Volgens mij zijn júllie niet helemaal nuchter. Dat kind is zó lam!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk precies hetzelfde. Ze is volgens mij niet lam. Je ziet haar nog vaak helder uit haar ogen kijken.
Laten we niet vergeten dat Bert weken (2 maanden) er doorheen heeft gezeten om precies de reden die nu weer lijkt te zijn gebruikt door achter.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:53 schreef Judah het volgende:
[..]
Het is het principe van het spel spelen. Bart had zich eindelijk, na weken er doorheen te hebben gezeten en minder leven te hebben vertoond dan een zak potgrond, opgeladen om samen met Huub echt te gaan beginnen met 'spelen'. Hij is nu duidelijk gebroken. Zielig programma eigenlijk ook. Streams op een gebroken man enerzijds en een labiel tienertrutje dat gedouched moet worden anderzijds. Bah. Zum kotsen.
Hij moet helemaal niets, hij kan toch vertrekken, ik kan niet begrijpen dat je dan gaat zitten janken...ik zou denken fuck die 10 mille ik ga!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat het wel wat met je doet hoor als je je anders voor moet doen dan je eigenlijk bent. Je hebt namelijk je eigen principes en niet iedereen is daar bereid af te stappen. En dan heb ik het nog geeneens over evt opdrachten die uitgedeeld kunnen zijn.
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:57 schreef Taurus het volgende:
Waarom zegt Natasia nog even: "Je weet waarom he?" .. Als in "want jij mag haar niet neuken"??![]()
natasia is ondertussen natter dan amanda. die vind het alleen maar fijn om uit semi-menslievendheid (en de rest geilheid) amanda te kunnen wassen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
Het komt errug moeilijk uit mijn toetsenbord, maar dit waardeer ik wel van Natasia...Ben wel benieuwd of Brian hier gebruik van maakt ! X Ze is echt ver heen.....tering
![]()
Idd. Crashen op bed en weg ben ik. Heerlijk. Van een douche ga je echt niet lekkerder slapen ofzo, als het je kater nou zou verminderen voor de volgende dagquote:Op maandag 19 februari 2007 00:56 schreef raggende_annie het volgende:
ieder "normaal" mens dat in het weekend strontbezopen thuiskomt en niet meer zelf kan lopen gaat toch eerst nog ff douchen voor het slapen gaan. man ik ben blij als ik op bed lig als ik me zo voel als amanda er uitziet
De eerste 5x vond ik hem wel leukquote:Op maandag 19 februari 2007 00:57 schreef kleinzusje het volgende:
Nog 1 keer om het af te leren![]()
[afbeelding]
Iemand die ZO haar grenzen niet kent verdiend het om misbruikt te worden. Persoonlijk zou ik iemand die lam is ook nooit naar bed slepen.. hooguit in de goot leggen, waar diegene hoort.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als die vuile rat nu niet haar roes laat uitslapen is hij onbetwist het laagste uitschot der aarde. Dus brainless, bewijs nu hoe je bent.
The where an a break..........quote:Op maandag 19 februari 2007 00:57 schreef Taurus het volgende:
Waarom zegt Natasia nog even: "Je weet waarom he?" .. Als in "want jij mag haar niet neuken"??![]()
Inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 00:53 schreef Judah het volgende:
[..]
Het is het principe van het spel spelen. Bart had zich eindelijk, na weken er doorheen te hebben gezeten en minder leven te hebben vertoond dan een zak potgrond, opgeladen om samen met Huub echt te gaan beginnen met 'spelen'. Hij is nu duidelijk gebroken. Zielig programma eigenlijk ook. Streams op een gebroken man enerzijds en een labiel tienertrutje dat gedouched moet worden anderzijds. Bah. Zum kotsen.
Gatver ben bang dat ik gelijk krijg !!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
natasia is ondertussen natter dan amanda. die vind het alleen maar fijn om uit semi-menslievendheid (en de rest geilheid) amanda te kunnen wassen.
Danku!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef My_ het volgende:
Gooi een stream naar Huub aub.
Scherp ben jij, zou best weleens kunnen want daar kunnen ze hem zeker kwaad mee maken, zeker een Braindead waar hij toch ook vertrouwen in had.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:55 schreef FSR het volgende:
Zou Bart misschien gehoord hebben wat Zdngmw heeft gezegt over Lesly ?
ik ben al blij als ik mezelf nog naar de badkamer kan slepen om vanuit mijn gezonde verstand enkele liters water door mijn keel te gieten.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Idd. Crashen op bed en weg ben ik. Heerlijk. Van een douche ga je echt niet lekkerder slapen ofzo, als het je kater nou zou verminderen voor de volgende dag
Dat zou ook kunnen, my goddddddddddquote:Op maandag 19 februari 2007 01:00 schreef KimiK het volgende:
[..]
Scherp ben jij, zou best weleens kunnen want daar kunnen ze hem zeker kwaad mee maken, zeker een Braindead waar hij toch ook vertrouwen in had.
je leeft daar ook nog gewoon.. het is niet zo dat je er alleen komt tijdens het spel en dat je daarna weer lekker naar huis gaatquote:Op maandag 19 februari 2007 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Bart huilt alweer. Wat is daar in vredesnaam aan de hand? Dit moet haast wel iets met Lesley ofzo te maken hebben. Je gaat toch niet huilen vanwege het spel in de gouden kooi???
Hij zit ook aardige bellen te zuipen.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Bart huilt alweer. Wat is daar in vredesnaam aan de hand? Dit moet haast wel iets met Lesley ofzo te maken hebben. Je gaat toch niet huilen vanwege het spel in de gouden kooi???
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Foute boel hier ......
[afbeelding]
Jongens hij is gewoon overstuur van zijn gesprek met de redactie waarschijnlijk omdat de regels niet voor iedereen hetzelfde zijn en hij mist Lesley in dit soort momenten, het wordt helemaal iets te veel voor hem.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Daar ga je toch niet zó om huilen?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, my godddddddddd
Hij neukt Amanda in slaap.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:03 schreef agter het volgende:
en wat doet brian nu indertussen?
Wat lief dat je die quote hebt overgenomen uit die COS van laatst in je onderschriftquote:Op maandag 19 februari 2007 01:03 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Jongens hij is gewoon overstuur van zijn gesprek met de redactie waarschijnlijk omdat de regels niet voor iedereen hetzelfde zijn en hij mist Lesley in dit soort momenten, het wordt helemaal iets te veel voor hem.
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:04 schreef jessie het volgende:
Is dit nou eh mannen onder elkaar wat vrouwen niet snappen ofzo
gaat nog wel die kant op. Hopelijk worden ze betraptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |