Ja zou ook denken laat ze die 10 mille in hun hol steken...schenk het lekker aan het door jou te kiezen goede doel en ga er met jouw eigen hoofdprijs vandoor ondankbaar krengquote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef CartWOman het volgende:
Zo kapot is Bart nog niet eerder geweest... ga naar Lesley, man!![]()
Me too, als Bart slim is vraagt ie z'n 24 uur aan en gaat ie lekker naar Lesley, als Huub en Syl dat ook doen dan kijkt er geen hond meer naar DGK en dan is het klaar...... (hoop ik)quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Tissik het volgende:
Gezellig ook, om Bart helemaal gebroken te zien.
Ik krijg echt een aversie tegen die kutredactie!
ik denk dat er wel meerderen zijn die zich niet kunne vermaken in zo'n setting daar hoef je zeld miet zo gestoord voor te zijn, hij moet gewoon weg, die 10,000 heb je op een gegeven moment ook terugverdiend in het werkelijke levenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef Gigageil het volgende:
Die gozer heb ook gewoon spiegiese problemen als je het mij vraagt......Bart kan zich niet vermaken in zo'n "setting" om zijn woorden maar te gebruiken.....
Sja, doodongelukkig in de villa zitten heeft ook weinig nut.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef CartWOman het volgende:
Zo kapot is Bart nog niet eerder geweest... ga naar Lesley, man!![]()
ja dat bedoelde ik. Dat achter hem een reprimande heeft gegeven.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien is dat het, dat hij teveel signalen uitgeeft dat hij weg wil.
En dat hij erop gewezen is, dat hij zijn geld kwijt is, als hij daarmee doorgaat.
Maar goed, het is speculatie.
weetje, ik ook eigenlijk wel.....quote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef jessie het volgende:
Die Amanda is eigenlijk ook heel zielig. Zoals ze daar nu ligt. Ik krijg er echt medelijden mee.
Hij doet het alleen om Brainles te pakken.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
ik vind het belachelijk wat huub doet.
Is hij soms bang dat andere een tv moment pakken.
Hij had bij Syl moeten blijven en niet met die snol in bad.
Als Bart echt slim is vraagt hij helemaal geen 24 uur aan en gaat hij gewoon nu weg.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef KimiK het volgende:
[..]
Me too, als Bart slim is vraagt ie z'n 24 uur aan en gaat ie lekker naar Lesley, als Huub en Syl dat ook doen dan kijkt er geen hond meer naar DGK en dan is het klaar...... (hoop ik)
helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja zou ook denken laat ze die 10 mille in hun hol steken...schenk het lekker aan het door jou te kiezen goede doel en ga er met jouw eigen hoofdprijs vandoor ondankbaar kreng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |