Het gaat erom dat Brain dwars door z'n tanden zit te liegen te Amanda, hij is de held die haar beschermd heeft tegen zichzelf, hij heeft geen misbruik van haar gemaakt en dat had ie wel gedaan als Natasia niet was komen storen.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:31 schreef Taurus het volgende:
Och, is ie nou ook nog trots op 't feit dat ie d'r niet heeft genomen gisteravond?Wat 'n zielepiet zeg.
Ik vind iedereen trouwens wel moraalridderig hier, so what als ie seks met haar had gehad, dat was toch niet de eerste keer tussen hun? Je maakt mij niet wijs dat zij zich dan de volgende ochtend gebruikt voelt hoorZe zou er hooguit zelf misbruik van kunnen maken en roepen dat ze Brian nu eng vindt, dus het is sowieso wel slim wat ie heeft gedaan, maar níet uit medelijden met haar.
Heeft ze een fles Dettol bij zich dan ?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
We gaan Amanda's haar wassen te zien krijgen??
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is iemand aangenomen om Amanda's haar te komen wassen
![]()
![]()
Deze mag ook in het Idiote Uitspraken topic.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brainless doet niet aan voordragen of voorlezen van zijn uitermatige artistieke taalkunstenarij.
Hij noemt het zelf 'een gedicht opnoemen'.
Jaaa ok, dat is waar. Maar ik had 't geen schande gevonden als ie 't gisteravond gewoon met 'r gedaan had.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Brain dwars door z'n tanden zit te liegen te Amanda, hij is de held die haar beschermd heeft tegen zichzelf, hij heeft geen misbruik van haar gemaakt en dat had ie wel gedaan als Natasia niet was komen storen.![]()
Dacht het nietquote:Op maandag 19 februari 2007 10:42 schreef happyme28 het volgende:
We zouden eigenlijk brieven naar AmanDEL moeten schrijven en vertellen wat we gezien hebben. MIsschien geloofd ze het dan wel.
Die alcohol maakt ook niets uit, bij hun verstand zijn ze toch niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jaaa ok, dat is waar. Maar ik had 't geen schande gevonden als ie 't gisteravond gewoon met 'r gedaan had.
klopt helemaal heb ik ook gezienquote:Op maandag 19 februari 2007 09:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is het toch een vuile leugenaar. Zelfs toen ze bijna buiten westen beneden in bed lag kroop hij er bovenop. Als zdngmw niet toevallig benden was gekomen had hij ze weer genaaid.
Mooi geschreven, zo is het volgens mij precies en eigenlijk is het doodeng, omdat Amanda zo'n meisje is bij wie je dat makkelijk kan doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:38 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij is wat... kinky die brains. Verstrikt in zijn eigen web maakt hij.... een wereld waarin het ding Amanda als zijn speeltje mag optreden. In het script van brains welteverstaan.
(zoals brian brains zijn er vrij veel 'mannetjes'. veelal van die ventjes die je... goed of kwaadschiks onder hun beheer hebben. Er zijn ook meisjes die dat spannend vinden. Echte liefde¿ "Hij slaat me dus hij voelt liefde voor mij¿ Hij slaat door en dus komt dat door mij... zo krijgen die meisjes dit allemaal aangepraat. Als ik nou maar.... zijn gedichtje had kunnen onthouden... dan was hij niet zo doorgeslagen." Daar wil hij Amanda hebben. In die afhankelijkheids situatie)
Ikke wel. Is puur egoïsme van een siego die alleen met zijn lul denkt.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jaaa ok, dat is waar. Maar ik had 't geen schande gevonden als ie 't gisteravond gewoon met 'r gedaan had.
Maar zij is ook niet helemaal heilig. En ik denk ook niet dat je haar met dit soort dingen raakt. Ze is waarschijnlijk vaak genoeg ge**** toen ze stomdronken was, als je dat geen prettige ervaring vond onthou je zoiets wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke wel. Is puur egoísme van een siego die alleen met zijn lul denkt.![]()
Dat is ook waar: ze is zeker niet heilig.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar zij is ook niet helemaal heilig. En ik denk ook niet dat je haar met dit soort dingen raakt. Ze is waarschijnlijk vaak genoeg ge**** toen ze stomdronken was, als je dat geen prettige ervaring vond onthou je zoiets wel.
Brainless' Idiote Uitspraken topic zal zich qua volloopsnelheid kunnen meten aan de COSsen, gok ik zo...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze mag ook in het Idiote Uitspraken topic.
Zij Die Niet Genoemd Mag Wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar staat die afkorting nou voor... zdngmw
wehehehehe ja natasia wist ik welquote:Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef My_ het volgende:
[..]
Zij Die Niet Genoemd Mag Worden
Ofwel Natasia.
Zij die niet genoemd mag worden, lees Natasia.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar staat die afkorting nou voor... zdngmw
En toch denk ik dat ze Brian niet volledig vertrouwt, ze wil niet voor niets Natasja er niet uitstemmen.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:53 schreef Ashrak het volgende:
Ik denk wel dat het heel moeilijk is voor Amoebe om uit de Brainless-wereld te worden getrokken. Ze is namelijk al zo ingepalmd dat alleen Brainless echt iets tegen haar kan zeggen. Alle anderen kunnen met de beste bedoelingen op haar inpraten, maar dan nog gelooft ze het niet daar Brainless haar al helemaal in zijn macht heeft. Dat is juist het gevaarlijke. Hoe harder je er nu tegenin gaat hoe meer ze alleen naar hem gaat luisteren. Niet goed, maar het is wel zo.
Nena had dat op een gegeven moment door en is daar tegenin gegaan en ik geloof dan ook echt dat ze Amoebe probeerde te beschermen met al haar acties. Helaas staat Amoebe er niet open voor en heeft het een averechts effect gehad.
Volgens mij is dat ook ingepraat door Brainless. Hij heeft ook tegen Amoebe gezegd dat ze het weer goed moesten maken.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ze Brian niet volledig vertrouwt, ze wil niet voor niets Natasja er niet uitstemmen.
Ja, misschien kan een buitenstaander nog wel op haar inpraten.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:00 schreef daWeasel het volgende:
Goed bezig die kapster, even Amoebe duidelijk maken hoe dom ze bezig is
Lol dit ga ik even aanzettenquote:
Balen he, dat dacht ik vanochtend ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:06 schreef noekje het volgende:
Ja ho ho, ik moet helemaal bijlezen en nu zit ik een weekend naar comateuze mensen te kijken die tot 16.15 uur in bed liggen en ik draai me om en ga naar bed en de hel breekt open.
Shít zeg!
Op dat historisch moment zitten we nog allemaal te wachten.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef noekje het volgende:
Kapster is leuk. Heeft ze Aman haar haar ook al gewassen?
Moet nog gebeuren, zal ze een hele kluif aan hebben.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef noekje het volgende:
Kapster is leuk. Heeft ze Aman haar haar ook al gewassen?
Ze heeft iig een broek aan. Dat is al heel goed!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op dat historisch moment zitten we nog allemaal te wachten.
nee joh gekkie laat lekker gaan!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef My_ het volgende:
DGK_REDACTIE: Kunnen jullie die kapster vragen om gewoon over koetjes en kalfjes te praten?! Dit is storend voor het spel.
Helemaal niet. Dit is een prettig gebekte jongedame die niet te beroerd is haar mening te geven, en de boel een beetje op scherp te zetten.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef My_ het volgende:
DGK_REDACTIE: Kunnen jullie die kapster vragen om gewoon over koetjes en kalfjes te praten?! Dit is storend voor het spel.
Ik ook en kan niet eens streams kijken nu, ben volledig afhankelijk van Fok!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Balen he, dat dacht ik vanochtend ook.
Die is juist heel goed bezig.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef My_ het volgende:
Jammer....(en nee, ik heb geen hekel aan homo's maar wel aan eric)quote:Op maandag 19 februari 2007 11:04 schreef My_ het volgende:
Eric breekt bijna z'n nek over dat schort!
Ga je ook op Amanda -niveau schrijven ?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
We gaan Amanda's haar wassen te zien krijgen??
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is iemand aangenomen om Amanda's haar te komen wassen
![]()
![]()
Dit is het spel. Je denkt toch niet dat ze de kapster zoveel te laten zeggen als het niet van te voren doorgesproken is. Dit gesprek gaat juist om het feit dat achter Snollie in bescherming wil nemen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef My_ het volgende:
laat alsjeblieft die kapster elke week komen, die zegt tenminste rake dingen !quote:Op maandag 19 februari 2007 11:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nee joh gekkie laat lekker gaan!
denk ik ookquote:Op maandag 19 februari 2007 11:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is het spel. Je denkt toch niet dat ze de kapster zoveel te laten zeggen als het niet van te voren doorgesproken is. Dit gesprek gaat juist om het feit dat achter Snollie in bescherming wil nemen.
Een IQ waar Bonnie ver boven zit.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:11 schreef lady1 het volgende:
wat is ze dom die amanda ze snapt het nog niet wat ze haar proberen uit te leggen
Ja, zei Palma vanochtend tegen hem: "wat zie je er mooi uit vandaag, moet je afdansen?"quote:
Het is de psycholoog die onder het mom van kapster in het huis in is gesmokkeldquote:Op maandag 19 februari 2007 11:17 schreef T-lex het volgende:
Nou begint ze tegen Bart...![]()
Kapster: "niks is zoals het is..uuh...niks is zoals het lijkt"
Bart van onder z'n kussen: 'Huh, wat is dan niet zoals het lijkt"
.........
Kapster: "angst is een slechte raadgever"
ja, bart daar zit je op te wachten hé...![]()
Opzouten met dat wijf!![]()
Anita heeft meer in haar grijze celletjes dan alleen maar een kappersopleiding, zie je dat niet?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:17 schreef T-lex het volgende:
Nou begint ze tegen Bart...![]()
Kapster: "niks is zoals het is..uuh...niks is zoals het lijkt"
Bart van onder z'n kussen: 'Huh, wat is dan niet zoals het lijkt"
.........
Kapster: "angst is een slechte raadgever"
ja, bart daar zit je op te wachten hé...![]()
Opzouten met dat wijf!![]()
ja dat zien we, vanwaar je post?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Brici het volgende:
erik staat te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |