ik ben bang dat hij terwijl ie achter was het gesprek syl/huub heeft gehoord........quote:Op maandag 19 februari 2007 00:05 schreef SIRA het volgende:
zelden Bart zoooooooo boos gezien eigenlijk
was weer gezellig bij de buren
en goed ook zo te zien en te horenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef Miraaa het volgende:
Volgens mij heeft Bart op zijn flikker gekregen......
Ik denk dat het te maken heeft met de stemming, dat ie net als Ilona (maar dan op een subtielere manier) probeert dat hij weggestemd kan wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef Miraaa het volgende:
Volgens mij heeft Bart op zijn flikker gekregen......
Moest ze dat zeggen omdat ze een nieuwe rol moet spelen?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef Miraaa het volgende:
Ik vind je gewoon een kutwijf........dan snap je toch genoeg ..........![]()
Ik ben vast blont. Mare ik heb geen idee hoe ik dat daar goed moet downloaden?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:55 schreef StefanPeeters het volgende:
Luister maar terug op:
http://hosted.filefront.com/reteppie5432/
Als bart dan een echte kerel is stapt hij nu op.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia zat bij Bart. Kennelijk heeft Bart behoorlijk op z'n donder gekregen 'achter', want hij is echt boos. Bart zegt dat hij 'achter' stijf zijn mond dichthoudt.
Sylvia en Natasia lopen weg en Natasia wil wetenhoe ze zich voelt "Nou, ik vind jou een kt wijf - en dan weet je wel hoe ik me voel"
ik denk dat er rijles of tangoles of zo opstondquote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef BwennieBren het volgende:
Liet Natasja Syl nu wat zien op een envelop en zei Syl iets in de trant van: nou reken daar maar niet op?
Mijn streams haperen nl heel erg.
Dat was de activiteitenlijst voor deze week. Daar staat paaldansen op voor Syl. Syl zegt: "Nou, ik reken er niet op".quote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef BwennieBren het volgende:
Liet Natasja Syl nu wat zien op een envelop en zei Syl iets in de trant van: nou reken daar maar niet op?
Mijn streams haperen nl heel erg.
blont.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben vast blont. Mare ik heb geen idee hoe ik dat daar goed moet downloaden?
Het is echt van het gekke wat er allemaal gebeurt daar achter de schermen op het moment.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef Missy_1974 het volgende:
tuurlijk syl en bart word alles afgenomen, diva hoeft maar te kikken en krijgt alles.
Echt ik kots op de programma leiding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(niet jullie hoor dgk redactie want jullie hebben geen invloed
)
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:09 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat er rijles of tangoles of zo opstond
Sylvia "ik reken er niet op"
okay thanxquote:Op maandag 19 februari 2007 00:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat was de activiteitenlijst voor deze week. Daar staat paaldansen op voor Syl. Syl zegt: "Nou, ik reken er niet op".
Hij mag geen hints meer geven.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:05 schreef SIRA het volgende:
zelden Bart zoooooooo boos gezien eigenlijk
was weer gezellig bij de buren
Bart heeft net op zijn flikker gehad van "de buren", en dreigt nu de komende maanden (van vertrekken lijkt voorlopig dus geen sprake te zijn) helemaal niets meer te zeggen. Kijken wie dat het langst volhoudt!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:09 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met Bart?
Met als gevolg dus dat je nooit meer onaardig kunt zijn in huis.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
Redactie ziet kennelijk het aanzetten tot "zelfontslag" - je opzettelijk impopulair maken - hetzelfde als letterlijk vragen of de anderen je willen wegstemmen.
Juist wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:10 schreef 2live het volgende:
syl geeft indirect aan dat ze niet zichzelf is gewwest in DGK
Ja, en daar waarschuwt ze nu dus Natasia voor. Dus streams gaan volgen heeft toch geen zin. Je weet wat je nu op je bordje krijgt: nog meer van hetzelfde, alleen dan niet gemeend, maar gespeeld. Jippie. Ik kap er binnenkort mee. Word me allemaal te nep zo.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:10 schreef Tissik het volgende:
Btw, Syl heeft vanavond anderhalf uur "achter" gezeten, en moet op commando en asap de bitch uit gaan hangen. Syl gaat dat ook zeker doen. We krijgen vanaf nu dus een andere en gescripte Syl te zien.
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:08 schreef Missy_1974 het volgende:
tuurlijk syl en bart word alles afgenomen, diva hoeft maar te kikken en krijgt alles.
Echt ik kots op de programma leiding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(niet jullie hoor dgk redactie want jullie hebben geen invloed
)
Waar haal je die onzin vandaan, omdat ik niet net als bijna alle vrouwen de siliconentieten van Amanda loop af te zeikenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vnd jou best wel negatief tegenover vrouwen.
Als het hier nu om Sanatael ging.... maar deze herrie is om gesprekken af te schermen!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:11 schreef ruby het volgende:
Brian staat z'n frustraties van zich af te draaien?
Ze zei het lachend in ieder geval...........quote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Moest ze dat zeggen omdat ze een nieuwe rol moet spelen?
ik denk dat deze sylvia een heleboel fokkers niet gaat bevallen, sylvia verandert van klasse vrouw straks ook in een aso-hoer. willen mensen dit?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:10 schreef Tissik het volgende:
Btw, Syl heeft vanavond anderhalf uur "achter" gezeten, en moet op commando en asap de bitch uit gaan hangen. Syl gaat dat ook zeker doen. We krijgen vanaf nu dus een andere en gescripte Syl te zien.
Mooi, dat wordt een sanctie. Dank u.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:12 schreef Lieve het volgende:
[..]
Als het hier nu om Sanatael ging.... maar deze herrie is om gesprekken af te schermen!
En dat mag toch niet?
Ja, hij heeft vanmiddag nog tegen Amanda gezegd dat hij niet zo erg jaloers is en ze hebben immers geen échte relatie... Amanda wild liever nog even vrijgezel blijvenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:11 schreef ruby het volgende:
Brian staat z'n frustraties van zich af te draaien?
Dat zei Syl net ook al. Natasia vroeg aan Syl hoe het nu met haar ging? Syl antwoordde: ik vind je een enorm kutwijf! Dan weet je het toch? Daarna moesten ze allebei veelbetekend naar elkaar lachen, in die zin van "dit is tv maken".quote:Op maandag 19 februari 2007 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
Syl vindt Ntasia oom een kutwijf!!
Hoe bedoel je ?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Om de een of andere reden heb ik het idee dat dit niet goed gaat aflopen.
Ben je gek hij is gewoon een beetje verkoudenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:13 schreef Missy_1974 het volgende:
bart huilt
vuile vieze KUT redactie
tering ik denk dat ik maar afhaak zo hoeft het voor mij echt niet meer
exit bart dus donderdag
Neeee Yoh ! Ze geeft eindelijk haar mening, niks mis mee. Het gaat helamaal goed komen met Syl, ze heeft zich lang genoeg ingehouden. Tijd voor SYLTIME ...... Let maar opquote:Op maandag 19 februari 2007 00:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat deze sylvia een heleboel fokkers niet gaat bevallen, sylvia verandert van klasse vrouw straks ook in een aso-hoer. willen mensen dit?
en de bescheiden nette sylvia is in het echt dus niet zo
ya Right! let gets on!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Om de een of andere reden heb ik het idee dat dit niet goed gaat aflopen.
Daarbij denk ik nog steeds aan brainless en Nena, Die hadden een "place to boogy" gevonden met onvoldoende cameratoezicht.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:14 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ik kan dat "i found a place" niet meer ho-ren![]()
![]()
:
Dat er te veel gaat gebeuren tussen Huub en Amanda en dat Brian dan finaal flipt.quote:
Dit is niet Syl haar eigen idee, maar gescript. Het is of dit, of de toneelhaak.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeee Yoh ! Ze geeft eindelijk haar mening, niks mis mee. Het gaat helamaal goed komen met Syl, ze heeft zich lang genoeg ingehouden. Tijd voor SYLTIME ...... Let maar op![]()
Ze zijn ook zojuist weer hier opgedoken...quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Tissik het volgende:
Gezellig ook, om Bart helemaal gebroken te zien.
Ik krijg echt een aversie tegen die kutredactie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |