Ja goed mijn kind, in December krijgt Brain de roe en voor Amanda zijn we een donor aan het regelen voor de hersenen en proberen een deal te krijgen met Andrélon om een jaar lang schampoo aan Amanda te schenken.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Heee sinterklaas, hoe is het met u?
Nog even en ze gaat bij Bart liggen, die is immers weer vrijgezel.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef nlboy het volgende:Amanda kan echt niet nadenken, gaat ze opeens bij Brain liggen. Zullen we maar een fonds starten?
Ook goeiemorgenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:31 schreef Lieve het volgende:
Goeiemorgen
zijn er alleen streams met brian brains? (ik ben z'n stem zo zat, mik meteen de stream weer uit bij het horen van complottheorie brainless)
Waar is de rest? ( Huub, Sylvia, Bart.... in die volgorde en achteraan Eric. Nasty aSS weet ik.... die is ff naar huis.
Hun eerste keer was toch ook onder invloed van alcohol, maar misschien zit ik ernaast.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:31 schreef Taurus het volgende:
Och, is ie nou ook nog trots op 't feit dat ie d'r niet heeft genomen gisteravond?Wat 'n zielepiet zeg.
Ik vind iedereen trouwens wel moraalridderig hier, so what als ie seks met haar had gehad, dat was toch niet de eerste keer tussen hun? Je maakt mij niet wijs dat zij zich dan de volgende ochtend gebruikt voelt hoorZe zou er hooguit zelf misbruik van kunnen maken en roepen dat ze Brian nu eng vindt, dus het is sowieso wel slim wat ie heeft gedaan, maar níet uit medelijden met haar.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hun eerste keer was toch ook onder invloed van alcohol, maar misschien zit ik ernaast.
Hij is wat... kinky die brains. Verstrikt in zijn eigen web maakt hij.... een wereld waarin het ding Amanda als zijn speeltje mag optreden. In het script van brains welteverstaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:26 schreef Dark het volgende:
Brain heeft weer 1 van zijn gedichten voorgelezen en vraagt Amanda die te onthouden.........?
Ze kan niet eens het alphabet onthouden!
Brainless doet niet aan voordragen of voorlezen van zijn uitermatige artistieke taalkunstenarij.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:26 schreef Dark het volgende:
Brain heeft weer 1 van zijn gedichten voorgelezen en vraagt Amanda die te onthouden.........?
Ze kan niet eens het alphabet onthouden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |