Die is echt geweldig jaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:37 schreef toma het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE!
http://www.youtube.com/watch?v=CYUnUFuIAuk
Zonder V. Gaal zou Az gewoon een stuk minder zijn, wordt John Bosman zeker trainerquote:Op maandag 26 februari 2007 15:43 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Die is echt geweldig ja![]()
Toch is Van Gaal een nare vent.![]()
Boeren....?!? Uit welk gehucht kom jij dan eigenlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Oja dat zei Louis net al. Nou dat moet toch lukken.. Newcastle zijn een stel boeren die niks meer voorstellen sinds Shearer niet meer speelt
Nietusquote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef Erasmusch het volgende:
Zonder Van Gaal zou de wereld een stuk beter af zijn.
Nee hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef Erasmusch het volgende:
Zonder Van Gaal zou de wereld een stuk beter af zijn.
Newcastle was niet de betere ploeg geweest.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef tong80 het volgende:
Wat was z'n commentaar na de wedstrijd gisteren ?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Newcastle was niet de betere ploeg geweest.
De 2e helft had AZ gewonnen met 0-1.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef tong80 het volgende:
Wat was z'n commentaar na de wedstrijd gisteren ?
quote:
WE ZIJN DE BESTEquote:Op maandag 19 februari 2007 15:23 schreef sanni het volgende:
Louis van Gaal kan bij mij ook een pot of 100 breken. Geweldige vent die ook nog
heel sociaal is en altijd oog heeft voor de minder bedeelden in de samenleving.
Jammer dat de bekende 'knuffel'types en pappagaaien van onze samenleving
dat niet zien en altijd maar focussen op randverschijnselen. Als ik v.Gaal hoor dan
denk ik altijd aan 2 dingen: dit en vooral dit![]()
![]()
daar is hij ook de beste van heb je het niet gehoordquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:17 schreef TrenTs het volgende:
Als ik dit filmpje zo zie hoop ik dat-ie nooit succes in Duitsland krijgt.
Als-ie dat in het filmpje zei heb ik dat niet gehoord.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
daar is hij ook de beste van heb je het niet gehoord
Zoiets heeft weinig met succes te maken hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:17 schreef TrenTs het volgende:
Als ik dit filmpje zo zie hoop ik dat-ie nooit succes in Duitsland krijgt.
van mij mocht hij zich gister wel arrogant gedragenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij gedroeg zich wel weer als een koning tegen Toine. Wat een vent is het toch.
Die promo maakt ie omdat met dat geld een project voor zieke kinderen word gesponsord.quote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef MrSleep het volgende:
Hebben jullie die nieuwe promo van Van Gaal al gezien waarin hij oproept iedereen te gaan kijken naar AZ - Werder Bremen?
Die kennen elkaar nog van de leraren opleiding, daar zal het aan liggen.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef djstoffel het volgende:
op rtl7 tegen leo driessen gaf hij een behoorlijk normaal interview trouwens
dat heb ik gemist. filmpje?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik vond anders dat Koeman het absolute dieptepunt bereikte vorige week bij SV, toen ie over van Gaal's vrouw begon. Dat sloeg echt alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |