Nee, dat doet hij zeker niet. Hij was daar ook heel stellig over, dat hij sowieso nooit met haar naar bed zou gaan. Ik denk dat hij het risico van relatiegedoe niet mee zal nemen in zijn spel (dat vergroot je kansen beslist niet). Als Huub een geile bui heeft, laat hij gewoon Gaby komen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat Huub misbruik zal maken van een dronken Amanda.
Dat meisje heeft haar beste vriendin genaaid, haar vriend laten zitten ....................ik kots op haarquote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef nueffeniet het volgende:
toech vindt ik t lullig dat ze dat meisje van 19 tegrazen nemen wel makkelijke prooi
Hoe reageerde hij? kwam er een lachje?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:42 schreef Gigageil het volgende:
Bart kreeg steun van Radio 538.......![]()
moet je bij tien zijn!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef nueffeniet het volgende:
toech vindt ik t lullig dat ze dat meisje van 19 tegrazen nemen wel makkelijke prooi
Misschien zag hij haar dan ook wel achter. Hij zei toch ook tegen Syl "Dat is 't niet"? Ik denk echt dat 't met Lesley of iets dergelijks te maken heeft. Zo'n kerel gaat toch niet janken omdat ie er niet uitgestemd mag worden ?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ach Lesley een beetje kennende is ze niet zo bot om het via achter door te laten geven.
Nee hoor dat zit wel okay denk ik. Daarnaast hebben al zoveel lui bonje met achter gehad en werden vervolgens gestreamed (bleek achteraf)
Helemaal gemist, wat werd er gezegd ?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef tipsch het volgende:
538 draait verzoeknummertje voor Bert? maar dan nu dít nummer? (nogal een nietszeggend nummertje)
nee tuurlijk niet ... ze hoeft alleen maar naast hem te gaan liggen .... huub beweegt de dekens wel ff zodat natasia het weer ziet en dan ploft de boel weerquote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat Huub misbruik zal maken van een dronken Amanda.
hij gaf geen krimpquote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij? kwam er een lachje?
Is het een actie van één van ons?quote:
Jij gelooft dat het om lesley is. Ik o.a niet. We komen er straks wel achter.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Misschien zag hij haar dan ook wel achter. Hij zei toch ook tegen Syl "Dat is 't niet"? Ik denk echt dat 't met Lesley of iets dergelijks te maken heeft. Zo'n kerel gaat toch niet janken omdat ie er niet uitgestemd mag worden ?Of omdat ie meer stennis moet gaan schoppen?
Lijkt me niet.
volgens mij zei ze dat huub op amanda zat te geilenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef ruby het volgende:
Brian en Natasia zitten te smoezen.
Helemaal niks poker face on!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij? kwam er een lachje?
Ook niet over het bad scanquote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Geen woord op de talpa site over de tranen van Bart.
iets van "wij krijgen een bericht binnen dat Bert van de Gouden Kooi er helemaal doorheen zit en daarom draaien we voor hem een nummertje = kop op Bert"" - iets in die trantquote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Helemaal gemist, wat werd er gezegd ?
een of andere gast mailde dat ie Bart een hart onder de riem wilde steken. Hij keek en zag dat ie stuk zat op de streams. Hij reageerde niet echt..quote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie heeft gehoord wat precies op 538 gezegd werd ?
Ja maar zij 'gaan' met elkaar, dus dan mag je haar gebruiken als ze strontlazerus is.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:46 schreef Missy_1974 het volgende:
natas verteld tegen brian: ze lag net in het midden, hun tegen aman aanrijden, ze waren gewoon aan het geilen, brian wilde het niet horen
natas: neem haar mee naar boven, omdat ze dronken is, weddde dat brian der zo neukt
Ja, ik hoorde het.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie heeft gehoord wat precies op 538 gezegd werd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |