waarom denk je zo zwart-wit? het is niet het 1 of het ander weet jij veel wat er in zijn hoofd omgaat.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou als dit om 10 mille gaat dan is die kerel zwaar in mijn achting gedaald wat een hufter is het dan om daar zo'n halszaak van te maken![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:49 schreef Carlaa het volgende:
een ander nummer van UB40 zou toepasselijker zijn "there is a rat in the kitchen what am i gonna do"
Ik denk persoonlijk dat het wel wat met je doet hoor als je je anders voor moet doen dan je eigenlijk bent. Je hebt namelijk je eigen principes en niet iedereen is daar bereid af te stappen. En dan heb ik het nog geeneens over evt opdrachten die uitgedeeld kunnen zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou als dit om 10 mille gaat dan is die kerel zwaar in mijn achting gedaald wat een hufter is het dan om daar zo'n halszaak van te maken![]()
Volgens mij is ze helemaal niet zo lam en speelt ze dat maar, niets is echt in DGK, tenslotte wil ze ook graag even haar tv momentjequote:Op maandag 19 februari 2007 00:46 schreef LuNaTiC het volgende:
jezus, hoe lam kun je zijn...
Het is het principe van het spel spelen. Bart had zich eindelijk, na weken er doorheen te hebben gezeten en minder leven te hebben vertoond dan een zak potgrond, opgeladen om samen met Huub echt te gaan beginnen met 'spelen'. Hij is nu duidelijk gebroken. Zielig programma eigenlijk ook. Streams op een gebroken man enerzijds en een labiel tienertrutje dat gedouched moet worden anderzijds. Bah. Zum kotsen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dacht precies het zelfdequote:Op maandag 19 februari 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Oh wat gaat dit enorm tegenvallen voor Brian: die dacht ff "the man" te zijn door het vriendinnetje van Nena te neuken, blijkt het een klitje kleefpasta te zijn.
Hier komt ie nooit meer vanaf....![]()
ik hou het op een combinatiequote:Op maandag 19 februari 2007 00:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als het van zijn vrienden afkomstig is denk ik al helemaaaal dat 't iets met Lesley te maken heeftMaar goed, we horen het idd vanzelf wel. Als ie moet janken om achter vind ik 't 'n beetje 'n watje hoor. Lekker naief om te denken dat 't er allemaal fair & square aan toe gaat.
Ja hij doelde op dat het glad was naast het bad..........je weet toch hoe loverboytjes zijn............die redden continue meisjes.......quote:Op maandag 19 februari 2007 00:52 schreef My_ het volgende:
Brian zei zoiets van:"Je hebt bijna je nek gebroken."
Dat heb ik ff gemist?!
Wat ik van Bart's plotselinge ineenstorting denk:quote:Op maandag 19 februari 2007 00:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als het van zijn vrienden afkomstig is denk ik al helemaaaal dat 't iets met Lesley te maken heeftMaar goed, we horen het idd vanzelf wel. Als ie moet janken om achter vind ik 't 'n beetje 'n watje hoor. Lekker naief om te denken dat 't er allemaal fair & square aan toe gaat.
Nee nu hebben ze tenminste de kans om d'r haar grondig te wassenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Is het niet handiger om Amanda in bed te leggen.
Of mis ik iets.
Ik denk precies hetzelfde. Ze is volgens mij niet lam. Je ziet haar nog vaak helder uit haar ogen kijken.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:52 schreef KimiK het volgende:
[..]
Volgens mij is ze helemaal niet zo lam en speelt ze dat maar, niets is echt in DGK, tenslotte wil ze ook graag even haar tv momentje![]()
![]()
![]()
![]()
Kans grijpen dus ja....quote:Op maandag 19 februari 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
Lekker! Nu kan natasja even aan Amanda foezelen! Helemaal legaal onder het mom van helpen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Natasia grijpt haar kans om Amanda even overal aan te raken.
jaquote:Op maandag 19 februari 2007 00:50 schreef LuNaTiC het volgende:
plaatsvervangende schaamte anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |