quote:Op maandag 19 februari 2007 08:00 schreef PokerJoker het volgende:
Wat een bommetjeEn bart maar tegen joep zeggen ik drink liever met m'n vrienden, hoe gaat dat spreekwoord ook alweer. Iets met beste vrienden..
![]()
Of hebben we een stelletje mindfokkers achter de knoppen?
Mogguh![]()
Zoals ik hem in het Topic over bewoner Bart gepost heb.quote:Op maandag 19 februari 2007 05:00 schreef BSAP het volgende:
Ik denk toch van wel dat hij van de week de Villa gaat ontvluchten.
Tot gisteren was dit heel aannemelijk. Maar nu staan de zaken er compleet anders voor. Bart ging er vanuit dat wanneer hij de villa zou verlaten dat Lesley buiten op hem stond te wachten. Nu lijken de waarheid anders. Wanneer hij nu opgeeft dan heeft hij dubbel verloren en zoals Bart eerder al aangaf, als hij ergens een hekel aan heeft dan is het aan verliezen.quote:
En hopelijk heeft HiDiHo een filmpje van het voicemailgesprek. Ben daar erg benieuwd naar. (was net naar bed gegaanquote:Op maandag 19 februari 2007 08:51 schreef blomst het volgende:
Altijd als ik nachtdienst heb gebeurt er van alles.
Ik heb al een gedeelte bijgelezen, maar een update van afgelopen nacht zou wel leuk zijn.
Alleen maar meer reden voor de andere om voor Bart de Exit aan te vragen toch...quote:Op maandag 19 februari 2007 08:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gisteren was ook zijn eerste reactie naar Sylvia en Natasia toe dat hij de komende maanden z'n mond niet meer opendeed. Dat zeg je niet wanneer je over 4 dagen naar huis gaat.
Het is niet onopgemerkt aan me voorbij gegaan!quote:Op maandag 19 februari 2007 09:09 schreef Prospera het volgende:
Voor Demins: er is een nul-meting gedaan, ze kan het alfabet wel opzeggen, tenminste op een zingende toon.
Heb je dat gesprekje gezien ? Bart was woest en gebroken. Hij zat op dat ogenblik echt geen spelletje te spelen. Dat het wellicht uiteindelijk hetzelfde resultaat heeft is was anders.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
Alleen maar meer reden voor de andere om voor Bart de Exit aan te vragen toch...![]()
Hij moet dit toch zo spelen, want aangeven dat je er uit wil mag niet van Tien...dus moet je laten zien dat je ongelukkig bent, en vooral alle andere gaan fokken.
Dat vermoed ik wel. Die redactie is wel erg vuil bezig hoor. Arme Bart, ik hoop toch echt dat het onzin is.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:28 schreef Clank het volgende:
Het kan zijn dat Palma ook haar instructies van de buren heeft gehad, maar anders zit ze nu wel heel erg fout.
Ja lekker is dat. Geen een van de bewoners had het kunnen weten omdat ze allemaal in hun nest lagen. En dan doet Palma alsof ze denkt dat iedereen het allemaal al weet.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik wel. Die redactie is wel erg vuil bezig hoor. Arme Bart, ik hoop toch echt dat het onzin is.
Zo te zien is er niet veel meer voor nodigquote:Op maandag 19 februari 2007 09:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan Huub bij brainless vandaag mischien een blackout bewerkstelligen?
Maar ze zal het natuurlijk nu zien als haar vriendje die haar beschermdquote:Op maandag 19 februari 2007 09:32 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft een bloedhekel aan agressief gedrag. Laat Brian maar even uit z'n dak gaan dan is zij (misschien) ook direct klaar met hem.
caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaps please ...quote:Op maandag 19 februari 2007 09:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet Huub wel opschieten anders is die bui weer te ver gezakt.
Die is zo weer bewerkstelligd getriggerdquote:Op maandag 19 februari 2007 09:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet Huub wel opschieten anders is die bui weer te ver gezakt.
nataas fluisterde gister brain bij over de badpreikelen, toen hij op de bedrand naast het bad kwam zitten, maw ze bracht hem meteen op de hoogte. en nu pas flippen, heeft ie wel een nachtje over moeten slapen zeg.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:34 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaps please ...
Gisteren beweerde hij hardop dat als Amanda zo dronken was hij er niets meer mee kon.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:38 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wat is dr gebeurd met brian dan ? wat voor agressie ?
kan iemand een beetje de "conversatie" steno-en??quote:Op maandag 19 februari 2007 09:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is het toch een vuile leugenaar. Zelfs toen ze bijna buiten westen beneden in bed lag kroop hij er bovenop. Als zdngmw niet toevallig benden was gekomen had hij ze weer genaaid.
Brian is de held en heeft haar leven gered, aldus Brianquote:Op maandag 19 februari 2007 09:43 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
kan iemand een beetje de "conversatie" steno-en??
* geen streams hier *
Ik heb het ook gezien.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is het toch een vuile leugenaar. Zelfs toen ze bijna buiten westen beneden in bed lag kroop hij er bovenop. Als zdngmw niet toevallig benden was gekomen had hij ze weer genaaid.
Ik typ niet snel genoeg, we hebben Scan nodig.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:43 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
kan iemand een beetje de "conversatie" steno-en??
* geen streams hier *
Brian heeft haar apart genomen om zijn eigen verhaal te vertellen zonder dat die twee er tussendoor kunnen praten.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:44 schreef happyme28 het volgende:
En gaat Huub er nog een beetje tegenin?? Hij moet gewoon zeggen: 'ach de streamers hebben het ook gezien, dus het heeft geen zin te ontkennen' .
hij zit alleen met haar in de kapsalon zn eigen waarheid te vertellenquote:Op maandag 19 februari 2007 09:44 schreef happyme28 het volgende:
En gaat Huub er nog een beetje tegenin?? Hij moet gewoon zeggen: 'ach de streamers hebben het ook gezien, dus het heeft geen zin te ontkennen' .
Eerder in de stront.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:46 schreef beequeen het volgende:
Goeiemorgenik val weer met mijn neus in de boter.
Hij is toch een geweldige spin-doctor, George W. Bush zou hem goed kunnen gebruikenquote:Op maandag 19 februari 2007 09:46 schreef Peter6000 het volgende:
Held Brian is zo integer.
Dat hij niet met Amanda wilde slapen, omdat ze dronken was.
wat dacht je va het zinnetje": ik confronteer de mensen erbijquote:Op maandag 19 februari 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
oooooow, wat is dat toch irri, het verschil niet weten tussen hun en zij.
Daar was ik vanochtend ook goed ziek van.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Je kunt niet eens een avondje op tijd naar bed, mis je de leukste dingen![]()
Oh hou op schei uit, dat flikken ze iedere keerquote:Op maandag 19 februari 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Je kunt niet eens een avondje op tijd naar bed, mis je de leukste dingen![]()
Nogal ja. Als ze ook maar iets van vannacht weet moet ze toch tot behoorlijk laat hebben zitten kijken. Krijgt ze van achter de instructies om alles het huis in te brengen? Volgens mij niet eens, volgens mij is ze gewoon zo.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:53 schreef Peter6000 het volgende:
Palma stoort mij.
Dat negeren wequote:Op maandag 19 februari 2007 09:54 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom reageert er niemand op mijn pro-Brian opmerking.
quote:Op maandag 19 februari 2007 09:58 schreef pullup het volgende:
Erik: en waarom noemde jij me daarnet dom ?
Brian is voldoende afgekoeld en heeft zijn ondersteuning van Amanda verzekerd.
Dus hij reageert koel en verontschuldigend: Ik vind je niet dom, slim zelfs . Ik zei dat daarnet uit boosheid en ik meende het niet. Ik verontschuldig me nu"
Erik : "Je moet alleen je verontschuldigingen maken als je het meent en volgens mij meen je er geen zak van"
En dit is denk ik waarom de redaktie dit verhaal van Lesly naarbinnen heeft gebracht. De redaktie wil niet dat Bart uit zichzelf vertrekt want hebben nu al moeite de kooi te vullen. Daarbij komt dat Bart er ook niet uitgestemd gaat worden omdat Brian hem liever uit zichzelf ziet gaan want dan komt er iemand terug en Brian hoopt dat die voor hun kamp kiest zodat hij weer wat sterker komt te staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tot gisteren was dit heel aannemelijk. Maar nu staan de zaken er compleet anders voor. Bart ging er vanuit dat wanneer hij de villa zou verlaten dat Lesley buiten op hem stond te wachten. Nu lijken de waarheid anders. Wanneer hij nu opgeeft dan heeft hij dubbel verloren en zoals Bart eerder al aangaf, als hij ergens een hekel aan heeft dan is het aan verliezen.
Gisteren was ook zijn eerste reactie naar Sylvia en Natasia toe dat hij de komende maanden z'n mond niet meer opendeed. Dat zeg je niet wanneer je over 4 dagen naar huis gaat.
Zelf KAN hij niet andersquote:Op maandag 19 februari 2007 10:01 schreef Dark het volgende:
Brain, ik ben geen Huub die met z'n pik denkt!
nee.... huub denkt met zn pik... brian nietquote:Op maandag 19 februari 2007 10:04 schreef nlboy het volgende:
Huppa en Brain moet alles doorschuiven naar Amanda, want Brain kan alleen nadenken met zijn pik.
Yes, volkomen UPGquote:Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
Syl is zoals gewoonlijk weer goed bezig,ze zijn helemaal stil gevallen omdat ze beiden weten dat ze gelijk heeft.
Ow ja, wat stom van me.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
nee.... huub denkt met zn pik... brian niet![]()
(volgens brian dus)
Raad het woord, begint met een L en eindigt met een Y.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:08 schreef uniekhoorn het volgende:
godsamme, ze hebben gisteren gewoon lol gemaakt.
Brian gunt haar ook niks. Niet alle mannen zijn zoals hij.. Vieze engerd
Lekker dan.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef droomkoningin het volgende:
het schijnt dat lesley vreemd is gegaan met een vriend van hem...
en hij weet niet zeker of het waar is.. of gestook van "de buren"
Leslyquote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef nlboy het volgende:
[..]
Raad het woord, begint met een L en eindigt met een Y.
dat is pijnlijk duidelijk geworden. Zie het update topicquote:Op maandag 19 februari 2007 10:07 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ow ja, wat stom van me.Brain heeft altijd gelijk.
Btw. Is het nog duidelijk geworden waarom Bart gister verdrietig was?
Bedankt! Het is me nu wat duidelijker geworden.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:12 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat is pijnlijk duidelijk geworden. Zie het update topic
Ja goed mijn kind, in December krijgt Brain de roe en voor Amanda zijn we een donor aan het regelen voor de hersenen en proberen een deal te krijgen met Andrélon om een jaar lang schampoo aan Amanda te schenken.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Heee sinterklaas, hoe is het met u?
Nog even en ze gaat bij Bart liggen, die is immers weer vrijgezel.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef nlboy het volgende:Amanda kan echt niet nadenken, gaat ze opeens bij Brain liggen. Zullen we maar een fonds starten?
Ook goeiemorgenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:31 schreef Lieve het volgende:
Goeiemorgen
zijn er alleen streams met brian brains? (ik ben z'n stem zo zat, mik meteen de stream weer uit bij het horen van complottheorie brainless)
Waar is de rest? ( Huub, Sylvia, Bart.... in die volgorde en achteraan Eric. Nasty aSS weet ik.... die is ff naar huis.
Hun eerste keer was toch ook onder invloed van alcohol, maar misschien zit ik ernaast.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:31 schreef Taurus het volgende:
Och, is ie nou ook nog trots op 't feit dat ie d'r niet heeft genomen gisteravond?Wat 'n zielepiet zeg.
Ik vind iedereen trouwens wel moraalridderig hier, so what als ie seks met haar had gehad, dat was toch niet de eerste keer tussen hun? Je maakt mij niet wijs dat zij zich dan de volgende ochtend gebruikt voelt hoorZe zou er hooguit zelf misbruik van kunnen maken en roepen dat ze Brian nu eng vindt, dus het is sowieso wel slim wat ie heeft gedaan, maar níet uit medelijden met haar.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hun eerste keer was toch ook onder invloed van alcohol, maar misschien zit ik ernaast.
Hij is wat... kinky die brains. Verstrikt in zijn eigen web maakt hij.... een wereld waarin het ding Amanda als zijn speeltje mag optreden. In het script van brains welteverstaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:26 schreef Dark het volgende:
Brain heeft weer 1 van zijn gedichten voorgelezen en vraagt Amanda die te onthouden.........?
Ze kan niet eens het alphabet onthouden!
Brainless doet niet aan voordragen of voorlezen van zijn uitermatige artistieke taalkunstenarij.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:26 schreef Dark het volgende:
Brain heeft weer 1 van zijn gedichten voorgelezen en vraagt Amanda die te onthouden.........?
Ze kan niet eens het alphabet onthouden!
Het gaat erom dat Brain dwars door z'n tanden zit te liegen te Amanda, hij is de held die haar beschermd heeft tegen zichzelf, hij heeft geen misbruik van haar gemaakt en dat had ie wel gedaan als Natasia niet was komen storen.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:31 schreef Taurus het volgende:
Och, is ie nou ook nog trots op 't feit dat ie d'r niet heeft genomen gisteravond?Wat 'n zielepiet zeg.
Ik vind iedereen trouwens wel moraalridderig hier, so what als ie seks met haar had gehad, dat was toch niet de eerste keer tussen hun? Je maakt mij niet wijs dat zij zich dan de volgende ochtend gebruikt voelt hoorZe zou er hooguit zelf misbruik van kunnen maken en roepen dat ze Brian nu eng vindt, dus het is sowieso wel slim wat ie heeft gedaan, maar níet uit medelijden met haar.
Heeft ze een fles Dettol bij zich dan ?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
We gaan Amanda's haar wassen te zien krijgen??
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is iemand aangenomen om Amanda's haar te komen wassen
![]()
![]()
Deze mag ook in het Idiote Uitspraken topic.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brainless doet niet aan voordragen of voorlezen van zijn uitermatige artistieke taalkunstenarij.
Hij noemt het zelf 'een gedicht opnoemen'.
Jaaa ok, dat is waar. Maar ik had 't geen schande gevonden als ie 't gisteravond gewoon met 'r gedaan had.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Brain dwars door z'n tanden zit te liegen te Amanda, hij is de held die haar beschermd heeft tegen zichzelf, hij heeft geen misbruik van haar gemaakt en dat had ie wel gedaan als Natasia niet was komen storen.![]()
Dacht het nietquote:Op maandag 19 februari 2007 10:42 schreef happyme28 het volgende:
We zouden eigenlijk brieven naar AmanDEL moeten schrijven en vertellen wat we gezien hebben. MIsschien geloofd ze het dan wel.
Die alcohol maakt ook niets uit, bij hun verstand zijn ze toch niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jaaa ok, dat is waar. Maar ik had 't geen schande gevonden als ie 't gisteravond gewoon met 'r gedaan had.
klopt helemaal heb ik ook gezienquote:Op maandag 19 februari 2007 09:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mooi geschreven, zo is het volgens mij precies en eigenlijk is het doodeng, omdat Amanda zo'n meisje is bij wie je dat makkelijk kan doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:38 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij is wat... kinky die brains. Verstrikt in zijn eigen web maakt hij.... een wereld waarin het ding Amanda als zijn speeltje mag optreden. In het script van brains welteverstaan.
(zoals brian brains zijn er vrij veel 'mannetjes'. veelal van die ventjes die je... goed of kwaadschiks onder hun beheer hebben. Er zijn ook meisjes die dat spannend vinden. Echte liefde¿ "Hij slaat me dus hij voelt liefde voor mij¿ Hij slaat door en dus komt dat door mij... zo krijgen die meisjes dit allemaal aangepraat. Als ik nou maar.... zijn gedichtje had kunnen onthouden... dan was hij niet zo doorgeslagen." Daar wil hij Amanda hebben. In die afhankelijkheids situatie)
Ikke wel. Is puur egoïsme van een siego die alleen met zijn lul denkt.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jaaa ok, dat is waar. Maar ik had 't geen schande gevonden als ie 't gisteravond gewoon met 'r gedaan had.
Maar zij is ook niet helemaal heilig. En ik denk ook niet dat je haar met dit soort dingen raakt. Ze is waarschijnlijk vaak genoeg ge**** toen ze stomdronken was, als je dat geen prettige ervaring vond onthou je zoiets wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke wel. Is puur egoísme van een siego die alleen met zijn lul denkt.![]()
Dat is ook waar: ze is zeker niet heilig.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar zij is ook niet helemaal heilig. En ik denk ook niet dat je haar met dit soort dingen raakt. Ze is waarschijnlijk vaak genoeg ge**** toen ze stomdronken was, als je dat geen prettige ervaring vond onthou je zoiets wel.
Brainless' Idiote Uitspraken topic zal zich qua volloopsnelheid kunnen meten aan de COSsen, gok ik zo...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze mag ook in het Idiote Uitspraken topic.
Zij Die Niet Genoemd Mag Wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar staat die afkorting nou voor... zdngmw
wehehehehe ja natasia wist ik welquote:Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef My_ het volgende:
[..]
Zij Die Niet Genoemd Mag Worden
Ofwel Natasia.
Zij die niet genoemd mag worden, lees Natasia.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar staat die afkorting nou voor... zdngmw
En toch denk ik dat ze Brian niet volledig vertrouwt, ze wil niet voor niets Natasja er niet uitstemmen.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:53 schreef Ashrak het volgende:
Ik denk wel dat het heel moeilijk is voor Amoebe om uit de Brainless-wereld te worden getrokken. Ze is namelijk al zo ingepalmd dat alleen Brainless echt iets tegen haar kan zeggen. Alle anderen kunnen met de beste bedoelingen op haar inpraten, maar dan nog gelooft ze het niet daar Brainless haar al helemaal in zijn macht heeft. Dat is juist het gevaarlijke. Hoe harder je er nu tegenin gaat hoe meer ze alleen naar hem gaat luisteren. Niet goed, maar het is wel zo.
Nena had dat op een gegeven moment door en is daar tegenin gegaan en ik geloof dan ook echt dat ze Amoebe probeerde te beschermen met al haar acties. Helaas staat Amoebe er niet open voor en heeft het een averechts effect gehad.
Volgens mij is dat ook ingepraat door Brainless. Hij heeft ook tegen Amoebe gezegd dat ze het weer goed moesten maken.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ze Brian niet volledig vertrouwt, ze wil niet voor niets Natasja er niet uitstemmen.
Ja, misschien kan een buitenstaander nog wel op haar inpraten.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:00 schreef daWeasel het volgende:
Goed bezig die kapster, even Amoebe duidelijk maken hoe dom ze bezig is
Lol dit ga ik even aanzettenquote:
Balen he, dat dacht ik vanochtend ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:06 schreef noekje het volgende:
Ja ho ho, ik moet helemaal bijlezen en nu zit ik een weekend naar comateuze mensen te kijken die tot 16.15 uur in bed liggen en ik draai me om en ga naar bed en de hel breekt open.
Shít zeg!
Op dat historisch moment zitten we nog allemaal te wachten.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef noekje het volgende:
Kapster is leuk. Heeft ze Aman haar haar ook al gewassen?
Moet nog gebeuren, zal ze een hele kluif aan hebben.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef noekje het volgende:
Kapster is leuk. Heeft ze Aman haar haar ook al gewassen?
Ze heeft iig een broek aan. Dat is al heel goed!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op dat historisch moment zitten we nog allemaal te wachten.
nee joh gekkie laat lekker gaan!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef My_ het volgende:
DGK_REDACTIE: Kunnen jullie die kapster vragen om gewoon over koetjes en kalfjes te praten?! Dit is storend voor het spel.
Helemaal niet. Dit is een prettig gebekte jongedame die niet te beroerd is haar mening te geven, en de boel een beetje op scherp te zetten.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef My_ het volgende:
DGK_REDACTIE: Kunnen jullie die kapster vragen om gewoon over koetjes en kalfjes te praten?! Dit is storend voor het spel.
Ik ook en kan niet eens streams kijken nu, ben volledig afhankelijk van Fok!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Balen he, dat dacht ik vanochtend ook.
Die is juist heel goed bezig.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef My_ het volgende:
Jammer....(en nee, ik heb geen hekel aan homo's maar wel aan eric)quote:Op maandag 19 februari 2007 11:04 schreef My_ het volgende:
Eric breekt bijna z'n nek over dat schort!
Ga je ook op Amanda -niveau schrijven ?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
We gaan Amanda's haar wassen te zien krijgen??
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is iemand aangenomen om Amanda's haar te komen wassen
![]()
![]()
Dit is het spel. Je denkt toch niet dat ze de kapster zoveel te laten zeggen als het niet van te voren doorgesproken is. Dit gesprek gaat juist om het feit dat achter Snollie in bescherming wil nemen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef My_ het volgende:
laat alsjeblieft die kapster elke week komen, die zegt tenminste rake dingen !quote:Op maandag 19 februari 2007 11:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nee joh gekkie laat lekker gaan!
denk ik ookquote:Op maandag 19 februari 2007 11:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is het spel. Je denkt toch niet dat ze de kapster zoveel te laten zeggen als het niet van te voren doorgesproken is. Dit gesprek gaat juist om het feit dat achter Snollie in bescherming wil nemen.
Een IQ waar Bonnie ver boven zit.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:11 schreef lady1 het volgende:
wat is ze dom die amanda ze snapt het nog niet wat ze haar proberen uit te leggen
Ja, zei Palma vanochtend tegen hem: "wat zie je er mooi uit vandaag, moet je afdansen?"quote:
Het is de psycholoog die onder het mom van kapster in het huis in is gesmokkeldquote:Op maandag 19 februari 2007 11:17 schreef T-lex het volgende:
Nou begint ze tegen Bart...![]()
Kapster: "niks is zoals het is..uuh...niks is zoals het lijkt"
Bart van onder z'n kussen: 'Huh, wat is dan niet zoals het lijkt"
.........
Kapster: "angst is een slechte raadgever"
ja, bart daar zit je op te wachten hé...![]()
Opzouten met dat wijf!![]()
Anita heeft meer in haar grijze celletjes dan alleen maar een kappersopleiding, zie je dat niet?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:17 schreef T-lex het volgende:
Nou begint ze tegen Bart...![]()
Kapster: "niks is zoals het is..uuh...niks is zoals het lijkt"
Bart van onder z'n kussen: 'Huh, wat is dan niet zoals het lijkt"
.........
Kapster: "angst is een slechte raadgever"
ja, bart daar zit je op te wachten hé...![]()
Opzouten met dat wijf!![]()
ja dat zien we, vanwaar je post?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Brici het volgende:
erik staat te luisteren
Niet dat melde ik gewoon ffquote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
ja dat zien we, vanwaar je post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |