Ik ben hier al wel aangekomen jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dat is goed, zeker voor jou skinny ass
wow. spraakzaam.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:06 schreef M5 het volgende:
idd.
quote:
Nou, dat dus..quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:56 schreef M5 het volgende:
[..]Ik heb nog geen idee waar ik precies naar toe ga. Alleen dat het omgeving hoofddorp wordt. Dus wat valt er verder te vertellen?
wees blijquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:14 schreef PeuRac het volgende:
godver, k krijg koppijn van die klote schermen hier op school
Kansloos.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wees blij
stel dat je zere klote kreeg van die kop schermen op je school.
matig he
ik moest lachenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wees blij
stel dat je zere klote kreeg van die kop schermen op je school.
matig he
k werk trouwens op mn laptop en gebruik 2 school pc's voor research, werkt snellerquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
maar k heb t grootste gedeelte af, nu nog ff quantitatieve rekenkunde maken en dan naar huis.
Jouw penis is wel heel klein he?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
k werk trouwens op mn laptop en gebruik 2 school pc's voor research, werkt sneller![]()
Hallo Hugster, volgens mij ken ik jou!quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:55 schreef Hugster het volgende:
Nog nooit klachten over gehad, maar t gaat er dan ook om wat je ermee doet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jouw penis is wel heel klein he?
Gezien je compensatiegedrag en grote verhalen vraag ik me af of je 'm uberhaupt ooit getest hebt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit klachten over gehad, maar t gaat er dan ook om wat je ermee doet.
Meisjes van 14 hebben niet veel vergelijkings matriaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat zo? Zo jong heb IK ze niet gehad namelijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Meisjes van 14 hebben niet veel vergelijkings matriaal
Ja, dat zeggen ze. Maar dat is niet zo hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Nee, mn ex-schoonmoeder is pot.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:42 schreef lipje het volgende:
Is Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxx aan het speeddaten?
Met speeddaten mijn ex-schoonmoeder ge-speeddate
en zonder internetquote:
jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Zit jij thuis aan de tekentafel?
quote:Nee dus. Maar ik kan de kennis en ervaring die ik nu op doe in de toekomst wel mooi gebruikenIs een makkelijker programma dan ik dacht
WTF is dat voor smilie ?quote:
WTF is een Xbox360 ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kun je ook echt niet zien aan de URL.
Je weet wel wat Google is?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:06 schreef 2cv het volgende:
Helder, een Xbox360 is 4 smilies op een rijtje.
Vrijwel elke pomp die nog een shop heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:51 schreef Fugie het volgende:
Van de week eens 98 tanken, wel eerst ff een pomp vinden waar ze het hebben
Ik kom ook onbemande stations met 98 tegen. Alleen met een shop weet je het zekerquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Vrijwel elke pomp die nog een shop heeft.
onbempande stations hebben het soms wel maar hier in m'burg is er niet 1 die het heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:02 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik kom ook onbemande stations met 98 tegen. Alleen met een shop weet je het zeker
Voor Fuckie zou ik kijken op http://www.goedkooptanken.nu
ha, voorlopig eerst maar eens een huisje zoeken.. daar heb ik op het moment wat meer aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:14 schreef lipje het volgende:
Hoe is t met de zoektocht naar een leuke diesel?
Photoshop is niks anders dan een digitale tekendoos.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Zit jij thuis aan de tekentafel?
Nee dus. Maar ik kan de kennis en ervaring die ik nu op doe in de toekomst wel mooi gebruikenIs een makkelijker programma dan ik dacht
Echt niet, als je hebt programma hebt gemasterd dan maakt ie alles volledig automatisch voor je, hoef je alleen maar een scheetje te laten HUP:quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Photoshop is niks anders dan een digitale tekendoos.
Daar gaat het mis. Photoshop is niet zaligmakend. Ik snap nog steeds niet waarom mensen in photoshop bijvoorbeeld met koffie bevlekt papier gaan namaken, terwijl je ook een plons koffie over een blaadje kan heenpleuren. En dat inscannen. Sneller, realistischer, makkelijker.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Echt niet, als je hebt programma hebt gemasterd dan maakt ie alles volledig automatisch voor je, hoef je alleen maar een scheetje te laten HUP:
[afbeelding]
Was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar gaat het mis. Photoshop is niet zaligmakend. Ik snap nog steeds niet waarom mensen in photoshop bijvoorbeeld met koffie bevlekt papier gaan namaken, terwijl je ook een plons koffie over een blaadje kan heenpleuren. En dat inscannen. Sneller, realistischer, makkelijker.
Toen ik het postte besefte ik dat jaquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toen ik het postte besefte ik dat ja
raar eh?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:22 schreef ijsmeis het volgende:![]()
.
Ik heb best wel buikspierpijn trouwens.
We wachten vol smart op de mooie verhalen over angstige momenten in de file en kippenmutsen, compleet met foto's en filmpjes.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:10 schreef ook_gek het volgende:
vannacht op wintersport!!!!
We?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We wachten vol smart op de mooie verhalen over angstige momenten in de file en kippenmutsen, compleet met foto's en filmpjes.
Als je het lange wachten niet kunt bedwingen kun je inderdaad altijd nog de search gebruiken Baraquote:
opels kapotrijden bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:00 schreef Fugie het volgende:
je moet wat als je geen sociaal leven hebt
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:31 schreef ook_gek het volgende:
de cabrio staat al bij de garage met zijn deuk![]()
schade is geschat op 2 ruggen ruimquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]hoeveel gaat het je kosten eigenlijk?
Ouch, het is ook belachelijk hoeveel fietsers beschermd worden door de wet tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
schade is geschat op 2 ruggen ruim![]()
En het is nog niet bekend of ik iets vergoed ga krijgen.
Rechtbijstand is er druk mee nu. Morgen komt de schade expert.
Ik vind ze zeker mooi, dank je wel nogmaalsquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:39 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx vind je de foto's mooi of niet. Er komt als het goed is binnen kort nog een berg foto's binnen van iemand anders. En dan een foto van boven af van de overzicht foto. Nu zie je de brandweer namelijk niet
baas in eigen buik!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil ook dat jij een witte BX break krijgt, die zijn het gaafst!
En ik wil film kijken!
En ik doe wat ik wil
Nee, doeiquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:29 schreef r8ality het volgende:
Is dit het puberaal, auto-gerelateerde slowchattopic?.
Sterf, mallootquote:
Doe eens lief.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:48 schreef Fugie het volgende:
kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaankerzoooi
Zie je, vrouwen zijn gewoon hoerenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
Vaag hoor. Al mijn vrienden krijgen ineens allemaal een vriendinnetje. En mijn vriendinnen maken het juist allemaal uit met hun vriendjes..
Dat jij er voor moet betalen, wil nog niet zeggen dat iedereen dat moet, flapdrol.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zie je, vrouwen zijn gewoon hoeren.
Hoezo? Jouw foto's waren anders gratis te downloaden hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat jij er voor moet betalen, wil nog niet zeggen dat iedereen dat moet, flapdrol.
Ik wil wel eens met een zachte G neuken, stuur er eens een door?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
Vaag hoor. Al mijn vrienden krijgen ineens allemaal een vriendinnetje. En mijn vriendinnen maken het juist allemaal uit met hun vriendjes..
Mooi. Ga maar weer weg danquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoezo? Jouw foto's waren anders gratis te downloaden hoor.
En ik wil eigenlijk helegaar geen ruzie maken, meer een aanvulling zijn op het topic ofzo. Maar als dat niet hoeft, prima...
Ik doe niet aan 'koppelen' ofzo. Ze zoeken en jij zoekt er zelf maar een!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel eens met een zachte G neuken, stuur er eens een door?
Moi zo, scheelt me een heleboel benzinekosten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 'koppelen' ofzo. Ze zoeken en jij zoekt er zelf maar een!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moi zo, scheelt me een heleboel benzinekosten.
niets mis met een scharrel op weg naar de ringquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moi zo, scheelt me een heleboel benzinekosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |