abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46445874
Natasia vindt het opeens zonde van de wijn
  maandag 19 februari 2007 @ 00:24:47 #177
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46445875
Ik vind Bart vaak een enorme boerenlul, maar ik vind dit gewoon niet leuk om naar te kijken. Ik hoop dat hij de kont tegen de krib gooit, en a la Nicolaas vannacht nog vertrekt naar Lesley. Dan moet 10K toch niet zo heel zwaar wegen.
pi_46445877
typerend voor amandels domheid was ook om te zien hoe ze zich liet opfokken om een glas rode wijn in een keer leeg te drinken. "dat doe jij toch niet!" "oh nee?? ..kloek-kloek-kloek" (kokhals)

maandag 19 februari 2007 @ 00:24:51 #179
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46445878
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Als ik Bart was zou ik nu sneaky wat spullen pakken en over het hek springen.
Lukt niet, dan houd de Security je tegen
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46445885
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef Clank het volgende:
Nog even en Amanda gaat straks over d'r nek in het bad.
Dat kan er nog wel bij
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 00:25:06 #181
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_46445887
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef ruby het volgende:

[..]

Sja, doodongelukkig in de villa zitten heeft ook weinig nut.
Maar ja, dan zit je met je 10.000 euro he..

Dilemma's, dilemma's..
En ik denk dat we daarom zo lang moeten wachten op een nieuwe miljonair, niemand wil meer in DGK
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_46445888
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef Missy_1974 het volgende:
ohja natas pleur ff een eind op dan is aman ook wat losser, een hoer is ze toch al gun ons het plezier dan maar dat huub der bruut gaat neuken
nee alsjeblieft. Geen afdankertjes van die griezel.
pi_46445890
Het kan ook gewoon zijn dat ie hetzelfde gesprekje als Syl heeft gehad. Meer tegengas geven, meer schreeuwen en bleren. Dat vindt ie ook niks, gok ik zo.
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 00:25:12 #184
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46445892
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef Missy_1974 het volgende:
het word word gewoon een ASO huis, compleet met hoer en al, complimenten hoor redactie

bart wees wijs, ga lekker naar huis, je hebt al een topper die op je wacht, laat je niet zo zinloos gebruiken

amanda, drink nog even wat meisje, dan prakt huub hem er vast wel in
Ja streams waar Bart met z'n chagrijnige bek voor zich uit zit te staren, dát heeft niveau!
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_46445895
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef Likkende_Lassie het volgende:
amanda gaat echt wel geneukt worden :p
Scenario...........nobele Brian red haar van 2 mannen die misbruik van haar willen maken omdat ze dronken is.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_46445897
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
Opzouten met die arrogante bokkelul.
Ik zal Bart geen seconde missen.
Hij vind zichzelf te chique voor sommige dingen die de bewoners doen..maar hij zit in de gouden kooi..er is niks chiques aan..hij wordt toch wel als onderdeel van die ordinaire kooi gezien. Tevens vind ik dat kok Martin een punt maakte toen hij Bart het directeurtje noemde..alleen is Bart te snel uitgegaan dat hij wel zou winnen.....er is nog lang niet bekend wie er gaat winnen, als er al een winnaar komt.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46445898
Blijft dat wijf huishouden doen in de nachtelijke uren? staat ze werkelijk waar de vloer met een wisser te trekken?????????
pi_46445899
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef jessie het volgende:
Die Amanda is eigenlijk ook heel zielig. Zoals ze daar nu ligt. Ik krijg er echt medelijden mee.
Ik denk dat ze wel ontdekt zal worden door dat bordeel waar die 3 gemaskerden vandaan kwamen...ze heeft potentie en geen baan
pi_46445902
maar als ik het goed begrijpt kun je, wanneer je aan voelt komen dat je weggestemd gaat worden, gewoon een paar keer laten vallen dat je weg wilt en dan kan er geen stemming voor je aangevraagd worden. geeft je mooi weer een maand de tijd om zieltjes te winnen.
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
pi_46445904
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef raggende_annie het volgende:

[..]

zolang hij zich niet schuldig maakt aan fysiek geweld mag hij toch doen wat ie wil daar. als hij graag met zo'n zuur gezicht wilt rondlopen, om zo de stemming dusdanig naar beneden te brengen zodat iedereen daar totaal depressief wordt en dus ofwel opstapt, ofwel zelfmoord pleegt, moet hij dat vooral doen. alles om die villa en de duiten te winnen
True, maar we kunnen alleen speculeren over wat er is gezegd. Misschien is Stijn over de zeik wat betreft het praten over 'achter' en het er niet kunnen uitstemmen van Natasia.
Van mij mag Bart doen waar 'ie zin in heeft, hij doet zichzelf toch wel de das om.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_46445905
Opvallend hoe Natasia de hele tijd in de buurt blijft ......
Keep the Sunny Side Up
pi_46445906
Moet je nathasia de boel in de gaten zien houden voor Brian...........
pi_46445910
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
ik vind het belachelijk wat huub doet.
Is hij soms bang dat andere een tv moment pakken.
Hij had bij Syl moeten blijven en niet met die snol in bad.
Jaloer maken van Brian? Huub speelt nu, ik vind het top!
  maandag 19 februari 2007 @ 00:25:33 #194
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46445912
Zucht. Er ligt hier een scoop voor media. Het programma is duidelijk gescript, personen moet spelen dat ze ruzie hebben. Zij worden compleet gehersenspoeld, zitten met verhaallijnen die ze verplicht moeten volgen en dat breekt ze. Waar ligt de grens qua psyche? Hoe ver kun je als redactie van zo'n programma gaan? Het blijven mensen daar in dat huis. De Gouden Kooi is duidelijk De Gouden Fake.

Natasia die nou al een paar keer laat vallen dat ze er toch niet uitgaat (beschermd wordt van achteren) en vantevoren krijgt te horen welke moment ze tv moet 'maken', zoals bij de presentatie van het Carnavals-uitje van Sylvia.

Brian die VALIUM krijgt voorgeschreven om z'n agressie te beheersen. De negentienjarige Amanda die verplicht in rokjes moet rond dartelen en zich elke dag voltankt met alcohol. Sylvia die nu echt ruzie moet maken met Natasia, anders is het exit. Dat werd al meer dan duidelijk toen ze vandaag het woord 'Kutwijf' liet vallen, om daarmee Natasia te laten merken dat ze van achter getriggerd wordt om amok te maken met Baviania.

Zucht. In de media zou het programma met de grond gelijk moeten worden gemaakt, want in principe deugt het van geen kant!
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_46445913
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
ik vind het belachelijk wat huub doet.
Is hij soms bang dat andere een tv moment pakken.
Hij had bij Syl moeten blijven en niet met die snol in bad.
wat nou?
dit is juist DE manier op brainless te fokken
syl redt zich wel
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  maandag 19 februari 2007 @ 00:25:39 #196
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46445914
Als je jezelf voorsteld dat de muziek van stream 2 bij stream 1 hoort, is het net een videoclip........met een een geil wijf......
pi_46445916
Vind die gasten in het bad ook niet zo leuk.
Amanda dronken voeren.
  maandag 19 februari 2007 @ 00:26:11 #198
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_46445926
als DGK-Redactie hier meeleest,..

Ik denk dat het tijd wordt voor wat opheldering hier!!
er beginnen nu wel heel erg veel vragen te rijzen over hoe het eraan toe gaat in de kooi op dit moment!!
  maandag 19 februari 2007 @ 00:26:23 #199
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46445929
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Lukt niet, dan houd de Security je tegen
Welnee, zender uit, jasje over de camera gooien en diezelfde security helpt je heel snel naar de andere kant van dat hek.
pi_46445937
Huub werd ff onder zijn ballen gekietelt...............
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')