Tegen ieder ander land dan Nederland zou ik voor Japan zijn jaquote:Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef BonJovi het volgende:
Dus als hij naar JAPAN zou gaan ben je opeens voor Japan?
het bleef wel een lang stil...quote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, maar het liefst gooide hing hij meteen weer op. En dat deed hij ook vrij snel weer
Dat was briljant idd.quote:Op maandag 23 april 2007 09:48 schreef Adelante het volgende:
Ik kan die vorige nog wel herinneren jah: "U moet mij eerst vragen of ik er wel van gediend ben, meneer Evers"
"Dat vind jij wel prettig."quote:Op maandag 23 april 2007 09:01 schreef RayMania het volgende:
"Dus je wilt gewoon effe lekker negatief zijn".
Wat een vent is het ook.quote:Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef HPayne het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/web/show/id=47826#
Ik heb op die pagina op Start Player geklikt. Toen moest ik me aanmelden, daarna kon ik gewoon kijken, heb gewoon media player.quote:Op maandag 23 april 2007 17:14 schreef DrDentz het volgende:
Met welke speler moet je die filmpjes op de Talpa-site nou bekijken. Ik heb Windows Media Player 11 en QuickTime, en heb me aangemeld voor Tien.tv. Niks werkt![]()
Dat is tegenwoordig ook echt de sport van journalisten. Geen normale saaie vragen stellen, maar zulke vragen waardoor je Van Gaal de kast opjaagt en dat mooie quotes oplevertquote:Op maandag 23 april 2007 17:11 schreef Stpan het volgende:
Schitterend, wat was Louis in vorm gister!
"Hoe kan ik nou prijzen winnen als trainer, als ik in die periode geen trainer maar technisch directeur ben geweest."
Hij heeft wel een punt.quote:Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef HPayne het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/web/show/id=47826#
Onderaan bij Overige Fragmenten![]()
Vind je? Dit moeten ze ook gewoon niet uitzenden. Die supporter stelt gewoon een vraag: waarom het veldspel van AZ tegen sterkere tegenstander nooit loopt (omdat die teams wel de kwaliteiten hebben om het veldspel te storen denk ik, maar laat Louis dit maar niet horen). En valide punt, en die gast wordt gewoon gigantisch afgebrand...quote:
van Gaal zn ego is al getergd als je uberhaupt ook maar een speculatie doet over een oorzaak van slechte wedstrijden.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:51 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Vind je? Dit moeten ze ook gewoon niet uitzenden. Die supporter stelt gewoon een vraag: waarom het veldspel van AZ tegen sterkere tegenstander nooit loopt (omdat die teams wel de kwaliteiten hebben om het veldspel te storen denk ik, maar laat Louis dit maar niet horen). En valide punt, en die gast wordt gewoon gigantisch afgebrand...
Briljant!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:16 schreef MrSleep het volgende:
Van Gaal op z'n best:
http://stream.rtvnh.nl/AZ-Magazine/az_20070420-174308.wmv
Kijken vanaf 7:36
Natuurlijk niet, zijn hart ligt eigenlijk echt maar bij een stad, bij een club. Ajax Amsterdam.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:07 schreef jakees het volgende:
[..]
Briljant!
Wat een mafkees die van Gaal. Zou hij van het weekend mocht het goed gaan voor AZ weer het volk gaan opjutten met we zijn de beste van Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam etc. Ik hoop het echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |