televisie?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Waarom moet zdngmw zo overdreven lachen, is dat om brainles te lokken ???
Geloof me, die kans is echt 0quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef Taurus het volgende:
Ik kan meniet voorstellen dat Bart hierom zo moet janken hoor. H ij heeft gewoon tehoren gekregen dat Lesley niet meer wil.
om brian te fokken, zekersquote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
Ik geloof er geen ruk van dat Huub misbruik zal maken van een dronken Amanda.
Vrees weer haar camerageilheid..........quote:Op maandag 19 februari 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Waarom moet zdngmw zo overdreven lachen, is dat om brainles te lokken ???
nee niet raar.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:40 schreef kleinzusje het volgende:
Als het uit is, is hij boos en verdrietig
Zit in een huis om te winnen, kan zn emoties niet delen met de anderen, heeft steeds gevochten om het vol te houden en al bijna besloten naar lesley te gaan...............
Raar dat je dan instort ???
Dat wilde ik nog typen maar bedacht me.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:40 schreef vzzzzzbx het volgende:
een antiliaan die lacht als een boer met kiespijn!!![]()
Dan doet ze het knap want ze maakt heel consequent dezelfde foutenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg toch het idee dat Amanda zit te neppen met dat alfabet.
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda probeert een alphabet op te zeggen, Natasia in een deuk
[afbeelding]
Je ziet aan zijn ademhaling dat hij zich op zit te fokken.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
En weer een traan bij Bart
Ach Lesley een beetje kennende is ze niet zo bot om het via achter door te laten geven.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat Lesley niet meer wil en dat zijn opmerking over dat hij dan z'n bek zou houden 'n paar maanden sloeg op de mogelijkheid dat 'achter' hem niet met Lesley laat praten of iets dergelijks. Kan me niet voorstellen dat hij huilt om achter, en daarnaast kan ik me niet voorstellen dat zij hem dan streamen, aangezien er al voorspeld kan worden dat hier conclusies kunnen worden getrokken over dat 't allemaal fake is daar. Ze willen duidelijk TV-beelden van dat hij huilt. Lijkt me niet voor niks.
keer op keerquote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef mootie het volgende:
Echt leuk zo'n huisdier wat trucjes kan!
Jammer, heb 't gemist.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef n1ek het volgende:
Komt er op 538 "ik wil Bart een hart onder de riem steken, hij luistert naar jullie programma"'
wel grappig
Ik denk persoonlijk van niet, maar het zou wel zo al neergezet kunnen zijn om evt te verdoezelen wat er echt aan de hand is.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:41 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat Lesley niet meer wil en dat zijn opmerking over dat hij dan z'n bek zou houden 'n paar maanden sloeg op de mogelijkheid dat 'achter' hem niet met Lesley laat praten of iets dergelijks. Kan me niet voorstellen dat hij huilt om achter, en daarnaast kan ik me niet voorstellen dat zij hem dan streamen, aangezien er al voorspeld kan worden dat hier conclusies kunnen worden getrokken over dat 't allemaal fake is daar. Ze willen duidelijk TV-beelden van dat hij huilt. Lijkt me niet voor niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |