Mercedes-Benz 190quote:Op maandag 19 februari 2007 18:05 schreef Cyberdogg het volgende:
Post is een plaatje van een gave 190d.
Blijkbaar is het een rage aan het wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het normaal dat de mensen die je de goorste naaistreken leveren, vroeger je beste vrienden waren?
Ik wil weer een GTVquote:Op maandag 19 februari 2007 18:31 schreef Hugster het volgende:
Alfaheaumeaux
Nee. Echte vrienden niet. 'Vrindjes' wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het normaal dat de mensen die je de goorste naaistreken leveren, vroeger je beste vrienden waren?
toch beter wat die Amerikanen flikken met hun 320pk uit een 6 liter V10quote:
Wat maakt het nu weer een kont uit of een auo maatschappelijk verantwoord isquote:Op maandag 19 februari 2007 18:54 schreef Cyberdogg het volgende:
Als je 19 bent en je rijdt Saab, is dat maatschappelijk te verantwoorden? Zat er net over na te denken, ben er nog niet uit. Vind het zelf wel geinig.
Wow jij bent echt rebels. Echt serieus respect voor je. Checkt fotoboek.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat maakt het nu weer een kont uit of een auo maatschappelijk verantwoord is
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Wow jij bent echt rebels. Echt serieus respect voor je. Checkt fotoboek.
te bouwen motor?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:17 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
* PeuRac is happy
![]()
![]()
![]()
Nog een ding vinden en dan kan ik gaan rekenen aan mn te bouwen motor![]()
Ik ben t huis tuin en keuken sleutelen aan mn Alfa een beetje gewoon aan t vinden, daarom zocht ik een nieuwe uitdaging. Die denk ik gevonden te hebben door voor een 155 een speciale motor op te gaan bouwen, volgens de specificaties die ik wil. Nu Zijn er voor de 155 (v6) heel veel mogelijkheden, van 2.5 v6 12v t/m 3.7 v6 24v en 2.0v6 12v Turbo tot 3.0 v6 12v turbo en alles daartussen.quote:
Veel te veel tijd en geld steken in een project wat gedoemd is te mislukkenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben t huis tuin en keuken sleutelen aan mn Alfa een beetje gewoon aan t vinden, daarom zocht ik een nieuwe uitdaging. Die denk ik gevonden te hebben door voor een 155 een speciale motor op te gaan bouwen, volgens de specificaties die ik wil. Nu Zijn er voor de 155 (v6) heel veel mogelijkheden, van 2.5 v6 12v t/m 3.7 v6 24v en 2.0v6 12v Turbo tot 3.0 v6 12v turbo en alles daartussen.
Nu heb ik ongeveer een kleine 1000 pagina's aan papieren (de helft moet ik nog uitprinten. De meeste zijn schema's, van elec, tot maten van de blokken en van koeling ed. Aan de hand daarvan kijk ik wat theoretisch mogelijk is, wat de kosten zijn en dan ga ik kijken wat ik wil gaan maken. (zo'n 3.7 24v is wel leuk, maar financieel niet haalbaar, net als een TB motor heel zeldzaam is).
Ik hoop niet dat het misluktquote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Veel te veel tijd en geld steken in een project wat gedoemd is te mislukkenEen echte autoliefhebber
![]()
Waarom zou ik een snellere auto willen? Het is mijn hobby, het gaat me niet in de eerste plaats om het vermogen, alswel om de lol van het eraan sleutelen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef Richboy het volgende:
Als je die tijd nou 'ns zou gaan werken, kun je aan het eind van de rit een heul wat snellere/betere wagen aanschaffen.
Dat komt er inderdaad onder als nodig, zij maken mooi spul. Ik heb al geinformeerd bij mn dealer wat zo iets moet kosten.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:41 schreef Hugster het volgende:
quaife
Is het in Finland goedkoper?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat komt er inderdaad onder als nodig, zij maken mooi spul. Ik heb al geinformeerd bij mn dealer wat zo iets moet kosten.
Geen idee, vermoedelijk niet (vooral omdat hier sowieso véél minder Alfa's rond rijden), maar de motor ga ik in NL opbouwen. Eventuele onderdelen die ik wil hebben koop ik deze zomer, of laat ik door vrienden/kennissen/familie doen.quote:
Als het Miedema heet en familie van me is, woont het in Minnertsga of Stiens.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef Cyberdogg het volgende:
Ik zit wel steeds te ouwehoeren hiero, maarm Miedema heb jij familie in Zuidhorn wonen?
One car to rule them allquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |