ja dat is wel oke, maar niet te ver gaan. Niet pushen met dat zuipen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:25 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
wat nou?
dit is juist DE manier op brainless te fokken
syl redt zich wel![]()
Ik denk dat in de contracten van de bewoners staat dat ze die 24 uur moeten hanteren, m.a.w. dat het contractbreuk is als hij nu wegloopt. En het kóst hem al zoveel geld, als hij de villa wil verlaten.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef jessie het volgende:
[..]
Als Bart echt slim is vraagt hij helemaal geen 24 uur aan en gaat hij gewoon nu weg.
alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 19 februari 2007 00:25 schreef itsme het volgende:
Vind die gasten in het bad ook niet zo leuk.
Amanda dronken voeren.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:26 schreef _Boo_ het volgende:
Amanda gaat zo over de nek.
Dan wel ja, maar als je geen overtreding hebt gemaakt mag je niet wegquote:Op maandag 19 februari 2007 00:26 schreef Tissik het volgende:
[..]
Welnee, zender uit, jasje over de camera gooien en diezelfde security helpt je heel snel naar de andere kant van dat hek.
waarom denk je dat ze iet meer reageren? en het is veel erger geworden. de bewijzen stapelden zich op de laatste dagen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:26 schreef RSie het volgende:
als DGK-Redactie hier meeleest,..
Ik denk dat het tijd wordt voor wat opheldering hier!!
er beginnen nu wel heel erg veel vragen te rijzen over hoe het eraan toe gaat in de kooi op dit moment!!
ik kon me ook al niet zo goed voorstellen waar dat 24uurs gebeuren anders goed voor was. het enige extra is dat je dan een gesprekje krijgt met een psychopaatologistquote:Op maandag 19 februari 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat in de contracten van de bewoners staat dat ze die 24 uur moeten hanteren, m.a.w. dat het contractbreuk is als hij nu wegloopt. En het kóst hem al zoveel geld, als hij de villa wil verlaten.
Hee Amanda wil jezoute haring met slagroom WHAHAHAAAquote:Op maandag 19 februari 2007 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar als je geen overtreding hebt gemaakt mag je niet weg
Door Eric?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:26 schreef Miraaa het volgende:
Huub werd ff onder zijn ballen gekietelt...............![]()
Nou vind het toch raar.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij doet het alleen om Brainles te pakken.
Om mensen te beschermen tegen impulsieve beslissingen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:28 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik kon me ook al niet zo goed voorstellen waar dat 24uurs gebeuren anders goed voor was. het enige extra is dat je dan een gesprekje krijgt met een psychopaatologist
Moet echt iets anders zijn want dit wist hij allemaal allangquote:Op maandag 19 februari 2007 00:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart heeft zijn Nicolaas moment: hij ziet eindelijk dat het spel geen eigen spel is maar die van de redactie/productie en dat het niet over het winnen gaat maar om de kijkcijfers...Eén grote oplichterij voor de mensen die erin zitten...Maar ja zoiets had je enigszins kunnen verwachten...Daar is hij heel naïf in geweest. Jammer...Bart is de baas van dit gebeuren voor de buitenwereld, heel stom van jullie programmamakers.
Ga maar jongen, het is je niet waard. Poppetje gezien, kastje dicht. Lekker naar Lesley jochie.![]()
en hoe zat dat met nicolaas. die is er toch per direct uitgestapt of niet?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om mensen te beschermen tegen impulsieve beslissingen.
En het programma ook, trouwens.
Dan kunnen ze beter in het zwembad gaan liggen....quote:Op maandag 19 februari 2007 00:29 schreef My_ het volgende:
Ik hoop dat ik dit niet goed hoorde...
Natasia zei:"Ik kleed me om en dan kom ik erbij"![]()
Hij doet toch nog niks? Hij zit gewoon te klieren.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou vind het toch raar.
Maar ja huub kan het ook met hoeren dus zal dit ook geen moeite kosten.
Maar vind het wel misbruik.
Ze lezen mee op het ogenblik, maar antwoorden zullen ze wel niet geven denk ik zo...quote:Op maandag 19 februari 2007 00:26 schreef RSie het volgende:
als DGK-Redactie hier meeleest,..
Ik denk dat het tijd wordt voor wat opheldering hier!!
er beginnen nu wel heel erg veel vragen te rijzen over hoe het eraan toe gaat in de kooi op dit moment!!
Hij mocht er niet bij.......quote:Op maandag 19 februari 2007 00:27 schreef soylent het volgende:
Waarom was Bart aan het huilen?
Ik zag alleen maar dronken people in het bad..
erg goedkoop van huub, getuigt niet van klassequote:Op maandag 19 februari 2007 00:30 schreef Missy_1974 het volgende:
Huub wil aman gewoon neuken om brian uit te lokken niet zo raar(tsja huub verlaagt zich oke, maarja hij speelt het spel, en of hij nou een 3e rangs hoer neukt, denk aan trio) of aan aman maakt geen reet uit
Precies, Dat voorzie ik ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amandaatje is zat en alle wishfull thinking ten spijt kruipt ze straks weer tegen brainless aan en volgt de volgende voorstelling van het konijnentheater.
met klasse kom je denk ik ook niet ver in dit spelquote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
erg goedkoop van huub, getuigt niet van klasse
Hear Hearquote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef Missy_1974 het volgende:
het word word gewoon een ASO huis, compleet met hoer en al, complimenten hoor redactie![]()
![]()
![]()
bart wees wijs, ga lekker naar huis, je hebt al een topper die op je wacht, laat je niet zo zinloos gebruiken
amanda, drink nog even wat meisje, dan prakt huub hem er vast wel in
Dat scenario hebben ze na de poging van Ilona al uitgeschakeld: de volgende die dat probeert mag per direct vertrekken zonder teruggave van borg.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:25 schreef raggende_annie het volgende:
maar als ik het goed begrijpt kun je, wanneer je aan voelt komen dat je weggestemd gaat worden, gewoon een paar keer laten vallen dat je weg wilt en dan kan er geen stemming voor je aangevraagd worden. geeft je mooi weer een maand de tijd om zieltjes te winnen.
Ben je ooit in de waan geweest dat Huub klasse had danquote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
erg goedkoop van huub, getuigt niet van klasse
Dat bedrag heeft hij ongeveer ook verdiend in die 4 maanden dus per saldo gaat hij er niet of nauwelijks op achteruit...zijn deelname is niet onbeloond gebleven hij houdt er een vriendin aan over dus hij moet niet zeikenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:29 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wie baalt er niet, als hij ¤ 10.000 kwijt raakt in 4 maanden.
Als Huub nu ook dronken was geweest, was er al lang meer gebeurd. En wie weet hoe Brian daar op had gereageerd. Ik verbaas me er over dat hij nu niet meer naar Amanda omkijkt trouwens.quote:
Ik denk ook dat het zoiets is kleinzusje .... die man zit echt niet om 10K te huilen. Er is iets heel vervelends (voor hem) gebeurd.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Het klinkt misschien heel vreemd, maar ik heb het gevoel dat Lesley het heeft uitgemaakt
nee denk ik niet. Dan was hij niet zo kwaad. Volgens mij kwaad op achterquote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef Taurus het volgende:
Ik kan meniet voorstellen dat Bart hierom zo moet janken hoor. H ij heeft gewoon tehoren gekregen dat Lesley niet meer wil.
Ja die trok de heerlijke eerlijkheid van de redactie/productie niet meer en waarschuwde iedereen ervan...Nou Bart is aan het beseffen op dit moment denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:30 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
en hoe zat dat met nicolaas. die is er toch per direct uitgestapt of niet?
Ik schreef net exact hetzelfdequote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef Taurus het volgende:
Ik kan meniet voorstellen dat Bart hierom zo moet janken hoor. H ij heeft gewoon tehoren gekregen dat Lesley niet meer wil.
nee laat brian nog maar lekker ff draaien .... huub is nog niet klaar met amandaquote:
Die gaat deze week eindelijk doen wat hij allang had moeten doen. Naar zijn liefje.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef ruby het volgende:
De tranen biggelen over Bart z'n wangen.
Neeee toch?? Kan ik me niet voorstellen, ze was vorige week duidelijk écht gek op 'm.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Het klinkt misschien heel vreemd, maar ik heb het gevoel dat Lesley het heeft uitgemaakt
maar ze houd toch de boot af hoor.Ondanks dat ze bezopen isquote:Op maandag 19 februari 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub nu ook dronken was geweest, was er al lang meer gebeurd. En wie weet hoe Brian daar op had gereageerd. Ik verbaas me er over dat hij nu niet meer naar Amanda omkijkt trouwens.
Welnee, daar zou ie echt niet om janken. Het is uit. Luister maar naar de muziek!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:33 schreef itsme het volgende:
[..]
nee denk ik niet. Dan was hij niet zo kwaad. Volgens mij kwaad op achter
Ja lullig,maar tis eigen wil hoor. Er zijn ergere dingen in het leven. Niemand houd hem tegen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef ruby het volgende:
De tranen biggelen over Bart z'n wangen.
Heb er gewoon een raar gevoel bij.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij doet toch nog niks? Hij zit gewoon te klieren.
't Zou me verbazen, want Bart's eerste opmerking was: "Praat niet meer. Is kijken wie dat het langste volhoudt"quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Nee, dat denk ik niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
Het kan ook gewoon zijn dat ie hetzelfde gesprekje als Syl heeft gehad. Meer tegengas geven, meer schreeuwen en bleren. Dat vindt ie ook niks, gok ik zo.
Het schoot ook even door m'n hoofd dat het iets met Lesly te maken zou hebben...quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
melk is weer iets anders dan wijn. Ik denk dat hij er dan goed vanaf komt.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:29 schreef BwennieBren het volgende:
Amanda krijgt echt wel heibel met loverboy Brian vannacht over haar gedrag nu. Amanda lam, hard schreeuwen. Brian schreeuwen. Amanda loopt weg, Huub troost haar, Amanda beland bij Huub in bed én Ericen Brian krijgt de volgende ochtend aan de ontbijttafel een "clash" met Huub. Gooit een glas melk in Huub's gezicht en dan en dan en dan en dan en dan......
Ik ben het script kwijt....
Hij krijgt alleen inkomstenderving, en hij woont (geloof ik) op een kamer bij zijn moeder.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat bedrag heeft hij ongeveer ook verdiend in die 4 maanden dus per saldo gaat hij er niet of nauwelijks op achteruit...zijn deelname is niet onbeloond gebleven hij houdt er een vriendin aan over dus hij moet niet zeiken
nee dan zou hij niet boos op achter zijn... en wie anders wil dat paardenmeisje? ik zou het niet trekken een vriendin die naar de mest stinkt en die d'r benen niet uit elkaar wil doen omdat ze kramp heeft van al het paardrijden.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Voorlopig worden de regels nog netjes nageleefd. Dat de egootjes er niet tegen het besef opgewassen zijn dat de villa waarschijnlijk aan hun neus voorbijgaat, hoort ook bij het spel. (Wie houdt het het langste uit ?) Bart dus niet lang......quote:Op maandag 19 februari 2007 00:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart heeft zijn Nicolaas moment: hij ziet eindelijk dat het spel geen eigen spel is maar die van de redactie/productie en dat het niet over het winnen gaat maar om de kijkcijfers...Eén grote oplichterij voor de mensen die erin zitten...Maar ja zoiets had je enigszins kunnen verwachten...Daar is hij heel naïf in geweest. Jammer...Bart is de baas van dit gebeuren voor de buitenwereld, heel stom van jullie programmamakers.
Ga maar jongen, het is je niet waard. Poppetje gezien, kastje dicht. Lekker naar Lesley jochie.![]()
Muziek versterkt gevoel. Hij is down, kan ook gewoon janken omdat hij in een klote situatie zit en haar mist. En boos en dronken isquote:Op maandag 19 februari 2007 00:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Welnee, daar zou ie echt niet om janken. Het is uit. Luister maar naar de muziek!![]()
Huub doet dit, om Braajen uit de tent te lokken. Hij heeft eerst een tarotkaart getrokken met Syl (zwaarden 8), en dat was de beslissing om wel of niet in dat bad te springen.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
ik vind het belachelijk wat huub doet.
Is hij soms bang dat andere een tv moment pakken.
Hij had bij Syl moeten blijven en niet met die snol in bad.
Dat is waar.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:30 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
en hoe zat dat met nicolaas. die is er toch per direct uitgestapt of niet?
Da's waar, gadverdarrie ik hoop het toch niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:34 schreef Taurus het volgende:
Bovendine zouden ze hem buiten de streams houden als ie kwaad was op achter. Ze zijn daar ook niet achterlijk, heus niet blij met 't gespeculeer dan hier hoor.
Maar daarvoor zou ie dan toch niet maanden z'n mond dicht houden??? Het heeft nl. ook even in mijn gedachten gespeeld, maar enige conclusie waar ik op kom is een opdracht of iets anders zieks van de redactie.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ja vast wel maar het is waarschijnlijk weer bewezen met eea vreselijke statement als Natasja gaat nergens heen!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet echt iets anders zijn want dit wist hij allemaal allang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |