wat dacht je va het zinnetje": ik confronteer de mensen erbijquote:Op maandag 19 februari 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
oooooow, wat is dat toch irri, het verschil niet weten tussen hun en zij.
Daar was ik vanochtend ook goed ziek van.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Je kunt niet eens een avondje op tijd naar bed, mis je de leukste dingen![]()
Oh hou op schei uit, dat flikken ze iedere keerquote:Op maandag 19 februari 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Je kunt niet eens een avondje op tijd naar bed, mis je de leukste dingen![]()
Nogal ja. Als ze ook maar iets van vannacht weet moet ze toch tot behoorlijk laat hebben zitten kijken. Krijgt ze van achter de instructies om alles het huis in te brengen? Volgens mij niet eens, volgens mij is ze gewoon zo.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:53 schreef Peter6000 het volgende:
Palma stoort mij.
Dat negeren wequote:Op maandag 19 februari 2007 09:54 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom reageert er niemand op mijn pro-Brian opmerking.
quote:Op maandag 19 februari 2007 09:58 schreef pullup het volgende:
Erik: en waarom noemde jij me daarnet dom ?
Brian is voldoende afgekoeld en heeft zijn ondersteuning van Amanda verzekerd.
Dus hij reageert koel en verontschuldigend: Ik vind je niet dom, slim zelfs . Ik zei dat daarnet uit boosheid en ik meende het niet. Ik verontschuldig me nu"
Erik : "Je moet alleen je verontschuldigingen maken als je het meent en volgens mij meen je er geen zak van"
En dit is denk ik waarom de redaktie dit verhaal van Lesly naarbinnen heeft gebracht. De redaktie wil niet dat Bart uit zichzelf vertrekt want hebben nu al moeite de kooi te vullen. Daarbij komt dat Bart er ook niet uitgestemd gaat worden omdat Brian hem liever uit zichzelf ziet gaan want dan komt er iemand terug en Brian hoopt dat die voor hun kamp kiest zodat hij weer wat sterker komt te staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tot gisteren was dit heel aannemelijk. Maar nu staan de zaken er compleet anders voor. Bart ging er vanuit dat wanneer hij de villa zou verlaten dat Lesley buiten op hem stond te wachten. Nu lijken de waarheid anders. Wanneer hij nu opgeeft dan heeft hij dubbel verloren en zoals Bart eerder al aangaf, als hij ergens een hekel aan heeft dan is het aan verliezen.
Gisteren was ook zijn eerste reactie naar Sylvia en Natasia toe dat hij de komende maanden z'n mond niet meer opendeed. Dat zeg je niet wanneer je over 4 dagen naar huis gaat.
Zelf KAN hij niet andersquote:Op maandag 19 februari 2007 10:01 schreef Dark het volgende:
Brain, ik ben geen Huub die met z'n pik denkt!
nee.... huub denkt met zn pik... brian nietquote:Op maandag 19 februari 2007 10:04 schreef nlboy het volgende:
Huppa en Brain moet alles doorschuiven naar Amanda, want Brain kan alleen nadenken met zijn pik.
Yes, volkomen UPGquote:Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
Syl is zoals gewoonlijk weer goed bezig,ze zijn helemaal stil gevallen omdat ze beiden weten dat ze gelijk heeft.
Ow ja, wat stom van me.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
nee.... huub denkt met zn pik... brian niet![]()
(volgens brian dus)
Raad het woord, begint met een L en eindigt met een Y.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:08 schreef uniekhoorn het volgende:
godsamme, ze hebben gisteren gewoon lol gemaakt.
Brian gunt haar ook niks. Niet alle mannen zijn zoals hij.. Vieze engerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |