quote:Op maandag 19 februari 2007 08:00 schreef PokerJoker het volgende:
Wat een bommetjeEn bart maar tegen joep zeggen ik drink liever met m'n vrienden, hoe gaat dat spreekwoord ook alweer. Iets met beste vrienden..
![]()
Of hebben we een stelletje mindfokkers achter de knoppen?
Mogguh![]()
Zoals ik hem in het Topic over bewoner Bart gepost heb.quote:Op maandag 19 februari 2007 05:00 schreef BSAP het volgende:
Ik denk toch van wel dat hij van de week de Villa gaat ontvluchten.
Tot gisteren was dit heel aannemelijk. Maar nu staan de zaken er compleet anders voor. Bart ging er vanuit dat wanneer hij de villa zou verlaten dat Lesley buiten op hem stond te wachten. Nu lijken de waarheid anders. Wanneer hij nu opgeeft dan heeft hij dubbel verloren en zoals Bart eerder al aangaf, als hij ergens een hekel aan heeft dan is het aan verliezen.quote:
En hopelijk heeft HiDiHo een filmpje van het voicemailgesprek. Ben daar erg benieuwd naar. (was net naar bed gegaanquote:Op maandag 19 februari 2007 08:51 schreef blomst het volgende:
Altijd als ik nachtdienst heb gebeurt er van alles.
Ik heb al een gedeelte bijgelezen, maar een update van afgelopen nacht zou wel leuk zijn.
Alleen maar meer reden voor de andere om voor Bart de Exit aan te vragen toch...quote:Op maandag 19 februari 2007 08:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gisteren was ook zijn eerste reactie naar Sylvia en Natasia toe dat hij de komende maanden z'n mond niet meer opendeed. Dat zeg je niet wanneer je over 4 dagen naar huis gaat.
Het is niet onopgemerkt aan me voorbij gegaan!quote:Op maandag 19 februari 2007 09:09 schreef Prospera het volgende:
Voor Demins: er is een nul-meting gedaan, ze kan het alfabet wel opzeggen, tenminste op een zingende toon.
Heb je dat gesprekje gezien ? Bart was woest en gebroken. Hij zat op dat ogenblik echt geen spelletje te spelen. Dat het wellicht uiteindelijk hetzelfde resultaat heeft is was anders.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
Alleen maar meer reden voor de andere om voor Bart de Exit aan te vragen toch...![]()
Hij moet dit toch zo spelen, want aangeven dat je er uit wil mag niet van Tien...dus moet je laten zien dat je ongelukkig bent, en vooral alle andere gaan fokken.
Dat vermoed ik wel. Die redactie is wel erg vuil bezig hoor. Arme Bart, ik hoop toch echt dat het onzin is.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:28 schreef Clank het volgende:
Het kan zijn dat Palma ook haar instructies van de buren heeft gehad, maar anders zit ze nu wel heel erg fout.
Ja lekker is dat. Geen een van de bewoners had het kunnen weten omdat ze allemaal in hun nest lagen. En dan doet Palma alsof ze denkt dat iedereen het allemaal al weet.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik wel. Die redactie is wel erg vuil bezig hoor. Arme Bart, ik hoop toch echt dat het onzin is.
Zo te zien is er niet veel meer voor nodigquote:Op maandag 19 februari 2007 09:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan Huub bij brainless vandaag mischien een blackout bewerkstelligen?
Maar ze zal het natuurlijk nu zien als haar vriendje die haar beschermdquote:Op maandag 19 februari 2007 09:32 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft een bloedhekel aan agressief gedrag. Laat Brian maar even uit z'n dak gaan dan is zij (misschien) ook direct klaar met hem.
caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaps please ...quote:Op maandag 19 februari 2007 09:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet Huub wel opschieten anders is die bui weer te ver gezakt.
Die is zo weer bewerkstelligd getriggerdquote:Op maandag 19 februari 2007 09:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet Huub wel opschieten anders is die bui weer te ver gezakt.
nataas fluisterde gister brain bij over de badpreikelen, toen hij op de bedrand naast het bad kwam zitten, maw ze bracht hem meteen op de hoogte. en nu pas flippen, heeft ie wel een nachtje over moeten slapen zeg.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:34 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaps please ...
Gisteren beweerde hij hardop dat als Amanda zo dronken was hij er niets meer mee kon.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:38 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wat is dr gebeurd met brian dan ? wat voor agressie ?
kan iemand een beetje de "conversatie" steno-en??quote:Op maandag 19 februari 2007 09:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is het toch een vuile leugenaar. Zelfs toen ze bijna buiten westen beneden in bed lag kroop hij er bovenop. Als zdngmw niet toevallig benden was gekomen had hij ze weer genaaid.
Brian is de held en heeft haar leven gered, aldus Brianquote:Op maandag 19 februari 2007 09:43 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
kan iemand een beetje de "conversatie" steno-en??
* geen streams hier *
Ik heb het ook gezien.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is het toch een vuile leugenaar. Zelfs toen ze bijna buiten westen beneden in bed lag kroop hij er bovenop. Als zdngmw niet toevallig benden was gekomen had hij ze weer genaaid.
Ik typ niet snel genoeg, we hebben Scan nodig.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:43 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
kan iemand een beetje de "conversatie" steno-en??
* geen streams hier *
Brian heeft haar apart genomen om zijn eigen verhaal te vertellen zonder dat die twee er tussendoor kunnen praten.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:44 schreef happyme28 het volgende:
En gaat Huub er nog een beetje tegenin?? Hij moet gewoon zeggen: 'ach de streamers hebben het ook gezien, dus het heeft geen zin te ontkennen' .
hij zit alleen met haar in de kapsalon zn eigen waarheid te vertellenquote:Op maandag 19 februari 2007 09:44 schreef happyme28 het volgende:
En gaat Huub er nog een beetje tegenin?? Hij moet gewoon zeggen: 'ach de streamers hebben het ook gezien, dus het heeft geen zin te ontkennen' .
Eerder in de stront.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:46 schreef beequeen het volgende:
Goeiemorgenik val weer met mijn neus in de boter.
Hij is toch een geweldige spin-doctor, George W. Bush zou hem goed kunnen gebruikenquote:Op maandag 19 februari 2007 09:46 schreef Peter6000 het volgende:
Held Brian is zo integer.
Dat hij niet met Amanda wilde slapen, omdat ze dronken was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |