Thanks.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:14 schreef Uccella het volgende:
[..]
Sponsor heeft zich teruggetrokken, nadat halve tribune Ado het veld op stormde uit onvrede. Vind t erg jammer dat ze zich niet in hebben kunnen houden (fans dus, niet sponsor)...triest
Naar de kooi?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:23 schreef itsme het volgende:
Nu heeft ze het al over een week (kindjes daar naar toe)
Zal wel weer.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef Missy_1974 het volgende:
BHES moeten gewoon doen wat ze besproken hebben, kom op met dat natas bashen of was het wederom alleen grootspraak
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:24 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik wil d,r juist even vanaf......????!!!!!!!!!!!!!!!!
4 maandenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef Utrecht het volgende:
ZIt die Amanda nou te stoken?
Tegen Natasia: Hoe vaak heb je je kinderen nou ook al weer gezien hier?
Beetje mongolide ogen heeft ze wel ja.....quote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig straalt ze wel een en al intelligentie uit
[afbeelding]
Alle 2 de brieven?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:26 schreef Utrecht het volgende:
Natasia wil haar fanmail veilen
Iemand interesse???
Bolletjes??????Oeps, mogen we niet meer zeggenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef Gigageil het volgende:
Moeder heeft een mooi huis in Suriname......
Reist heen en weer tussen Suriname en Nederland.......Zeker de uitkering ophalen.....![]()
Jaaa mijn w.c. papier is bijna op.quote:
knet-ter-gekquote:Op zondag 18 februari 2007 20:26 schreef itsme het volgende:
een single opnemen met haar dochter en ze weet nog niet hoe ZE het in gaan plannen?
ja dat wordt een hit.![]()
Timing is alles hier ..quote:Op zondag 18 februari 2007 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik haal mijn toiletpapier bij Albert Heijn.
In the jungle, the mighty jungle, lalallaaaaaaquote:Op zondag 18 februari 2007 20:26 schreef itsme het volgende:
een single opnemen met haar dochter en ze weet nog niet hoe ZE het in gaan plannen?
ja dat wordt een hit.![]()
Is dit echt belangrijk?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef ItaloDancer het volgende:
(Sorry kom even binnenvallen) Waarom mogen ze nou eigenlijk voetbal kijken terwijl ze gisteren al een film van meer dan 2 uur hebben gekeken? Of hebben ze alleen Ajax gezien?
promo voor Talpa , dat mag dan weer wel.....quote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef ItaloDancer het volgende:
(Sorry kom even binnenvallen) Waarom mogen ze nou eigenlijk voetbal kijken terwijl ze gisteren al een film van meer dan 2 uur hebben gekeken? Of hebben ze alleen Ajax gezien?
Dus iedereen haar negeren. Ik doe wel mee, maar moet wel de meerderheid mee doen. Anders heeft het geen nutquote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
En intussen lullen wij weer een pagina vol over Natasia, waardoor ze dus nog steeds veelbesproken blijkt te zijn. Daar gaat het TIEN om.
Ik haat voetbal nog meerquote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
En intussen lullen wij weer een pagina vol over Natasia, waardoor ze dus nog steeds veelbesproken blijkt te zijn. Daar gaat het TIEN om.
Ik heb inderdaad ook al een DGK dip, begin dat gedoe van die dramaqueen en haar billenmaatje Braindead zo verschrikkelijk irritant te vindenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:28 schreef Missy_1974 het volgende:
oh wat zou het toch lekker zijn om dat wijf naar huis te sturen zonder rijbewijs etc.
begin DGK nu toch wel beu te worden eigenlijk, want er is een boel geblaat maar weinig wol
En ik ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Dus iedereen haar negeren. Ik doe wel mee, maar moet wel de meerderheid mee doen. Anders heft het geen nut
Heb toch gene behoefte om meer over dat wijf woorden vuil te maken
Waarom ben ik nog geen moderator?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef demins het volgende:
Waarom heeft Amanda nog geen talkshow?
Ja, het programma heet nu ook ' Natasia en haar gekooiden'.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
gaat volgens mij toch niet lukken was gisteren al afgesproken en het ging gewoon maar door den door....quote:Op zondag 18 februari 2007 20:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En ik ook niet.
Noem haar alleen nog maar als ze ruzie heeft![]()
Cell die ken ik (nog) niet ?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:35 schreef itsme het volgende:
Zo Ik ga even een boek lezen (cell van Stephen King).
Tis te zaai voor worden.![]()
Spannend boek, jammie.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:35 schreef itsme het volgende:
Zo Ik ga even een boek lezen (cell van Stephen King).
Tis te zaai voor worden.![]()
Heb ik niet gelezen ,want ik doe dan zeker mee.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gaat volgens mij toch niet lukken was gisteren al afgesproken en het ging gewoon maar door den door....
john de mol wil haar niet voor niets graag houden in het huis
Moet even in een apart topic gezet worden anders? Ik had dat niet gezienquote:Op zondag 18 februari 2007 20:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gaat volgens mij toch niet lukken was gisteren al afgesproken en het ging gewoon maar door den door....
VERVELEND ROT KIND ! VERVELEND ROT KIND !VERVELEND ROT KIND !VERVELEND ROT KIND !quote:Op zondag 18 februari 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Goed hoor!weet niet hoe het in het Nederlands heet. mobieltje?
![]()
vlgs mij wordt de invloed van FOK posters nu wel overschat..quote:Op zondag 18 februari 2007 20:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Bij iemand omhoog neuken ?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nog geen moderator?
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
VERVELEND ROT KIND ! VERVELEND ROT KIND !VERVELEND ROT KIND !VERVELEND ROT KIND !
![]()
Heel hoog zijn wij.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:38 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs mij wordt de invloed van FOK posters nu wel overschat..![]()
Ik kijk de film nog wel een keerquote:Op zondag 18 februari 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Goed hoor!weet niet hoe het in het Nederlands heet. mobieltje?
![]()
Zei ze dat echt?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:41 schreef 2live het volgende:
natasia; dan heb ik jullie wel aan het vozen gekregen
amanda; nou daar hoef je niet veel voor te doen.
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net op tijd weer in.
Is DGK echt belangrijk?quote:
Ik stem voorquote:Op zondag 18 februari 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nog geen moderator?
Zet maar vast open danquote:Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Als het weer een filmpje voor Natas is spring ik uit het raam!
en je zit zeker gewoon beneden...quote:Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Jij bent wel heel erg hoopvol.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef Mika25 het volgende:
Als we een "negeer de zwarte heks" actie opzetten, kan er beter effe een topic opgestart worden. En ook de vrienden van de buren erbij betrekken, want als maar 10 personen gaan negeren gaat dat echt niet helpen
Zo`n actie kan alleen succesvol zijn als elke referentie naar haar systematisch genegeerd wordt natuurlijk...
Sttttttttttttttttt niet op reageren dan.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
DVD recorder staat al te zoemen. Voorgevoel denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:45 schreef Mika25 het volgende:
script time? was net van plan CSI te gaan kijken...
Neeeeeeeeeeee, niet Herman nadoen. of woon je op de begane grond?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
We kunnen ook eens ophouden met al die "akties". Het lijkt hier wel een kraakpand in de jaren 80 soms.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef Mika25 het volgende:
Als we een "negeer de zwarte heks" actie opzetten, kan er beter effe een topic opgestart worden. En ook de vrienden van de buren erbij betrekken, want als maar 10 personen gaan negeren gaat dat echt niet helpen
Zo`n actie kan alleen succesvol zijn als elke referentie naar haar systematisch genegeerd wordt natuurlijk...
We vangen je wel op !! (In een ander topic)quote:Op zondag 18 februari 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, niet Herman nadoen. of woon je op de begane grond?
1e verdieping. Rustig aan beginnen...quote:Op zondag 18 februari 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, niet Herman nadoen. of woon je op de begane grond?
Als er nu een stemming aan vastzit.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Is hte niet voor Natasia, is het wel voor Brian
CSI here I comequote:Op zondag 18 februari 2007 20:48 schreef Mika25 het volgende:
Filmpje voor Brian...dat wordt dus CSI.
Tot later![]()
![]()
![]()
Yesquote:Op zondag 18 februari 2007 20:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als er nu een stemming aan vastzit.
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:50 schreef 2live het volgende:
nee stemmen, Syl!!!!
heeft ze hier het lef voorquote:Op zondag 18 februari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Mijn hartslag is al 120 nu, dus die van Sylvia zal ook knap hoog zijn.
Hij wil het zelf al niet eens omdat het 150 cp kost. Hij kent die meisjes ook nauwelijks. Boeiend iets dusquote:Op zondag 18 februari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Syl is cool , zou me nix verbazen als ze ermee instemd. Siert haar.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Nee, wat erg.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:50 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia's kans op wraak zeg maar?
Post jij ook op Mamjo?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:50 schreef Gigageil het volgende:
Ik kijk al driekwart van de tijd minder naar DGK-streams, want ik ben die zelfingenomen, vette, psychisch gestoorde Negerin zo zat dat ik haar stem niet meer kan aanhoren, haar viezigheid slaat echt alles en nog is ze in de veronderstelling dat ze eenmaal buiten DGK overladen wordt met TV-aanbiedingen/interviews.
Zelfs het eerste week-end buiten DGK knalt ze die twee kids weer bij haar zus hoor ik net. Dan een weekje op vakantie. En ze schijnt bewaking te krijgen.......*kuch* haar "ventje" zal haar beschermen (lekker denigrerend woord om je man ventje te noemen)
Dat gegaap elke avond weer kan ik ook niet meer aanzien, die grote scheur van der met een piercing in haar strot![]()
![]()
En dat hysterische gelach kan ik ook niet meer uitstaan.
Ik kijk pas weer als dat sekreet weg is, en ik kijk nooit meer TIEN als we dat restauratie-gebeuren met de slappe tieten en straiebuik van zo'n teringwijf aan moeten zien in een SPEL om MILJOENEN.
Oprotten ermee......ga maar naar Make Me Beautiful![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:48 schreef demins het volgende:
[..]
1e verdieping. Rustig aan beginnen...
Was een goeie.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
En Huub en Bart zijn al weer weg om te schaken
nee, want hij heeft amanda nu beter leren kennen.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Dit is wel een mega blunder van de redactie zeg. Nee natuurlijk wil hij dat niet, wat een sukkels.
Kan dat?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:48 schreef pullup het volgende:
Die meiden in het filmpje voor brian zijn nog dommer dan Amanda zo te zien
Gewoon ALLES tegenhouden, iets eenvoudigs en ook iets geweldigs. Eenvoudigweg Brian helemaal stilleggen.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig wilde Brian al zelf niet, aangezien het niet bijzonder genoeg was. Brian moet iets geweldigs krijgen wat Sylvia kan tegen houden. Dat lijkt me veel beter.
beter=intiemerquote:Op zondag 18 februari 2007 20:56 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, want hij heeft amanda nu beter leren kennen.![]()
Oeps, ja is waar, ik lijk Snollie wel, dus geen clashquote:Op zondag 18 februari 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
De redactie baalt nu wel als een stekker
Bart en Huub waren binnen een paar seconden al weer verdwenen
Daar heb je geen l.o.i cursus voor nodig. Die andere troelas zijn waarschijnlijk ingewikkelder.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:56 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, want hij heeft amanda nu beter leren kennen.![]()
Dan had hij het moeten laten doorgaan, want dan had hij al kunnen zeggen dat het 1/1 stond.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:58 schreef Black_king het volgende:
Brian wist al dat het een nogo zou worden door de groep.....
beter = alléén lichamelijk. Geestelijk is ze zelfs voor hem "geen partij"quote:
ja is wel heel grof, de moeite om iets te verzinnen, het filmpje maken en dan wilt Brian het niet eensquote:Op zondag 18 februari 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
De redactie baalt nu wel als een stekker
Bart en Huub waren binnen een paar seconden al weer verdwenen
Ja dit was echt te simpelquote:Op zondag 18 februari 2007 20:57 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij komt er plan B: er zit hier een addertje onder het gras
Je overschat hem.....quote:Op zondag 18 februari 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan had hij het moeten laten doorgaan, want dan had hij al kunnen zeggen dat het 1/1 stond.
Gelukkig iemand die me snaptquote:
Ik zeg niksquote:
dat zei ze vrijdag ook alquote:Op zondag 18 februari 2007 21:00 schreef 2live het volgende:
het niveau van amanda en brian;
amanda; sinds vannacht gaan we met elkaar,
brian; ik heb amanda beter leren kennen.
Twee vriendinnen die hij niet kende. Vriendinnen van zijn broer.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
Ik heb het gemist
Is het zo dat er 3 trienen zouden komen voor Brian die hij nauwelijks kent tegen betaling van 150 contactpunten?
Dat was het idee. Ze zouden koken en als het iedereen beviel zouden ze mischien personeel kunnen worden of zelfs als miljonair blijvenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
Ik heb het gemist
Is het zo dat er 3 trienen zouden komen voor Brian die hij nauwelijks kent tegen betaling van 150 contactpunten?
Daarom snap ik ook niet dat ze Syl alles hebben/hadden ontnomen, er zit geen geur of smaak aan die Brainless, hij voegt niets toe aan dit programma en heeft andere mensen nodig om 'in the picture' te blijven.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:00 schreef Soury het volgende:
Ooohhh hier komt de zelfbescherming weer. Wat een DOZOOO !!!! En dat zit in zo'n programma.
![]()
Omhoogneukertjes.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:01 schreef Gigageil het volgende:
Zijn gewoon weer van die delletjes die op TV willen. "Mischien worden we wel beroemd?" , zullen ze wel denken....![]()
Misschien nieuwe bewoners???quote:Op zondag 18 februari 2007 21:01 schreef Gigageil het volgende:
Zijn gewoon weer van die delletjes die op TV willen. "Mischien worden we wel beroemd?" , zullen ze wel denken....![]()
De film was opgenomen op Valentijnsdag, dus toen was de Amanda-affaire nog niet begonnen....quote:Op zondag 18 februari 2007 21:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Echt geweldig idd dat Bart en Huub binnen een paar seconden weg waren. Redactie dissen is de nieuwe sportMaar goed wat een idee ook, vraag me af welke gedachte hier achter zit.
Ja geweldigquote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef Sporti het volgende:
brian : Natasia jij ook nog de groeten
Natasia: ja lief he......kousenband aardappels eieren
Je moet er niet te veel van gebruiken, hoor!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:04 schreef kleinzusje het volgende:
De redactie is echt niet gek
Ze gaan puzzelen met alle mogelijkheden denk ik.
Als hij ja had gezegd: A-DEL boos en toch iedereen tegen. Misschien een paar voor om Brian of omdat ze bang zijn dat het nieuwe bewoners worden.
HIj zegt nee: PLan B
Hij beseft zich niet dat dit niet kan ten opzichte van zn familie, die oh zo belangrijk is, maar die klap komt nog
Hij zegt nee en de rest ja: Positie verlies, duidelijkheid waar iedereen staat..............
enz
Die zit zich in gedachten al weer vol te stouwen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef Sporti het volgende:
brian : Natasia jij ook nog de groeten
Natasia: ja lief he......kousenband aardappels eieren
Nee , nooit, maar in dit geval wel.quote:
Als je aan het schaken bent is dat echt niet zo gek hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef Katewalker het volgende:
Silvia lijkt nu wel een beetje het derde wiel aan de wagen te zijn...Bart en Huub reageren bijna niet op haar....
Ze is vandaag zo moooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef Gert het volgende:
"De toookooos zijn dicht op maaaandag"
Waarom praat Natasia ineens zo kwezelig?
Laat de redactie nooit toe.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef happyme28 het volgende:
Huub noemt Eric toch nog het laatste redmiddel om eruit te stemmen als BAN niet lukt. Het gaat dus Eric worden en Bart lacht zich rot. Tenzij Syl sterk wordt (en ik hoop echt dat ze dat gaat doen).
Van het door jou ingestraalde analytisch vermogen ??quote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef demins het volgende:
[..]
Je moet er niet te veel van gebruiken, hoor!
Hef het alcohol verbod van Huub op, en alles komt goed !quote:Op zondag 18 februari 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laat de redactie nooit toe.
Hij is nog geen eens miss diva geweest.
Ja, laten we dat gaan doen. Dan worden de streams nog wat spannender.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:09 schreef Gert het volgende:
9. e3-e4 Pd7-b6
Dat stomme schaken..quote:Op zondag 18 februari 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je aan het schaken bent is dat echt niet zo gek hoor.
Je bent en blijft een grootmeesterquote:Op zondag 18 februari 2007 21:09 schreef Gert het volgende:
9. e3-e4 Pd7-b6
Mijn waarschuwing is al te laat...quote:Op zondag 18 februari 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Van het door jou ingestraalde analytisch vermogen ??
Waar is Silvia?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat stomme schaken..Silvia wilde gewoon ff met ze praten...
![]()
Brrr, je zal maar een Natasia op xtc achter je aan hebben.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:08 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia mist pillen slikken en feest vieren ofzo?
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je bent en blijft een grootmeester
Je zal maar een Natasia op XTC bij je in bed hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Brrr, je zal maar een Natasia op xtc achter je aan hebben.![]()
Waarom ben jij geen moderator ?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zal maar een Natasia op XTC bij je in bed hebben
Je zal maar een Natasia op XTC kennen of gekend hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zal maar een Natasia op XTC bij je in bed hebben
Dat is inderdaad scary shit. Of stel je voor; speedpillen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Brrr, je zal maar een Natasia op xtc achter je aan hebben.![]()
Natasia is er zo een die hele weekenden spendeert aan het slikken van xtc of ghb en zich dan samen met haar 'ventje' stort in de duistere wereld van de swingers. Dat moge inmiddels wel duidelijk zijn, na al haar uitlatingen op dat vlak.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:08 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia mist pillen slikken en feest vieren ofzo?
Ook eng ja. Maar een Natasia die Heel Erg Van Jou Houdt lijkt me toch net wat griezeliger.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is inderdaad scary shit. Of stel je voor; speedpillen.
Nog grotere ogen en klapperende kaken.
En ze is nog in staat om haar kinderen mee te nemen ook ( slapend op de zolder van het huisfeest)quote:Op zondag 18 februari 2007 21:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Natasia is er zo een die hele weekenden spendeert aan het slikken van xtc of ghb en zich dan samen met haar 'ventje' stort in de duistere wereld van de swingers. Dat moge inmiddels wel duidelijk zijn, na al haar uitlatingen op dat vlak.
Wappen, zo wordt dat in jargon genoemd.
Zal Huub of Bart winnen met schaken.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:15 schreef 2live het volgende:
Het lukt al aardig Natasia negeren..wiens idee was het ook alweer?
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:15 schreef 2live het volgende:
Het lukt al aardig Natasia negeren..wiens idee was het ook alweer?
Maar daar kan je misschien nog aangifte tegen doen!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook eng ja. Maar een Natasia die Heel Erg Van Jou Houdt lijkt me toch net wat griezeliger.![]()
Of ze laat ze in de auto laat liggen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En ze is nog in staat om haar kinderen mee te nemen ook ( slapend op de zolder van het huisfeest)
En dat is een samentrekking van wippen en ... ?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wappen, zo wordt dat in jargon genoemd.
Bart dusquote:Op zondag 18 februari 2007 21:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal Huub of Bart winnen met schaken.![]()
Verjaart zo in de ogen van Snollie.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Maar daar kan je misschien nog aangifte tegen doen!![]()
Ze hebben mázzel, als ze mogen slapen!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En ze is nog in staat om haar kinderen mee te nemen ook ( slapend op de zolder van het huisfeest)
Swappen ??quote:Op zondag 18 februari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is een samentrekking van wippen en ... ?
stappen... (denk ik)quote:Op zondag 18 februari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Oke .
weer een nieuw potje dan maar.
ik zet weer in op Bart![]()
En in het geval van Natasia aan Flippenquote:
Ik ga ook wat anders doen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef demins het volgende:
Anders nog? Dan ga ik een boek lezen!
Ja nu begrijp ik het argument om ergens anders te slapen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wappen is wippen met een slappe.
dacht inderdaad ook al dat eric er uit zou gaan, dat was sowieso bart's intentie altijd geweest, volgens mijquote:Op zondag 18 februari 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laat de redactie nooit toe.
Hij is nog geen eens miss diva geweest.
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:23 schreef Dogga het volgende:
Amanda: het is half 10..ff een uurtje sporten eenhalf uurtje beneden zitten dan is het alweer morgen
Natasia: je moet eerst slapen voordat het morgen wordt.
Amanda: ja maar dat gaat zooo snel
LOLquote:
Ik ga voor de herhaling van: De ontdekking van de hemel. Is alweer een tijdje geleden, en de 2e keer is zoveel mooier.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef demins het volgende:
Anders nog? Dan ga ik een boek lezen!
Concentreer je eens wat beter!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
Wippen = Wie ik pijp pomp en neuk
Wappen= Wij allen pijpen pompen en neuken
ze mag 4 mensen (sic) uitnodigen?????quote:Op zondag 18 februari 2007 21:21 schreef ruby het volgende:
Ja Does, het wordt weer tijd voor een feestje.
Aankomend weekend is Natasia jarig, dus ja.....dat wordt een dolle boel.![]()
Gok naar de Buren of het paardjequote:Op zondag 18 februari 2007 21:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar is Sylvia gebleven?
En met Brain lukt dat WEL..quote:Op zondag 18 februari 2007 21:23 schreef Dogga het volgende:
Amanda: het is half 10..ff een uurtje sporten een uurtje beneden zitten dan is het alweer morgen
Natasia: je moet eerst slapen voordat het morgen wordt.
Amanda: ja maar dat gaat zooo snel
Die licht-erotische teksten van jou worden steeds beter.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
te grof
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wappen is wippen met een slappe.
Ja en ze mogen een uurtje blijven.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:25 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ze mag 4 mensen (sic) uitnodigen?????
Steeds lichter?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Die licht-erotische teksten van jou worden steeds beter.![]()
Iets wat bij Natasia per definitie het geval is, lijkt me.quote:
Nee das Wrakkenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets wat bij Natasia per definitie het geval is, lijkt me.![]()
afgeleid van de term 'wappie', wat je wordt van een pilletje, zoals je stoned wordt van een joint.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Is er geen topic voor de rijmpjes ?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
jongens kappen met dat wappen, ik wil huub zn idee snappen ??????
Het was taktiek om het lief te noemen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef _Boo_ het volgende:
Erik: dat is lief.
Nee Erik dat is helemaal niet lief, dat is nou tactiek.
Erik valt me zo tegen he.
Als Brian, Natasia of Amanda weggestemd kan wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:35 schreef ruby het volgende:
Huub krijgt een harde plasser van als er iets lukt.
Maar wat weet ik even niet.
Ik wil weten van watquote:Op zondag 18 februari 2007 21:35 schreef ruby het volgende:
Huub krijgt een harde plasser van als er iets lukt.
Maar wat weet ik even niet.
Probeert ie Huub in bed te krijgen dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was taktiek om het lief te noemen.
Ik ook, maar mijn idee is dat Huub backing zoekt als Bart wegvalt, heeft ie Syl en Eric.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
ik wil huub zn idee snappen ??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |