televisie?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Waarom moet zdngmw zo overdreven lachen, is dat om brainles te lokken ???
Geloof me, die kans is echt 0quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef Taurus het volgende:
Ik kan meniet voorstellen dat Bart hierom zo moet janken hoor. H ij heeft gewoon tehoren gekregen dat Lesley niet meer wil.
om brian te fokken, zekersquote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat Huub misbruik zal maken van een dronken Amanda.
Vrees weer haar camerageilheid..........quote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Waarom moet zdngmw zo overdreven lachen, is dat om brainles te lokken ???
nee niet raar.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:40 schreef kleinzusje het volgende:
Als het uit is, is hij boos en verdrietig
Zit in een huis om te winnen, kan zn emoties niet delen met de anderen, heeft steeds gevochten om het vol te houden en al bijna besloten naar lesley te gaan...............
Raar dat je dan instort ???
Dat wilde ik nog typen maar bedacht me.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:40 schreef vzzzzzbx het volgende:
een antiliaan die lacht als een boer met kiespijn!!![]()
Dan doet ze het knap want ze maakt heel consequent dezelfde foutenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg toch het idee dat Amanda zit te neppen met dat alfabet.
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda probeert een alphabet op te zeggen, Natasia in een deuk
[afbeelding]
Je ziet aan zijn ademhaling dat hij zich op zit te fokken.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
En weer een traan bij Bart
Ach Lesley een beetje kennende is ze niet zo bot om het via achter door te laten geven.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat Lesley niet meer wil en dat zijn opmerking over dat hij dan z'n bek zou houden 'n paar maanden sloeg op de mogelijkheid dat 'achter' hem niet met Lesley laat praten of iets dergelijks. Kan me niet voorstellen dat hij huilt om achter, en daarnaast kan ik me niet voorstellen dat zij hem dan streamen, aangezien er al voorspeld kan worden dat hier conclusies kunnen worden getrokken over dat 't allemaal fake is daar. Ze willen duidelijk TV-beelden van dat hij huilt. Lijkt me niet voor niks.
keer op keerquote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef mootie het volgende:
Echt leuk zo'n huisdier wat trucjes kan!
Jammer, heb 't gemist.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef n1ek het volgende:
Komt er op 538 "ik wil Bart een hart onder de riem steken, hij luistert naar jullie programma"'
wel grappig
Ik denk persoonlijk van niet, maar het zou wel zo al neergezet kunnen zijn om evt te verdoezelen wat er echt aan de hand is.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat Lesley niet meer wil en dat zijn opmerking over dat hij dan z'n bek zou houden 'n paar maanden sloeg op de mogelijkheid dat 'achter' hem niet met Lesley laat praten of iets dergelijks. Kan me niet voorstellen dat hij huilt om achter, en daarnaast kan ik me niet voorstellen dat zij hem dan streamen, aangezien er al voorspeld kan worden dat hier conclusies kunnen worden getrokken over dat 't allemaal fake is daar. Ze willen duidelijk TV-beelden van dat hij huilt. Lijkt me niet voor niks.
Nee, dat doet hij zeker niet. Hij was daar ook heel stellig over, dat hij sowieso nooit met haar naar bed zou gaan. Ik denk dat hij het risico van relatiegedoe niet mee zal nemen in zijn spel (dat vergroot je kansen beslist niet). Als Huub een geile bui heeft, laat hij gewoon Gaby komen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
Dat meisje heeft haar beste vriendin genaaid, haar vriend laten zitten ....................ik kots op haarquote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef nueffeniet het volgende:
toech vindt ik t lullig dat ze dat meisje van 19 tegrazen nemen wel makkelijke prooi
Hoe reageerde hij? kwam er een lachje?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:42 schreef Gigageil het volgende:
Bart kreeg steun van Radio 538.......![]()
moet je bij tien zijn!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef nueffeniet het volgende:
toech vindt ik t lullig dat ze dat meisje van 19 tegrazen nemen wel makkelijke prooi
Misschien zag hij haar dan ook wel achter. Hij zei toch ook tegen Syl "Dat is 't niet"? Ik denk echt dat 't met Lesley of iets dergelijks te maken heeft. Zo'n kerel gaat toch niet janken omdat ie er niet uitgestemd mag worden ?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ach Lesley een beetje kennende is ze niet zo bot om het via achter door te laten geven.
Nee hoor dat zit wel okay denk ik. Daarnaast hebben al zoveel lui bonje met achter gehad en werden vervolgens gestreamed (bleek achteraf)
Helemaal gemist, wat werd er gezegd ?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef tipsch het volgende:
538 draait verzoeknummertje voor Bert? maar dan nu dít nummer? (nogal een nietszeggend nummertje)
nee tuurlijk niet ... ze hoeft alleen maar naast hem te gaan liggen .... huub beweegt de dekens wel ff zodat natasia het weer ziet en dan ploft de boel weerquote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
hij gaf geen krimpquote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij? kwam er een lachje?
Is het een actie van één van ons?quote:
Jij gelooft dat het om lesley is. Ik o.a niet. We komen er straks wel achter.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Misschien zag hij haar dan ook wel achter. Hij zei toch ook tegen Syl "Dat is 't niet"? Ik denk echt dat 't met Lesley of iets dergelijks te maken heeft. Zo'n kerel gaat toch niet janken omdat ie er niet uitgestemd mag worden ?Of omdat ie meer stennis moet gaan schoppen?
Lijkt me niet.
volgens mij zei ze dat huub op amanda zat te geilenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef ruby het volgende:
Brian en Natasia zitten te smoezen.
Helemaal niks poker face on!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij? kwam er een lachje?
Ook niet over het bad scanquote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Geen woord op de talpa site over de tranen van Bart.
iets van "wij krijgen een bericht binnen dat Bert van de Gouden Kooi er helemaal doorheen zit en daarom draaien we voor hem een nummertje = kop op Bert"" - iets in die trantquote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Helemaal gemist, wat werd er gezegd ?
een of andere gast mailde dat ie Bart een hart onder de riem wilde steken. Hij keek en zag dat ie stuk zat op de streams. Hij reageerde niet echt..quote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie heeft gehoord wat precies op 538 gezegd werd ?
Ja maar zij 'gaan' met elkaar, dus dan mag je haar gebruiken als ze strontlazerus is.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:46 schreef Missy_1974 het volgende:
natas verteld tegen brian: ze lag net in het midden, hun tegen aman aanrijden, ze waren gewoon aan het geilen, brian wilde het niet horen
natas: neem haar mee naar boven, omdat ze dronken is, weddde dat brian der zo neukt
Ja, ik hoorde het.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Neee!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:47 schreef jessie het volgende:
Alcohol verbod voor Amanda please.
Iets van: "We hebben een bericht gekregen van ...(?) dat Bart van DGK naar ons zit te luisteren en dat hij moeite mee heeft. Hiermee steken we je een hart onder de riem, Bart."quote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Preciesquote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat meisje heeft haar beste vriendin genaaid, haar vriend laten zitten ....................ik kots op haar
Lesley heeft het niet uitgemaakt.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:40 schreef kleinzusje het volgende:
Als het uit is, is hij boos en verdrietig
Zit in een huis om te winnen, kan zn emoties niet delen met de anderen, heeft steeds gevochten om het vol te houden en al bijna besloten naar lesley te gaan...............
Raar dat je dan instort ???
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef nlboy het volgende:
Trouwens hoeveel contactpunten heeft Bart? Want als hij 50 heeft zou hij denk ik meteen Lesly bellen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Lesley heeft het niet uitgemaakt.
Ze heeft meer klasse dan dat.
en ze is op vakantie als het goed isquote:Op maandag 19 februari 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk. Met Valentijn leek ze nog erg gek op Bartquote:Op maandag 19 februari 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, dat werd er gezegd.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:48 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Iets van: "We hebben een bericht gekregen van ...(?) dat Bart van DGK naar ons zit te luisteren en dat hij moeite mee heeft. Hiermee steken we je een hart onder de riem, Bart."
Weet iemand precies wat er gezegd werd?
Nee hoor, hij staat alweer met een tent in zijn broek om zometeen zijn hormonen weer tot rust te brengenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
OOOOOOOOH Brian vindt het zoooo iri!
Ik had dit gedichtje al gescheven voor hun. Sluit mooi aanquote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat meisje heeft haar beste vriendin genaaid, haar vriend laten zitten ....................ik kots op haar
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:49 schreef Carlaa het volgende:
een ander nummer van UB40 zou toepasselijker zijn "there is a rat in the kitchen what am i gonna do"
Nou als dit om 10 mille gaat dan is die kerel zwaar in mijn achting gedaald wat een hufter is het dan om daar zo'n halszaak van te makenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Jij gelooft dat het om lesley is. Ik o.a niet. We komen er straks wel achter.
een ander nummer van UB40 zou toepasselijker zijn "there is a rat in the kitchen what am i gonna do"
Als het van zijn vrienden afkomstig is denk ik al helemaaaal dat 't iets met Lesley te maken heeftquote:Op maandag 19 februari 2007 00:49 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat werd er gezegd.
En ook dat het afkomstig was van 'vrienden' .
Ow ja dat is waar.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:50 schreef n1ek het volgende:
[..]
zoals ik eerder zei: volgens mij zit zij op Curacao rond deze tijd
Als Lesley zou het hebben uitgemaakt, was de boodschap on camera's geweest. Denken jullie werkelijk dat ze zo'n drama niet live willen uitzenden! En Sylvia zou niet terug zijn gekomen om te zeggen dat hij niet door hen zich gek moet laten maken.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Wel vreemd dat Bart huilt. Het lijkt me echt onmogelijk dat Lesley een einde aan de relatie heeft gemaakt. Ze weet dat er een goede kans is dat hij er donderdad uit gaat. Dus dat zou ik echt heel vreemd vinden. Aan de andere kant is het wel heel vreemd dat de redactie dan iets kan zeggen wat Bart aan het huilen kan krijgen. Zeer vreemd.
Nee, ze is té dronken. Dat gaat zélfs Brian te ver. Hoewel... zonder camera's had ik het nog niet geweten.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Verwachtng.: de rat maakt vet misbruik van haar aangeschoten toestand.
Ja inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 00:50 schreef LuNaTiC het volgende:
plaatsvervangende schaamte anyone?
waarom denk je zo zwart-wit? het is niet het 1 of het ander weet jij veel wat er in zijn hoofd omgaat.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou als dit om 10 mille gaat dan is die kerel zwaar in mijn achting gedaald wat een hufter is het dan om daar zo'n halszaak van te maken![]()
Ik denk persoonlijk dat het wel wat met je doet hoor als je je anders voor moet doen dan je eigenlijk bent. Je hebt namelijk je eigen principes en niet iedereen is daar bereid af te stappen. En dan heb ik het nog geeneens over evt opdrachten die uitgedeeld kunnen zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou als dit om 10 mille gaat dan is die kerel zwaar in mijn achting gedaald wat een hufter is het dan om daar zo'n halszaak van te maken![]()
Volgens mij is ze helemaal niet zo lam en speelt ze dat maar, niets is echt in DGK, tenslotte wil ze ook graag even haar tv momentjequote:Op maandag 19 februari 2007 00:46 schreef LuNaTiC het volgende:
jezus, hoe lam kun je zijn...
Het is het principe van het spel spelen. Bart had zich eindelijk, na weken er doorheen te hebben gezeten en minder leven te hebben vertoond dan een zak potgrond, opgeladen om samen met Huub echt te gaan beginnen met 'spelen'. Hij is nu duidelijk gebroken. Zielig programma eigenlijk ook. Streams op een gebroken man enerzijds en een labiel tienertrutje dat gedouched moet worden anderzijds. Bah. Zum kotsen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dacht precies het zelfdequote:Op maandag 19 februari 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Oh wat gaat dit enorm tegenvallen voor Brian: die dacht ff "the man" te zijn door het vriendinnetje van Nena te neuken, blijkt het een klitje kleefpasta te zijn.
Hier komt ie nooit meer vanaf....![]()
ik hou het op een combinatiequote:Op maandag 19 februari 2007 00:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als het van zijn vrienden afkomstig is denk ik al helemaaaal dat 't iets met Lesley te maken heeftMaar goed, we horen het idd vanzelf wel. Als ie moet janken om achter vind ik 't 'n beetje 'n watje hoor. Lekker naief om te denken dat 't er allemaal fair & square aan toe gaat.
Ja hij doelde op dat het glad was naast het bad..........je weet toch hoe loverboytjes zijn............die redden continue meisjes.......quote:Op maandag 19 februari 2007 00:52 schreef My_ het volgende:
Brian zei zoiets van:"Je hebt bijna je nek gebroken."
Dat heb ik ff gemist?!
Wat ik van Bart's plotselinge ineenstorting denk:quote:Op maandag 19 februari 2007 00:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als het van zijn vrienden afkomstig is denk ik al helemaaaal dat 't iets met Lesley te maken heeftMaar goed, we horen het idd vanzelf wel. Als ie moet janken om achter vind ik 't 'n beetje 'n watje hoor. Lekker naief om te denken dat 't er allemaal fair & square aan toe gaat.
Nee nu hebben ze tenminste de kans om d'r haar grondig te wassenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Is het niet handiger om Amanda in bed te leggen.
Of mis ik iets.
Ik denk precies hetzelfde. Ze is volgens mij niet lam. Je ziet haar nog vaak helder uit haar ogen kijken.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:52 schreef KimiK het volgende:
[..]
Volgens mij is ze helemaal niet zo lam en speelt ze dat maar, niets is echt in DGK, tenslotte wil ze ook graag even haar tv momentje![]()
![]()
![]()
![]()
Kans grijpen dus ja....quote:Op maandag 19 februari 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
Lekker! Nu kan natasja even aan Amanda foezelen! Helemaal legaal onder het mom van helpen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Natasia grijpt haar kans om Amanda even overal aan te raken.
jaquote:Op maandag 19 februari 2007 00:50 schreef LuNaTiC het volgende:
plaatsvervangende schaamte anyone?
Volgens mij zijn júllie niet helemaal nuchter. Dat kind is zó lam!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk precies hetzelfde. Ze is volgens mij niet lam. Je ziet haar nog vaak helder uit haar ogen kijken.
Laten we niet vergeten dat Bert weken (2 maanden) er doorheen heeft gezeten om precies de reden die nu weer lijkt te zijn gebruikt door achter.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:53 schreef Judah het volgende:
[..]
Het is het principe van het spel spelen. Bart had zich eindelijk, na weken er doorheen te hebben gezeten en minder leven te hebben vertoond dan een zak potgrond, opgeladen om samen met Huub echt te gaan beginnen met 'spelen'. Hij is nu duidelijk gebroken. Zielig programma eigenlijk ook. Streams op een gebroken man enerzijds en een labiel tienertrutje dat gedouched moet worden anderzijds. Bah. Zum kotsen.
Hij moet helemaal niets, hij kan toch vertrekken, ik kan niet begrijpen dat je dan gaat zitten janken...ik zou denken fuck die 10 mille ik ga!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat het wel wat met je doet hoor als je je anders voor moet doen dan je eigenlijk bent. Je hebt namelijk je eigen principes en niet iedereen is daar bereid af te stappen. En dan heb ik het nog geeneens over evt opdrachten die uitgedeeld kunnen zijn.
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:57 schreef Taurus het volgende:
Waarom zegt Natasia nog even: "Je weet waarom he?" .. Als in "want jij mag haar niet neuken"??![]()
natasia is ondertussen natter dan amanda. die vind het alleen maar fijn om uit semi-menslievendheid (en de rest geilheid) amanda te kunnen wassen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
Het komt errug moeilijk uit mijn toetsenbord, maar dit waardeer ik wel van Natasia...Ben wel benieuwd of Brian hier gebruik van maakt ! X Ze is echt ver heen.....tering
![]()
Idd. Crashen op bed en weg ben ik. Heerlijk. Van een douche ga je echt niet lekkerder slapen ofzo, als het je kater nou zou verminderen voor de volgende dagquote:Op maandag 19 februari 2007 00:56 schreef raggende_annie het volgende:
ieder "normaal" mens dat in het weekend strontbezopen thuiskomt en niet meer zelf kan lopen gaat toch eerst nog ff douchen voor het slapen gaan. man ik ben blij als ik op bed lig als ik me zo voel als amanda er uitziet
De eerste 5x vond ik hem wel leukquote:Op maandag 19 februari 2007 00:57 schreef kleinzusje het volgende:
Nog 1 keer om het af te leren![]()
[afbeelding]
Iemand die ZO haar grenzen niet kent verdiend het om misbruikt te worden. Persoonlijk zou ik iemand die lam is ook nooit naar bed slepen.. hooguit in de goot leggen, waar diegene hoort.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als die vuile rat nu niet haar roes laat uitslapen is hij onbetwist het laagste uitschot der aarde. Dus brainless, bewijs nu hoe je bent.
The where an a break..........quote:Op maandag 19 februari 2007 00:57 schreef Taurus het volgende:
Waarom zegt Natasia nog even: "Je weet waarom he?" .. Als in "want jij mag haar niet neuken"??![]()
Inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 00:53 schreef Judah het volgende:
[..]
Het is het principe van het spel spelen. Bart had zich eindelijk, na weken er doorheen te hebben gezeten en minder leven te hebben vertoond dan een zak potgrond, opgeladen om samen met Huub echt te gaan beginnen met 'spelen'. Hij is nu duidelijk gebroken. Zielig programma eigenlijk ook. Streams op een gebroken man enerzijds en een labiel tienertrutje dat gedouched moet worden anderzijds. Bah. Zum kotsen.
Gatver ben bang dat ik gelijk krijg !!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
natasia is ondertussen natter dan amanda. die vind het alleen maar fijn om uit semi-menslievendheid (en de rest geilheid) amanda te kunnen wassen.
Danku!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef My_ het volgende:
Gooi een stream naar Huub aub.
Scherp ben jij, zou best weleens kunnen want daar kunnen ze hem zeker kwaad mee maken, zeker een Braindead waar hij toch ook vertrouwen in had.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:55 schreef FSR het volgende:
Zou Bart misschien gehoord hebben wat Zdngmw heeft gezegt over Lesly ?
ik ben al blij als ik mezelf nog naar de badkamer kan slepen om vanuit mijn gezonde verstand enkele liters water door mijn keel te gieten.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Idd. Crashen op bed en weg ben ik. Heerlijk. Van een douche ga je echt niet lekkerder slapen ofzo, als het je kater nou zou verminderen voor de volgende dag
Dat zou ook kunnen, my goddddddddddquote:Op maandag 19 februari 2007 01:00 schreef KimiK het volgende:
[..]
Scherp ben jij, zou best weleens kunnen want daar kunnen ze hem zeker kwaad mee maken, zeker een Braindead waar hij toch ook vertrouwen in had.
je leeft daar ook nog gewoon.. het is niet zo dat je er alleen komt tijdens het spel en dat je daarna weer lekker naar huis gaatquote:Op maandag 19 februari 2007 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Bart huilt alweer. Wat is daar in vredesnaam aan de hand? Dit moet haast wel iets met Lesley ofzo te maken hebben. Je gaat toch niet huilen vanwege het spel in de gouden kooi???
Hij zit ook aardige bellen te zuipen.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Bart huilt alweer. Wat is daar in vredesnaam aan de hand? Dit moet haast wel iets met Lesley ofzo te maken hebben. Je gaat toch niet huilen vanwege het spel in de gouden kooi???
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Foute boel hier ......
[afbeelding]
Jongens hij is gewoon overstuur van zijn gesprek met de redactie waarschijnlijk omdat de regels niet voor iedereen hetzelfde zijn en hij mist Lesley in dit soort momenten, het wordt helemaal iets te veel voor hem.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Daar ga je toch niet zó om huilen?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, my godddddddddd
Hij neukt Amanda in slaap.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:03 schreef agter het volgende:
en wat doet brian nu indertussen?
Wat lief dat je die quote hebt overgenomen uit die COS van laatst in je onderschriftquote:Op maandag 19 februari 2007 01:03 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Jongens hij is gewoon overstuur van zijn gesprek met de redactie waarschijnlijk omdat de regels niet voor iedereen hetzelfde zijn en hij mist Lesley in dit soort momenten, het wordt helemaal iets te veel voor hem.
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:04 schreef jessie het volgende:
Is dit nou eh mannen onder elkaar wat vrouwen niet snappen ofzo
gaat nog wel die kant op. Hopelijk worden ze betraptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |