Ik ben even weg geweest. Wat is er met Bart dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Tissik het volgende:
Gezellig ook, om Bart helemaal gebroken te zien.
Ik krijg echt een aversie tegen die kutredactie!
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:13 schreef Missy_1974 het volgende:
bart huilt
vuile vieze KUT redactie
Ben alleen bang dat er dan iets ergs gaat gebeuren als Brian gaat flippen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat er te veel gaat gebeuren tussen Huub en Amanda en dat Brian dan finaal flipt.
Ik denk niet, dat Huub dat zal doen. In tegenstelling tot Braajen, weet Huub heel goed dat hij dan misbruik van amoebe zou maken en dat dat ronduit verwerpelijk is.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef Missy_1974 het volgende:
del is dronken etc, als huub der dronken krijgt dan neukt hij haar geheid, wat een SNOL
Hij heeft een gesprek met de redactie gehad en zit nu stuk.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben even weg geweest. Wat is er met Bart dan?
Ja terwijl het daar misschien niet eens om gaat.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Er zijn iig beelden van een huilende Bart die Lesley mist, wat muziek eronder en er is weer anderhalve minuut uitzending.
Het is niet IN het huis. Het is 'achter'. Het zijn de buren! Burenruzie kan je slopen hoor!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef itsme het volgende:
Wtf is er allemaal gaande in dat huis.
Bart nu aan het huilen.
zdngmw hangt er niet voor niks als security omheen. Amandeltje is van haar vriendje.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef Missy_1974 het volgende:
del is dronken etc, als huub der dronken krijgt dan neukt hij haar geheid, wat een SNOL
En waar denk je dan aan??quote:Op maandag 19 februari 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Om de een of andere reden heb ik het idee dat dit niet goed gaat aflopen.
Zoals hij er nu uitziet wordt het geeneens 24 uur. Handdoek over de camera.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Bart zit denk ik te twijfelen of ie mss 24uur gaat aanvragen denk ik
Ik las even in een flits "dat Brian dan anaal flipt".quote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat er te veel gaat gebeuren tussen Huub en Amanda en dat Brian dan finaal flipt.
Wat wil je dan ? Daar kijk je toch naar de UPS en DOWNS van dit zootje .... Hoezo redaktie?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zijn ook zojuist weer hier opgedoken...
ditoquote:Op maandag 19 februari 2007 00:15 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb een beetje meelij met bart...
Bart heeft gisteren nog gezegd dat hij doe 10 mille echt wel weer terugverdient, maar misschien is dat grootspraak. Hij is iig goed aangepakt door "achter" Om wat? Beats me!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dan Bart afscheid aan het nemen is van zijn 10 mille en dat hij het spel gaat verlaten
zolang hij zich niet schuldig maakt aan fysiek geweld mag hij toch doen wat ie wil daar. als hij graag met zo'n zuur gezicht wilt rondlopen, om zo de stemming dusdanig naar beneden te brengen zodat iedereen daar totaal depressief wordt en dus ofwel opstapt, ofwel zelfmoord pleegt, moet hij dat vooral doen. alles om die villa en de duiten te winnenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef CartWOman het volgende:
Interessante ontwikkelingen...
Bart heeft wellicht te horen gekregen dat z'n gedram over 'het grote geld' niet langer wordt getolereerd, evenals z'n negativiteit; zoiets denk ik. Zit wat in, maar toch heb ik nog steeds een zwak voor die jongen.![]()
Brian wordt stapelgek zometeen, thx Huub.![]()
Syl gaat hopelijk loskomen nu, hou dit vast!
Mag niet, kost hem centjes want bij iedere overtreding moet ie dokkenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:19 schreef Ashrak het volgende:
Ow Bart
Als je dan toch opstapt ... laat dan even weten wat er precies allemaal speelt .. daar kunnen we dan wat mee.
Dit is precies wat ik ook denk.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:19 schreef droomkoningin het volgende:
ik denk dat hij er niet uitgestemd mag worden.. en dat dat stiekum wel zijn plan was...
en dat natasia dr uit ook niet gaat lukken.. en dat hij dus wel moet opstappen na donderdag...
Misschien is dat het, dat hij teveel signalen uitgeeft dat hij weg wil.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:19 schreef itsme het volgende:
Hij beseft misschien dat zijn plan om zijn 10.000 mee te nemen mislukt is. Dat hij of heel lang moet blijven in dat gekkenhuis of zijn 10 k kwijt is
Krijg hem zelf ook niet echt terug-gedownload.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben vast blont. Mare ik heb geen idee hoe ik dat daar goed moet downloaden?
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
En tasia die maar inschenkt. bart die huilt, brian die jaloers staat te draaien..eric bloot in bad bij de hetero's hahaha..
Heeft te maken met het aantal hersencellen. Bij amoebes is dat erg laag.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:19 schreef mootie het volgende:
En ik snap geen zak van Amanda... het ene moment is Huub een vieze engerd..... en nu...... blegh
Ze is bezopen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:19 schreef mootie het volgende:
En ik snap geen zak van Amanda... het ene moment is Huub een vieze engerd..... en nu...... blegh
Ja zou ook denken laat ze die 10 mille in hun hol steken...schenk het lekker aan het door jou te kiezen goede doel en ga er met jouw eigen hoofdprijs vandoor ondankbaar krengquote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef CartWOman het volgende:
Zo kapot is Bart nog niet eerder geweest... ga naar Lesley, man!![]()
Me too, als Bart slim is vraagt ie z'n 24 uur aan en gaat ie lekker naar Lesley, als Huub en Syl dat ook doen dan kijkt er geen hond meer naar DGK en dan is het klaar...... (hoop ik)quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Tissik het volgende:
Gezellig ook, om Bart helemaal gebroken te zien.
Ik krijg echt een aversie tegen die kutredactie!
ik denk dat er wel meerderen zijn die zich niet kunne vermaken in zo'n setting daar hoef je zeld miet zo gestoord voor te zijn, hij moet gewoon weg, die 10,000 heb je op een gegeven moment ook terugverdiend in het werkelijke levenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef Gigageil het volgende:
Die gozer heb ook gewoon spiegiese problemen als je het mij vraagt......Bart kan zich niet vermaken in zo'n "setting" om zijn woorden maar te gebruiken.....
Sja, doodongelukkig in de villa zitten heeft ook weinig nut.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef CartWOman het volgende:
Zo kapot is Bart nog niet eerder geweest... ga naar Lesley, man!![]()
ja dat bedoelde ik. Dat achter hem een reprimande heeft gegeven.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien is dat het, dat hij teveel signalen uitgeeft dat hij weg wil.
En dat hij erop gewezen is, dat hij zijn geld kwijt is, als hij daarmee doorgaat.
Maar goed, het is speculatie.
weetje, ik ook eigenlijk wel.....quote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef jessie het volgende:
Die Amanda is eigenlijk ook heel zielig. Zoals ze daar nu ligt. Ik krijg er echt medelijden mee.
Hij doet het alleen om Brainles te pakken.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
ik vind het belachelijk wat huub doet.
Is hij soms bang dat andere een tv moment pakken.
Hij had bij Syl moeten blijven en niet met die snol in bad.
Als Bart echt slim is vraagt hij helemaal geen 24 uur aan en gaat hij gewoon nu weg.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef KimiK het volgende:
[..]
Me too, als Bart slim is vraagt ie z'n 24 uur aan en gaat ie lekker naar Lesley, als Huub en Syl dat ook doen dan kijkt er geen hond meer naar DGK en dan is het klaar...... (hoop ik)
helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja zou ook denken laat ze die 10 mille in hun hol steken...schenk het lekker aan het door jou te kiezen goede doel en ga er met jouw eigen hoofdprijs vandoor ondankbaar kreng
Lukt niet, dan houd de Security je tegenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Als ik Bart was zou ik nu sneaky wat spullen pakken en over het hek springen.
Dat kan er nog wel bijquote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef Clank het volgende:
Nog even en Amanda gaat straks over d'r nek in het bad.
En ik denk dat we daarom zo lang moeten wachten op een nieuwe miljonair, niemand wil meer in DGKquote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, doodongelukkig in de villa zitten heeft ook weinig nut.
Maar ja, dan zit je met je 10.000 euro he..
Dilemma's, dilemma's..
nee alsjeblieft. Geen afdankertjes van die griezel.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef Missy_1974 het volgende:
ohja natas pleur ff een eind op dan is aman ook wat losser, een hoer is ze toch al gun ons het plezier dan maar dat huub der bruut gaat neuken
Ja streams waar Bart met z'n chagrijnige bek voor zich uit zit te staren, dát heeft niveau!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef Missy_1974 het volgende:
het word word gewoon een ASO huis, compleet met hoer en al, complimenten hoor redactie![]()
![]()
![]()
bart wees wijs, ga lekker naar huis, je hebt al een topper die op je wacht, laat je niet zo zinloos gebruiken
amanda, drink nog even wat meisje, dan prakt huub hem er vast wel in
Scenario...........nobele Brian red haar van 2 mannen die misbruik van haar willen maken omdat ze dronken is.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef Likkende_Lassie het volgende:
amanda gaat echt wel geneukt worden :p
Hij vind zichzelf te chique voor sommige dingen die de bewoners doen..maar hij zit in de gouden kooi..er is niks chiques aan..hij wordt toch wel als onderdeel van die ordinaire kooi gezien. Tevens vind ik dat kok Martin een punt maakte toen hij Bart het directeurtje noemde..alleen is Bart te snel uitgegaan dat hij wel zou winnen.....er is nog lang niet bekend wie er gaat winnen, als er al een winnaar komt.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
Opzouten met die arrogante bokkelul.
Ik zal Bart geen seconde missen.
Ik denk dat ze wel ontdekt zal worden door dat bordeel waar die 3 gemaskerden vandaan kwamen...ze heeft potentie en geen baanquote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef jessie het volgende:
Die Amanda is eigenlijk ook heel zielig. Zoals ze daar nu ligt. Ik krijg er echt medelijden mee.
True, maar we kunnen alleen speculeren over wat er is gezegd. Misschien is Stijn over de zeik wat betreft het praten over 'achter' en het er niet kunnen uitstemmen van Natasia.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
zolang hij zich niet schuldig maakt aan fysiek geweld mag hij toch doen wat ie wil daar. als hij graag met zo'n zuur gezicht wilt rondlopen, om zo de stemming dusdanig naar beneden te brengen zodat iedereen daar totaal depressief wordt en dus ofwel opstapt, ofwel zelfmoord pleegt, moet hij dat vooral doen. alles om die villa en de duiten te winnen
Jaloer maken van Brian? Huub speelt nu, ik vind het top!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
wat nou?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Welnee, zender uit, jasje over de camera gooien en diezelfde security helpt je heel snel naar de andere kant van dat hek.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lukt niet, dan houd de Security je tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |