Kan ik daar ergens beelden van terugvinden?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
De woordenwisseling tussen (van, red.) hem en (tegen, red.) Ron Jans na de wedstrijd FCG-AZ vond ik weer humoristich. Vroeger zou ik een hekel aan hem hebben, maar dit soort acties maken hem meer tot een cultheld.
www.dewedstrijden.tv en dan de persconferentie. Volgens mij zetten ze altijd elke persconferentie op de site.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:55 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Kan ik daar ergens beelden van terugvinden?
True, maar de man kan van mij de boom in, puur en alleen om dat tyfus gedrag wat hij vertoont.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:23 schreef Urquhart het volgende:
maar zijn vakmanschap en kwaliteiten staan buiten kijf.
quote:Op maandag 19 februari 2007 08:11 schreef One_conundrum het volgende:
goeie coach, slechte verliezer
Ik zit iig niet te wachten op V.Gaal met die arrogante varkenskop van hem, die kop geeft overigens zijn gedrag goed weer.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:09 schreef DrDentz het volgende:
Zit je dan te wachten op doodsaaie persconferenties?
Wist ik niet. Thnx. Lekker sfeertje daar tijdens die persconferentie.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
www.dewedstrijden.tv en dan de persconferentie. Volgens mij zetten ze altijd elke persconferentie op de site.
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef toma het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_x0EgaVqNjI
''Altijd zo bozig....''quote:
quote:Jans: 'Ik vind Louis een toptrainer'
Gisterenmiddag kwam het grootste vuurwerk tussen FC Groningen en AZ (1-1) niet op het veld tot ontploffen, maar in de perskamer. Dat Ron Jans en Louis van Gaal geen vrienden zijn werd bij de vorige persconferentie al bekend, en ook nu weer smeten beide heren met modder naar elkaar.
Jans werd door de AZ-trainer verweten niet de juiste feiten naar voren te brengen in het noemen van de kansen. Van Gaal kreeg op zijn beurt de opmerking naar zijn hoofd ‘dat hij zijn collega’s kleineerde’. Jans gaf na afloop toe dat de vorige discussie nog nooit was uitgepraat.
“Er valt ook weinig uit te spreken als je zo’n groot verschil van visie hebt. Ik vind Louis een absolute toptrainer, maar de kant die hij net liet zien, is nogal vervelend. Het is jammer dat mensen vooral deze kant van hem te zien krijgen en hem niet kennen als toptrainer,” aldus Jans tegenover AD Sportwereld.
Dat Van Gaal zich niet geliefd maakt door dergelijke situaties bij zijn collega’s, lijkt hem weinig te doen. “Niet ik, maar Ron Jans kwam terug op de voorgaande persconferentie. Daar reageerde ik alleen maar op,” aldus Van Gaal.
Die was zo geniaal ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef toma het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_x0EgaVqNjI
deze had ik nog nooit gehoord
whahaha
Newcastle zeer waarschijnlijk. Als die hun 3-1 voorsprong thuis tegen Zulte Waregem kunnen verdedigen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Tegen wie moeten ze nu? Hoop op niet zo'n moeilijke tegenstander.. kwartfinale moet te halen zijn
Je kan overdrijven. In het begin van dit seizoen ging het heel slecht maar sindsdien draait het aardig, vooral die Martins in bij vlagen ongrijpbaar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Oja dat zei Louis net al. Nou dat moet toch lukken.. Newcastle zijn een stel boeren die niks meer voorstellen sinds Shearer niet meer speelt
Wat moet die Barend daar dan ook; ze sturen Gerard Cox toch ook niet naar de persconferentie van Ajax-Feyenoord om Henk ten Cate te ondervragen?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Louis' persconferentie mag er weer wezen. Dit keer is Frits Barend de gebeten hond![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef toma het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE!
http://www.youtube.com/watch?v=CYUnUFuIAuk
Ik stond toen op het museumplein. Ik lag in een deuk, maar wat een idiote speech was dat. Ik herinner me dat ik toen met een maat van me er over had dat het volksmennerij gehalte het nog het meest de speeches van een zekere duitse politicus eind jaren dertig-begin jaren 40 had. Als Van Gaal toen geroepen had of we een "Totale Krieg" wilde had het klootjes volk ook nog en masse "Ja" gejuichd ...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef toma het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE!
Die is echt geweldig jaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef toma het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE!
Zonder V. Gaal zou Az gewoon een stuk minder zijn, wordt John Bosman zeker trainerquote:Op maandag 26 februari 2007 15:43 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Die is echt geweldig ja![]()
Toch is Van Gaal een nare vent.![]()
Boeren....?!? Uit welk gehucht kom jij dan eigenlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Oja dat zei Louis net al. Nou dat moet toch lukken.. Newcastle zijn een stel boeren die niks meer voorstellen sinds Shearer niet meer speelt
Nietusquote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef Erasmusch het volgende:
Zonder Van Gaal zou de wereld een stuk beter af zijn.
Nee hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef Erasmusch het volgende:
Zonder Van Gaal zou de wereld een stuk beter af zijn.
Newcastle was niet de betere ploeg geweest.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef tong80 het volgende:
Wat was z'n commentaar na de wedstrijd gisteren ?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Newcastle was niet de betere ploeg geweest.
De 2e helft had AZ gewonnen met 0-1.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef tong80 het volgende:
Wat was z'n commentaar na de wedstrijd gisteren ?
quote:
WE ZIJN DE BESTEquote:Op maandag 19 februari 2007 15:23 schreef sanni het volgende:
Louis van Gaal kan bij mij ook een pot of 100 breken. Geweldige vent die ook nog
heel sociaal is en altijd oog heeft voor de minder bedeelden in de samenleving.
Jammer dat de bekende 'knuffel'types en pappagaaien van onze samenleving
dat niet zien en altijd maar focussen op randverschijnselen. Als ik v.Gaal hoor dan
denk ik altijd aan 2 dingen: dit en vooral dit![]()
![]()
daar is hij ook de beste van heb je het niet gehoordquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:17 schreef TrenTs het volgende:
Als ik dit filmpje zo zie hoop ik dat-ie nooit succes in Duitsland krijgt.
Als-ie dat in het filmpje zei heb ik dat niet gehoord.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
daar is hij ook de beste van heb je het niet gehoord
Zoiets heeft weinig met succes te maken hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:17 schreef TrenTs het volgende:
Als ik dit filmpje zo zie hoop ik dat-ie nooit succes in Duitsland krijgt.
van mij mocht hij zich gister wel arrogant gedragenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij gedroeg zich wel weer als een koning tegen Toine. Wat een vent is het toch.
Die promo maakt ie omdat met dat geld een project voor zieke kinderen word gesponsord.quote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef MrSleep het volgende:
Hebben jullie die nieuwe promo van Van Gaal al gezien waarin hij oproept iedereen te gaan kijken naar AZ - Werder Bremen?
Die kennen elkaar nog van de leraren opleiding, daar zal het aan liggen.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef djstoffel het volgende:
op rtl7 tegen leo driessen gaf hij een behoorlijk normaal interview trouwens
dat heb ik gemist. filmpje?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik vond anders dat Koeman het absolute dieptepunt bereikte vorige week bij SV, toen ie over van Gaal's vrouw begon. Dat sloeg echt alles.
Tegen ieder ander land dan Nederland zou ik voor Japan zijn jaquote:Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef BonJovi het volgende:
Dus als hij naar JAPAN zou gaan ben je opeens voor Japan?
het bleef wel een lang stil...quote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, maar het liefst gooide hing hij meteen weer op. En dat deed hij ook vrij snel weer
Dat was briljant idd.quote:Op maandag 23 april 2007 09:48 schreef Adelante het volgende:
Ik kan die vorige nog wel herinneren jah: "U moet mij eerst vragen of ik er wel van gediend ben, meneer Evers"
"Dat vind jij wel prettig."quote:Op maandag 23 april 2007 09:01 schreef RayMania het volgende:
"Dus je wilt gewoon effe lekker negatief zijn".
Wat een vent is het ook.quote:Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef HPayne het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/web/show/id=47826#
Ik heb op die pagina op Start Player geklikt. Toen moest ik me aanmelden, daarna kon ik gewoon kijken, heb gewoon media player.quote:Op maandag 23 april 2007 17:14 schreef DrDentz het volgende:
Met welke speler moet je die filmpjes op de Talpa-site nou bekijken. Ik heb Windows Media Player 11 en QuickTime, en heb me aangemeld voor Tien.tv. Niks werkt![]()
Dat is tegenwoordig ook echt de sport van journalisten. Geen normale saaie vragen stellen, maar zulke vragen waardoor je Van Gaal de kast opjaagt en dat mooie quotes oplevertquote:Op maandag 23 april 2007 17:11 schreef Stpan het volgende:
Schitterend, wat was Louis in vorm gister!
"Hoe kan ik nou prijzen winnen als trainer, als ik in die periode geen trainer maar technisch directeur ben geweest."
Hij heeft wel een punt.quote:Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef HPayne het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/web/show/id=47826#
Onderaan bij Overige Fragmenten![]()
Vind je? Dit moeten ze ook gewoon niet uitzenden. Die supporter stelt gewoon een vraag: waarom het veldspel van AZ tegen sterkere tegenstander nooit loopt (omdat die teams wel de kwaliteiten hebben om het veldspel te storen denk ik, maar laat Louis dit maar niet horen). En valide punt, en die gast wordt gewoon gigantisch afgebrand...quote:
van Gaal zn ego is al getergd als je uberhaupt ook maar een speculatie doet over een oorzaak van slechte wedstrijden.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:51 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Vind je? Dit moeten ze ook gewoon niet uitzenden. Die supporter stelt gewoon een vraag: waarom het veldspel van AZ tegen sterkere tegenstander nooit loopt (omdat die teams wel de kwaliteiten hebben om het veldspel te storen denk ik, maar laat Louis dit maar niet horen). En valide punt, en die gast wordt gewoon gigantisch afgebrand...
Briljant!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:16 schreef MrSleep het volgende:
Van Gaal op z'n best:
http://stream.rtvnh.nl/AZ-Magazine/az_20070420-174308.wmv
Kijken vanaf 7:36
Natuurlijk niet, zijn hart ligt eigenlijk echt maar bij een stad, bij een club. Ajax Amsterdam.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:07 schreef jakees het volgende:
[..]
Briljant!
Wat een mafkees die van Gaal. Zou hij van het weekend mocht het goed gaan voor AZ weer het volk gaan opjutten met we zijn de beste van Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam etc. Ik hoop het echt.
Plus Barcelona dan.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:26 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zijn hart ligt eigenlijk echt maar bij een stad, bij een club. Ajax Amsterdam.
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:16 schreef MrSleep het volgende:
Van Gaal op z'n best:
Jawel, maar toch een tikkeltje minder. Keek laatst nog de filmpjes van '92, '95, interviews en zijn afscheidquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef fuckbuddy het volgende:
"Ik geef hier niet eens antwoord op! Dag meneer Rob Wassenaar uit Koog aan de Zaan"
Genieten.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:16 schreef MrSleep het volgende:
Van Gaal op z'n best:
Van Gaal op z'n best:
Als ze niet van Excelsior winnen, waarom dan wel van Ajaxquote:
Van Gaal op z'n best:
Koeman heeft van Gaal genaaid in hun tijd bij Ajax en roept op TV onaardige persoonlijke dingen over hem en zijn vrouw dus die felicitaties kon ie van mij ook vergeten. Van Gaal is een rare maar hij is tenminste niet achterbaks.quote:Op zondag 29 april 2007 22:58 schreef Chadi het volgende:
Misselijk ventje .. voor mij heeft ie echt helemaal afgedaan. Hij leeft in een eigen wereld en niet eens de felicitaties naar Koeman of zo..
quote:Op maandag 30 april 2007 22:53 schreef Stpan het volgende:
Enorm balen, ik had Van Gaal deze strijd zien winnen van Henk 'ik ben fokking arrogant, iets wat gelukkig helemaal bij die rotkop van mij pas' ten Cate en Ronald 'ik ben zo'n normale bescheiden vriendelijke boerenlul maar ondertussen naai ik iedereen waar die bijstaat en ben ik een tactisch onbenul' Koeman.
Datzelfde wat je van ten Cate zegt, kun je toch ook van van Gaal zeggen?quote:Op maandag 30 april 2007 22:53 schreef Stpan het volgende:
Enorm balen, ik had Van Gaal deze strijd zien winnen van Henk 'ik ben fokking arrogant, iets wat gelukkig helemaal bij die rotkop van mij pas' ten Cate en Ronald 'ik ben zo'n normale bescheiden vriendelijke boerenlul maar ondertussen naai ik iedereen waar die bijstaat en ben ik een tactisch onbenul' Koeman.
Louis 'ik weet alles beter kijk maar naar dat lerarenhoofd van me en die betweterige toon van praten past er ook nog eens perfect bij' van Gaal is natuurlijk ook een markant figuur die niet al teveel sympathie oproept, dat klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Datzelfde wat je van ten Cate zegt, kun je toch ook van van Gaal zeggen?
Die sneer naar Talpa was geweldig inderdaad, hoe zuur het ook uit zijn mond komtquote:Op zondag 6 mei 2007 23:54 schreef Adelante het volgende:
Ik vond het wel beneden zijn niveau om het arbitale quartet zo de schuld in de schoenen te schuivenWel geweldig hoe ie Jan Joost en de zender
Tien
onder uit de zak gaf over die penalty tos
Zelfs Jan Mulder viel hem sterk bij daarover in de studio.
Net als die slaande beweging van De Cler.. dat was ook gewoon rood geweest maar niemand die je daar over hoort.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk heeft Louis gewoon gewonnen. Geldige goals afgekeurd, penalties niet gegeven en Talpa laat de strafschoppen voor het Ajax-publiek schieten.
Blijft leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:18 schreef k3vil het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_x0EgaVqNjI&mode=related&search=
Moest ik even kwijt
en niemand die hem ongelijk kan gevenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:06 schreef fuckbuddy het volgende:
Gisteren was ie ook meteen weer gefokt tegen Umberto Tan.
"54 wedstrijden heeft Ajax gespeelt en jullie 55, dat is maar ééntje meer".....
"Ja dat is toch meer of niet????"
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:01 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoorde van Gaal vanmorgen op het nieuws nog een mooie uitspraak doen.. Hij mocht een prijs uitreiking op de Musical Awards..
"Daar heb je die trainer weer die gemakkelijk prijzen weggeeft".
klonk wel een beetje geforceerd overigensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:01 schreef toma het volgende:
[..]ik zag t ook.
Heeft ie misschien toch nog gevoel voor humor.
Zijn daar nog ergens beelden van terug te vinden?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:02 schreef Adelante het volgende:
Heb wel weer moeten lachen om 'm gisteren tijdens de persconferentie. Maar dit keer had ie echt geen gelijk, maar was ie gewoon zuur en moesten Frits en Jan-Joost het ontgelden
www.dewedstrijden.tvquote:Op maandag 28 mei 2007 22:21 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zijn daar nog ergens beelden van terug te vinden?
Klikquote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef Dizzee het volgende:
kan iemand die beelden op youtube zetten?
Lamzakquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef PizzaSalami het volgende:
Geen zin om te registreren.
Wat heeft hij in '95 op het Leidseplein gezegt? Of bedoel je Museumplein?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:19 schreef blonchi het volgende:
Ik vind Van Gaal een topcoach en volgens mij is hij als persoon ook best ok.
Ook vind ik dat hij op de persconferentie gewoonweg gelijk had.
Over het hele seizoen gezien was de arbitrage ook stuitend, ook in het nadeel van Ajax.
De enige blunder van hem was (en ik hoop dat hij daar ooit afstand van neemt), was de toespraak in '95 op het Leidse Plein. Wat een demagogisch geouwehoer. Foei.
Hij had wel gelijk, hij zei dat Huntelaar hem aanraakte en Jan-Joost ging op 0.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:02 schreef Adelante het volgende:
Heb wel weer moeten lachen om 'm gisteren tijdens de persconferentie. Maar dit keer had ie echt geen gelijk, maar was ie gewoon zuur en moesten Frits en Jan-Joost het ontgelden
Ook toen had hij gelijk. Dat was een presetatie die hij vanaf het begin af aan heeft opgebouwd, dus zeer begrijpelijk dat hij dat zo uitte. Ze waren immers de beste en dat mag dan ook gewoon gezegd worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:19 schreef blonchi het volgende:
De enige blunder van hem was (en ik hoop dat hij daar ooit afstand van neemt), was de toespraak in '95 op het Leidse Plein. Wat een demagogisch geouwehoer. Foei.
Hierzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef PizzaSalami het volgende:
Geen zin om te registreren.
Kon jij dan zien dat Huntelaar die bal raakte? Ik heb het ook een aantal keer terug gezien, maar ik kan niet zien dat Huntelaar die bal verlengt hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk, hij zei dat Huntelaar hem aanraakte en Jan-Joost ging op 0.
"Ik heb het 4 keer terug gezien" me reet...
Huntelaar gaf toe dat ie hem WEL aanraakte, dus was het wel buitenspel.
van Gaal had gelijk.
Ik vind het zeker vermakelijk om hem te horen of te zien.
Wint ie eens wat, komt ie de prijs niet ophalenquote:Rinus Michels Award voor Louis van Gaal
Uitgegeven: 9 juni 2007 16:35
AMSTERDAM - Louis van Gaal is zaterdag in Tilburg uitgeroepen tot beste coach van het seizoen. De 55-jarige oefenmeester van AZ schitterde in het stadion van Willem II door afwezigheid.
De prijs voor de beste jeugdopleiding van Nederland werd toegekend aan PSV. Hoofd opleidingen Edward Sturing van de Brabantse club liet weten 'zeer blij' te zijn met deze erkenning.
Behalve Van Gaal waren Ronald Koeman (PSV), Henk ten Cate (Ajax) en Fred Rutten (FC Twente) genomineerd voor beste trainer van het seizoen.
Bij de prijs voor de beste jeugdopleiding had PSV concurrentie van Ajax en Feyenoord. De hoofden jeugdopleiding van alle betaald voetbalclubs kozen uiteindelijk voor de Eindhovenaren.
Goede weg
"Het geeft aan dat we op de goede weg zijn", zei Sturing, die sinds vorig jaar in dienst is van PSV. "Maar het is net als met het ondertekenen van een jeugdcontract: nu begint het pas."
De prijsuitreiking vond plaats op de eerste dag van het internationale CBV-congres. De conferentie van de vereniging Coaches Betaald Voetbal duurt drie dagen.
Fred Rutten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond hem ook de beste, wie moet die prijs anders krijgen. Ronald Koeman?
André Ooijer is voor zijn leven lang beschadigd door Louis van Gaal...quote:'Van Gaal schorste mij als ballenjongen'
14/6/2007 12:30 VI
André Ooijer genoot zijn opleiding bij Ajax. Hoewel hij in Amsterdam nooit doorbrak, heeft de 32-jarige Oranje-international er genoeg meegemaakt.
Zoals zoveel jeugdspelers van Ajax deed ook Ooijer in zijn jonge jaren dienst als ballenjongen. 'Ik herinner me ook nog een wedstrijd in de kwartfinale om de UEFA Cup, met heel slecht weer', vertelt hij in de nieuwe Nummer 14.
Ooijer stond met zijn handen in zijn zakken toen een bal van Dennis Bergkamp zijn richting op kwam. In plaats van te vangen kopte hij de bal terug. 'De volgende dag moest ik bij Louis van Gaal op kantoor komen. Hij vertelde me dat dit écht niet kon. Werd ik voor de volgende wedstrijd geschorst als ballenjongen.'
Ooijer komt in de nieuwe Nummer 14, die vanaf woensdag in de kiosken ligt, uitgebreid aan het woord. De international spreekt onder meer over de breuk met PSV, de valse start bij Blackburn Rovers en de kansen van Oranje op het EK in 2008.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Ooijerquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:31 schreef RayMania het volgende:
Heeft Van Gaal ooit Ooijer geselecteerd voor Oranje?
En Barca dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:39 schreef k3vil het volgende:
Louis van Gaal is voor mij een voorbeeld van iemand die net te veel hooi op zijn vork neemt (een club als AZ is best wel veel hooi), daardoor op een bepaalde manier faalt, en er door gewone stervelingen wordt afgerekend.
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:17 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En Barca dan?
En Ajax? is dat minder hooi dan AZ?![]()
Geschorst als ballenjongenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:27 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
André Ooijer is voor zijn leven lang beschadigd door Louis van Gaal...![]()
Je praat hier allemaal onzin, maar waarschijnlijk weet je dat zelf ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:39 schreef k3vil het volgende:
Louis van Gaal is voor mij een voorbeeld van iemand die net te veel hooi op zijn vork neemt (een club als AZ is best wel veel hooi), daardoor op een bepaalde manier faalt, en er door gewone stervelingen wordt afgerekend.
Die gast wilt een club als AZ op de kaart zetten, met europese prijzenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:13 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Je praat hier allemaal onzin, maar waarschijnlijk weet je dat zelf ook
Ik wil deze uitspraak best wel eens opslaan en over een 2 jaar naar bovenhalen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef k3vil het volgende:
[..]
Die gast wilt een club als AZ op de kaart zetten, met europese prijzen
Nou, dan neem je toch veel hooi op je vork of niet.
In dit geval vind ik het "veel hooi op de vork nemen" juist prijswaardig, maar overal wordt die vent naar beneden gehaaldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik wil deze uitspraak best wel eens opslaan en over een 2 jaar naar bovenhalen...
Ze zijn in opbouw en kijk hoever ze komen.
Waar stonden ze 5 jaar geleden? En waar zijn ze nu?
Niet slecht dacht ik zo
quote:“Wij moesten proberen ons te plaatsen voor het WK 2002 in Zuid-Korea en Japan. Van Gaal riep mij voor het eerst op in de interland tegen Spanje. Vlak na het bekendmaken van de opstelling op 15 november 2000 zei Louis van Gaal, nadat hij me een hand had gegeven: ‘Ga je het doen voor mij?’ En ik dacht, wat bedoelt hij daarmee. En nog een keer vroeg hij: ‘Ga je het doen voor mij?’ Ik keek hem vragend aan en vroeg hem: ‘Wat bedoelt u?’ Hij weer: ‘Ga je het doen voor mij?’ Ik zei: ‘Nee, ik ga het voor mezelf doen.’ En hij zei: ‘Oké.’ En hij liep weg. Dat was mijn eerste ontmoeting met Louis van Gaal als bondscoach.
Echt weer flippen om niks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Hij werd wel weer ff boos op het einde
http://www.rtl.nl/sport/rtlvoetbal/eredivisie/video/ dan gesprek louis van gaal, op het einde hoor je ook net dat Louis geen hand wilt geven![]()
![]()
Die gaan het misschien nog wel ff over Alves hebben. We kennen van Nieuwkerk met die grijns op zijn bek aan tafel..quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:43 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen vrijdag 7 september 19:30 Nederland 3: De Wereld Draait Door met Louis van Gaal en z'n vriendin Truus Opmeer over Spieren voor Spieren
Hij heeft niks te willenquote:Op maandag 10 september 2007 11:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik snap niet waarom hij Truus in de publiciteit wil hebben
PSV?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En nou weer miepen over het feit dat ze te weinig rust hebben tussen de europese wedstrijden en het competitieduel tegen PSV....
Zeik niet zo jankerd.
Tja, veel gewerkt, weinig geslapen deze week, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:25 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
PSV?
Morgen is AZ-Ajax doe je huiswerk eens goed!
Scheringa heeft hem een contract voor het leven beloofd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:58 schreef rubbereend het volgende:
hoelang zouden geduld hebben met van Gaal, is het eigenlijk überhaupt wel een optie voor AZ om hem te ontslaan?
zeker weer tijdens uitleg over één van z'n fameuse karatekicksquote:Van Gaal breekt enkel en kuitbeen
Uitgegeven: 3 november 2007 12:39
Laatst gewijzigd: 3 november 2007 12:49
ALMAAR - Louis van Gaal heeft vrijdagavond op een reünie van de Academie voor Lichamelijk Opvoeding zijn enkel en kuitbeen gebroken. Hij is nog dezelfde avond geopereerd.
Zaterdag al werd de trainer van AZ ontslagen uit het ziekenhuis.
De komende tijd moet Van Gaal zich per rolstoel voortbewegen. Hij is zaterdagavond wel aanwezig in het stadion van zijn club, om de spelers voor te bereiden op de ontmoeting met NEC.
nee, AZ breekt Nek morgenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:45 schreef Happel het volgende:
-
Moet haast wel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
zeker weer tijdens uitleg over één van z'n fameuse karatekicks
Daar moeten pics van komenquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van Gaal in een rolstoel, hoe grappig is dat?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Gaal is ontslagen
Nieuws op de AZ website
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Gaal is ontslagen
Nieuws op de AZ website
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:08 schreef vitessezuid113 het volgende:Zeg nu gewoon dat je het verkeerde smillie gebruikt hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
Van Gaal is ontslagen
Nieuws op de AZ website
Maak dan caps!quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:14 schreef Mike.Strutter het volgende:Net op het sportjournaal zag je hem zitten in zijn rolstoel
Misschien dat het daardoor minder met AZ gaatquote:Op maandag 5 november 2007 12:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Trouwens dat interview was super, die man helemaal serieus over de uitvoering van zijn sprong die helemaal prima was, de landing fenomenaal, alleen het schoeisel bleek niet in orde...
Ik krijg serieus het idee dat hij dit seizoen wat milder is, en wat minder snel door zijn remmen schiet!
We zijn bezig met de opmars... heb je zitten slapen?quote:Op maandag 5 november 2007 13:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Misschien dat het daardoor minder met AZ gaat
Nee hoor, neemt niet weg dat dit seizoen tot nu toe minder isquote:Op maandag 5 november 2007 13:26 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
We zijn bezig met de opmars... heb je zitten slapen?![]()
Hij komt inderdaad wat rustiger over. En dat is echt een verademing, ook al waren die persconferenties soms nog zo vermakelijk.quote:Op maandag 5 november 2007 12:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Trouwens dat interview was super, die man helemaal serieus over de uitvoering van zijn sprong die helemaal prima was, de landing fenomenaal, alleen het schoeisel bleek niet in orde...
Ik krijg serieus het idee dat hij dit seizoen wat milder is, en wat minder snel door zijn remmen schiet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |