Lukt niet, dan houd de Security je tegenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Als ik Bart was zou ik nu sneaky wat spullen pakken en over het hek springen.
Dat kan er nog wel bijquote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef Clank het volgende:
Nog even en Amanda gaat straks over d'r nek in het bad.
En ik denk dat we daarom zo lang moeten wachten op een nieuwe miljonair, niemand wil meer in DGKquote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, doodongelukkig in de villa zitten heeft ook weinig nut.
Maar ja, dan zit je met je 10.000 euro he..
Dilemma's, dilemma's..
nee alsjeblieft. Geen afdankertjes van die griezel.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef Missy_1974 het volgende:
ohja natas pleur ff een eind op dan is aman ook wat losser, een hoer is ze toch al gun ons het plezier dan maar dat huub der bruut gaat neuken
Ja streams waar Bart met z'n chagrijnige bek voor zich uit zit te staren, dát heeft niveau!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef Missy_1974 het volgende:
het word word gewoon een ASO huis, compleet met hoer en al, complimenten hoor redactie![]()
![]()
![]()
bart wees wijs, ga lekker naar huis, je hebt al een topper die op je wacht, laat je niet zo zinloos gebruiken
amanda, drink nog even wat meisje, dan prakt huub hem er vast wel in
Scenario...........nobele Brian red haar van 2 mannen die misbruik van haar willen maken omdat ze dronken is.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef Likkende_Lassie het volgende:
amanda gaat echt wel geneukt worden :p
Hij vind zichzelf te chique voor sommige dingen die de bewoners doen..maar hij zit in de gouden kooi..er is niks chiques aan..hij wordt toch wel als onderdeel van die ordinaire kooi gezien. Tevens vind ik dat kok Martin een punt maakte toen hij Bart het directeurtje noemde..alleen is Bart te snel uitgegaan dat hij wel zou winnen.....er is nog lang niet bekend wie er gaat winnen, als er al een winnaar komt.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
Opzouten met die arrogante bokkelul.
Ik zal Bart geen seconde missen.
Ik denk dat ze wel ontdekt zal worden door dat bordeel waar die 3 gemaskerden vandaan kwamen...ze heeft potentie en geen baanquote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef jessie het volgende:
Die Amanda is eigenlijk ook heel zielig. Zoals ze daar nu ligt. Ik krijg er echt medelijden mee.
True, maar we kunnen alleen speculeren over wat er is gezegd. Misschien is Stijn over de zeik wat betreft het praten over 'achter' en het er niet kunnen uitstemmen van Natasia.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
zolang hij zich niet schuldig maakt aan fysiek geweld mag hij toch doen wat ie wil daar. als hij graag met zo'n zuur gezicht wilt rondlopen, om zo de stemming dusdanig naar beneden te brengen zodat iedereen daar totaal depressief wordt en dus ofwel opstapt, ofwel zelfmoord pleegt, moet hij dat vooral doen. alles om die villa en de duiten te winnen
Jaloer maken van Brian? Huub speelt nu, ik vind het top!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
ik vind het belachelijk wat huub doet.
Is hij soms bang dat andere een tv moment pakken.
Hij had bij Syl moeten blijven en niet met die snol in bad.
wat nou?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
ik vind het belachelijk wat huub doet.
Is hij soms bang dat andere een tv moment pakken.
Hij had bij Syl moeten blijven en niet met die snol in bad.
Welnee, zender uit, jasje over de camera gooien en diezelfde security helpt je heel snel naar de andere kant van dat hek.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lukt niet, dan houd de Security je tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |