ik ben bang dat hij terwijl ie achter was het gesprek syl/huub heeft gehoord........quote:Op maandag 19 februari 2007 00:05 schreef SIRA het volgende:
zelden Bart zoooooooo boos gezien eigenlijk
was weer gezellig bij de buren
en goed ook zo te zien en te horenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef Miraaa het volgende:
Volgens mij heeft Bart op zijn flikker gekregen......
Ik denk dat het te maken heeft met de stemming, dat ie net als Ilona (maar dan op een subtielere manier) probeert dat hij weggestemd kan wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef Miraaa het volgende:
Volgens mij heeft Bart op zijn flikker gekregen......
Moest ze dat zeggen omdat ze een nieuwe rol moet spelen?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef Miraaa het volgende:
Ik vind je gewoon een kutwijf........dan snap je toch genoeg ..........![]()
Ik ben vast blont. Mare ik heb geen idee hoe ik dat daar goed moet downloaden?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:55 schreef StefanPeeters het volgende:
Luister maar terug op:
http://hosted.filefront.com/reteppie5432/
Als bart dan een echte kerel is stapt hij nu op.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia zat bij Bart. Kennelijk heeft Bart behoorlijk op z'n donder gekregen 'achter', want hij is echt boos. Bart zegt dat hij 'achter' stijf zijn mond dichthoudt.
Sylvia en Natasia lopen weg en Natasia wil wetenhoe ze zich voelt "Nou, ik vind jou een kt wijf - en dan weet je wel hoe ik me voel"
ik denk dat er rijles of tangoles of zo opstondquote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef BwennieBren het volgende:
Liet Natasja Syl nu wat zien op een envelop en zei Syl iets in de trant van: nou reken daar maar niet op?
Mijn streams haperen nl heel erg.
Dat was de activiteitenlijst voor deze week. Daar staat paaldansen op voor Syl. Syl zegt: "Nou, ik reken er niet op".quote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef BwennieBren het volgende:
Liet Natasja Syl nu wat zien op een envelop en zei Syl iets in de trant van: nou reken daar maar niet op?
Mijn streams haperen nl heel erg.
blont.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben vast blont. Mare ik heb geen idee hoe ik dat daar goed moet downloaden?
Het is echt van het gekke wat er allemaal gebeurt daar achter de schermen op het moment.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef Missy_1974 het volgende:
tuurlijk syl en bart word alles afgenomen, diva hoeft maar te kikken en krijgt alles.
Echt ik kots op de programma leiding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(niet jullie hoor dgk redactie want jullie hebben geen invloed
)
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:09 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat er rijles of tangoles of zo opstond
Sylvia "ik reken er niet op"
okay thanxquote:Op maandag 19 februari 2007 00:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat was de activiteitenlijst voor deze week. Daar staat paaldansen op voor Syl. Syl zegt: "Nou, ik reken er niet op".
Hij mag geen hints meer geven.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:05 schreef SIRA het volgende:
zelden Bart zoooooooo boos gezien eigenlijk
was weer gezellig bij de buren
Bart heeft net op zijn flikker gehad van "de buren", en dreigt nu de komende maanden (van vertrekken lijkt voorlopig dus geen sprake te zijn) helemaal niets meer te zeggen. Kijken wie dat het langst volhoudt!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:09 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met Bart?
Met als gevolg dus dat je nooit meer onaardig kunt zijn in huis.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
Redactie ziet kennelijk het aanzetten tot "zelfontslag" - je opzettelijk impopulair maken - hetzelfde als letterlijk vragen of de anderen je willen wegstemmen.
Juist wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:10 schreef 2live het volgende:
syl geeft indirect aan dat ze niet zichzelf is gewwest in DGK
Ja, en daar waarschuwt ze nu dus Natasia voor. Dus streams gaan volgen heeft toch geen zin. Je weet wat je nu op je bordje krijgt: nog meer van hetzelfde, alleen dan niet gemeend, maar gespeeld. Jippie. Ik kap er binnenkort mee. Word me allemaal te nep zo.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:10 schreef Tissik het volgende:
Btw, Syl heeft vanavond anderhalf uur "achter" gezeten, en moet op commando en asap de bitch uit gaan hangen. Syl gaat dat ook zeker doen. We krijgen vanaf nu dus een andere en gescripte Syl te zien.
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef Missy_1974 het volgende:
tuurlijk syl en bart word alles afgenomen, diva hoeft maar te kikken en krijgt alles.
Echt ik kots op de programma leiding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(niet jullie hoor dgk redactie want jullie hebben geen invloed
)
Waar haal je die onzin vandaan, omdat ik niet net als bijna alle vrouwen de siliconentieten van Amanda loop af te zeikenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vnd jou best wel negatief tegenover vrouwen.
Als het hier nu om Sanatael ging.... maar deze herrie is om gesprekken af te schermen!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:11 schreef ruby het volgende:
Brian staat z'n frustraties van zich af te draaien?
Ze zei het lachend in ieder geval...........quote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Moest ze dat zeggen omdat ze een nieuwe rol moet spelen?
ik denk dat deze sylvia een heleboel fokkers niet gaat bevallen, sylvia verandert van klasse vrouw straks ook in een aso-hoer. willen mensen dit?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:10 schreef Tissik het volgende:
Btw, Syl heeft vanavond anderhalf uur "achter" gezeten, en moet op commando en asap de bitch uit gaan hangen. Syl gaat dat ook zeker doen. We krijgen vanaf nu dus een andere en gescripte Syl te zien.
Mooi, dat wordt een sanctie. Dank u.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:12 schreef Lieve het volgende:
[..]
Als het hier nu om Sanatael ging.... maar deze herrie is om gesprekken af te schermen!
En dat mag toch niet?
Ja, hij heeft vanmiddag nog tegen Amanda gezegd dat hij niet zo erg jaloers is en ze hebben immers geen échte relatie... Amanda wild liever nog even vrijgezel blijvenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:11 schreef ruby het volgende:
Brian staat z'n frustraties van zich af te draaien?
Dat zei Syl net ook al. Natasia vroeg aan Syl hoe het nu met haar ging? Syl antwoordde: ik vind je een enorm kutwijf! Dan weet je het toch? Daarna moesten ze allebei veelbetekend naar elkaar lachen, in die zin van "dit is tv maken".quote:Op maandag 19 februari 2007 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
Syl vindt Ntasia oom een kutwijf!!
Hoe bedoel je ?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Om de een of andere reden heb ik het idee dat dit niet goed gaat aflopen.
Ben je gek hij is gewoon een beetje verkoudenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:13 schreef Missy_1974 het volgende:
bart huilt
vuile vieze KUT redactie
tering ik denk dat ik maar afhaak zo hoeft het voor mij echt niet meer
exit bart dus donderdag
Neeee Yoh ! Ze geeft eindelijk haar mening, niks mis mee. Het gaat helamaal goed komen met Syl, ze heeft zich lang genoeg ingehouden. Tijd voor SYLTIME ...... Let maar opquote:Op maandag 19 februari 2007 00:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat deze sylvia een heleboel fokkers niet gaat bevallen, sylvia verandert van klasse vrouw straks ook in een aso-hoer. willen mensen dit?
en de bescheiden nette sylvia is in het echt dus niet zo
ya Right! let gets on!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Daarbij denk ik nog steeds aan brainless en Nena, Die hadden een "place to boogy" gevonden met onvoldoende cameratoezicht.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:14 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ik kan dat "i found a place" niet meer ho-ren![]()
![]()
:
Dat er te veel gaat gebeuren tussen Huub en Amanda en dat Brian dan finaal flipt.quote:
Dit is niet Syl haar eigen idee, maar gescript. Het is of dit, of de toneelhaak.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeee Yoh ! Ze geeft eindelijk haar mening, niks mis mee. Het gaat helamaal goed komen met Syl, ze heeft zich lang genoeg ingehouden. Tijd voor SYLTIME ...... Let maar op![]()
Ze zijn ook zojuist weer hier opgedoken...quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Tissik het volgende:
Gezellig ook, om Bart helemaal gebroken te zien.
Ik krijg echt een aversie tegen die kutredactie!
Ik ben even weg geweest. Wat is er met Bart dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Tissik het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:13 schreef Missy_1974 het volgende:
bart huilt
vuile vieze KUT redactie
Ben alleen bang dat er dan iets ergs gaat gebeuren als Brian gaat flippen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat er te veel gaat gebeuren tussen Huub en Amanda en dat Brian dan finaal flipt.
Ik denk niet, dat Huub dat zal doen. In tegenstelling tot Braajen, weet Huub heel goed dat hij dan misbruik van amoebe zou maken en dat dat ronduit verwerpelijk is.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef Missy_1974 het volgende:
del is dronken etc, als huub der dronken krijgt dan neukt hij haar geheid, wat een SNOL
Hij heeft een gesprek met de redactie gehad en zit nu stuk.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben even weg geweest. Wat is er met Bart dan?
Ja terwijl het daar misschien niet eens om gaat.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Er zijn iig beelden van een huilende Bart die Lesley mist, wat muziek eronder en er is weer anderhalve minuut uitzending.
Het is niet IN het huis. Het is 'achter'. Het zijn de buren! Burenruzie kan je slopen hoor!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef itsme het volgende:
Wtf is er allemaal gaande in dat huis.
Bart nu aan het huilen.
zdngmw hangt er niet voor niks als security omheen. Amandeltje is van haar vriendje.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef Missy_1974 het volgende:
del is dronken etc, als huub der dronken krijgt dan neukt hij haar geheid, wat een SNOL
En waar denk je dan aan??quote:Op maandag 19 februari 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Zoals hij er nu uitziet wordt het geeneens 24 uur. Handdoek over de camera.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Bart zit denk ik te twijfelen of ie mss 24uur gaat aanvragen denk ik
Ik las even in een flits "dat Brian dan anaal flipt".quote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat er te veel gaat gebeuren tussen Huub en Amanda en dat Brian dan finaal flipt.
Wat wil je dan ? Daar kijk je toch naar de UPS en DOWNS van dit zootje .... Hoezo redaktie?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zijn ook zojuist weer hier opgedoken...
ditoquote:Op maandag 19 februari 2007 00:15 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb een beetje meelij met bart...
Bart heeft gisteren nog gezegd dat hij doe 10 mille echt wel weer terugverdient, maar misschien is dat grootspraak. Hij is iig goed aangepakt door "achter" Om wat? Beats me!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dan Bart afscheid aan het nemen is van zijn 10 mille en dat hij het spel gaat verlaten
zolang hij zich niet schuldig maakt aan fysiek geweld mag hij toch doen wat ie wil daar. als hij graag met zo'n zuur gezicht wilt rondlopen, om zo de stemming dusdanig naar beneden te brengen zodat iedereen daar totaal depressief wordt en dus ofwel opstapt, ofwel zelfmoord pleegt, moet hij dat vooral doen. alles om die villa en de duiten te winnenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef CartWOman het volgende:
Interessante ontwikkelingen...
Bart heeft wellicht te horen gekregen dat z'n gedram over 'het grote geld' niet langer wordt getolereerd, evenals z'n negativiteit; zoiets denk ik. Zit wat in, maar toch heb ik nog steeds een zwak voor die jongen.![]()
Brian wordt stapelgek zometeen, thx Huub.![]()
Syl gaat hopelijk loskomen nu, hou dit vast!
Mag niet, kost hem centjes want bij iedere overtreding moet ie dokkenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:19 schreef Ashrak het volgende:
Ow Bart
Als je dan toch opstapt ... laat dan even weten wat er precies allemaal speelt .. daar kunnen we dan wat mee.
Dit is precies wat ik ook denk.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:19 schreef droomkoningin het volgende:
ik denk dat hij er niet uitgestemd mag worden.. en dat dat stiekum wel zijn plan was...
en dat natasia dr uit ook niet gaat lukken.. en dat hij dus wel moet opstappen na donderdag...
Misschien is dat het, dat hij teveel signalen uitgeeft dat hij weg wil.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:19 schreef itsme het volgende:
Hij beseft misschien dat zijn plan om zijn 10.000 mee te nemen mislukt is. Dat hij of heel lang moet blijven in dat gekkenhuis of zijn 10 k kwijt is
Krijg hem zelf ook niet echt terug-gedownload.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben vast blont. Mare ik heb geen idee hoe ik dat daar goed moet downloaden?
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
En tasia die maar inschenkt. bart die huilt, brian die jaloers staat te draaien..eric bloot in bad bij de hetero's hahaha..
Heeft te maken met het aantal hersencellen. Bij amoebes is dat erg laag.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:19 schreef mootie het volgende:
En ik snap geen zak van Amanda... het ene moment is Huub een vieze engerd..... en nu...... blegh
Ze is bezopen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:19 schreef mootie het volgende:
En ik snap geen zak van Amanda... het ene moment is Huub een vieze engerd..... en nu...... blegh
Ja zou ook denken laat ze die 10 mille in hun hol steken...schenk het lekker aan het door jou te kiezen goede doel en ga er met jouw eigen hoofdprijs vandoor ondankbaar krengquote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef CartWOman het volgende:
Zo kapot is Bart nog niet eerder geweest... ga naar Lesley, man!![]()
Me too, als Bart slim is vraagt ie z'n 24 uur aan en gaat ie lekker naar Lesley, als Huub en Syl dat ook doen dan kijkt er geen hond meer naar DGK en dan is het klaar...... (hoop ik)quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Tissik het volgende:
ik denk dat er wel meerderen zijn die zich niet kunne vermaken in zo'n setting daar hoef je zeld miet zo gestoord voor te zijn, hij moet gewoon weg, die 10,000 heb je op een gegeven moment ook terugverdiend in het werkelijke levenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef Gigageil het volgende:
Die gozer heb ook gewoon spiegiese problemen als je het mij vraagt......Bart kan zich niet vermaken in zo'n "setting" om zijn woorden maar te gebruiken.....
Sja, doodongelukkig in de villa zitten heeft ook weinig nut.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef CartWOman het volgende:
Zo kapot is Bart nog niet eerder geweest... ga naar Lesley, man!![]()
ja dat bedoelde ik. Dat achter hem een reprimande heeft gegeven.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien is dat het, dat hij teveel signalen uitgeeft dat hij weg wil.
En dat hij erop gewezen is, dat hij zijn geld kwijt is, als hij daarmee doorgaat.
Maar goed, het is speculatie.
weetje, ik ook eigenlijk wel.....quote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef jessie het volgende:
Die Amanda is eigenlijk ook heel zielig. Zoals ze daar nu ligt. Ik krijg er echt medelijden mee.
Hij doet het alleen om Brainles te pakken.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
ik vind het belachelijk wat huub doet.
Is hij soms bang dat andere een tv moment pakken.
Hij had bij Syl moeten blijven en niet met die snol in bad.
Als Bart echt slim is vraagt hij helemaal geen 24 uur aan en gaat hij gewoon nu weg.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef KimiK het volgende:
[..]
Me too, als Bart slim is vraagt ie z'n 24 uur aan en gaat ie lekker naar Lesley, als Huub en Syl dat ook doen dan kijkt er geen hond meer naar DGK en dan is het klaar...... (hoop ik)
helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja zou ook denken laat ze die 10 mille in hun hol steken...schenk het lekker aan het door jou te kiezen goede doel en ga er met jouw eigen hoofdprijs vandoor ondankbaar kreng
Lukt niet, dan houd de Security je tegenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Als ik Bart was zou ik nu sneaky wat spullen pakken en over het hek springen.
Dat kan er nog wel bijquote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef Clank het volgende:
Nog even en Amanda gaat straks over d'r nek in het bad.
En ik denk dat we daarom zo lang moeten wachten op een nieuwe miljonair, niemand wil meer in DGKquote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, doodongelukkig in de villa zitten heeft ook weinig nut.
Maar ja, dan zit je met je 10.000 euro he..
Dilemma's, dilemma's..
nee alsjeblieft. Geen afdankertjes van die griezel.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef Missy_1974 het volgende:
ohja natas pleur ff een eind op dan is aman ook wat losser, een hoer is ze toch al gun ons het plezier dan maar dat huub der bruut gaat neuken
Ja streams waar Bart met z'n chagrijnige bek voor zich uit zit te staren, dát heeft niveau!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef Missy_1974 het volgende:
het word word gewoon een ASO huis, compleet met hoer en al, complimenten hoor redactie![]()
![]()
![]()
bart wees wijs, ga lekker naar huis, je hebt al een topper die op je wacht, laat je niet zo zinloos gebruiken
amanda, drink nog even wat meisje, dan prakt huub hem er vast wel in
Scenario...........nobele Brian red haar van 2 mannen die misbruik van haar willen maken omdat ze dronken is.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef Likkende_Lassie het volgende:
amanda gaat echt wel geneukt worden :p
Hij vind zichzelf te chique voor sommige dingen die de bewoners doen..maar hij zit in de gouden kooi..er is niks chiques aan..hij wordt toch wel als onderdeel van die ordinaire kooi gezien. Tevens vind ik dat kok Martin een punt maakte toen hij Bart het directeurtje noemde..alleen is Bart te snel uitgegaan dat hij wel zou winnen.....er is nog lang niet bekend wie er gaat winnen, als er al een winnaar komt.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
Opzouten met die arrogante bokkelul.
Ik zal Bart geen seconde missen.
Ik denk dat ze wel ontdekt zal worden door dat bordeel waar die 3 gemaskerden vandaan kwamen...ze heeft potentie en geen baanquote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef jessie het volgende:
Die Amanda is eigenlijk ook heel zielig. Zoals ze daar nu ligt. Ik krijg er echt medelijden mee.
True, maar we kunnen alleen speculeren over wat er is gezegd. Misschien is Stijn over de zeik wat betreft het praten over 'achter' en het er niet kunnen uitstemmen van Natasia.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
zolang hij zich niet schuldig maakt aan fysiek geweld mag hij toch doen wat ie wil daar. als hij graag met zo'n zuur gezicht wilt rondlopen, om zo de stemming dusdanig naar beneden te brengen zodat iedereen daar totaal depressief wordt en dus ofwel opstapt, ofwel zelfmoord pleegt, moet hij dat vooral doen. alles om die villa en de duiten te winnen
Jaloer maken van Brian? Huub speelt nu, ik vind het top!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
wat nou?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Welnee, zender uit, jasje over de camera gooien en diezelfde security helpt je heel snel naar de andere kant van dat hek.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lukt niet, dan houd de Security je tegen
ja dat is wel oke, maar niet te ver gaan. Niet pushen met dat zuipen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:25 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
wat nou?
dit is juist DE manier op brainless te fokken
syl redt zich wel![]()
Ik denk dat in de contracten van de bewoners staat dat ze die 24 uur moeten hanteren, m.a.w. dat het contractbreuk is als hij nu wegloopt. En het kóst hem al zoveel geld, als hij de villa wil verlaten.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef jessie het volgende:
[..]
Als Bart echt slim is vraagt hij helemaal geen 24 uur aan en gaat hij gewoon nu weg.
alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 19 februari 2007 00:25 schreef itsme het volgende:
Vind die gasten in het bad ook niet zo leuk.
Amanda dronken voeren.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:26 schreef _Boo_ het volgende:
Amanda gaat zo over de nek.
Dan wel ja, maar als je geen overtreding hebt gemaakt mag je niet wegquote:Op maandag 19 februari 2007 00:26 schreef Tissik het volgende:
[..]
Welnee, zender uit, jasje over de camera gooien en diezelfde security helpt je heel snel naar de andere kant van dat hek.
waarom denk je dat ze iet meer reageren? en het is veel erger geworden. de bewijzen stapelden zich op de laatste dagen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:26 schreef RSie het volgende:
als DGK-Redactie hier meeleest,..
Ik denk dat het tijd wordt voor wat opheldering hier!!
er beginnen nu wel heel erg veel vragen te rijzen over hoe het eraan toe gaat in de kooi op dit moment!!
ik kon me ook al niet zo goed voorstellen waar dat 24uurs gebeuren anders goed voor was. het enige extra is dat je dan een gesprekje krijgt met een psychopaatologistquote:Op maandag 19 februari 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat in de contracten van de bewoners staat dat ze die 24 uur moeten hanteren, m.a.w. dat het contractbreuk is als hij nu wegloopt. En het kóst hem al zoveel geld, als hij de villa wil verlaten.
Hee Amanda wil jezoute haring met slagroom WHAHAHAAAquote:Op maandag 19 februari 2007 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar als je geen overtreding hebt gemaakt mag je niet weg
Door Eric?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:26 schreef Miraaa het volgende:
Huub werd ff onder zijn ballen gekietelt...............![]()
Nou vind het toch raar.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij doet het alleen om Brainles te pakken.
Om mensen te beschermen tegen impulsieve beslissingen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:28 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik kon me ook al niet zo goed voorstellen waar dat 24uurs gebeuren anders goed voor was. het enige extra is dat je dan een gesprekje krijgt met een psychopaatologist
Moet echt iets anders zijn want dit wist hij allemaal allangquote:Op maandag 19 februari 2007 00:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart heeft zijn Nicolaas moment: hij ziet eindelijk dat het spel geen eigen spel is maar die van de redactie/productie en dat het niet over het winnen gaat maar om de kijkcijfers...Eén grote oplichterij voor de mensen die erin zitten...Maar ja zoiets had je enigszins kunnen verwachten...Daar is hij heel naïf in geweest. Jammer...Bart is de baas van dit gebeuren voor de buitenwereld, heel stom van jullie programmamakers.
Ga maar jongen, het is je niet waard. Poppetje gezien, kastje dicht. Lekker naar Lesley jochie.![]()
en hoe zat dat met nicolaas. die is er toch per direct uitgestapt of niet?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om mensen te beschermen tegen impulsieve beslissingen.
En het programma ook, trouwens.
Dan kunnen ze beter in het zwembad gaan liggen....quote:Op maandag 19 februari 2007 00:29 schreef My_ het volgende:
Ik hoop dat ik dit niet goed hoorde...
Natasia zei:"Ik kleed me om en dan kom ik erbij"![]()
Hij doet toch nog niks? Hij zit gewoon te klieren.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou vind het toch raar.
Maar ja huub kan het ook met hoeren dus zal dit ook geen moeite kosten.
Maar vind het wel misbruik.
Ze lezen mee op het ogenblik, maar antwoorden zullen ze wel niet geven denk ik zo...quote:Op maandag 19 februari 2007 00:26 schreef RSie het volgende:
als DGK-Redactie hier meeleest,..
Ik denk dat het tijd wordt voor wat opheldering hier!!
er beginnen nu wel heel erg veel vragen te rijzen over hoe het eraan toe gaat in de kooi op dit moment!!
Hij mocht er niet bij.......quote:Op maandag 19 februari 2007 00:27 schreef soylent het volgende:
Waarom was Bart aan het huilen?
Ik zag alleen maar dronken people in het bad..
erg goedkoop van huub, getuigt niet van klassequote:Op maandag 19 februari 2007 00:30 schreef Missy_1974 het volgende:
Huub wil aman gewoon neuken om brian uit te lokken niet zo raar(tsja huub verlaagt zich oke, maarja hij speelt het spel, en of hij nou een 3e rangs hoer neukt, denk aan trio) of aan aman maakt geen reet uit
Precies, Dat voorzie ik ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amandaatje is zat en alle wishfull thinking ten spijt kruipt ze straks weer tegen brainless aan en volgt de volgende voorstelling van het konijnentheater.
met klasse kom je denk ik ook niet ver in dit spelquote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
erg goedkoop van huub, getuigt niet van klasse
Hear Hearquote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef Missy_1974 het volgende:
het word word gewoon een ASO huis, compleet met hoer en al, complimenten hoor redactie![]()
![]()
![]()
bart wees wijs, ga lekker naar huis, je hebt al een topper die op je wacht, laat je niet zo zinloos gebruiken
amanda, drink nog even wat meisje, dan prakt huub hem er vast wel in
Dat scenario hebben ze na de poging van Ilona al uitgeschakeld: de volgende die dat probeert mag per direct vertrekken zonder teruggave van borg.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:25 schreef raggende_annie het volgende:
maar als ik het goed begrijpt kun je, wanneer je aan voelt komen dat je weggestemd gaat worden, gewoon een paar keer laten vallen dat je weg wilt en dan kan er geen stemming voor je aangevraagd worden. geeft je mooi weer een maand de tijd om zieltjes te winnen.
Ben je ooit in de waan geweest dat Huub klasse had danquote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
erg goedkoop van huub, getuigt niet van klasse
Dat bedrag heeft hij ongeveer ook verdiend in die 4 maanden dus per saldo gaat hij er niet of nauwelijks op achteruit...zijn deelname is niet onbeloond gebleven hij houdt er een vriendin aan over dus hij moet niet zeikenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:29 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wie baalt er niet, als hij ¤ 10.000 kwijt raakt in 4 maanden.
Als Huub nu ook dronken was geweest, was er al lang meer gebeurd. En wie weet hoe Brian daar op had gereageerd. Ik verbaas me er over dat hij nu niet meer naar Amanda omkijkt trouwens.quote:
Ik denk ook dat het zoiets is kleinzusje .... die man zit echt niet om 10K te huilen. Er is iets heel vervelends (voor hem) gebeurd.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Het klinkt misschien heel vreemd, maar ik heb het gevoel dat Lesley het heeft uitgemaakt
nee denk ik niet. Dan was hij niet zo kwaad. Volgens mij kwaad op achterquote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef Taurus het volgende:
Ik kan meniet voorstellen dat Bart hierom zo moet janken hoor. H ij heeft gewoon tehoren gekregen dat Lesley niet meer wil.
Ja die trok de heerlijke eerlijkheid van de redactie/productie niet meer en waarschuwde iedereen ervan...Nou Bart is aan het beseffen op dit moment denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:30 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
en hoe zat dat met nicolaas. die is er toch per direct uitgestapt of niet?
Ik schreef net exact hetzelfdequote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef Taurus het volgende:
Ik kan meniet voorstellen dat Bart hierom zo moet janken hoor. H ij heeft gewoon tehoren gekregen dat Lesley niet meer wil.
nee laat brian nog maar lekker ff draaien .... huub is nog niet klaar met amandaquote:
Die gaat deze week eindelijk doen wat hij allang had moeten doen. Naar zijn liefje.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef ruby het volgende:
De tranen biggelen over Bart z'n wangen.
Neeee toch?? Kan ik me niet voorstellen, ze was vorige week duidelijk écht gek op 'm.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Het klinkt misschien heel vreemd, maar ik heb het gevoel dat Lesley het heeft uitgemaakt
maar ze houd toch de boot af hoor.Ondanks dat ze bezopen isquote:Op maandag 19 februari 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub nu ook dronken was geweest, was er al lang meer gebeurd. En wie weet hoe Brian daar op had gereageerd. Ik verbaas me er over dat hij nu niet meer naar Amanda omkijkt trouwens.
Welnee, daar zou ie echt niet om janken. Het is uit. Luister maar naar de muziek!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:33 schreef itsme het volgende:
[..]
nee denk ik niet. Dan was hij niet zo kwaad. Volgens mij kwaad op achter
Ja lullig,maar tis eigen wil hoor. Er zijn ergere dingen in het leven. Niemand houd hem tegen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef ruby het volgende:
De tranen biggelen over Bart z'n wangen.
Heb er gewoon een raar gevoel bij.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij doet toch nog niks? Hij zit gewoon te klieren.
't Zou me verbazen, want Bart's eerste opmerking was: "Praat niet meer. Is kijken wie dat het langste volhoudt"quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Nee, dat denk ik niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
Het kan ook gewoon zijn dat ie hetzelfde gesprekje als Syl heeft gehad. Meer tegengas geven, meer schreeuwen en bleren. Dat vindt ie ook niks, gok ik zo.
Het schoot ook even door m'n hoofd dat het iets met Lesly te maken zou hebben...quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
melk is weer iets anders dan wijn. Ik denk dat hij er dan goed vanaf komt.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:29 schreef BwennieBren het volgende:
Amanda krijgt echt wel heibel met loverboy Brian vannacht over haar gedrag nu. Amanda lam, hard schreeuwen. Brian schreeuwen. Amanda loopt weg, Huub troost haar, Amanda beland bij Huub in bed én Ericen Brian krijgt de volgende ochtend aan de ontbijttafel een "clash" met Huub. Gooit een glas melk in Huub's gezicht en dan en dan en dan en dan en dan......
Ik ben het script kwijt....
Hij krijgt alleen inkomstenderving, en hij woont (geloof ik) op een kamer bij zijn moeder.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat bedrag heeft hij ongeveer ook verdiend in die 4 maanden dus per saldo gaat hij er niet of nauwelijks op achteruit...zijn deelname is niet onbeloond gebleven hij houdt er een vriendin aan over dus hij moet niet zeiken
nee dan zou hij niet boos op achter zijn... en wie anders wil dat paardenmeisje? ik zou het niet trekken een vriendin die naar de mest stinkt en die d'r benen niet uit elkaar wil doen omdat ze kramp heeft van al het paardrijden.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Voorlopig worden de regels nog netjes nageleefd. Dat de egootjes er niet tegen het besef opgewassen zijn dat de villa waarschijnlijk aan hun neus voorbijgaat, hoort ook bij het spel. (Wie houdt het het langste uit ?) Bart dus niet lang......quote:Op maandag 19 februari 2007 00:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart heeft zijn Nicolaas moment: hij ziet eindelijk dat het spel geen eigen spel is maar die van de redactie/productie en dat het niet over het winnen gaat maar om de kijkcijfers...Eén grote oplichterij voor de mensen die erin zitten...Maar ja zoiets had je enigszins kunnen verwachten...Daar is hij heel naïf in geweest. Jammer...Bart is de baas van dit gebeuren voor de buitenwereld, heel stom van jullie programmamakers.
Ga maar jongen, het is je niet waard. Poppetje gezien, kastje dicht. Lekker naar Lesley jochie.![]()
Muziek versterkt gevoel. Hij is down, kan ook gewoon janken omdat hij in een klote situatie zit en haar mist. En boos en dronken isquote:Op maandag 19 februari 2007 00:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Welnee, daar zou ie echt niet om janken. Het is uit. Luister maar naar de muziek!![]()
Huub doet dit, om Braajen uit de tent te lokken. Hij heeft eerst een tarotkaart getrokken met Syl (zwaarden 8), en dat was de beslissing om wel of niet in dat bad te springen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Dat is waar.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:30 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
en hoe zat dat met nicolaas. die is er toch per direct uitgestapt of niet?
Da's waar, gadverdarrie ik hoop het toch niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:34 schreef Taurus het volgende:
Bovendine zouden ze hem buiten de streams houden als ie kwaad was op achter. Ze zijn daar ook niet achterlijk, heus niet blij met 't gespeculeer dan hier hoor.
Maar daarvoor zou ie dan toch niet maanden z'n mond dicht houden??? Het heeft nl. ook even in mijn gedachten gespeeld, maar enige conclusie waar ik op kom is een opdracht of iets anders zieks van de redactie.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ja vast wel maar het is waarschijnlijk weer bewezen met eea vreselijke statement als Natasja gaat nergens heen!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet echt iets anders zijn want dit wist hij allemaal allang
Ik zou ook niet zo moeilijk doen, maar Bart blijkbaar wel. Hij is al dagen bezig om iedereen te manipuleren om hem er uit te stemmen. Regelmatig gehoord, maar als ik het hier schrijf verdwijnt die topic weer.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat bedrag heeft hij ongeveer ook verdiend in die 4 maanden dus per saldo gaat hij er niet of nauwelijks op achteruit...zijn deelname is niet onbeloond gebleven hij houdt er een vriendin aan over dus hij moet niet zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |