Neee!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:47 schreef jessie het volgende:
Alcohol verbod voor Amanda please.
Iets van: "We hebben een bericht gekregen van ...(?) dat Bart van DGK naar ons zit te luisteren en dat hij moeite mee heeft. Hiermee steken we je een hart onder de riem, Bart."quote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie heeft gehoord wat precies op 538 gezegd werd ?
Preciesquote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat meisje heeft haar beste vriendin genaaid, haar vriend laten zitten ....................ik kots op haar
Lesley heeft het niet uitgemaakt.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:40 schreef kleinzusje het volgende:
Als het uit is, is hij boos en verdrietig
Zit in een huis om te winnen, kan zn emoties niet delen met de anderen, heeft steeds gevochten om het vol te houden en al bijna besloten naar lesley te gaan...............
Raar dat je dan instort ???
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef nlboy het volgende:
Trouwens hoeveel contactpunten heeft Bart? Want als hij 50 heeft zou hij denk ik meteen Lesly bellen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Lesley heeft het niet uitgemaakt.
Ze heeft meer klasse dan dat.
en ze is op vakantie als het goed isquote:Op maandag 19 februari 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk. Met Valentijn leek ze nog erg gek op Bartquote:Op maandag 19 februari 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, dat werd er gezegd.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:48 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Iets van: "We hebben een bericht gekregen van ...(?) dat Bart van DGK naar ons zit te luisteren en dat hij moeite mee heeft. Hiermee steken we je een hart onder de riem, Bart."
Weet iemand precies wat er gezegd werd?
Nee hoor, hij staat alweer met een tent in zijn broek om zometeen zijn hormonen weer tot rust te brengenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
OOOOOOOOH Brian vindt het zoooo iri!
Ik had dit gedichtje al gescheven voor hun. Sluit mooi aanquote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat meisje heeft haar beste vriendin genaaid, haar vriend laten zitten ....................ik kots op haar
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:49 schreef Carlaa het volgende:
een ander nummer van UB40 zou toepasselijker zijn "there is a rat in the kitchen what am i gonna do"
Nou als dit om 10 mille gaat dan is die kerel zwaar in mijn achting gedaald wat een hufter is het dan om daar zo'n halszaak van te makenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Jij gelooft dat het om lesley is. Ik o.a niet. We komen er straks wel achter.
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:49 schreef Carlaa het volgende:
een ander nummer van UB40 zou toepasselijker zijn "there is a rat in the kitchen what am i gonna do"
Als het van zijn vrienden afkomstig is denk ik al helemaaaal dat 't iets met Lesley te maken heeftquote:Op maandag 19 februari 2007 00:49 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat werd er gezegd.
En ook dat het afkomstig was van 'vrienden' .
Ow ja dat is waar.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:50 schreef n1ek het volgende:
[..]
zoals ik eerder zei: volgens mij zit zij op Curacao rond deze tijd
Als Lesley zou het hebben uitgemaakt, was de boodschap on camera's geweest. Denken jullie werkelijk dat ze zo'n drama niet live willen uitzenden! En Sylvia zou niet terug zijn gekomen om te zeggen dat hij niet door hen zich gek moet laten maken.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Wel vreemd dat Bart huilt. Het lijkt me echt onmogelijk dat Lesley een einde aan de relatie heeft gemaakt. Ze weet dat er een goede kans is dat hij er donderdad uit gaat. Dus dat zou ik echt heel vreemd vinden. Aan de andere kant is het wel heel vreemd dat de redactie dan iets kan zeggen wat Bart aan het huilen kan krijgen. Zeer vreemd.
Nee, ze is té dronken. Dat gaat zélfs Brian te ver. Hoewel... zonder camera's had ik het nog niet geweten.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Verwachtng.: de rat maakt vet misbruik van haar aangeschoten toestand.
Ja inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 00:50 schreef LuNaTiC het volgende:
plaatsvervangende schaamte anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |