Ze heeft iig een broek aan. Dat is al heel goed!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op dat historisch moment zitten we nog allemaal te wachten.
nee joh gekkie laat lekker gaan!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef My_ het volgende:
DGK_REDACTIE: Kunnen jullie die kapster vragen om gewoon over koetjes en kalfjes te praten?! Dit is storend voor het spel.
Helemaal niet. Dit is een prettig gebekte jongedame die niet te beroerd is haar mening te geven, en de boel een beetje op scherp te zetten.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef My_ het volgende:
DGK_REDACTIE: Kunnen jullie die kapster vragen om gewoon over koetjes en kalfjes te praten?! Dit is storend voor het spel.
Ik ook en kan niet eens streams kijken nu, ben volledig afhankelijk van Fok!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Balen he, dat dacht ik vanochtend ook.
Die is juist heel goed bezig.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef My_ het volgende:
Jammer....(en nee, ik heb geen hekel aan homo's maar wel aan eric)quote:Op maandag 19 februari 2007 11:04 schreef My_ het volgende:
Eric breekt bijna z'n nek over dat schort!
Ga je ook op Amanda -niveau schrijven ?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
We gaan Amanda's haar wassen te zien krijgen??
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is iemand aangenomen om Amanda's haar te komen wassen
![]()
![]()
Dit is het spel. Je denkt toch niet dat ze de kapster zoveel te laten zeggen als het niet van te voren doorgesproken is. Dit gesprek gaat juist om het feit dat achter Snollie in bescherming wil nemen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef My_ het volgende:
laat alsjeblieft die kapster elke week komen, die zegt tenminste rake dingen !quote:Op maandag 19 februari 2007 11:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nee joh gekkie laat lekker gaan!
denk ik ookquote:Op maandag 19 februari 2007 11:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is het spel. Je denkt toch niet dat ze de kapster zoveel te laten zeggen als het niet van te voren doorgesproken is. Dit gesprek gaat juist om het feit dat achter Snollie in bescherming wil nemen.
Een IQ waar Bonnie ver boven zit.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:11 schreef lady1 het volgende:
wat is ze dom die amanda ze snapt het nog niet wat ze haar proberen uit te leggen
Ja, zei Palma vanochtend tegen hem: "wat zie je er mooi uit vandaag, moet je afdansen?"quote:
Het is de psycholoog die onder het mom van kapster in het huis in is gesmokkeldquote:Op maandag 19 februari 2007 11:17 schreef T-lex het volgende:
Nou begint ze tegen Bart...![]()
Kapster: "niks is zoals het is..uuh...niks is zoals het lijkt"
Bart van onder z'n kussen: 'Huh, wat is dan niet zoals het lijkt"
.........
Kapster: "angst is een slechte raadgever"
ja, bart daar zit je op te wachten hé...![]()
Opzouten met dat wijf!![]()
Anita heeft meer in haar grijze celletjes dan alleen maar een kappersopleiding, zie je dat niet?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:17 schreef T-lex het volgende:
Nou begint ze tegen Bart...![]()
Kapster: "niks is zoals het is..uuh...niks is zoals het lijkt"
Bart van onder z'n kussen: 'Huh, wat is dan niet zoals het lijkt"
.........
Kapster: "angst is een slechte raadgever"
ja, bart daar zit je op te wachten hé...![]()
Opzouten met dat wijf!![]()
ja dat zien we, vanwaar je post?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Brici het volgende:
erik staat te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |